Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4028
Reputatie : 7103
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Lun 31 Aug 2015, 16:37

Astazi la Pogoanele, a sosit al doilea tren de marfa din aceasta luna. Garnitura formata din 35 de vagoane, s-a garat la 11:27 pe linia 2
La 15:20 a plecat de pe linia 3 spre Buzau si garnitura sosita in urma cu cateva zile, formata din 39 vagoane goale.
De-ar fi mereu asa pe acolo... Smile
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2695
Varsta : 21
Reputatie : 3761
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Lun 31 Aug 2015, 23:03

IonutCFR2009 a scris:
Astazi la Pogoanele, a sosit al doilea tren de marfa din aceasta luna. Garnitura formata din 35 de vagoane, s-a garat la 11:27 pe linia 2
La 15:20 a plecat de pe linia 3 spre Buzau si garnitura sosita in urma cu cateva zile, formata din 39 vagoane goale.
De-ar fi mereu asa pe acolo... Smile

Până la urmă, la Pogoanele care linii sunt funcționale și care nu? Și cum se numerotează, 1 e lângă clădire sau cum?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4028
Reputatie : 7103
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mar 01 Sept 2015, 00:10

mielutu zburator a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Astazi la Pogoanele, a sosit al doilea tren de marfa din aceasta luna. Garnitura formata din 35 de vagoane, s-a garat la 11:27 pe linia 2
La 15:20 a plecat de pe linia 3 spre Buzau si garnitura sosita in urma cu cateva zile, formata din 39 vagoane goale.
De-ar fi mereu asa pe acolo... Smile

Până la urmă, la Pogoanele care linii sunt funcționale și care nu? Și cum se numerotează, 1 e lângă clădire sau cum?

Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2695
Varsta : 21
Reputatie : 3761
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Vin 18 Sept 2015, 22:04

Marfa a revenit pe M700! Vagoane tip Rils și Uagps în gara Pogoanele, singura stație de pe Urziceni - Făurei care mai permite astfel de desfășurări de forțe, în data de 17 septembrie. Astăzi, o parte din vagoane formau un tren ce aștepta locomotiva pe abătuta din Pogoanele.



Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2061
Reputatie : 4722
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Sam 19 Sept 2015, 00:33

Apropo de silozul ala mare din Pogoanele, se vede de la departare, de pe 702, de pe langa Cilibia, cand te uiti atent spre sud sud vest.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7991
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12769
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Sam 19 Sept 2015, 00:46

Cu ce locomotiva au fost manevrate vagoanele in Pogoanele, are silozul vreuna ?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2695
Varsta : 21
Reputatie : 3761
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Sam 19 Sept 2015, 12:11

Nu am văzut niciodată vreo locomotivă lângă siloz. În plus, când nu e activitate de marfă, liniile spre siloz sunt blocate cu saboți de deraiere. Probabil le-a manevrat locomotiva care le-a adus.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4028
Reputatie : 7103
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 00:31

Si din nou azi, gara din Pogoanele va fi ocupata cu Uagps-uri, se pare ca recolta de porumb a fost buna si exportam masiv. Very Happy
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2061
Reputatie : 4722
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 02:13

Nu as crede, dupa seceta din vara asta.
Sus In jos
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 284
Varsta : 39
Localizare : Constanta
Reputatie : 2890
Data de inscriere : 19/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 08:54

Ohh, ba' da!!! Portul Constanta se afla sub asediul tirurilor si al trenurilor incarcate cu porumb si/sau floarea soarelui!
Seceta nu s-a manifestat "uniform" la nivelul intregii tari, caci nici nu ar avea cum! LDH125-urile si LDE125-urile Tehnotransului sunt la manevra aproape in regim non-stop in aceasta perioada!

Portul Constanța livrează de șapte ori mai multe cereale decât în 2001 iar capacitățile de depozitare au crescut de 11 ori.
Traficul de cereale și semințe uleioase din portul Constanța a înregistrat o creștere explozivă în ultimii 15 ani. Dacă în 2001 au fost derulate doar 2.784.200 tone, cantitatea din 2014 a fost de 7,15 ori mai mare.
Cele 19.898.798 tone de cereale și semințe uleioase manipulate în 2014 reprezintă un record pentru portul Constanța.
Creșterea traficului de cereale a fost cu mult mai rapidă decât a traficului general, care s-a majorat cu doar 47,67%, în perioada amintită (de la 32.792.000 tone, în 2011, la 48.422.933 tone, în 2014). În același timp, a avut loc o schimbare de structură a fluxurilor de mărfuri. Dacă în 2001, ponderea cerealelor și semințelor uleioase era de doar 8,49% în traficul total, în 2014 a ajuns la 41,09%. Anul trecut, Constanța a devenit cel mai important port cerealier al Uniunii Europene.
Până în 1997, portul Constanța avea un singur terminal de cereale, cel construit de Anghel Saligny. Cele trei silozuri ale sale au o capacitate totală de depozitare de 90.000 tone. La această oră, capacitatea totală de depozitare a cerealelor, în portul Constanța, a ajuns la 1.025.422 tone, fiind de 11,39 ori mai mare decât în 1997.

Operatorii care dețin capacități de depozitare în zona de nord a portului sunt:
- Chimpex SA - 114.000 tone (magazii);
- Niva Prodcom SRL - 60.000 tone (silozuri);
- Silo-Port SRL - 30.000 tone (un siloz);
- Canoplus SRL - 110.000 tone (magazii);
- Socep SA - 29.800 tone (magazii);
- United Shipping Agency SRL - 183.000 tone (silozuri) plus 45.000 tone (magazii);
- Minmetal SA - 236.800 tone (silozuri) plus 20.000 tone (magazii).

La Constanța Sud-Agigea, activează următorii operatori de cereale:
- Silotrans - 100.000 tone (silozuri);
- North Star Shipping SRL - 15.000 tone (un siloz) plus 12.000 tone (o magazie);
- Barter Port Operator SRL - 45.000 tone (silozuri);
- Barter Trading Romania SRL - 15.000 tone (un siloz);
- Barter Trading SRL, 7.600 tone (un siloz) plus 2.222 tone (o magazie).

Companiile portuare continuă investițiile în modernizarea capacităților de operare a cerealelor existente și în construcția altora noi. Chimpex SA își va extinde terminalul de cereale cu un siloz cu capacitatea totală de 200.000 tone și va putea primi nave de până la 60.000 tdw. Socep va construit un siloz cu capacitatea de 110.000 tone, la baza danelor 30 - 40, unde va putea primi nave de 65.000 - 70.000 tdw. La rândul ei, compania Comvex investește într-un siloz de cereale cu capacitatea de 200.000 tone, în dana nr. 80.

În primele șase luni din acest an, traficul de cereale și semințe uleioase a ajuns la 10.884.081 tone, fiind cu 108,65% mai mare decât cel în-registrat în perioada de referință din 2014.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4335
Reputatie : 5498
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 09:52

Intradevar tara e brazdata de trenuri cu cereale sau camioane care merg la cite o gara unde se inchiriaza 100 m de linie si se ocupa 1-2 linii pentru a se incarca cu un snec transportabil vagoanele.

Pentru ca n-au cum sa foloseasca gara Peciu Nou, italienii de acolo au incarcat vagoanele in Timiseni, in timp ce DB si altii folosesc si acum Timisoara Sud.

Chiar daca nu s-a manifestat uniform in tara, seceta nici nu a afectat culturile uniform, colegul meu a fost in comisia de pagube cauzate de seceta si mi-a spus ca la porumb de exemplu afectarea mai conteaza si in functie de tehnologia aplicata asa incit unii producatori vor avea o productie buna chiar si pentru conditii de seceta.

Sigur aici nu intra micii producatori care fac agricultura de subzistenta si pe ca i-am vazut la tv aratind lanuri intregi de porumb compromis cu o luna inainte de vreme.

Desi mai mica decit prognozele(din cauza secetei) productia de cereale este totusi buna.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2695
Varsta : 21
Reputatie : 3761
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 13:37

Pe la Pogoanele și cam în toată zona aia s-au făcut irigații, le vedeam din tren. Unde oamenii s-au rugat în loc să muncească să facă irigații s-a ales praful, dar unde s-a investit și s-a făcut treabă acum se culeg roadele, dovadă activitatea febrilă de la silozul Fierbinți (doar rutier din păcate) și de la Pogoanele. Erau peste 30 de Uagps și vreo 8 Rils ultima oară.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2061
Reputatie : 4722
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 13:39

Poate exportam din recolta de anul trecut, in Baragan(Pogoanele) a fost seceta, vad din tren numai porumb distrus, si merg des pe linia asta.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4028
Reputatie : 7103
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 14:05

cardinal a scris:
Apropo de silozul ala mare din Pogoanele, se vede de la departare, de pe 702, de pe langa Cilibia, cand te uiti atent spre sud sud vest.

Este normal sa se vada, fiind cel mai mare siloz din judetul Buzau, cu o capacitate de 56 mii tone iar magaziile aferente pot stoca 24 mii tone cereale, echivalentul a peste 1600 vagoane Uagps. De aici rezulta eficienta transportului de cereale pe calea ferata la baza siloz Pogoanele. Magaziile mici de cateva mii de tone nu se mai incurca cu transportul cerealelor pe calea ferata asa cum e cazul bazei de la Surdila care a renuntat complet la calea ferata.


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 20 Sept 2015, 14:26, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2695
Varsta : 21
Reputatie : 3761
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 20 Sept 2015, 14:06

A apărut o restricție de 70 km/h pe ambele fire din cap X în cap Y al stației Urleasca Hm.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   

Sus In jos
 

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» Bucuresti Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Bucuresti Nord - Bucuresti Obor (29 aprilie 2014)
Pagina 2 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-