Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revizia vagoanelor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3658
Reputatie : 4647
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Revizia vagoanelor   Mar 06 Oct 2015, 12:33

Deschid acest subiect datorita discutiilor de pe forum privind revizia vagoanelor, lipsa vagoanelor adecvate la trenuri tocmai pentru ca vagoanele nu au revizia.

Asadar ce presupune aceasta revizie, astfel incit e asa costisitoare pentru CFR Calatori?

Vagonul circula azi si la ora 00.00 a zilei de miine ii expira revizia si nu mai poate circula.
Am vazut ca unele vagoane au scris pe ele ,,prelungit RP 3 luni " sau mai stiu eu cum, deci ceva ceva e posibil pentru a le avea in circulatie.

Reviziile de vagoane din tara nu au posibilitatea efectuarii acestor revizii astfel incit sa nu fie nevoie de trimis vagoanele la dracu de la Craiova la Pascani si de la Iasi la Rosiori Nord( localitatile sint alese aleator nu inseamna ca acolo merg).

dadea doctorul exemplu nu stiu carei revizii la Malaxele 900 care consta in schimbat ulei, verificat nu stiu ce garnituri, vopsit etc. pai bine pentru asta trebuie platita firma si trimise ele la Cimpina, nu au depourile posibilitati mai bune sa faca lucrurile astea?

Asa si cu vagoanele, unele sint pur si simplu vopsite aproape cu pensula cum sint astea albastre 20 54 001 si celalalt, sint curatate putin in interior, se mai spala mocheta pe scaune, sub ele ce se face atit de important incit o revizie local sa nu poata executa si este atita nevoie sa stea pe dreapta ani in sir?

Ce se inlocuieste la ele? osiile? pai vad osii montate vrac prin gara de ma satur de ele, deci se pot demonta si in revizia de aici, rezulta ca se pot si monta, am vazut vagoane ridicate pe vinciuri, se vad din troleibuz, timoneria de frina? pai am vazut ca scrie ciocanarul cu creta pe vagon, e scos din tren si apare in citeva zile refacut.

Ce nu poate sa faca CFR Calatori si tine vagoanele pe dreapta, motiv lipsa revizie?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revizia vagoanelor   Mar 06 Oct 2015, 13:51

Pentru a efectua anumite tipuri de revizii e nevoie ca entitatea respectivă să fie certificată pentru tipul ăla de reparație și tipul ăla de vagon. Toate astea costă, așa că CFR Călători nu și-a permis să certifice toate reviziile pentru toate vagoanele.
La fel și cu AM900, SCRL nu este certificat să efectueze reparații la AM900, chiar dacă are oameni și echipamente. Cum numai Petroutilaj e, pentru reparația oricărui subsistem feroviar critic care nu poate fi înlocuit la depou (și discul de fine de tren e subsistem feroviar critic) trebuie mers la unitatea certificată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7191
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revizia vagoanelor   Mar 06 Oct 2015, 14:36

Birocratie multa. Ce ti-e si cu legislațiile astea UE No
Apoi trebuie sa trăiască toate firmele ca vorba aia in ziua de azi pe unde te duci daca nu scoți bănuțul din buzunar te plimba de pe o zi pe alta...
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Revizia vagoanelor   Mar 06 Oct 2015, 18:14

SCRL face urmatoarele revizii la AM 900 : Revizii planificate tip RT, R1, R2 si RM, Reparatii Accidentale, Lucrari de pregatiri pentru iarna; prin punctele de lucru de la dpourile din tara.
Reparatiile mari (RR, RG) se fac in unitati specializate. SCRL face numai la LE 5100 Kw si LE 3400 Kw.
http://www.scrl.ro/
SCRL se afla in insolventa asa ca situatia este cam neagra.

CFR SIRV Brașov filiala a SNTFC a fost privatizata in 2003.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3658
Reputatie : 4647
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revizia vagoanelor   Mar 06 Oct 2015, 22:40

Dr2005 a scris:
Pentru a efectua anumite tipuri de revizii e nevoie ca entitatea respectivă să fie certificată pentru tipul ăla de reparație și tipul ăla de vagon. Toate astea costă, așa că CFR Călători nu și-a permis să certifice toate reviziile pentru toate vagoanele.
La fel și cu AM900, SCRL nu este certificat să efectueze reparații la AM900, chiar dacă are oameni și echipamente. Cum numai Petroutilaj e, pentru reparația oricărui subsistem feroviar critic care nu poate fi înlocuit la depou (și discul de fine de tren e subsistem feroviar critic) trebuie mers la unitatea certificată.

Ar fi interesant de stiut care din aceste revizii nu se pot face sub nici o forma la CFR.
Ce se intimpla daca un vagon pateste ceva in perioada de circulatie si are nevoie tocmai de o operatiune care se executa doar la firma respectiva , vagonul este trimis si reparat, in acest caz se schimba si scadenta la revizia periodica?

adica sint operatiuni care nu pot fi facute deloc de catre CFR?

Ma gindesc la varianta in care CFR calatori ar plati autorizarea unor revizii pentru a executa RP la vagoane caz in care nu ar mai plati atit de mult unor alte firme, avind ca rezultat mai putine vagoane la gard.

Care ar fi avantajele si dezavantajele?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revizia vagoanelor   Astazi la 02:52

Sus In jos
 

Revizia vagoanelor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» La ce voltaj erau alimentate becurile pentru iluminatul vagoanelor?
» Regionala CONSTANȚA
» Practica studenteasca la Grivita Bucuresti [2009]
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Vagoane seria 20-59
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-