Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13257
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16523
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mar 11 Aug 2015, 22:16

...

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2537
Varsta : 21
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 19 Aug 2015, 21:40

*continuarea ideii din celalalt topic*
Eu vad in momentul de fata doua solutii:
1) dublarea liniei din dreptul Bucuresti Triaj, echiparea ei cu BLA4 pe distanta dintre triaj si Balotesti/Aeroport, si astfel am avea legatura directa dintre Bucuresti Nord si aeroport, iar pentru Galati/Braila calatorii ar putea lua trenurile IR/R din Balotesti sau PO Aeroport H. Ca sa se evite interferenta cu trenurile R de Urziceni / Slobozia se poate ca cele care se suprapun cu R in mers cadentat spre aeroport sa fie deviate prin Ram Buciumeni.
2) dublarea liniei din dreptul Bucuresti Triaj si echiparea ei cu un sistem de control similar celui folosit pe liniile S Bahn, pe care trece cam un tren la fiecare 2 minute fara niciun risc. Astfel cred ca mai multe trenuri ar putea circula pe linie, spre deosebire de capacitatea pe care o ofera BLA sau BLA4.
Aceste solutii mi se par mult mai rezonabile decat construirea unei magistrale noi de metrou care, intre noi fie vorba, nu leaga zone intens populate iar principalul obiectiv deservit ar fi oraselul Otopeni si aeroportul, ca afaceristii din Baneasa/Pipera nu s-ar urca ei in transportul comun nici daca le-ai face parcarea 10 euro/ora...
Banii de magistrala ar putea fi folositi pentru construirea unei eventuale M6, care sa lege nordul Bucurestiului, Doamna Ghica/Colentina, Obor, Universitate, Rahova/Ferentari.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9572
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12295
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 19 Aug 2015, 21:47

Pe SBahn nu circula trenuri de marfa deci ar insemna sa circule numai trenuri scurte de calatori
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2537
Varsta : 21
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 19 Aug 2015, 23:39

Adrian78 a scris:
Pe SBahn nu circula trenuri de marfa deci ar insemna sa circule numai trenuri scurte de calatori
exact, iar trenurile de marfa pe Ram. Buciumeni.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2537
Varsta : 21
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Joi 20 Aug 2015, 22:10

Fir 1 închis între Urleasca și Traian Sat Hm., probabil pentru burare deși lucrările nu au început. În mod ciudat, linia era ruginită deși cel mai devreme luni a fost închis circulației. Se circulă pe firul 2 cu VS sau OC dacă se fac lucrări în momentul trecerii trenului.

Tren de lucru în Urleasca Hm.

Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3980
Reputatie : 6968
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 00:10

Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa).
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1976
Reputatie : 4550
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 02:37

Care mai sunt noutatile din Braila ? Ce prefera, brailenii, trenul sau autocarele ?
Ca sunt o multime de firme brailene, Aventin, Pax, Duotex, Gebamy
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 05:14

Aventin are si 2 curse una dimineata si una seara pana la Brasov/Sibiu. Tinand cont de istoria dubelor din Romania si faptul ca Moldova privea acest mijloc de transport ca pe a 10-a minune a lumi aflam singuri raspunsul. Uni mai destepti s-au trezit si au inceput sa schimbe dubele cu midibuze si autocare mici dar si asa Moldova e campioana la dube atat in transportul in comun din orase cat si in transportul interjudetean.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12712
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14832
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 06:18

Moldova e printre cele mai sărace regiuni ale țării, poate doar Teleormanul și sudul Doljului să poată ,,concura" la capitolul ăsta cu județe precum Botoșani sau Vaslui (mă refer la mediul rural, nu la reședințele de județ).
S-ar putea trage niște mici concluzii de aici: oamenii nu au motiv să călătorească și nici nu au bani. Așa că fluxurile mari de călători sunt spre București (studenți, persoane cu studii superioare care au găsit de muncă prin București și împrejurimi sau care schimbă trenul la București ca să ajungă prin alte părți), spre Cluj/Timișoara (din aceleași motive) sau spre Italia și Spania la cules căpșuni sau la cerșit. Primele două relații se fac cu trenul sau cu autocarul, în funcție de zona unde stai (dacă ai gară cu trenul, dacă stai de-a lungul E85 sau a altui drum mare cu autocarul), iar ultima cu autocarul, cu duba sau cu vecinu' care are un 8+1.
De aia Galați - Iași se făcea cu Desiro mai demult. Apropo de Galați-Iași, 1864 ar trebui să aibă un 19-54 și două 20-49. Pentru mâine mai sunt disponibile:
Tren=1864 - 27-08-2015 Locuri pe clase pe ruta Galati - Iasi
Clasa I - loc pe scaun 54
Clasa II - loc pe scaun 152
Adică nu s-a vândut niciun loc, vagonul de clasa I nu are niciun loc rezervat, iar din cele 160 locuri din vagoanele 20-49, sunt blocate doar 8, adică compartimentul de serviciu pentru nași.

Și Desiro-ul:
Numar locuri disponibile pe ruta aleasa si clase la momentul interogarii
Tren=1866 - 27-08-2015 Locuri pe clase pe ruta Galati - Iasi
Clasa I - loc pe scaun 12
Clasa II - loc pe scaun 90
Biciclete 6
Are 98 locuri Desiro-ul la clasa a 2a... dacă punem primele 2 rânduri de la clasa a IIa pentru nași, tot cu zero rezervări rămânem.

Nu zic că ar trebui desființate trenurile astea. Dar ar fi nevoie de un studiu detaliat asupra rutelor pe care se deplasează românii, pe baza căruia să fie trasat un nou orar ar transportului în comun (cu transport integrat feroviar-auto, mai ales că transportul auto interjudețean are orarul făcut de ARR, spre deosebire de mersul trenurilor pe care și-l face fiecare operator după cum vrea mușchiu' lui). Din păcate, singura noastră speranță, Master Planul General de Transport nu e decât o estimare bazată pe activitatea CFR Călători (deci doar a lor, fără privați), mai precis doar a biletelor emise de xSell, din anul 2010, un document ieșit în 2014 care încă face estimări pentru anul 2012 (!).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 09:22

Cei mai multi romani plecati la munca in Italia provin din Moldova. La nasimea pe scara intr-un bloc din zona centrala din Focsani fiecare familie are cel putin o ruda plecata in Italia. De sarbatori in decembrie sau la Paste toate satele se umple de masini cu numere de Italia.

E trist si grav ca la 24 ore sa nu se vanda niciun bilet la cele 2 trenuri dar nici anularea lor nu este o solutie. Pe rutele slabe si cu viteza medie mica CFR ar trebui sa bage ceva oferte macar sa scoata cheltuielile si salarile daca profit nu poate face.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7975
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12666
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 11:32

IonutCFR2009 a scris:
Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa).

Te referi la inactivitate pe toata portiunea dintre Faurei si Urziceni, sau numai in Pogoanele a fost inactivitate?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2537
Varsta : 21
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 12:03

Dr2005 a scris:

Nu zic că ar trebui desființate trenurile astea. Dar ar fi nevoie de un studiu detaliat asupra rutelor pe care se deplasează românii, pe baza căruia să fie trasat un nou orar ar transportului în comun (cu transport integrat feroviar-auto, mai ales că transportul auto interjudețean are orarul făcut de ARR, spre deosebire de mersul trenurilor pe care și-l face fiecare operator după cum vrea mușchiu' lui). Din păcate, singura noastră speranță, Master Planul General de Transport nu e decât o estimare bazată pe activitatea CFR Călători (deci doar a lor, fără privați), mai precis doar a biletelor emise de xSell, din anul 2010, un document ieșit în 2014 care încă face estimări pentru anul 2012 (!).

Trenurile sunt binevenite, însă nu așa cum sunt acum. Mama s-a hotărât să-și ia mașină și să reînvețe să conducă după un drum cu șobolanul Desiro de 5 ore până la Iași. A înghețat în tren (era de 1 mai când a fost chiar frig în Moldova), prin geamurile crăpate nu vedeai nimic... Apoi, cireașa de pe tort, la Bârlad s-au urcat țigani și țărani fără bilet, care au făcut ce știu ei să facă tot drumul. La întoarcere a prins un 20-54 (din ce-mi descria) și din nou s-au urcat țiganii, care nici măcar nu au dat 1 (!!!) leu la naș.
Dincolo de toate astea, apar și timpii absolut ridicoli de pe această rută. Odată a crăpat dezastrul în gara Iași, a plecat trenul cu o oră întârziere și a ajuns la Galați cu 10 minute. Dacă te uiți pe IRIS vei vedea cum pierd câte 7,8 sau chiar 10 minute prin Tecuci, Ivești, Bârlad, gări în care trenurile Galați - Iași - Galați ajung cu până la 8-9 minute mai devreme.

@COSTACHE MIHAIL: vara asta am făcut aproximativ 10 călătorii pe M700, cap coadă, și nu era nici urmă de marfă între Făurei și Urziceni. Doar după Urziceni, la Balotești, mai vedeai cisterne sau la Mogoșoaia cerealiere.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3980
Reputatie : 6968
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Mier 26 Aug 2015, 15:43

COSTACHE MIHAIL a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa).

Te referi la inactivitate pe toata portiunea dintre Faurei si Urziceni, sau numai in Pogoanele a fost inactivitate?

Strict la statia Pogoanele care este si singura ce mai poate efectua operatiuni la marfa. Restul (HM Garbovi, HM Cotorca, HM Rusetu) sunt in conservare pe segmentul operatiuni de marfa.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3980
Reputatie : 6968
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Joi 27 Aug 2015, 00:33

Surprizele continua pe aceasta sectie. In programul zilei, 3 sau chiar 4 navete regionale de marfa Constanta-Armasesti via Urziceni, cu ceva materii prime pentru fabrica din apropiere, doar se apropie sezonul conservelor de iarna si trebuie stocul facut. Very Happy
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2537
Varsta : 21
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   Dum 30 Aug 2015, 13:57

Ieri, 29.08, se făceau manevre lângă Armășești, un DA cu aproximativ 10 vagoane pentru cereale aștepta cuplarea altor vagoane din același fel, împinse cu un LDH din Fabrica de Zahăr (?) de lângă Bărbulești.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   

Sus In jos
 

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
» Bucuresti Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Bucuresti Nord - Bucuresti Obor (29 aprilie 2014)
Pagina 1 din 20Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-