Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre metrouri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3645
Reputatie : 4632
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Mar 13 Sept 2016, 19:54

A aparut

Ordinul nr. 741/2016 privind mandatarea Societății de Transport cu Metroul București "Metrorex" - S.A. de a modifica prețurile unitare ale contractului de mentenanță de material rulant și feroviar pentru circulația în tunel nr. 91/2003, pentru anul XIII de contract, și de a semna actul adițional în acest sens
În vigoare de la 05.09.2016
Sus In jos
sp59



Numarul mesajelor : 50
Varsta : 57
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2144
Data de inscriere : 13/03/2011

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Mar 13 Sept 2016, 23:03

"Asa s-a proiectat sau asa s-a adaptat la ce era deja sapat din epoca de aur?"

Banuiesc ca asa a fost proiectul initial din anii '80 si asa s-a si realizat.
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2883
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Mier 14 Sept 2016, 11:24

Nu am date in acest sens, dar vazand cum s-a lucrat dupa '90 incoace, cred ca e adaptare. (parere persoanala)

Sus In jos
adrian rosca



Numarul mesajelor : 14
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 348
Data de inscriere : 05/01/2016

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Joi 13 Oct 2016, 13:56

Komunikate Metrorex din 10 octombrie referitoare la M5:

Citat :
Vineri, 07 octombrie 2016, directorul general al Metrorex, Marin ALDEA, si reprezentanti ai constructorilor, l-au insotit pe primarul sectorului 6, Gabriel MUTU, intr-o vizita pe santierul viitoarei statii de metrou Raul Doamnei. Aceasta statie face parte din proiectul major „Linia de metrou Magistrala 5 – sectiunea Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei”.

Activitatea din santier a evidentiat faptul ca se lucreaza intens la devieri de utilitati, pereti mulati aferenti structurii statiei si refaceri de suprafete.
Astfel, s-a constatat ca, in ultima perioada, s-au depus eforturi sustinute pentru ca ritmul lucrarilor sa fie unul alert, iar graficele de lucru sa fie respectate.
Din discutiile purtate cu reprezentantii constructorilor s-a estimat ca, pentru statiile Brancusi si Romancierilor, traficul va fi redat etapizat, incepand cu a doua jumatate a lunii octombrie, continuandu-se cu Orizont, Drumul Taberei 34 si Favorit in luna decembrie a acestui an. De asemenea, termenul pentru redarea partiala a traficului in zona statiei Valea Ialomitei, s-a preconizat a fi la inceputul lunii decembrie a acestui an. Pentru celelalte statii, traficul se va relua incepand cu luna februarie 2017.
Proiectul Magistrala 5 de metrou a fost finantat integral de la bugetul de stat pana in luna aprilie 2013. Ulterior, acesta a primit acordul Comisiei Europene pentru finantarea din fondurile structurale in cadrul POST 2007 – 2013 si ulterior fazat in POIM 2014-2020.
Prin construirea noii magistrale de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigura, confortabila, rapida si directa, ceea ce va genera o crestere a atractivitatii retelei de metrou si implicit va degreva transportul de suprafata atat public cat si privat.

Citat :
Magistrala 5 de metrou, tronsonul Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei, investitie de interes public, va oferi locuitorilor zonelor, si nu numai, posibilitatea utilizarii unui mijloc de transport rapid, modern si 100 % ecologic.
Procentul de realizare a structurii de rezistenta aferenta tronsonului Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei este de 82 %, fiind realizati 7.713 ml de tunel din totalul de 8.433 ml.
In vederea executarii ultimului tronson de tuneluri aflat intre statia Eroilor 2 si Piata Operei si a coridorului pietonal de legatura dintre statia Eroilor 1 si statia Eroilor 2 este necesara executarea structurii Putului de Scoatere Scut, fapt ce implica eliberarea amplasamentului prin taierea a 26 de copaci pentru executia Putului de Scoatere Scut si a 67 de copaci pentru executia pasajului pietonal.
In acest sens, s-a solicitat Directiei de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti emiterea avizelor de pe amplasamentul necesar atat executarii structurii Putului de Scoatere Scut la Piata Operei, cat si a executiei coridorului pietonal.
Odata cu finalizarea lucrarilor, zonele afectate vor fi readuse la starea initiala conform planului de amenajare peisagistica si de imbunatatire arhitecturala. De asemenea, in compensare, se vor planta copaci, conform avizelor solicitate si a prevederilor legale in vigoare.
Ii asiguram pe toti locuitorii Municipiului Bucuresti in general si pe cei ai zonei Piata Operei, in special, ca toate spatiile verzi vor fi refacute si vor fi redate circuitului urban ariile ce au fost afectate de lucrarile de constructie.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3306
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Sam 22 Oct 2016, 00:00

Azi, jale. Motivul, un colet suspect găsit pe la 19:25 la Izvor. Coletul conținea două sticle cu suc și un sandviș. Perfect de acord cu decizia de a închide stația, în vremurile tulburi pe care le experimentăm.
Altceva nu înțeleg: cum de mai are operatorul RC loc de muncă. În loc să dirijeze traficul fără să încurce prea mult graficele, s-a introdus (cel puțin cât am stat în Eroilor) pendul Poenaru - Eroilor, când era mult mai simplu să se circule normal Dristor - Grozăvești, iar la Eroilor, trenul care sosea dinspre Grozăvești la peron 3 să fie expediat în abatere, prin intermediul macazului care leagă M1 de M3 și mai apoi de linia de garare de după peronul 3. Trenurile dinspre Preciziei se sincronizau perfect, și cât rebrusau (în capul dinspre Izvor) era tot timpul din lume să-i facă parcurs unui ipotetic tren care să plece de la peron 3 spre Grozăvești, pe firul normal de circulație...
În fine, ajunge metroul de la Grozăvești, buluc, se știa inițial că va ajunge la Poenaru și apoi vom vedea la fața locului. Ok, urcăm, mecanicii nervoși se pregătesc de plecare și când să-i dea comanda ies amândoi, trântesc ușa, auzim că cică oprim la Unirii și Republica, și ies furioși din cabină. Înjură și apoi spun ceva de genul *băi dar ce mama dracului mai facem acum?!!*. Deci nici ei nu știau ce se întâmplă. Când soluția putea fi așa simplă, și comunicarea mai eficientă și mai rapidă, s-au produs atâtea încurcături... nu mai zic că, deși se comunica în megafoane ce urma să se întâmple, din cauza gălăgiei nu auzeai mai nimic...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2883
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Lun 28 Noi 2016, 15:39

De la magistrala M5:

Favorit

[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

Favorit - Drumul Taberei 34

[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

Drumul Taberei 34

[img][/img]
[img][/img]

Orizont
[img][/img]
[img][/img]
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre metrouri   Astazi la 10:13

Sus In jos
 

Despre metrouri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Despre metrouri
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
Pagina 6 din 6Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-