Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Mier 16 Sept 2015, 20:49

Care o impins si care o franat Smile)?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Mier 16 Sept 2015, 21:43

Cuplare ungurească, ăia nu opresc cu 3m înainte să cupleze. Chestia e că, de regulă, manevrantul e deja între tampoane la momentul cuplării. Acum cred că nu era acolo, altfel auzeam la știri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3673
Reputatie : 4664
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Mier 16 Sept 2015, 23:08

Cum erau afisele alea lipite in comunism prin gari si depouri? ,,Cauzele accidentelor sint cunoscute. Atunci de ce nu sint evitate?"

sau ,,Protectia muncii face parte integranta din procesul de munca"
deci manevrantul nu are ce sa caute la legare decit dupa oprirea locomotivei. Probabil ca acest eveniment va fi prelucrat daca se mai face scoala personalului.

A fost un asemnea caz si in Timisoara Nord cind locomotiva a intrat asemnator peste un tren de calatori.daca era manevrantul si acolo?
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 927
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Mier 16 Sept 2015, 23:46

Bine ca nu a fost pe linie reabilitata...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Mier 16 Sept 2015, 23:59


Remarcați poziția manevrantului la cuplare, după minutul 1:55.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8046
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 00:19

Ca sa citez o proasta cu microfon prezenta la un accident in care au murit 4 insi ca s-a surpat malul pe ei, al cincilea scapand ca a fost acoperit doar pana la umeri: "purta casca?" La ce ii trebuie nu-mi dau seama, da' are casca.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 00:29

Pt. ca, poate sa nu fie atent si sa-l loveasca cupla locomotivei in cap si la viteza mica si sa i faca aerisire la creier.. Asa, macar casca mai tine ceva.. Daca era in cazul nefericit de astazi... ori se ascundea sub vagon cand vedea locomotiva ca nu franeaza.. ori era carne de lasagna..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3673
Reputatie : 4664
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 08:25

Normal nu cred ca are ce sa caute acolo nici la noi nici la unguri pina ce nu se opreste locomotiva.
Sus In jos
EA025



Numarul mesajelor : 9
Reputatie : 465
Data de inscriere : 09/09/2015

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 09:19

Intr-adevar nu cred ca manevrantul a procedat corect d.p.d.v. al protectiei muncii. La noi in instructii, obligativitatea de a opri cu cel putin 2 m inaintea garniturii la cuplare, s-a introdus tocmai dupa un eveniment unde locomotiva a intrat pe garnitura cu aprox. 30 km/h, fiindca nu a tinut frana, nefiind reglata corespunzator. Si cred ca in Brasov s-a intamplat asta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 10:31

Brașovul și acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...

Uite de aia era bună cupla automată, dar ERRI acum câteva zeci de an nu a vrut. Când au fost disucțiile astea, România a comandat numai material rulant care să poată primi ușor cupla automată, de aceea locomotivele produse după un anumit an au altfel de aparat de tracțiune, care poate fi ușor înlocuit cu o cuplă automată (cele cu flanșa rotundă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 11:12

Dr2005 a scris:
Brașovul și acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...

Uite de aia era bună cupla automată, dar ERRI acum câteva zeci de an nu a vrut. Când au fost disucțiile astea, România a comandat numai material rulant care să poată primi ușor cupla automată, de aceea locomotivele produse după un anumit an au altfel de aparat de tracțiune, care poate fi ușor înlocuit cu o cuplă automată (cele cu flanșa rotundă).

Eu nu am vazut mecanic de la Calatori care sa nu opreasca inainte de cuplare pe tren
Cauza accidentului de la Curtici mecanicul ungur de pe EA 076 a intrat la linia 13 ocupata cu vagonul si locomotiva Skoda si nu le-a vazut din pricina ca la linia 14 era o locomotivâ DB cu pozitile led aprinse
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4751
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5651
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 11:20

Dr2005 a scris:
Brașovul și acum mai cuplează fără să oprească locomotiva...

Esti sigur de ce spui s-au s-a intamplat odata fix cand erai tu acolo si ai dedus ca la fel se intampla zilnic la toate trenurile ? Vezi ca pacalesti lumea cu afirmatile tale mai ai cativa fani doar pentru ca vi cu informati din minister altfel pa puiul.


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 11:26

În 2006, 2007, 2008, 2009 și 2012 se practica legarea LDH-ului de manevră cu manevrantul direct între tampoane. După aia nu am mai dat așa des prin Brașov, nu am chef să stau câte 20 de minute după un troleu care, când vine, constat că e un MAN scurt sau chiar un BMC și nici să trebuiască să aștept 15 minute un 4, ca după aia să merg pe jos până la Biserica Neagră, pentru că RATBv nu consideră că centrul merită transport civilizat. Și nici mersul pe jos nu e o soluție, fiecare giratoriu implică un ocol între 150 și 400m pentru pietoni. Doar cu bicicleta mai merg pe acolo, deși e greu să faci stânga când trebuie să te încadrezi pe banda 4. Așa că la ultimele drumuri prin Brașov am preferat să ies din el cât mai repede cu putință. Dar am deviat de la subiect.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4751
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5651
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 11:28

Bicicleta e nr 1 pentru un oras ca Brasov si RAT face treaba buna din 2006 de cand s-au reorganizat traseele eu nu stiu cum doar tu ai parte de patani, incidente si altele si alti nu. Ai vrea articulate in loc de BMC-uri daca se poate chiar DAC-uri sau favoritele tale Ikarus, frumoasa gandire in 2015 in timp ce alti au lux noi inca vrem epoca de piatra.

In plus cu bicicleta in Braosv poti sa ajungi mai repede decat cu transportul in comun daca vi din Noua spre Saturn poti folosi scurtatura pe langa Decathlon, Kaufland si ai ajuns imediat pe cand autobuzul ocoleste tot cartierul si iese la rond la Darste apoi DN1 pana la rond la Mec Donalnds. La fel poti iesi din Racadau mai repede la Aleile de sub Tampa pe cand 31-le ocoleste ca nu e ingust ca o bicicleta.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Joi 17 Sept 2015, 11:38

N-are ce să caute un BMC de 8m pe un traseu pe care celelalte vehicule sunt articulate, cred că poți să realizezi și tu asta. Am prins BMC pe 8 și articulat pe 23b și 35, ca să-ți faci o idee despre (lipsa de) gândirea RATBv. În timpul ăsta, pe 41 se plimba un MAN SL283 cu câțiva călători, iar pe 50 (și 50b cum era atunci) se calcă lumea în picioare în BMC-uri, că nu vrea Scripcaru mașini mari în centru. Până în 2006 pe acolo circulau articulate pe linia 1 și vehicule de 12m pe liniile 3 (Poarta Schei - Roman), 4, 12, 19 și câte mai întorceau la Piața Unirii sau Pe Tocile. Avem un ditamai liceul, o maternitate, un cartier, o groază de obiective turistice... care beneficiază doar de porcăria de 50, cu BMC-uri. Care oricum te duce nicăieri, că n-are nici măcar stație comună la Teatrul Dramatic cu liniile ,,grele" gen 4, 5, 6, 17 sau 31. A, apropo, la Brașov abonamentul pe o linie NU este valabil pe liniile cu traseu comun. Deci dacă tu mergi de la Triaj la Bd. Gării, ori iei 1, ori iei 21, ori iei 11, nicidecum pe ăla care vine primul în stație.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Astazi la 13:52

Sus In jos
 

Accidente si Incidente CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Accidente feroviare
» Idei pentru reducerea nr. accidentelor auto
Pagina 2 din 29Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 29  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-