Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 15:35

Nu stiu cine era pe primul loc atunci cand RATP Ploiesti era locul 2 si nici nu ma intereseaza. O regie care avea DAC-uri obosite si jafuri de Ikarus care si acum le are si doar 5 troleibuze noi si 20 MAN-uri SL222 poate fi pe locul secund cand Brasovul cumpara autobuze noi scurte si Long si hidramate e un semn mare de intrebare.

Dr_2005 ar fi vrut sa se angajeze la RATP Ploiesti ca tot era aproape de capitala lui.

De aia zic cel mai bine ar fi ca fiecare sa-si vada de orasul si regia care se ocupa de orasul lui pentru ca daca te mai nasti odata si nu ai cum sa sti mai bine ca unul care traieste de ani de zile in acel oras, bazandu-te pe ce vezi odata intr-un an.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 16:15

Adevarat ca din alt oras e mai greu sa iti faci o parere, dar totusi, ai dreptul la opinie.

Acuma si RATT a cumparat autobuze si scurte si articulate, a cumparat troleibuze noi, a reparat o mare parte sin calea de rulare si de contact dar nu a cumparat tramvaie noi deloc. Acuma cica e intr-un regres.A trimis unul la refacut la Pascani.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 16:24

Ploiestiul are doar 2 trasee de tramvai unde la orele de varf sunt cate 8 bucati pe fiecare traseu ori Timisoara cred ca are peste 80 de bucati nu sta in baza la 15 tramvaie plus ca aici e vorba ca s-a reparat toata calea de rulare din oras pe cand la Timisoara dupa cum ai spus doar o parte.

Daca mai zic iar ceva de autobuzele Ikarus 260 si 280 din Ploiesti dupa replica obisnuita a lui Dr_2005 cred ca m-ar paste si un avertisment ca m-am luat de aceste jafuri care doar in Ploiesti mai circula in anul 2015 cand Craiova isi permite 50 de Solaris sau Clujul cu Solaris aritculate.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 16:47

Prin asta crezi tu că o regie e pe primul loc? Prin faptul că aruncă cu bani în autobuze care nu circulă nici jumate?! Au coeficient de utilizare a parcului de 40%. Da, asta înseamnă că 60% din autobuze STAU în garaj în permanență. Asta nu are legătură cu Dac-urile sau cu MAN-urile.
Ce treabă are situația din '95 (noi eram 5 clase și se învăța în 2 schimburi, prin 2002 era câte o singură clasă din fiecare, acum sunt câte 3, că înainte de criza din 2007-2008 oamenii au făcut copii că le mergea bine... vor urma iar câțiva ani fără copii și tot așa) cu cea din 2006? Din 2006 nu s-a schimbat mare lucru ca număr de călători, ce a fost de închis se închisese deja (Rulmentul, Tractorul, Roman) la momentul ăla, se închiseseră și școlile și tot ce era de închis. Mai mult, s-au mai și construit niște centre comerciale, unele chiar pe traseul lui 8 (Complexul Coresi). Ce a făcut RATBv? Nu a făcut nimic. Brașovul e orașul ideal în care să mergi cu mașina mică... străzi largi, semafoare aproape deloc, treceri de pietoni puține, autobuze puține, biciclete puține în trafic (cine se încumetă să facă stânga în giratoriu la 4 benzi pe sens?), parcări peste tot.
Dacă e să comparăm cu 1995, sunt sigur că se circula la 3 - 4 minute.

Citat :
Tu cand vi la Brasov ca orice alt strain, turist sau vizitator ai optiunea legitimatiei valabile o zi pe toate trasele
Degeaba am opțiunea asta, dacă transportul în comun NU mă ajută! Îmi trece 5ul pe lângă Livada Poștei și nu are stație acolo, 17 pe lângă Saturn la fel, fără stație acolo, dacă vreau să merg mai sus de Livada Poștei trebuie musai să schimb la Livada Poștei, eventual să nimeresc și când încep orele la Șaguna și coboară puhoiul de elevi din 1b/4/17/22 și au la dispoziție un BMC la 10 - 15 minute...
De aia oamenii merg cu taxiul, pentru că RATBv nu e în stare să le ofere nimic. Nu le oferă trasee, nu le oferă condiții, nu le oferă nimic. Ceva asemănător o să găsești și la Sibiu... dacă ajungi pe acolo să te uiți - într-o mașină plină - câți sunt plătitori de bilet întreg. Probabil 2 - 3 turiști rătăciți, în rest numai elevi și pensionari, cu excepția liniilor 11x pentru parcul industrial (care au câteva curse pe zi, când intră/ies muncitorii).

Citat :
Cat despre Scripcaru e printre singuri primari din tara care nu s-a bagat in manevre si furturi nu degeaba l-au votat brasoveni de 3 ori ca ti-a distrus tie troleibuzele si tramvaiul la fel o facea orice alt primar care iesea in locul lui daca se gandea la binele celor care l-au votat . Moldovean destept cum il lauda lumea si nu doar in Brasov, in tren la discuti cu ceilallti calatori sau soferi de tir care vin la mine la munca la incarcat.
Au mai fost unii cu multe mandate... Scripcaru, Vanghelie, Nichita, Vâlcov, Solomon, Chiliman, Iohannis... primii 5 sunt deja la mititica, al 3lea se pregătește, ultimul a scăpat la mustață că a ieșit președinte și are imunitate.
Șoferul de TIR oricum o să îl laude... în ce oraș din Europa mai găsești bulevarde cu 4 benzi pe sens în mijlocul orașului, pe care ai voie inclusiv cu TIRul?

Apropo de Alba Iulia:
- ”Cel mai inovativ operator de transport metropolitan” în cadrul Galei Premiilor Industriei de Transport din România - Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) - 2015
- Cel mai bun operator de transport public din România - 2013 și 2014, TIR Magazin
- cel mai bun operator de transport cu autobuze din Europa (IRU Bus Excellence Award) - 2013

http://forum.clubmetropolitan.ro/wp-content/uploads/2014/11/Stelian_Nicola_STP_Alba.pdf

--
Craiova a cumpărat 17 Solarisuri, nu 50. Și nu a casat nimic deocamdată, mai ales că au încă nevoie să deservească traseele de tramvai cu autobuze. Probabil la toamnă se vor termina lucrările la liniile de tramvai, ocazie cu care vor circula tramvaiele reparate capital și modernizate cu bani europeni. Primăria a plătit doar vreo 10.000 euro pentru fiecare tramvai (adică lucrările de tăblărie, schimbat bandaje, bobinări de motoare și reparația salonului), pe când chopperele s-au luat cu fonduri europene prin programul Civitas.

Poate ne spune DanTm câte tramvaie sunt la ora de vârf în Timișoara, eu aș zice undeva la 30 - 40 maxim, nicidecum 80.

Ikarusuri o să găsești berechet la Budapesta, la Sofia, la Moscova... toate fiind orașe mult mai mari decât Ploiești și mașinile fiind mult mai ,,alergate" decât în Ploiești. Și ăia nu se plâng, pentru că, spre deosebire de fițosul popor român, ăia preferă să le vină autobuzul la 5 minute, nu să stea 20 doar de dragul de a merge cu Mercedes.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 17:22

Unde ai vazut tu tir la Livada Postei ? Cu ce te deranjeaza ca 17-le are statie la maxim 200 metri de capatul de la Saturn ? Dupa mintea ta ai fi bagat toate traseele pe acelasi bulevard si lasai Calea Bucuresti fara transport doar ca sa aiba x legatura in statia y cu toate traseele. Cred ca iti place de minune cum arata bulevardul Independentei din Ploiesti unde sunt inghesuite toate traseele si vin in stilul trenulet desi exista si alte variante pentru descongestionarea traficului de pe bulevardul cu castani. Turisti vin mai mult in week-end decat in cursul saptamani cand nu sunt elevi de la Saguna sau Mesota care te tot deranjeaza iar cine merge la Mall nu mai merge demult cu transportul in comun nici macar la Ploiesti unde avem transportul in comun gratuit nu se intampla lucrul asta si tu sti asta destul de bine dar o ti verde cum vrei tu. La mall te duci dimineata si la prinz la cumparaturi si seara la shoping, la film la distractie si stai pana la ora la care nu mai circula transportul in comun decat pentru ultimi angajati.

Tu chiar vroiai ca tramvaiul ala sa circule pe linia aia proasta si sa faca un oras de rusine ? Lasa ca e bine ce a facut Scripcaru asa trebuie sa arate un oras european, un oras turistic cu asfalt de calitate, bulevarde largi si giratori nu tramvaie expirate pe lini vechi de ziceai ca e cutremur cand trecea tramvaiul.

Livada Postei e un fel de nod pentru transportul in comun din Brasov, dupa mintea ta ai vrea 100 de trasee care sa plece din orice colt catre orice colt al orasului chiar daca nu ar merge nimeni pe unele sectoare.

Vezi ca la Brasov datorita acelor trasee cu una, doua curse pe ora poti merge cu 2 lei fata de Ploiesti unde platesti dublu ca trebuie sa schimbi traseul unde nu se gandeste nimeni la buzunarul cetateanului.

Prefer mercedes sau orice altceva decat Ikarusul expirat si depasit unde mai pui discriminarea RATP unde doar pe 104 avem jafuri desi biletele si abonamentele au acelasi pret cu cel de pe traseele centrale, daca mai prinzi unul si cu un singur geam si 3 clape clar poti sa zici ca stai in cuptor in vreme ce alte regi au lux cu aer conditonat noi dam exemple cu Ikarus din alte orase care probabil ca sunt mult mai noi decat jafurile din Ploiesti si cu siguranta mult mai ingrijite.

Si mai termina cu Alba Iulia ca nu se merita comparatia cu orasele mari, am vazut si eu pe net ce midibuze sunt acolo pe post de autobuze tu asa faci comparatile articulatele cu unul de 3 ori mai mic ?


Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 17:46

kerpeten ali a scris:
Tu chiar vroiai ca tramvaiul ala sa circule pe linia aia proasta si sa faca un oras de rusine ? Lasa ca e bine ce a facut Scripcaru asa trebuie sa arate un oras european, un oras turistic cu asfalt de calitate, bulevarde largi si giratori nu tramvaie expirate pe lini vechi de ziceai ca e cutremur cand trecea tramvaiul.
Giratoriul e un semn de înapoiere urbanistică, nu are ce căuta într-un oraș. Favorizează circulația în viteză și intrarea pe principiul ,,ăla mai șmecher primul". Siguranța pietonilor e zero absolut într-o astfel de amenajare rutieră. Giratoriul se construiește în afara României cu maxim 2 benzi, pentru reducerea vitezei. Ce e mai lat are fix efectul opus.
Nu e vorba de tramvai în sine, putea să fie și autobuz, dar să nu circule din an în Paști cum circulă 8ul acum.

Citat :
Livada Postei e un fel de nod pentru transportul in comun din Brasov, dupa mintea ta ai vrea 100 de trasee care sa plece din orice colt catre orice colt al orasului chiar daca nu ar merge nimeni pe unele sectoare.
Până în 2006, puteai ajunge cam de oriunde la Livada Poștei. Acum nu mai ai cum... în schimb sunt o groază de trasee care merg pe la IAR și prin Stupini.

Citat :
Vezi ca la Brasov datorita acelor trasee cu una, doua curse pe ora poti merge cu 2 lei fata de Ploiesti unde platesti dublu ca trebuie sa schimbi traseul unde nu se gandeste nimeni la buzunarul cetateanului.
Cetățeanul din Ploiești merge moka din câte știu eu.

Citat :
in vreme ce alte regi au lux cu aer conditonat noi dam exemple cu Ikarus din alte orase care probabil ca sunt mult mai noi decat jafurile din Ploiesti si cu siguranta mult mai ingrijite.
Da, poate regele Spaniei are aer condiționat în autobuz, că în România ai aer condiționat doar pe câteva vehicule prin Cluj, Oradea și Timișoara + câteva Citaro din București (vreo 50 din cele 500 care au avut inițial). A... da, și Alba Iulia pe vreo 90% din parc.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 18:18

Iti urez mult succes in continuare sa pacalesti pe cine vrei cu ideile tale si povestirile de acum 9 ani. Daca te mai nasti de 2 ori si pe mine n-ai cum sa ma pacalesti cu stilul tau de atotstiutor in toate domenile Smile)
Sus In jos
bogdan.perejuc



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 35
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1829
Data de inscriere : 08/05/2012

MesajSubiect: Re: Sa mai si radem   Mar 23 Iun 2015, 19:28

Stimati colegi, am intrat aici vazand cu bucurie doua pagini noi de glume sau filmulete sau orice amuzant. In schimb dau de doua pagini de replici pe tema transportului urban. Unde e gluma? Sau e atat de fina ca nu o inteleg? Domnilor aveti mesaje private sau alte topicuri. Multumesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 22:32

Gluma e că unii au frustrări personale pe anumite modele de autobuze, deși nici nu plătesc bilet (a avut grijă primăria lor să le dea gratuit, dar ei nu plăteau nici înainte).
Pentru desființările alea de trolee și tramvai și pentru toate măsurile de încurajare a transportului auto în detrimentul celui în comun din Brașov avem infringement pe mediu. Se creează din start ideea că transportul în comun e pentru pensionari și pentru sărăntoci, de aia toată lumea se ferește de el. Cine așteaptă 20 de minute după autobuz când găsești loc de parcare oricând inclusiv în centru și ai cel mai ieftin taxi din România?
Să mai zic de sistemul ineficient de termoficare, din cauza căruia mulți și-au montat centrale termice de apartament?

La ora actuală, cele mai poluate 3 orașe din România sunt București, Brașov și Iași. Culmea, Ploieștiul nu e printre ele, deși încă mai are industrie. Nici Craiova, nici Timișoara, nici Cluj. Ce au în comun București, Brașov și Iași? Păi simplu, descurajarea utilizării transportului în comun prin toate metodele posibile. Reduceri de parc, desființări de trasee, amenajări pentru a duce mai ușor traficul spre centru... Brașovul a mers la extrem cu desființarea transportului electric și lărgirea străzilor. În plus, toate 3 sunt greu de ocolit... Centura Bucureștiului e o glumă proastă, a Iașiului nu e deloc, iar a Brașovului acoperă doar segmentul Săcele - Triaj, deci dacă vrei în Sibiu sau Sighișoara tot prin oraș o iei, de regulă pe Saturn, ceea ce se vede cu ochiul liber.

Pentru măgăriile primarilor din cele 3 orașe vom plăti cu toții, inclusiv kerpeten de la Ploiești, pentru că amenzile de la UE sunt de câteva sute de mii de euro pe zi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 23:18

Nu mai retin daa au mai fost undeva discutii despre transportul in comun, este topic dedicat sau trebuie facut unul si mutate discutiile astea acolo?

Acuma ce sa zic de Alba Iulia asa de bine stau ei in toate? Ca pe aici ni s-a tot dat exemplu Alba Iulia ca a pus panouri solare pe toate cladirile primariei, adica scoli, cantine, gradinite, spitale etc si nu mai au treaba cu apa calda, incalzire , curent. Acuma vad ca si transportul e de 5 stele.

Bine dar Alba Iulia e cam cit un cartier de oras mai mare, e usor de facut ca in Bogota daca vrei.

Unde e un forum sa vedem si partile rele de acolo?
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mar 23 Iun 2015, 23:47

Interesant toata lumea foloseste frustrarea mai nou dar afla ca tu esti cel frustrat in cazul asta si ai fost doar putin mai rapid in seara asta cu postarea ca altfel frustarea o aruncam in tabara ta. Daca tu crezi ca Ikarus e autobuz demn de a circula in 2015 intr-un oras de marimea Ploiestiului in vreme ce alti au renuntat demult la ele e fix problema ta, degeaba ai mai fost si in Vest ca tot minte inapoiata ai.

Vezi ca primaria a avut grija de un oras intreg sa dea gratuitate nu doar mie, iar daca am mers pe blat a fost problema mea. Afla ca si in capitala ta mult iubita am mers pe blat din 2000 pana in prezent si am luat doar 50 lei amenda care la impozit tot 50 lei mi-a venit si pun pariu cu tine pe ce vrei inca de acum ca dupa terminarea lucrarilor si expirarea gratuitati in Ploiesti adica din 1 ian 2016 vom avea tarife mai ridicate decat acelea care le-am avut la inceputul lucrarilor si a gratuitati.

Cum vrei tu sa mearga lumea la mall cu transportul in comun cand la Ploiesti Shoping City ( unicul mall al ploiestenilor ca AFI e mai degraba un magazin decat mall ) ajunge doar un singur traseu si ala e facut 70% cu jafuri de Ikarus. Pai la mall ma duc si ma intalnesc cu o fata, cu prieteni ma duc la film, la terasa sau la cumparaturi nu ma duc direct in dush cand cobor din jafurile de Ikarus transpirat tot acuma vara si innecat de praf cum sa nu se duca lumea cu taxiul sau cu masina personala cand TCE isi bate joc de un oras intreg.

Vad ca iar o dai din barci in vapoare de parca il doare pe brasovean de bucurestean sau pe bucurestean de ala de la Iasi.

Pentru linistea ta afla ca de cand au dat gratuitatea am mers mai putin cu mijloacele de transport in comun decat inainte cand erau bilete/abonamente caci acum am bicicleta, masina si toti din anturaj si de la bloc au masini, transportul in comun il folosesc doar cand ma duc la munca si atat.

Eu ma retrag din discutie aici caci sustinatori tai cu mai putin de 15 postari in prima jumatate a anului s-au trezit sa intrebe unde este gluma la acest topic de glume, mai ramane sa se trezeasca si celalalt din zona Resita ca tacamul sa fie complet doar vor reusi ceva acesti 3 revolutionari care nu au reusit acum mai bine de 6 luni. Adica cu o informatie nu vine, o poza nici atata dar stai omule in banca ta si citeste informatile gratuit cum ai facuto pana acum nu te trezi odata la 6 luni sa te bagi la comanda intr-o discutie ce nu are legatura cu tine. Deci un mesaj pe 26 martie si altul postat aiurea azi pe 23 iunie, interesant foarte interesant.

Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3543
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 24 Iun 2015, 00:27

Dr2005 a scris:
... Brașovul a mers la extrem cu desființarea transportului electric și lărgirea străzilor. În plus, toate 3 sunt greu de ocolit... Centura Bucureștiului e o glumă proastă, a Iașiului nu e deloc, iar a Brașovului acoperă doar segmentul Săcele - Triaj, deci dacă vrei în Sibiu sau Sighișoara tot prin oraș o iei, de regulă pe Saturn, ceea ce se vede cu ochiul liber.
Scuze ca ma bag si te contrazic,dar ce tot zici acolo?
Troleibuze inca exista.PS: 101 era nr tramvaiului, cand circula.
Centura care e destul de ok,si contrazice cu mult ceea ce zici tu. Ai centura de la Rasnov/Cristian-Ghimbav/Sibiu pana la Triaj/Harman-Sacele.
Dr2005 a scris:
Giratoriul e un semn de înapoiere urbanistică, nu are ce căuta într-un oraș. Favorizează circulația în viteză și intrarea pe principiul ,,ăla mai șmecher primul". Siguranța pietonilor e zero absolut într-o astfel de amenajare rutieră.
Ca fapt divers, ai carnet de conducere?
Dr2005 a scris:
...Acum de la Livada Poștei dacă vrei să mergi spre Teatrul Dramatic trebuie să urci până la Piața Sfatului ca să traversezi legal strada.
Vad patru treceri (chiar colorate cu rosu) din Livada Postei pana la teatrul Sica Alexandrescu (Dramatic) fara sa te duci spre Piata Sfatului.
Cat despre transportul in comun,ma abtin,am masina personala si cred ca am 20 de ani de cand nu l-am mai folosit.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 24 Iun 2015, 00:59

Lasati-l ca in 2006 cand a fost el ultima data la Brasov nu erau atatea giratori cate sunt acum, nu avea permis de conducere si nici Centura nu era gata, omul traieste doar din amintiri comparatile de acum 9 ani cu prezentul pentru el nu au valoare ce isi pune in cap aia reuseste cand e vorba sa iasa in evidenta sa arate ca stie el mai multe iar daca cineva i spune ca aici a gresit intelege tot cum vrea el si sapa si cauta pe site-uri gen transira informati pentru a veni cu noi replici. Eu il stiu personal din 2005 e baiat bun cateodata in rest gura il strica.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Despre transportul public local   Mier 24 Iun 2015, 08:22

ionutz72 a scris:
Troleibuze inca exista.PS: 101 era nr tramvaiului, cand circula.
Câte troleibuze sunt zilnic la traseu? 8 pe linia 8 și câte unul pe celelalte trasee.

Dr2005 a scris:
Ca fapt divers, ai carnet de conducere?
De 5 ani. Fără accidente. Tu cum te încadrezi regulamentar în banda 4 ca să faci giratoriile? Că trebuie să te înscrii cu juma' de km înainte (50 m semnal în avans + 50 m manevra + iară 50 m semnal și tot așa). Ți se pare normal? Respecți această prevedere?

Dr2005 a scris:
Vad patru treceri (chiar colorate cu rosu) din Livada Postei pana la teatrul Sica Alexandrescu (Dramatic) fara sa te duci spre Piata Sfatului.
Așa e, m-am exprimat greșit. Dar dacă vrei din Livadă în Parcul N. Titulescu cât ocolești?


Citat :
Cat despre transportul in comun,ma abtin,am masina personala si cred ca am 20 de ani de cand nu l-am mai folosit.
Și ți se pare normal ca într-un oraș de talia Brașovului să NU folosești transportul în comun?

--
O să mut mesajele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3543
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Mier 24 Iun 2015, 10:57

Dr2005 a scris:
Câte troleibuze sunt zilnic la traseu? 8 pe linia 8 și câte unul pe celelalte trasee.
-Destule, dar nu pana la desfiintare cum te-ai exprimat.
Dr2005 a scris:
De 5 ani. Fără accidente. Tu cum te încadrezi regulamentar în banda 4 ca să faci giratoriile? Că trebuie să te înscrii cu juma' de km înainte (50 m semnal în avans + 50 m manevra + iară 50 m semnal și tot așa). Ți se pare normal? Respecți această prevedere?
-Daca te sperie 4 benzi ,ce zice de 6? Smile Daca conduci regulamentar,si nu asa, nu e greu.
Dr2005 a scris:
Dar dacă vrei din Livadă în Parcul N. Titulescu cât ocolești?
-Un ocol de 30m, nu e un cap de tara Smile
Dr2005 a scris:
Și ți se pare normal ca într-un oraș de talia Brașovului să NU folosești transportul în comun?
-Nu ai inteles, avand auto personal, nu am avut nevoie. Nah, poate sunt eu mai comod. Razz
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre transportul public local   Astazi la 10:27

Sus In jos
 

Despre transportul public local

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
» Carti despre locomotive/vagoane
Pagina 2 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-