Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
florin.lifticariu



Numarul mesajelor : 759
Reputatie : 2250
Data de inscriere : 09/11/2012

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 08 Iul 2015, 17:15

Nu are rampa ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 08 Iul 2015, 17:16

Are, vezi pe forumul RATT , un fel de lift ....
Sus In jos
florin.lifticariu



Numarul mesajelor : 759
Reputatie : 2250
Data de inscriere : 09/11/2012

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 08 Iul 2015, 17:27

Din Germania nu au venit cu remorci ? Cu ele ce s-a intimplat ?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8552
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 08 Iul 2015, 21:27

Ba da, din Germania au venit cu remorci, dar cei de la regie au considerat ca e mai bine sa se renunte la remorci. In prezent mai sunt doar cateva tramvaie cu remorca. Ele circula pe linia 4 si, din cand in cand, cate unul pe linia 8.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7800
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 08 Iul 2015, 21:30

arata foarte bine aceste tramvaie.Chiar mai tari la interior decat Bucurul nostru.Ca om care lucreaza la intretinerea unor vehicule,nu pot sa va doresc decat cat mai putine defecte si multi calatori multumiti transportati
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 02:36

Dr2005 a scris:
Și a distrus frumusețe de T4D cu bot de fibră de sticlă.

Ce o fi asa frumos la o vechitura nu pricep da in fine. Suntem in alte vremuri cand lumea a evoluat si e nevoie de alte mijloace de transport moderne, silentioase, etc nu sa traim in trecut cand au fost fabricate vechiturile.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 04:01

Păi să vedem, era un T4D modernizat în Halle. Nu văd în poze dacă era unul cu boghiurile originale sau unul cu boghiuri noi, produse la Bautzen.
Apoi, vagonul era în perfectă stare, își făcea treaba, iar CTP Arad nu prea are cu ce să-l înlocuiască. Și chiar dacă vinovatul va achita paguba, există riscul să nu se găsească elementele distruse, caz în care facem ca RATBul cu basculanta intrată în Dac 112 UDM: casăm vehiculul și trecem în acte că l-am reparat, dar oricum era scadent la casat și l-am casat după aia.
Cehii gândeau acum 40 de ani mai bine decât noi acum... și au construit Tatrele cu extremități de fibră de sticlă (unele regii le-au modificat și le-au reconstruit din tablă, de ex. RATB). Desigur, tot ei produceau și piesele de schimb. Problema e că CKD Praga nu prea mai există acum, iar DPP Praga s-ar putea să își producă în regie proprie piesele cu pricina, că are cu ce. Vagoane identice cu cel avariat circulă în Germania, iar altele asemănătoare circulă în Sofia, Budapesta, Praga, Berlin, Moscova. Dacă sunt bune de Germania și circulă în atâtea capitale, de ce nu ar fi bune și de Arad?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 04:08

De cate ori ai fost in Germania/Berlin pana acum? Eu am fost si nu am avzut cazaturi de genu asta, doar noi tragem mata de coada si tinem in circulatie vechituri pana iau foc sau pica efectiv de pe linie. Exemplu ca la Sofia circula nu are rost, aia sunt saraci lipiti ca si noi deci nu sufera comparatie.
Este o vorba, "sunt prea sarac sa ma imbrac prost" daca intelegi acest proverb e ok, cama sa ceva si aici, de ce sa tot bag bani intr-o vechitura cand pot cumpara altul nou si fara sa bag bani il pot exploata multi ani.
Tie daca ti se strica TV-ul prima data il duci la reparat, dar daca tot se strica in fiecare an ce faci? Nu il arunci si cumperi altul nou? Nu se merita sa tot repari un lucru vechi, cu banii bagati in reparatii iei altul nou si te tine x ani.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 16:02

Păi tocmai, că nu se strică, a fost ajutat să se strice, adică a intrat un autobuz în el.

Acum 2 luni am fost la Bruxelles, au niște PCC-uri din 1970, amestecate cu tramvaie mai noi. Și au pe ele și un sistem de ATP asemănător ERTMS-ului, cu indicații din cale (!) pe secțiunile în tunel. Dar plânge cineva?


Ce să mai vorbesc de Praga (sau și ăia sunt săraci?), n-am văzut ,,multe" Tatre, cred că doar vreo 75% din parc e format din ele. Vezi http://transport-in-comun.ro/romania/cehia/praga/ pentru poze din 2012.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 466
Varsta : 32
Localizare : ramnicu sarat
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 18:22

Dr2005 a scris:
Păi tocmai, că nu se strică, a fost ajutat să se strice, adică a intrat un autobuz în el.

Acum 2 luni am fost la Bruxelles, au niște PCC-uri din 1970, amestecate cu tramvaie mai noi. Și au pe ele și un sistem de ATP asemănător ERTMS-ului, cu indicații din cale (!) pe secțiunile în tunel. Dar plânge cineva?


Ce să mai vorbesc de Praga (sau și ăia sunt săraci?), n-am văzut ,,multe" Tatre, cred că doar vreo 75% din parc e format din ele. Vezi http://transport-in-comun.ro/romania/cehia/praga/ pentru poze din 2012.

Numai noi romanii ne plangem...de conditiile din mijloacele de transport!!!!
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 466
Varsta : 32
Localizare : ramnicu sarat
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 18:25

Sunt alte tari mult mai civilizate fata de noi...in Romania asa ceva lasa de dorit...(pute_ti sa va supara-ti )insa acesta este adevarul!
noua ne-ar mai trebui inca cel putin 100 de ani pentru a ajunge la nivelul tarilor occidentale1
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 23:03

Normal ca in Praga exista, Cehia e tara lor de bastina eu am spus altceva dar ma opresc aici ca nu are rost. Niciodata nu ai sustinut ceva nou si modern doar vechituri si mortaciuni, tragem mata de coada 150 de ani, altii au material rulant de ultimul ragnet, cele mai noi si mai moderne, noi ramanem cu toate vechiturile.
Am un prieten care a zis ca anul asta cumpara masina ca nu mai suporta mijloacele de transport si culmea, nu are servici, este student dar plateste mama si tata benzina, transportul in comun deja e prea jeg pentru el, altul la fel, la 25 de ani merge doar cu metroul si asta asa ca este obligat, dar a zis intr-o seara cum de pot sa ma urc in tramvai ca pute si e groaznic, el nu calca in asa ceva, doar in metrou si taxi, atat si nimci mai mult.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 23:22

Transportul în comun în București e groaznic. Dar asta nu e vina tramvaiului, ci a întreținerii și a controlului (la metrou nu intră toți aurolacii). Dacă adăugăm și mofturile românești gen ,,nu mă sui că pute"...
Primul pas care trebuie făcut e reorganizarea traseelor și orarelor de circulație. Că la ce trafic e, chiar și cel mai mofturos călător o să meargă cu tramvaiul când o să vadă că zi de zi el stă juma' de oră la semafor, în vreme ce tramvaiul trece în viteză pe linia lui separată de trafic. Cel puțin pe tronsoanele separate de trafic ar trebui pus accentul pe tramvai. Numai că la noi, în afară de 1, 21, 25, 32 și 41, toate tramvaiele vin la mai mult de 10 minute la ore de vârf. Iar 1 chiar e sub-turat, aia e o linie pe care se putea circula lejer la 4 - 5 minute, în felul ăsta nemaifiind nevoie de 11 și de 46 (46 actual, pe traseul Gara de Nord - Piața Iancului, chiar nu are niciun rost).

O să mut asta la topicul cu transportul local.

Că tot m-ai întrebat ce îmi place, mi-au plăcut ULF-urile din Viena, Skoda 15T din Praga și PESA din Cluj.

Deși off-topic, RATBul e principalul motiv pentru care mi-am luat bicicletă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 23:28

Pai el e pasionat de multe vechituri si cand i spune omul ca maxim 50 de pasionati de vechituri nu au cum sa aibe dreptate zice ca ai ceva cu el. Asa am avut cu el discuti si despre cotetele de Ikarus din Ploiesti si el imi dadea exemple cu Ikarus din Sofia sau Budapesta dar a omis orasul Nr 1, Istanbul ca daca ar fi spus n-as mai fi continuat. Ikarus la fel ca multe alte vechituri vorbesc de cele din Ploiesti ( ca alea din Sofia, Budapesta si Istanbul cu siguranta au fost intretinute si ingrijite de 10 ori mai bine ca cele din Ploiesti ) trebuiesc casate ca si-au depasit norma si bani de pe fier bagati impreuna cu alti din alte fonduri in achizitia de ceva nou demn de ani in care traim, pastrate cateva ca piese de muzeu si sanatate. Dar inainte de toate astea sa se stranga toti pasionati de vechituri si toti derontofili si sa vina la Ploiesti o zi pentru a le poza/filma ca in curand se va da drumul la tramvai si papa vreo 40-50% din Ikarus, macar sa ramana oameni cu pozele si cu intalnirea sa aibe amintiri. Imi iau liber si voi fi ghidul grupului daca se va face o astfel de excursie/eveniment la Ploiesti pentru jafurile de Ikarus.

Sa vina cu mine pe strada si facem sondaj intrebam 300 de insi ce parere au de Ikarus sa vada si el ce spune lumea de aceste jafuri expirate ca daca le place pasionatilor de Ikarus/vechituri nu inseamna obligatoriu ca toata lumea trebuie sa le indrageasca.

Mai e putin si jumatate din Ikarus vor face cunostinta cu autogenul.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Dum 12 Iul 2015, 23:40

Cum sa nu fie nevoie de 11, 11 are traseul lui separat plus ca sunt zone unde doar el circula singurel, acum e deviat la Zetrari dar pe Oltenitei doar 11 mergea si va merge cand se termina pasajul de la Piata Sudului plus ca in Giulesti e singurul care face fata ca zdreanta aia de 44 care vine la o ora nu se pune, tot 11 e de baza.
De cate ori mergi cu 11 pe zi? Eu merg zilnic cu 11 si la orele de varf e mereu plin, plin.
Ce faci tu e strict problema ta dar eu unu nu as face, nu mai am 20 de ani sa stau toata ziua pe bicicleta, prefer sa stau in tramvai pe scaun, cat despre multa lume sa sti ca am auzit si prin tramvai lume care se vaita "vai ce pute" cum sa mergem in conditiile astea, pai cam asta e transportul in comun, toti tiganii/aurolacii/boschetarii astia cu ce sa calatoreasca?
Te invit sa mergi cu 11 in Giulesti sa vezi cum fumeaza baietii smecherasi in tramvai sau in Zetari, cel putin in Ferentari se fumeaza si in masina, sa iti mai zic ca se si drogeaza in spate pe scaunele alea 4, stiu e ceva iesit din comun pentru unii dar este adevarul ce ne inconjoara, el exista si toate astea se intampla indiferent ca ne convine sau nu.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Astazi la 18:33

Sus In jos
 

Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
» Carti despre locomotive/vagoane
Pagina 5 din 10Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-