Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32
AutorMesaj
t1972



Numarul mesajelor : 13
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 195
Data de inscriere : 22/10/2017

MesajSubiect: mers   Vin 13 Apr 2018, 21:43

7033 din bucuresti este o solutie, dar din Faurei ar fi mers, inter regio de galati de la 14,30 cu opriri si tarif de regio pe sectia Faurei Urziceni..Dupa amiaza un tren spre bucuresti este bun, si dimineata fostul 7002,,,,dar ne racim gura degeaba zarurile sint aruncate,,,,,,FAUREI URZICENI,,, INCHISA DEFINITIV TRAFICULUI DE CALATORI,,,,ACESTA ESTE VIITORUL SUMBRU, EXACT CA FAUREI TECUCI,,,,,ADIOS,,,ASTA SE VREA IN SOCIETATEA ACTUALA SI IM MULTTRIBITATUL CAPITALISM,PUTINI PROFESIONISTI AU MAI RAMAS LA CFR,IN REST CONDUCATORII NOSTRI ADUC LA CONDUCEREA COMPANIILOR DE STAT NUMAI MERCENARI CARE ADUC PROFIT NUMAI PE HIRTIE SI ISI IAU SALARII FRUMOASE SI NIMIC.......PE SECTIA FAUREI URZICENI SINT ADEVARATE MONUMENTE FACUTE DE NEMTI, MA REFER LA CLADIRILE GARILOR LASATE IN PARAGINA PRADA HOTILOR SI NEPASARII AUTORITATILOR,,,DUPA CALDARASTI URMEAZA SI CELELALTE,,,,,,,,IN OPINIA MEA SPER SA NU FIE DAR 99 LA SUTA LINIA ASTA ESTE SORTITA INCHIDERII TRAFICULUI DE CALATORI, SI DIN CITE AM INTELES O BSA I SE INCHIDA SEMNALIZAREA AUTOMATA, SI O SA SE CIRCULE CU TRAFIC DE MARFA MANUAL....PERSONAL IN GARI SI HM O SA FIE ZERO....LA TRECERILE LA NIVEL CU SOSEAUA DEJA SA U DEMONTAT INDICATOARELE STOP...CHIAR DACA SINT SEMNALIZATE AUTOMAT, DAR O SA SE OPREASCA CURENTUL LA SEMNALE DEFINITIV...SUMBRU DAR ASTA E...JAPONEZII AU TINUT UN TREN 2 ANI DE ZILE PENTRU O ELEVA, LA NOI EXMATRICULA ELEVA DE LA SCOLA SI SCOTEA TRENUL..ASTIA DA MERCENARI, IN ROMANIA NU SAMURAI CA IN JAPONIA.......DOREC CA TOT CE AM SCRIS EU SA FIE DOAR BANUELI,,,ACESTI,,,,,,, MERCENARI,,,,,TREBUIE SA SE GINDESCA SI LA PATRIMONIUL LASAT IN PARAGINA, CLADIRILE GARILOR CARE SINT FACUTE DIN CARAMIDA ARSA SI LUCRATE FRUMOS, SI IN CARE DE 40 DE ANI IN MAJORITATEA DIN ELE NU SA ALOCAT NICI UN LEU...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5033
Reputatie : 6528
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Sam 14 Apr 2018, 23:15

Crezi ca stierea cu japonezii e mai interesanta daca folosesti majusculele?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3183
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6058
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 14:01

Ca M700 sa aiba un viitor - si ma refer in special la portiunea Bucuresti- Urziceni- Faurei- acest sector al M700 ar trebui gandit ca parte integrata dintr-o linie Bucuresti- Iasi (via Faurei- Tecuci) reconstruita si modernizata pentru VS de 160 km/h, care sa permita o legatura feroviara rapida Iasi- Bucuresti (via Faurei), care sa permita unui tren (eventual rama electrica) sa parcurga distanta Bucuresti- Iasi in maxim 5 ore!

Un asemenea proiect ar contribui semnificativ si la dezvoltarea partii de est a zonei Moldovei- cea mai dezavantajata zona din tara in privinta infrastructurii feroviare, dar si rutiere.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5033
Reputatie : 6528
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 15:44

Din pacate cred ca o asemnea gindire pentru punerea in valoare a acestei linii nu exista in tara noastra.

practic daca nu a fost electrificata in socialism nimeni nu mai vede potentialul liniei.
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 131
Reputatie : 639
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 16:40

Ar fi bine sa repare linia dintre Ploiești Sud si Marasesti ca este facuta praf iar trenul pana la Iasi face mai putin.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5272
Reputatie : 8265
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 17:56

Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori? Pe M600 nici in prezent nu e trafic de marfa. Totul este mort economic in aceasta parte de tara. La fel si pe bucata Faurei-Urziceni, inclusiv si Armasesti-Mogosoaia nu circula marfa. Atentie, m-am referit la reabilitare, nu la carpeala anuala. Bai oameni buni treziti-va la realitate. Traiti in republica bananiera romania, patria tuturor hotilor si hotiilor. Dar chiar nu se vede interesul guvernarilor de dupa 89 pentru calea ferata? Bai eu ma ingrozesc cand citesc asemenea postari. Visati fratilor, visati incontinuare.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4514
Localizare : Braila
Reputatie : 7927
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 18:05

Eu zic ca acel Desiro sta bine acolo la Urziceni in fiecare zi cate 5h30min, pentru ca sta pe bani.  Very Happy  Daca tot nu circula marfa prin gara Urziceni, macar sa mai ciupeasca si CFR SA niste bani din stationarile CFR Calatori, ca de la Regio Calatori nu poate scoate nimic. Nu mai zic de orele de dormitor platite pentru mecanicii care fac trenurile 7037/7032 si 8154/8151 Asta e managementul companiei CFR Calatori care o va ingropa definitiv. Practic nu se doreste o redresare a acestei companii...
Sus In jos
t1972



Numarul mesajelor : 13
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 195
Data de inscriere : 22/10/2017

MesajSubiect: bani   Dum 15 Apr 2018, 19:58

sint multe linii secundare care ruginesc in pamint degeaba, de ce nu le valorifica, sigur nu sint bani multi dar decit sa le fure hotii,,,
Sus In jos
t1972



Numarul mesajelor : 13
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 195
Data de inscriere : 22/10/2017

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 15 Apr 2018, 19:58

scuze..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14325
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16859
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Lun 16 Apr 2018, 11:44

Vitosa a scris:
Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori?
Păi și Uniunea Europeană gândește tot la fel, altfel de ce ar fi apărut Coridoarele Feroviare de Marfă?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3183
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6058
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Joi 19 Apr 2018, 08:56

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Dar nici acum nu s-a inteles ca primordial in reabilitarea infrastructurii feroviare e traficul de marfa si in plan secund e cel de calatori?
Păi și Uniunea Europeană gândește tot la fel, altfel de ce ar fi apărut Coridoarele Feroviare de Marfă?

S-a mai discutat despre acest lucru!

Din cate am inteles- chiar dumneavoastra ati spus- ar exista o lege in vigoare astazi in Romania (as fi curios sa aflu numarul acelei legi si numarul articolului respectiv) , lege care ar interzice in mod express CFR-INfrastructura sa reabiliteze, reconstruiasca sau sa modernizeze orice alte cai ferate, care nu fac parte din coridoarele pan-europene de transport feroviar!

Ori aceasta lege mi se pare aberanta si cred ca ar trebui urgent schimbata, in sensul de a permite CFR-Infrastructura sa reabiliteze, modernizeze ori reconstruiasca, orice cai ferate pe care le are in administrare, indiferent ca fac sau nu parte dintr-un corridor pan-European.

Sigur, fonduri europene se pot obtine strict pentru modernizarea acelor cai ferate care fac parte din coridoarele pan-europene de transport feroviar si este cert ca nu s-ar putea obtine fonduri europene pentru reabilitarea/modernizarea/reconstructia unei cai ferate precum Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Nicolina- Iasi.

Insa, daca statul roman si CFR-INfrastructura ar reusi sa obtina fonduri din alte surse decat finantati europene, pentru reabilitarea/modernizarea/reconstructia acestei cai ferate, nu vad de ce UE s-ar opune, din moment ce nu ar fi vorba de fonduri europene.

Dincolo de interesele UE, cred ca statul roman ar trebui sa-si urmareasca si propriile interese (cum de exemplul face statul polonez), iar prin politicile sale statul roman trebuie sa urmereasca dezvoltarea echilibrata a tuturor regiunilor tarii si reducerea decalajelor de dezvoltare- inclusive in privinta infrastructurii feroviare- intre zona Moldovei si zona Transilvaniei de exemplul.

Nu este normal sa reabilitezi cai ferate numai in zona Transilvaniei (M200+M300), iar in zona Moldovei sa nu faci nimic in privinta asta!

Cred ca pentru zona Moldovei urgenta numarul 1 in privinta infrastructurii ar fi sa aibe doua cai ferate reconstruite si modernizate pentru VS de 160 km/h: M500 (de la Ramif. Ploiesti Triaj pana la Vadu Siretului, cu linie dubla electrificata pentru intreaga distanta, apta pentru 160 km/h, care se poate realiza din fonduri europene, M500 facand parte dintr-un corridor de transport European) si respectiv Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Nicolina- Iasi (electrificata si reconstruita in totalitate pentru VS de 160 km- pana la Grajduri cu 160 km/h, apoi intre Grajduri- Iasi cu VS actuala, datorita declivitatii traseului liniei de acolo, si dublata intre Tecuci Ram. Frunzeasca- Iasi. Aceasta linie nu face parte dintr-un corridor feroviar European, asadar trebuie gasite alte surse de finantare decat fonduri europene).
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1763
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3330
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Joi 19 Apr 2018, 11:45

@ldh80: Citeste te rog ce a postat Vitosa la revista presei si poate vei afla mai multe despre cum se reabiliteaza caile ferate in tara noastra. Asta in caz ca nu stiai deja...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5272
Reputatie : 8265
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Astazi la 01:01

@ldh80
Degeaba faci tu VS 160 km/h prin partea asta a Moldovei daca nu achizitionezi si material rulant apt de 160. Prin ce mai are cfr in prezent nu ar face fata. Sunt multe locomotive clasele 41/44 care nu mai duc nici macar 140, iar de reparat nici atat nu mai poate fi vorba fie pentru ca fabricile romanesti s-au inchis si nu se mai fabrica piese pentru tipul de locomotive EA/EC sau fie si pentru ca prin depouri a cam inceput sa sufle vantul si in randul reparatorilor. Dar defapt nu prea mai au locomotive, si scade pe zi ce trece simtitor numarul lor. Chiar azi a mai iesit una pe tusa pentru o perioada http://m.gandul.info/stiri/accident-feroviar-grav-in-timis-un-tren-de-calatori-cu-400-de-pasageri-a-lovit-un-tir-17139792 ori in ritmul la care soferii nu prea respecta crucea Sfantului Andrei in cativa ani poate chiar vor ramane fara locomotive.
Un alt aspect pentru care Statul pare dezinteresat in a investi in calea ferata e si faptul ca pe politicieni nu ii intereseaza acest lucru. Nu este afacerea lor, mi s-a raspuns din interiorul cfr. Si cred ca am concluzionat toate problemele caii ferate.
Inchei prin a preciza la initiativa amicului bobi ca pentru  Moldova noastra doar Iasiul e instarit economico-financiar, in rest dumnezeu cu mila.
Si da intr-adevar Iasiul ar merita si el trenuri de 160 dar si trenuri spre Bucuresti via Pascani. Se mai pot renunta la cateva din cele spre Suceava si redirectiona spre Iasi.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5272
Reputatie : 8265
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Astazi la 14:10

@ldh80 urmareste acest material filmat

Interviu cu președintele FSTFR, Rodrigo Gabriel Maxim, despre revendicările transmise Guvernului și care vizează situația grea cu care se confruntă calea ferată din România, precum și despre starea generală a muncitorilor din sistem. Interviul a fost realizat înaintea protestului de lângă Ministerul Transporturilor și din fața Guvern
https://www.facebook.com/sursesiresurse/videos/1220164584753133/?hc_ref=ARTK7dnJu-idozJNyMkQ5KzaQpAyQJ2A5Vvpk47oN1sqHKav3d3l21waZhvwZ5x2-hk&fref=gs&dti=373477319386938&hc_location=group

Sus In jos
t1972



Numarul mesajelor : 13
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 195
Data de inscriere : 22/10/2017

MesajSubiect: m 700   Astazi la 19:53

chiar nu se stie nimic concret despre soarta acestei linii.eu ce am auzit, am scris din spusele, unor angajati de la infrastructura, dar nici ei nu stiau sigur. semnele stop de la treceri am vazut cu ochii mei ca nu mai sint, de furat nu cred sa le fi furat cineva.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 32 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32
 Subiecte similare
-
» Bonsai inflorit
» Inmultirea orhideelor prin seminte
» Despre orhideea Paphiopedilum

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: