Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 37 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4887
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 31 Aug 2015, 19:49

Pai pe 1932 ieri in Eforie Nord l-au anuntat ca numerotarea incepe cu numarul 17 de la locomotiva dar trenul avea doar 15 vagoane.
Am deschis pe manual usa ca sa putem respira pina la Constanta.

In Constanta am asteptat pe 1588, m-am speriat citi calatori pentru Bucuresti erau la peron.In fine la ora 19.00 au impins trenul la peron anuntind ca numerotarea incepe cu numarul 8 de la locomotiva. cutoate acestea niumeni nu s-a obosit sa se mute pe peron ca sa fie cumva in dreptul vagonului. Ba mai rau am constatat ca multi confunda cifrele 1 si 2 ale claselor cu numarul vagonului.

Distractia a continuat si in tren unde au inceput trambalarile si unde in mod normal multe trolere nu incap in locul de bagaje si nu la capatul vagonului.

Vagonul in care urc si am loc e cu bar, locuri chir linga bar. Barmanul discuta cu cineva ca la venire nu a fost clima deloc. Adica vara in Baragan.
Apar doi politisti care pleaca prin vagon chestioneaza oamenii despre fiecare loc liber si distribuie pasagerii pe locurile goale.
dau o raita prin tren , se intorc la bar si zic ca e destul de plin citez,, nu ca pe Videle dar e plin" citat inchis.

Incepe insa alta vinzoleala: desi face doua ore pina la Bucuresti pasagerii asalteaza barul, cafea 5 lei bere Krombacher 10 lei cipsuri, sanviciuri, alune, sticsuri la 4 lei, o sticla mica (ca o mostra) de Campari 10 lei, tot absolut tot se vinde de parca trenul mergea la Zalau si nu mai oprea nicaieri.

Vine partida trenului si un calator intreaba conductoarea de ce clima merge atit de slab si de ce dimineata nu a mers. Raspunsul e halucinant, clima nu face fata la numarul mare de calatori din vagon si pleaca. Omul de buna seama mi-a spus ca el nu crede ca clima functioneaza in functie de calatorii din vagon, si ca daca e totusi asa e o prostie si o greseala de proiectare.

trenul a plecat cu 10 minute intirziere din Constanta si a ajuns cu 6 minute mai tirziu in Bucuresti Nord. Exista totusi o portiune lunga cam de pe la Baneasa de unde trenul merge ca melcul.

Calatoria a continuat cu 1695.
La ora 21.30 jumatate din peronul 4 este plin de lume cu sacose, trolere, plase de rafie etc. De ce jumatate? peronul este asfaltat spre linia 4 si are 2 scari coborire spre linia 5.
In fine se impinge trenul la peron dar surpriza, mecanicul opreste cu locomotiva la capatul copertinei deci trenul ramine undeva la junatatea peronului. Va puteti imagina buluceala care a urmat si care a continuat in tren unde nu mai era loc pentru oameni si bagaje.CHiar si partida trenului vorbea ca era necesar macar un vagon suplimentar daca s-au vindut atitea bilete.
va imaginati un vagon 87 plin de bagaje, oameni, mirosuri de transpiratie, miros de la clima sau mai stiu de unde?
Pina la destinatie trenul a intirziat o ora.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10475
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13490
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 31 Aug 2015, 20:47

Eu zic ca depinde clima si de numarul da calatori din vagon altfel nebunii aia de nemti nu ar fi indrumat calatorii din ICE sa mearga la alte trenuri dar la noi nici nasii nu stiu sa regleze clima ca degeaba o da la 15 grade cand afara is 38 nu o sa faca fata
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Dum 13 Sept 2015, 23:04

Raspunsul este NU MALAXE, NU ANULARE TRENURI ! Ori Desiro reparate din fondurile Malaxelor, ori vagoane reparate din fondurile Malaxelor. Ca cu 180.000 EUR repui in starea initiala minim 30 vagoane suburbane 21-47 trecute prin RP si MACAR cu tapiteria schimbata la banchete si 2 WC-uri modernizate sa fie mai contemporane !

Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4246
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Dum 13 Sept 2015, 23:30

mureseanu_976 a scris:
Raspunsul este NU MALAXE, NU ANULARE TRENURI ! Ori Desiro reparate din fondurile Malaxelor, ori vagoane reparate din fondurile Malaxelor. Ca cu 180.000 EUR repui in starea initiala minim 30 vagoane suburbane 21-47

Am dubii că faci un vagon 21-47 să arate omenește cu 6000 de euro. Plus că multe au caroseria mâncată de rugină, vopseaua căzută, garniturile de la geamuri nu mai izolează nimic și bate vântul prin ele. Ar trebui să le schimbi budele, geamurile, tapițeria, ușile, să le revopsești CA LUMEA, ori toate astea nu le-ncapi în 6000 de euro. De banii ăia faci revizii la etajatele din Basarab și la ce mai e prin Grivița mai bine.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Dum 13 Sept 2015, 23:37

Sunt inca destule vagoane 21-47 / 11-47 cu tablaria buna si cu an de productie mai recent (dupa '78 incolo). Au de unde face selectie. 20-50 / 19-50 / 39-50 ar trebui pastrate pentru modernizarea "Railjet", eventual din 20-57 si 20-59 daca se mai pot gasi carcase (ca anumite revizii de vagoane au dat jos geamurile pentru a nu facilita stabilimentele aurolacilor in vagoane expirate, dar au omis intemperiile naturale care dauneaza starii tehnice a vagoanelor astfel expuse).

Si faza cu "De ce sa stea cand mai poate face kilometri" nu mi se pare oportuna. Daca vrei sa faca kilometri, da vagoanele ca tren de noapte pentru Arad - Budapesta. Ah am uitat, nu sunt apte RIC si mai trebuie WizzFail si Orangeways sa traiasca din naivi / pretentiosi. Iar daca ar da imprejuru' sa se intoarca noaptea la Bucuresti iar nu-i bine, ca trebuie sa se rezolve si situatia navetistilor pentru Reghin si iarasi n-au vagoane de Regio cu care sa le combine si sa oblige platitorul de abonament sa stea in vagonul de sine statator pentru Regio Laughing
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14327
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17891
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 01:50

"Clientul va fi întotdeauna nemulțumit de produsele și serviciile pe care i le oferi"
(Legile lui Murphy).

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14026
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16439
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 04:40

Un vagon modernizat dintr-un hârb de 21-47, fie el și complet (deci nu cutie abandonată în stația Slobozia de 5 ani), te duce pe la vreo 3-400.000 euro și asta cu (multă) indulgență. RK-ul făcut la Malaxe a fost relativ ieftin, ținând cont că s-a obținut un produs aproape nou și care corespunde tehnic normelor actuale (pentru comparație, un autobuz urban cu dotări aproximativ similare costă undeva la 250.000 euro). La un drum de navetă nu-ți trebuie mai mult (nici în unele orașe nu sunt autobuze cu scaune tapițate), nu-ți trebuie dotări de IC.

Nu poți să faci discriminare între călătorii din același tren. De fapt, teoretic, plătitorul de abonament ar trebui să aibă prioritate, pentru că el achită serviciul cu avans mai mare decât călătorul ocazional, care-și ia bilet cu juma' de oră înainte să plece trenul. Iar pentru lung parcurs există vagoane cușetă și de dormit, care se încuie la capete și în care nu urcă decât cei cu bilet la ele. Un bilet la cușetă nu e cu mult mai scump, iar dacă ai pe cineva să te ducă cu mașina de la Tg. Mureș la Sighișoara e și mai bine, că scutești vreo 150 km de ocol pe la Deda (deh, așa au făcut ungurii rețeaua de căi ferate la 1900, ca să ajungi ușor la Budapesta, nu la București).

Vezi că poate se declară secția neinteroperabilă și se aduc niște Malaxa 1000 (alea de la Arad, că ăia și așa nu prea au ce face cu ele acolo).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4247
Reputatie : 7533
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 09:19

Ce vorbesti? Navetistul isi achita calatoria la jumatate de pret sau chiar mai ieftin, in timp ce calatorul ocazional suporta pretul nesimtit calculat chiar de ministerul de resort Mad Pana si pe vremea impuscatului era diferenta neta intre categoriile de tren: Trenul C (cursa muncitoreasca) si Trenul P (de persoane, pentru calatoria ocazionala sau in alte interese decat muncitoresti), evident conditiile erau diferite, dar acum nu se mai stie de nimic, se baga vagoane de IR la trenuri de navetisti si invers iar apoi ne miram de ce ramân fara cotiere, tetiere samd.. Mad
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5716
Reputatie : 8976
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 09:25

Aici îi dau dreptate lui mureșeanu. AM avut ocazia să văd vagoanele IR-ului de București. Majoritatea scaunelor au mult jeg pe ele, unele cotiere sunt rupte. Vagoanele pentru IR trebuie să rămână pe IR, iar celle pentru regio trebuie să rămână pentru regio. Că nu îi convine la nimeni să plătească biletul de IR și să călătorească într-un vagon distrus și murdărit de navetiști.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14026
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16439
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 09:52

Am mers pe 502 cu IR tarifat ca R și nu a ajuns plin de jeg la Suceava. După aia am mers cu IR până la București și la Mărășești deja era infect. Gunoaie peste tot, bude înfundate ș.a., nașul era un nesimțit... și ăia din vagon aveau bilete, nu erau d'ăia de mergeau o stație cu 2 lei. Depinde și de calitatea oamenilor. De exemplu, IR 1634, taxat ca R, cu vagoane de IR, ajunge destul de curat la destinație. La fel și diversele R-uri formate de Galați, uneori în compuneri gen EA + 10-70 + 19-83.

Înainte erau numai 20-47... care făceau și personal și accelerat, probabil le mai țineți minte. Numai că alea de accelerat aveau și perdele și se mai măturau din când în când, dar tot mai scăpau vagoane de accelerat pe personal și invers.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5141
Reputatie : 8011
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 11:41

Dr2005 a scris:
Un vagon modernizat dintr-un hârb de 21-47, fie el și complet (deci nu cutie abandonată în stația Slobozia de 5 ani), te duce pe la vreo 3-400.000 euro și asta cu (multă) indulgență. RK-ul făcut la Malaxe a fost relativ ieftin, ținând cont că s-a obținut un produs aproape nou și care corespunde tehnic normelor actuale (pentru comparație, un autobuz urban cu dotări aproximativ similare costă undeva la 250.000 euro). La un drum de navetă nu-ți trebuie mai mult (nici în unele orașe nu sunt autobuze cu scaune tapițate), nu-ți trebuie dotări de IC.

Nu poți să faci discriminare între călătorii din același tren. De fapt, teoretic, plătitorul de abonament ar trebui să aibă prioritate, pentru că el achită serviciul cu avans mai mare decât călătorul ocazional, care-și ia bilet cu juma' de oră înainte să plece trenul. Iar pentru lung parcurs există vagoane cușetă și de dormit, care se încuie la capete și în care nu urcă decât cei cu bilet la ele. Un bilet la cușetă nu e cu mult mai scump, iar dacă ai pe cineva să te ducă cu mașina de la Tg. Mureș la Sighișoara e și mai bine, că scutești vreo 150 km de ocol pe la Deda (deh, așa au făcut ungurii rețeaua de căi ferate la 1900, ca să ajungi ușor la Budapesta, nu la București).

Vezi că poate se declară secția neinteroperabilă și se aduc niște Malaxa 1000 (alea de la Arad, că ăia și așa nu prea au ce face cu ele acolo).
Aici te contrazic pentru ca vorbesti in nestire de cauza. Imi pare rau dar degeaba ai 8000 de km pe calea ferata daca circuli doar de dragul de a-i urmarii pe nasi daca iau sau nu spaga. Malaxele 1000 de la depoul Arad (1008/1009, 1017/1019, 1018/1029, 1021/1031) presteaza (3 active si unul de rezerva) pe trenurile Arad-Oradea (3111/3114), Arad-Nadab (3111/3728), Arad-Chisineu Cris (3745/3746, 3747/3118), Arad-Timisoara (2608/2611), Arad-Curtici (2201...2216).
Iar dintre cele din seria 900 mai erau pe-acolo 956, 963 si 973, asta daca intre timp n-au ajuns pe la alte depouri. N-am reusit sa vad daca mai erau mortaciuni d-astea si prin hala.
Cel putin prin luna august se aflau in circulatie toate Malaxele aflate in stare de functionare. Asa ca n-ai de unde sa aduci tu Malaxe decat daca se mai repara cele din parcul rece. Poate de la Medgidia (seria 700) sa mai "rupi" cateva dar nici de acolo nu mai poti ca ies acum din circulatie sezonierele de Mangalia plus IR-ul Bucuresti-Tulcea basca mai presteaza si pe Ciulnita-Slobozia.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5716
Reputatie : 8976
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 11:52

Mario, trenurile 2608/2611 sunt compuse de ceva timp din EA + vagoane. Nu mai sunt Malaxe. Restul treurilor încă sunt formate din Malaxa 1000. De asemenea, nu am mai văzut tren care să meargă cu GM/DA/DHC între Timișoara și Arad. Toate trenurile care merg de la Timișoara spre Oradea schimbă locomotiva în Arad.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14026
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16439
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 11:53

Cel de pe Arad - Curtici e împotriva firii, ar trebui să le dea un Z6100 (stai, aveau vreo 3, toate inactive). De fapt, să le repare pe alea 3, să facă unul Curtici, unul să facă trenuri cadențate Arad - Timișoara și unul rezervă. Rămâne un AM 1000 disponibil.
3111/3114 se pot prelungi la/de la Timișoara, făcute cu Desiro de acolo (parcă au mai fost acum câțiva ani așa) și îți mai rămâne încă un AM 1000 disponibil.

Le iei pe astea 2, le duci la Mureș și faci tren cadențat cu unul din ele Tg. Mureș - Deda sau Tg. Mureș - Războieni și al doilea rezervă sau dublură la orele de vârf.

900-urile fără motor Volvo nu mi se mai par necesare în trafic...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4887
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 12:38

Sa nu ia Malaxele 1000 de la noi ci sa duca acolo Desiro si LVT ca acusi aud ca nici alora nu le plac Malaxele aidoma depoului Suceava. Ca la CFR merge pe placute si pe vrute.S-au daca tot le strica tiganii de pe la Ludus si Reghin atunci sa le puna Malaxe fara motor Volvo.


Eu tot nu pricep cum e asta ca n-au malaxe, n-au LVT, n-au vagoane, n-au nimic dupa ce s-au retras de pe atitea linii.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14327
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17891
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lun 14 Sept 2015, 12:42

3111/3114 au fost de cand le stiu eu Arad-Oradea-Arad si atat, nu au mers la Timisoara. Pe vremuri erau si astea cu vagoane acum s-au prostit la cap si baga mortaciuni.
Lasa malaxele tale acolo pe unde sunt, nu le mai repartiza cum vrei si cum iti place ca nu e cazul, la Tg Mures e nevoie de vagoane ca acolo trenurile trebuie sa continue spre Miercurea Ciuc, sunt multi calatori care din Mures merg mai departe de Deda si invers deci pentru asta exista trenurile directe Mures-Miercurea Ciuc si retur. Ai impresia ca sti dar nu sti adevarul din teren.

dan tm a scris:


Eu tot nu pricep cum e asta ca n-au malaxe, n-au LVT, n-au vagoane, n-au nimic dupa ce s-au retras de pe atitea linii.


Scuze de 2 bani marca CFR, ei au dar nu vor sa opereze pe secundare. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   

Sus In jos
 

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
Pagina 6 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 37 ... 68  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-