Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1921
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 17 Mai 2016, 23:22

c2016 a scris:
De ce pe liniile neelectrificate nu se pune climatizarea in functiune si prizele? Pe 511 se intampla des.

Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA.
De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Smile Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura!
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
TonyCFR



Numarul mesajelor : 419
Varsta : 16
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 1127
Data de inscriere : 25/02/2015

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Vin 20 Mai 2016, 19:13

Salut, am o intrebare, oare sunt linii existente care sunt in pericol sa fie inchise sau exista planuri de genu? Intreb ca stiu ca s-au inchis linele Oradea - Baile Felix si Oradea - Cheresig. Multumesc frumos!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3352
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 11:08

AeroX a scris:
c2016 a scris:
De ce pe liniile neelectrificate nu se pune climatizarea in functiune si prizele? Pe 511 se intampla des.

Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA.
De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Smile Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura!
Pot alimenta cu tensiune toate variantele de LDH modernizat pt CFR Calatori adica 82/83 ,cat si LDH 1250 dotat cu grup electrogen,adica clasa 89.
Dupa asa zisul principiu al vitezei ,probabil 75/% din vagoanele din Europa sunt pe sectii care sunt viteza maxima a vagoanelor, dar nu asta e scopul lor neaparat ci confortul.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3783
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 13:05

@ndrey a scris:
AeroX a scris:


Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA.
De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Smile Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura!
Pot alimenta cu tensiune toate variantele de LDH  modernizat pt CFR Calatori adica 82/83 ,cat si LDH 1250 dotat cu grup electrogen,adica clasa 89.
Dupa asa zisul principiu al  vitezei ,probabil 75/% din vagoanele din Europa sunt  pe sectii care sunt viteza maxima a vagoanelor, dar nu asta e scopul lor neaparat ci confortul.

Mai sunt unii sefi de tren care dau drumul la prize si climatizare. Pe 511 circula LDH82 si DA INDA. Si8ngurul lucru e doar economia de motorina...
Sus In jos
AeroX



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1921
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 14:31

Da, teoretic, dar practic dau fail grav majoritatea. Eu zic ca de aceea nu se intampla treaba. Plus ca sunt trenuri Regio, deci nu e drama.
Economia de motorina? Pentru cine? Ca pentru companie nici atat.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 712
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3352
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 15:07

c2016 a scris:




Mai sunt unii sefi de tren care dau drumul la prize si climatizare. Pe 511 circula LDH82 si DA INDA. Si8ngurul lucru e doar economia de motorina...
Sunt cel putin doua posibilitati:
- LDH are agregat dar nu este pornit ,din anumite cauze
- vagoanele sunt cu diverse defecte ,si degeaba ai tensiune,ori da afara instalatia, ori nu poate fi pusa in functie
- ma indoiesc ca e vreo economie de motorina, atata timp cat consumul este direct proportional cu numarul de vagoane si conditiile de clima exterioara/interioara.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3783
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 21:35

E legat de tramvai. Ce rol are cablul de pe consola care coboara in pamant de-a lungul stalpului?
https://www.google.ro/maps/@47.7464176,26.665788,3a,75y,12.91h,82.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjn9qb8HhwoeGTDBMZFgPdg!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro




Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12018
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14051
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 21:53

E o injecție de tensiune, cablul vine de la stația de redresare. Se vede și separatorul de secțiune pe stâlp.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3783
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 21 Mai 2016, 22:02

Dr2005 a scris:
E o injecție de tensiune, cablul vine de la stația de redresare. Se vede și separatorul de secțiune pe stâlp.
Linia de contact de la tramvai e impartita pe 5 sectoare din care numai pe 3 sunt aceste elemente (Calea nationala). Cele 2 sectoare care nu au injectia de tensiune sunt pe al 2-lea sector construit mai tarziu pe str. Sucevei si Primaverii si e ciudat ca nu sunt montate... offtopic
Sus In jos
nelucozac



Numarul mesajelor : 24
Reputatie : 2809
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 24 Mai 2016, 09:16

Vă semnalez un fenomen pe website-urile oficiale infofer și cfrcalatori pe care nu-l înțeleg. Concret, caut rute de la Bucuresti Nord la Dej Calatori. Una dintre rute este IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 1:21 Dej Calatori. Corect, IR 1645 circula pe ruta Bucuresti Nord - Deda - Tirgu Mures. Urmeaza niste rute lipsite de logica. IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 22:10 Cluj Napoca apoi R 4310 22:35 Cluj Napoca - 0:12 Dej Calatori. Dar IR 1645 nu circulă la Cluj Napoca ! Cum e posibil ?

Îmi imaginez acum situația în care casiera ar fi pusă să aleagă din cele nu știu cîte (foarte multe) rute Bucuresti - Dej una acceptabilă pentru călător. Există multe rute pe care cineva care are cunoștințe de geografie le consideră inacceptabile, dacă nu dorește să facă turul României. Exemple: Bucuresti - Dej via Suceava / Veresti / Simeria / Deva etc. Am criticat de multe ori deficiențele sistemului oficial fără nici un efect, în afară de acela că acum datele lor sînt protejate la copiere.

Nelu Cozac
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3637
Reputatie : 4620
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 24 Mai 2016, 10:13

Nu stiu pe ce principii lucreaza, am cautat si eu Mangalia de exemplu si mi-a dat cu schimbare in Aiud , apoi pe la Deva.
daca nu te pricepi un pic la mersul trenurilor o patesti rau de tot.
Sus In jos
billy752-istu



Numarul mesajelor : 150
Varsta : 24
Localizare : brasov
Reputatie : 2393
Data de inscriere : 29/10/2010

MesajSubiect: trenuri   Mar 24 Mai 2016, 14:45

nelucozac a scris:
Vă semnalez un fenomen pe website-urile oficiale infofer și cfrcalatori pe care nu-l înțeleg. Concret, caut rute de la Bucuresti Nord la Dej Calatori. Una dintre rute este IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 1:21 Dej Calatori. Corect, IR 1645 circula pe ruta Bucuresti Nord - Deda - Tirgu Mures. Urmeaza niste rute lipsite de logica. IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 22:10 Cluj Napoca apoi R 4310 22:35 Cluj Napoca - 0:12 Dej Calatori. Dar IR 1645 nu circulă la Cluj Napoca ! Cum e posibil ?

Îmi imaginez acum situația în care casiera ar fi pusă să aleagă din cele nu știu cîte (foarte multe) rute Bucuresti - Dej una acceptabilă pentru călător. Există multe rute pe care cineva care are cunoștințe de geografie le consideră inacceptabile, dacă nu dorește să facă turul României. Exemple: Bucuresti - Dej via Suceava / Veresti / Simeria / Deva etc. Am criticat de multe ori deficiențele sistemului oficial fără nici un efect, în afară de acela că acum datele lor sînt protejate la copiere.

Nelu Cozac
Probabil ca iti apare asa ca 1645 are grupa pentru Cluj Napoca.
Sus In jos
nelucozac



Numarul mesajelor : 24
Reputatie : 2809
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 25 Mai 2016, 13:41

Trenul 1645 nu are vagoane pentru Cluj Napoca, cel puțin dacă cer informații despre acest tren infofer și cfrcalatori nu afișează așa ceva. Am cerut acum rute de la București Nord la Cluj Napoca și am obținut aceleași informații curioase.

IR 1645 12:15 București Nord - 22:10 Cluj Napoca

IR 1645 12:15 București Nord - 14:55 Brașov apoi IR 1539 15:03 Brașov - 22:10 Cluj Napoca

IR 1645 12:15 București Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 2:31 Cluj Napoca

Să fie IR 1539 trenul care preia vagoanele pentru Cluj ? Nu cred, pentru că 8 minute mi se pare puțin pentru a decupla vagoanele de Cluj și a le cupla la o altă locomotivă.

Pe de altă parte trenul IR 1645 stă în Brașov 22 de minute. Nu știu ce se întîmplă în gara Brașov la ora 15 00. S-ar părea că de fapt trenul ar avea ruta București Nord - Cluj Napoca și vagoane pentru Tîrgu Mureș.

De ce apare de trei ori IR 1645 ? Prima dată direct pînă la Cluj Napoca. Următoarea rută cu IR 1645 continuă cu IR 1539 sosire tot la 22 10 ?

Dacă IR 1645 m-ar duce direct pînă la Cluj Napoca (nu-mi dau seama cum), de ce se mai afișează următoarele două rute cu schimb la Brașov sau Deda ?

Nelu Cozac
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3584
Localizare : Brașov
Reputatie : 5749
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 25 Mai 2016, 13:49

IR 1645 e trenul Bucuresti-Tg Mures. Pleaca din Bucuresti cu vagoane pentru Cluj in fata (primele 3) iar la Brasov formeaza IR 1539 si pleaca cu locomotiva sosita de la Bucuresti + cele 3 vagoane iar vagoanele ramase schimba sensul de mers si pleaca in directia Targu Mures.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4698
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 25 Mai 2016, 14:15

S-a adus aici in discutie o problema.

Alimentarea cu energie electrica a vagoanelor de calatori (de la locomotivele electrice, diesel-electrice clasa 60, 62- modernizate cu instalatii Inda-, clasa 63, 65, diesel-hidraulice clasa 82, 83, 89), se realizeaza strict numai pentru sistemele de incalzire electrica a vagoanelor de calatori ?

Sau energia electrica furnizata de aceste locomotive, este utilizata si pentru alte sisteme auxiliare a vagoanelor- prize, climatizare, ventilatie, sonorizare, informare si afisaje electronice, etc ?
Ori vagoanele folosesc energie electrica din surse proprii (generatoare, baterii de acumulatori) pentru functionarea acestor sisteme auxiliare ?

Din cate stiu, locomotivele romanesti (amintite mai sus) toate furnizeaza energie electrica pentru vagoanele de calatori la 1500 V, 800 A, 50 Hz, curent alternativ monofazat.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Astazi la 21:46

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 63 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-