Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 00:47

Karpaty a scris:
Cum sa nu fie nevoie de 11, 11 are traseul lui separat plus ca sunt zone unde doar el circula singurel, acum e deviat la Zetrari dar pe Oltenitei doar 11 mergea si va merge cand se termina pasajul de la Piata Sudului plus ca in Giulesti e singurul care face fata ca zdreanta aia de 44 care vine la o ora nu se pune, tot 11 e de baza.
De cate ori mergi cu 11 pe zi? Eu merg zilnic cu 11 si la orele de varf e mereu plin, plin.
Pentru Giulești există 44 (că vine din an în paști e altă problemă, care se poate rezolva ușor cu vreo 6 tramvaie în plus). Pe Olteniței oricum va merge 1 când va fi gata porcăria aia de pasaj. Și cum 1 va rămâne fără dispecerat, mai mult ca sigur i se va muta capătul al Romprim, ceea ce chiar va face 11-le inutil, fiind dublat de 1 pe 80% din traseu. În plus, o să trebuiască băgat ceva și pe Șerban Vodă (15, 19, 50 sau cum or vrea să-i zică), pentru care va fi nevoie de tramvaie, iar lucrările din Pantelimon nu o să țină veșnic ca să poată lua tramvaie de acolo.

Karpaty a scris:
Ce faci tu e strict problema ta dar eu unu nu as face, nu mai am 20 de ani sa stau toata ziua pe bicicleta, prefer sa stau in tramvai pe scaun,
Știu că gândirea românească e că bicicleta e pentru copii, hipsteri, sărăntoci și pensionari sau, în cel mai fericit caz, e un obiect de relaxare de week-end prin Herăstrău și că un astfel de obiect nu ar avea ce să caute pe șoselele pe unde totți parveniții își etalează sutele de cai putere de sub capotă... am obosit să încerc să combat această gândire (anul ăsta am ajuns prin Budapesta, Viena și Bruxelles și toate erau pline de bicicliști, inclusiv unii la costum și cravată, ceea ce în București nu ai să vezi prea curând), a ajuns să nu-mi mai pese și să-mi văd de drumul meu, iar la muncă să îmi aud colegii că se plâng că fac o oră și 10 minute de la Râul Doamnei la Gara de Nord și că pleacă de acasă la 7 fără un sfert ca să ajungă la 8 la muncă (și eu plec la 8 fără 20 din aceeași zonă și ajung la 8 ). Fiecare își gestionează timpul cum vrea, unii preferă să stea o oră în troleu sau tramvai sau să se înghesuie în metrou. Eu prefer să merg pe bicicletă, că e mai rapid.


Karpaty a scris:
cat despre multa lume sa sti ca am auzit si prin tramvai lume care se vaita "vai ce pute" cum sa mergem in conditiile astea, pai cam asta e transportul in comun, toti tiganii/aurolacii/boschetarii astia cu ce sa calatoreasca?
Jegoșii și aurolacii ar trebui să meargă pe jos. Am văzut și prin afară persoane fără adăpost, dar ăia nu refuzau vizita la centrele de servicii sociale (că altfel îi lua poliția pe sus și îi mai și punea la muncă în folosul comunității) și se spălau și aranjau de nu ziceai că dorm sub pod. Dar nu am văzut niciunul în tramvai, că asta însemna amendă, deci muncă în folosul comunității (dacă nu chema vatmanul poliția, sigur unul din călători o făcea) și nu mai puteau să cerșească. Dar nu am văzut nici bagaje puse pe scaune (la mine se uitau urât și în tren că pusesem rucsacul pe scaun lângă mine), nici copii urcați cu picioarele pe scaun ,,să vadă mai bine pe geam", nici tot felul de saci, cutii și pungi voluminoase și murdare târâite prin tramvaie.

Karpaty a scris:
Te invit sa mergi cu 11 in Giulesti sa vezi cum fumeaza baietii smecherasi in tramvai sau in Zetari, cel putin in Ferentari se fumeaza si in masina, sa iti mai zic ca se si drogeaza in spate pe scaunele alea 4, stiu e ceva iesit din comun pentru unii dar este adevarul ce ne inconjoara, el exista si toate astea se intampla indiferent ca ne convine sau nu.
Aici iar e chestie de civilizație... dacă chemi poliția pentru un aurolac îți râde în față și dispecerul de la 112 (ba chiar riști să te mai ardă și cu o amendă). Și dacă chemi poliția locală, dacă vine o să îți spună ,,da, îl știm, da' nu avem ce-i face". Iarna trecută i-am chemat de vreo 5 ori să ne scoată o aurolacă din bloc. Deja când auzeau de mine știau unde să vină și care-i problema. Și nici acum nu a plecat din zonă, iar la iarnă iar o să înroșesc telefonul poliției locale să vină să mi-o scoată din bloc. Ia să îi salte poliția și să îi ducă la centrul de servicii sociale în fiecare zi... după o lună se vor plictisi și vor merge de bună voie acolo. Dacă s-ar modifica și legislația să poată fi puși la muncă în folosul comunității (valabil pentru orice persoană amendată, nu doar pentru aurolaci... adică, dacă nu ai bani sau nu vrei să plătești, să speli WCurile publice 2 săptămâni), ce bine ar fi.

kerpeten ali a scris:
Asa am avut cu el discuti si despre cotetele de Ikarus din Ploiesti si el imi dadea exemple cu Ikarus din Sofia sau Budapesta
Nu cred că ai fost vreodată la Budapesta... Budapesta, încă din timpul Imperiului Habsburgic, era la concurență cu Viena. Tot ce se făcea la Viena, imediat trebuia făcut și la Budapesta, eventual mai mare și mai frumos (deși nu reușeau întotdeauna, dovadă că Budapesta nu e plină de palate ca Viena). Prin urmare, Budapesta actuală nu prea e orașul comunist pe care ar spera cineva să îl vadă, obișnuit fiind cu Bucureștiul, mai ales că cei care au condus Ungaria nu s-au apucat să ,,sistematizeze" orașele istorice. Iar transportul în comun e mult mai dezvoltat și mult mai bine pus la punct decât în România, ba chiar și decât prin alte capitale europene, pentru că rivalitatea cu Viena nu s-a stins nici acum, la 97 de ani de la destrămarea Imperiului Austro-Ungar.

Să nu uităm nici că Budapesta a luat-o înaintea Vienei la unele capitole... pe când Viena se chinuia cu trenuri cu abur pe estacade pe post de S-Bahn (ulterior transformate în tramvaie, apoi integrate în rețelele de tramvai, metrou sau tren, după caz), Budapesta își făcea metrou, la 1899 fiind inaugurată actuala linie M1. Să nu mai zic că de pe la 1880, Budapesta a avut tren interurban (BHEV), pe care îl mai are și acum, chiar dacă unele linii au devenit complet urbane în urma extinderii orașului, fiind păstrate ca atare sau convertite în linii de tramvai (de ex. 41, 47 și depoul din Budafok).

Prin urmare, înainte să compari Budapesta cu orice altceva, documentează-te măcar cu ce se mănâncă transportul în Budapesta. Ikarusurile sunt doar o parte dintr-un sistem de transport care funcționează extraordinar și pe care călătorii se pot baza. Asta contează, nu vârsta autobuzului, pentru că un călător nu vede prea mare diferență de confort între diversele modele de Ikarus și autobuzele mai noi. Atâta că alea noi au climatizare și podea joasă, că în rest tot scaune tapițate au, opresc în stații tot doar dacă apeși pe buton să semnalizezi șoferului că vrei să cobori și tot cu 65 km/h prin oraș merg.

Îmbunătățirea transportului în Budapesta s-a făcut punând accent pe trasee și programe de circulație, pe urmărirea și dispecerizarea vehiculelor, pe sisteme mai bune de taxare (dar simple, cu bilete, nu carduri și alte OZN-uri), cu automate de bilete și bilete la șofer, nu pe luat vehicule noi en-gros doar de dragul de a fitui bani.

Ah, da, Autoritatea de Transport din Budapesta (BKK) a fost, în primii 4 ani de funcționare, între 2010 și 2014, condusă de Dávid Vitézy, care avea 25 de ani (neîmpliniți) la momentul la care a preluat funcția. Și care, la acel moment, era președintele și membrul fondator al unui ONG (VEKE) care promova transportul în comun și care a dus la o îmbunătățire substanțială a transportului în comun în Budapesta (la un moment dat crescuse numărul de călători cu 31% pe unele tronsoane, în urma aplicării modificărilor propuse de VEKE).
Deci, ca să faci treabă bună, ai nevoie de oameni care să nu fi fost membrii PCR (sau al echivalentelor lui din celelalte țări comuniste) cum sunt majoritatea directorilor de regii de transport de pe la noi. Ai nevoie de oameni noi, de oameni cu viziune, care să nu fi fost spălați pe creier de comuniști, care să vrea eficiența și care să impună eficiența, trecând peste mentalitățile vremurilor apuse. BKK se ocupă și de parcări, de ridicări auto (da, la ei se ridică mașini, ei nu au un Mircea Badea și un Victor Ciorbea care să interzică asta), de piste de biciclete, de întreținerea drumurilor și trotuarelor. Practic, tot ce înseamnă deplasare în Budapesta e sub umbrela BKK. Iar asta se vede.

În concluzie, Budapesta e MULT peste noi. Avem ce copia de la modelul lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 01:01

Gresesti, mai multa lume merge din Giulesti spre Apaca fata de Gara de Nord, adica 11 e mult mai solicitat ca 44. Repet merg zilnic cu 11 si stiu ce inseamna 11, cati asteapta 11 si cati 44, 44 e cantitate neglijabila, ori ca e ori ca nu e, e tot aia in schimb 11 e chiar solicitat.

Si eu am bicla dar o folosesc de maxim 2 ori pe an la o iesire in parc. La munca ma duc cu tramvaiul si cu autobuzul, e mult mai simplu si mai ieftin, daca e aglomeratie si se mai intampla sa se inatarzie la munca, nu pleaca de acolo cladirea si locul de munca, exista telefoane "alo sefa, eu intarzii ca sunt blocat in trafic" punct, inca lucram la stat si nu e ca la patron. Very Happy

In schimb cu boschetarii daca te lupti observi ca nu rezolvi mare lucru dar in schimb daca ai scoate un sunet ca baietasii care fumeaza in tramvai sau autobuz acolo risti sa ajungi in spital ca ce bataie iti iei de la aia e sora cu moartea, crezi ca sufla cineva ceva ca smecherasii fumeaza prin tramvaie sau se drogheaza prin 141/139/323 in Ferentari? Nu zice nimeni nimic, ori stai cu ei pe acolo si taci din gura ori te duci in fata sau cobori la prima daca nu iti convine dar nimeni nu sufla un cuvant.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: De mutat   Lun 13 Iul 2015, 01:29

Lumea coboară la Apaca și Grozăvești să ia metroul. Pentru că nu au cu ce să ajungă la Basarab, să-l ia de acolo.

La situația actuală, aș reorganiza astfel traseele:
- 1 suplimentat
- 11 desființat
- 35 dus peste Pasajul Basarab, până la Obor sau Lacul Tei (deși cred că mai eficient ar fi la Obor)
- 44 suplimentat, cu o stație și o trecere de pietoni suplimentară la poarta C a Palatului CFR, stație care ar servi și stația de dube de pe Baldovin Pârcălabul
- 46 desființat
- amenajată stație de tramvai în Pasajul Victoria - a mai fost pe vremuri, iar scările sunt și acum
- cred că o linie între Depoul Alexandria și Gara Basarab nu ar strica, poate ar mai degreva 139 care pierde minute bune pe Mărgeanului, Drumul Sării și Vasile Milea

La ora actuală, Dep. Militari are 10 (zece) tramvaie de rezervă (7 cupluri și 3 solo), din care ar rezulta 17 vagoane T4R numai bune de traseu. 6 în plus pe 44, 4 în plus pe 47 și 7 în plus pe 35. Și rezolvăm eficient problemele... numai să le deschidă cineva mintea celor de la RATB să permită depoului Militari să suplimenteze rutele, că momentan e ordin de sus să nu suplimenteze și nici să nu preia ture de la alte depouri (Colentina și Bucureștii-Noi stau cel mai prost, de obicei au ture lipsă). Și Dudești are minim 10 vagoane în plus, Victoria cel puțin 5, deci se găsește și cu ce să se suplimenteze 1.
Cu 10 vagoane s-ar putea face o linie între Dep. Alexandria și Gara Basarab. Restul vagoanelor (dar doar cele de Giurgiului) ar merge pentru suplimentat 25, că e nevoie.
Cu ocazia asta mai tăiem din grafic 4 autobuze din 139 și 4 din 385. Cele din 385 merg pe 226 pentru suplimentare, cele din 139 merg pe două pe 302 și două se mută la Autobaza Alexandria și ies pe 168.
Evident, eu vorbesc de parcul din timpul anului, nu cel redus vara.


După finalizarea lucrărilor din Berceni:
- 1 dus la Romprim în loc de Șura Mare
- un traseu, să-i zicem 19, între RATB Titan și Șura Mare, prin Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Șos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavia Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Ghe. Șincai, Cal. Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției. Varianta B: un macaz la intersecția Bd. 1 Decembrie 1918 cu Bd. Th. Pallady și 19 să întoarcă la Piața Titan, ca să nu mai plimbe aer până la RATB Titan alături de 27 și 40. S-or găsi vreo 10 tramvaie pe la Titan și Dudești sau Giurgiului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 09:36

Dr2005 a scris:

Prin urmare, înainte să compari Budapesta cu orice altceva, documentează-te măcar cu ce se mănâncă transportul în Budapesta. Ikarusurile sunt doar o parte dintr-un sistem de transport care funcționează extraordinar și pe care călătorii se pot baza. Asta contează, nu vârsta autobuzului, pentru că un călător nu vede prea mare diferență de confort între diversele modele de Ikarus și autobuzele mai noi. Atâta că alea noi au climatizare și podea joasă, că în rest tot scaune tapițate au, opresc în stații tot doar dacă apeși pe buton să semnalizezi șoferului că vrei să cobori și tot cu 65 km/h prin oraș merg.

În concluzie, Budapesta e MULT peste noi. Avem ce copia de la modelul lor.

Eu ti-am spus dar nu vrei sa intelegi ca Ikarus din Ploiesti nu arata ca cele din Budapesta si exemplele pe care ai uitat sa le dai sau o sa le dai in curand. Ce nu intelegi romaneste ? Daca mergem si cumparam 2 biciclete Merida si una o pastrezi tu si alta o donam unor amarati sa se foloseasca de ea in satul x din judetul y, tu peste 5 ani o sa mergi in continuare pe ea, pe cand aia ori se uita la ea ca au terminat-o si nu stiu so intretina/repare ori deja au vandut-o pe bautura asa si cu Ikarus tu compari merele cu perele. Eu nu cred ca in Budapesta ta multa laudata circula ciurucuri cum sunt la Ploiesti de esti indragostit de ele. Nu le-ai vazut cat polueaza si cat de des se strica, daca ai avut norocul in ziua in care te-ai dat cu Ikarus la Ploiesti acum x ani asta nu inseamna ca situatia din aceea zi e identica mereu. Sunt satul de ele si tu nu sti cat de mult le injura calatori ca tu nu mergi odata la 2 zile cu aceste jafuri cum o fac eu. Singurul lucru in comun la cele din Budapesta si Ploiesti este ca sunt fabricate de acelasi constructor si poarta aceeasi sigla.

Ce sa copiem de la unguri ? Prostia poate, sunt orase in Europa cu mult peste Budapesta ta asa ca las-o mai moale cu romanele ca la mine tine.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 11:26

De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy

Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad

Ce sa scoti de pe 139 ca si asa e plin de tigani si de abea te urci in el, din contra pe vremuri circula mult mai bine, acum mereu e plin sa nu mai zic dimineata ca sunt cazuri cand lumea ramane pe jos ca nu mai au loc. O alta varianta este 139 prelungit de la Apaca la Basarab, dar nii asta nu vor.

Mergi la fata locului sa vezi adevarul nu ce ai vrea tu sa faci ca nu se potriveste.

302 circula foarte prost, la 30 de minute ora de varf si o ora in rest, nu stiu daca cineva sta dupa el, asa nu ar avea un traseu rau da te lipsesti sa stai o ora dupa el.

Da, cand termina linia pe Liviu Rebreanu trebuie sa il bage pe 19 RATB Titan-Sura Mare ca asa a fost.

1 daca il baga pe Oltenitei la Piata Sudului sa faca stanga, nu are ce cauta la Romprim, e traseu circular si atat, la Romprim ramane 11.

Nici la 385 nu ai ce sa tai ca si ala e plin de tarani care vin de la Domnesti si se duc in centru cu el. Mad

168 nu va mai avea nevoie de atatea masini, cand se termina metroul in Drumul Taberei se pot scoate unele autobuze, sunt prea multe in prezent, 168/268/368/126 deci una din astea merge anulata, oricum 268 si 126 e fantoma plus ca mai raman si trolebuzele. 168 si 368 sunt suficiente iar 668 clar se scoate ca e provizoriu acum cu santierul.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2885
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 12:26

Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 13:42

Karpaty a scris:
De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy
Mergi cu 44 + metrou. Sau cu 162/3, că tot sunt Mercedes și poate nimerești unul cu aer condiționat funcțional Smile

karpaty a scris:
Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad
37 a dispărut din lipsă de călători, lumea prefera troleul 96...
2 ajunsese fantomă... e drept, în condițiile actuale nu s-ar merita să legi Rahova cu Giuleștiul, dar la cum circulă 96 acum, o legătură cu Gara de Nord/Basarab ar putea avea succes.
Decizia de a lăsa linia 32 pe traseu, în esență, a fost bună (e mai ușor să asiguri o frecvență de 2-3 minute la un traseu decât să îl încurci cu alte trasee cu intervale mai mari). Dar doar în esență, pentru că nimeni nu s-a gândit că nu toată lumea din Rahova merge la Unirii (aceeași tâmpenie au făcut-o și cu 41, scoțând linia 8 din Drumul Taberei și aruncând toată zona 13 Septembrie - Ghencea în combinația 41 + 385/173).

karpaty a scris:
Ce sa scoti de pe 139 ca si asa e plin de tigani si de abea te urci in el, din contra pe vremuri circula mult mai bine, acum mereu e plin sa nu mai zic dimineata ca sunt cazuri cand lumea ramane pe jos ca nu mai au loc. O alta varianta este 139 prelungit de la Apaca la Basarab, dar nii asta nu vor.
Mare pagubă... și așa nu se fac toate cursele. De la Piața Rahova se va putea lua tramvai spre Apaca - Răzoare - Basarab. Drumul Sării va avea în continuare 96le, Mărgeanului o să folosească 226 suplimentat (că ăsta are mult mai mulți plătitori de bilet).

karpaty a scris:
302 circula foarte prost, la 30 de minute ora de varf si o ora in rest, nu stiu daca cineva sta dupa el, asa nu ar avea un traseu rau da te lipsesti sa stai o ora dupa el.
Are un orar prost ca să te oblige să îți faci abonament pe linii preorășenești și să mergi cu 438. Pe toată Șos. Alexandriei, de la intersecția cu Mărgeanului și până în Bragadiru nu e nicio școală. Nu cred că știi ce e în 302 pe perioada anului școlar, cum se înghesuie copii ca sardelele (că e o mașină pe oră). Și situația era exact la fel când se circula la 10 minute.

karpaty a scris:
1 daca il baga pe Oltenitei la Piata Sudului sa faca stanga, nu are ce cauta la Romprim, e traseu circular si atat, la Romprim ramane 11.
Și vatmanul unde se duce la budă? Unde ia pauza de masă? Nu are cum să fie circular fără să tragă măcar într-un terminal. Nu mai zic că la capătul de linie se schimbă și sensul în SAT, deci trebuie validat din nou. Nu aș vrea să se mai ajungă la porcăria cu Cal. Vitan, unde taxai de 3 ori ca să mergi de la Poșta Vitan la Zizin sau invers. Ducerea lui 1 la Romprim ar elimina nevoia de 11 și ar deservi mult mai bine zona, care ar fi legată direct de Gara de Nord (Podul Basarab), dar și de restul orașului (străbătut cândva de fosta linie 34).

karpaty a scris:
Nici la 385 nu ai ce sa tai ca si ala e plin de tarani care vin de la Domnesti si se duc in centru cu el. Mad
Se pot da jos la Ghencea să ia 47. Tot aia e.

Citat :
168 nu va mai avea nevoie de atatea masini, cand se termina metroul in Drumul Taberei se pot scoate unele autobuze, sunt prea multe in prezent, 168/268/368/126 deci una din astea merge anulata, oricum 268 si 126 e fantoma plus ca mai raman si trolebuzele. 168 si 368 sunt suficiente iar 668 clar se scoate ca e provizoriu acum cu santierul.
Când se va termina șantierul, e posibil ca 168 să revină pe traseul vechi... deși, sincer, un 368 cu interval decent e arhi-suficient. Ar putea fi lăsate 168 și 268 pe Ramura Nordică, 368 pe cea Sudică și 105 pe Prel. Ghencea ca acum (incredibil cât popor poate să circule acum cu el; iar Ramura Sudică oricum are 93 pentru mers la gară). Dar parcă ar trebui ceva și pe Ramura Nordică pentru gară... O altă soluție ar fi ca 168 să dispară, 268 să meargă în Cart. Brâncuși în locul lui, iar cu mașinile din 168 să apară o linie - să-i zicem 305 - care să meargă la Gara de Nord, dar eventual pe un traseu diferit de cel al fostului 93, că altfel e un regres (am scos troleul și am băgat autobuz pe aceeași linie), de exemplu pe la Eroilor - Cal. Știrbei-Vodă - Berzei - Șos. Gării de Nord, cu întoarcere prin Witting - Cal. Plevnei - Știrbei Vodă - Eroilor.
126 clar ar trebui să dispară, nu prea mai servește nimic de vreo 13 ani, a avut o singură perioadă când a circulat bine, prin 2005-2006 când fusese suplimentată cu Dac-urile scoase de pe preorășenești, din simplul fapt că nu aveau ăia pe unde să își facă orele (dar și atunci se furau curse la greu). Acum e o singură mașină pe traseu... cantitate neglijabilă, nu stă nimeni după 126. Am mers acum vreo 2 săptămâni singur în autobuz de la Tricodava la Orizont.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 13:45

lapsanszkitamas a scris:
Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa
Fie convoi agabaritic, fie încărcate pe vagoane platformă.
Ecartamentul nu e mic, că majoritatea orașelor au ecartament normal (1435 mm). Dar nu prea poți să îl legi la frână și riști să îi rupi cuplele la forțe mai mari, deci trebuie dus în condiții speciale (forță de tracțiune mai mică, viteză mai mică). S-au transportat Timișuri pe calea ferată, cel puțin de la Timișoara la Reșița. Totodată, pentru expozițiile de la Romexpo, tramvaiele se introduceau în Faur S.A. și se remorcau cu LDH pe Centură - M800 până pe linia industrială ce ducea în incinta Romexpo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 13:52

lapsanszkitamas a scris:
Cum se transporta tramvaiele la distanta mare? Convoi agabaritic rutier? Ma gandesc ca ecartamentul e prea mic pentru a merge intr-un tren de marfa

Ambele variante, convoi rutier

http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=1626&st=680

s-au in tren de marfa, dar in tren insemnind incarcatura nu in compunerea trenului, ca ecartamentul in multe orase este acelasi, de aceea in Timisoara si Oradea au fost linii de tramvai pe care mergeau vagoane de marfa.

La noi Aradul stiu ca are ecartament de 1000 si Iasul parca, restul tramvaielor circula pe ecartament normal dar se transporta tot ca incarcatura in trenuri de marfa.

http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic70-0-asc-281.php
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 14:27

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
De 11 am nevoie zilnic, daca il scoate te bat zi si noapte. Very Happy
Mergi cu 44 + metrou. Sau cu 162/3, că tot sunt Mercedes și poate nimerești unul cu aer condiționat funcțional Smile

karpaty a scris:
Linia de tramvai Rahova-Vasile Parvan a mai fost, era 37, si a mai fost si 2 Rahova-Giulesti, nici unul din astea 2 nu vor sa le introduca!!! Mad
37 a dispărut din lipsă de călători, lumea prefera troleul 96...
2 ajunsese fantomă... e drept, în condițiile actuale nu s-ar merita să legi Rahova cu Giuleștiul, dar la cum circulă 96 acum, o legătură cu Gara de Nord/Basarab ar putea avea succes.


-Nu ma pune sa schimb 100 de tramvaie si masini e de ajuns ca schimb 139 cu 11, deci merg cu 2 la dus si 2 la intors.

-Am zis si eu sa il bage pe 139 la Basarab, asa ar fi cea mai buna legatura din Rahova/Ferentari la gara, acum nu este nimic direct la gara. Asata ar fi cea mai simpla varianta sa fie prelungit 139 3 statii si nu e nevoie de o alta linie dar nu vor nici o alta linie si nici 139 prelungit.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 14:35

Păi în loc să schimbi 139 cu 11, o să schimbi 2 cu 44. Tot dracul ăla e și, în plus, scapi de populația băștinașă din Ferentari, iar iarna chiar o să ai încălzire în tramvai. Ba chiar ajungi mai repede, că scapi de blocajele de pe Mărgeanului, Petre Ispirescu, Drumul Sării și Vasile Milea. Într-adevăr, 139 ar merge dus la Gara Basarab. Dar unde să stea acolo? 133 și 282 deja ocupă tot terminalul și ambele au traseul destul de lung cât să aibă nevoie de staționare la ambele capete. Acolo ar fi trebuit construit un terminal mai ca lumea, mai ales că s-a ras un cartier întreg, a rămas loc destul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 14:42

Mai merg cu 32 si 11, sa scap de aglomeratie dar vara nu e clima in tramvai, seara mai fac asa cand vin iau 11 pana la Rahova si apoi 32, e mai bine dar la pranz mori in tramvai asa in 139 astept pana vine unu cu clima.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4715
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5610
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 15:35

Am venit acum 30 min din oras, m-am urcat la Hale Coreco intr-un troleibuz de pe 44 doar ce am pus piciorul si vazut ca e sauna, ca aerul nu mergea si am si coborat, in spate venea troleibuzul de pe linia 202 care mergea de minune aerul conditionat astfel ca n-am mai coborat sa iau 35B si m-am dus pana la capat la Podul Inalt cu troleul.

Si pe 44 si pe 202 sunt acelasi tip de troleibuz, Neoplan dar pe unele functioneaza aerul condtionat pe altele nu dovada ca saptamana trecuta un troleibuz din acesta pe 202 a mers cu 2 din cele 4 usi deschise intr-una din cele 3 zile caniculare care au fost m-a sunat 2 vecini si mama sa-mi zica "Cum poate sa mearga troleele astea cu usile deschise".

Poza cu un troleibuz din Ploiesti.


image hosting services
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 15:56

Poate termina linia aia de tramvai pe Liviu Rebreanu ca de 3 ani o stiu eu in reparatie si sunt 4-5 statii, asta intr-un an o putea rezolva dar la noi nu, e nevoie de multi ani pana se face ceva. Pe aici trebuie sa revina 23, el mergea Zetari-Faur poarta 4, in schimb pe Camil Ressu era 15, 19, 27.
Prostia mare e la soseaua Progresu cu Rahova ca la modernizare au renuntat la curba spre dreapta, 15 venea din Rahova si la Soseaua Progresu facea dreapta, au scos curba si au anulat tramvaiul, acum eu unu as baga 15 din Ghencea la RATB Titan.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Lun 13 Iul 2015, 16:15

Ca locuitor al zonei Ghencea, mi-a fost mai util 11 între Romprim și Ghencea cât a circulat, decât 15 (care a circulat și el o vreme în Ghencea, în 2003 - în clasa a 8a chiar am mers la un concurs de geografie cu 15)... venea și bine, mergea plin pe 13 Septembrie (linie separată de trafic), ajungeam rapid la Unirii cu 11 + 32. E drept, acum pot merge cu 47... da' la ce bun, dacă trebuie să stau 30 de minute în stație după el, iar de la Unirii oricum pleacă doar cum are chef vatmanul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Astazi la 08:49

Sus In jos
 

Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
» Carti despre locomotive/vagoane
Pagina 6 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-