Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13591
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15884
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 13:58

Sâmbăta asta, 1981 a avut 5 (CINCI) călători. Am avut un grup de 30 de prieteni care s-au dus în Deltă. Au fost ei 30 (cu bilete luate on-line) plus încă 5 călători. Cum ei nu se duc în fiecare zi, ne putem aștepta ca zilele viitoare să fie tot câte 5 - 6 călători.

S-au pierdut și cei 20 - 30 călători care foloseau trenul R ce era înainte pe aproximativ aceeași trasă între Medgidia și Tulcea. Asta era de așteptat, pentru că prețul călătoriei e dublu.
De la Medgidia la Tulcea ar fi putut să circule ca Regio... mai are nevoie de 4 opriri ca să se încadreze la R: Târgușor Dobrogea, Post Ajutor Mișcare Ram. Mihail Kogălniceanu (că oricum oprește pentru ordin acolo) și Zebil h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 648
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3246
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 17:09

Daca asa a fost intr-o zi, asta nu inseamna ca asa e mereu. Poate maine pleaca un alt grup, nu ai de unde sa stii. Tren direct ar trebui sa existe tot timpul anului, nu doar in sezon.
Si da, 1681 are destul de putini calatori, dar asta din cauza orei de plecare, cred ca daca ar pleca mai dupa pranz ar avea ceva mai multi calatori. Dar la intoarcere se schimba treaba si ajunge de cele mai multe ori destul de plin in Bucuresti, deci per total eu cred ca isi scot banii cu el.
Asa pot sa spun si eu multe lucruri, de exemplu: anul trecut veneam de la Craiova la Bucuresti cu 2022 si m-am urcat in ultimul vagon din grupul celor 3 care se atasau in Craiova. In astea 3 vagoane nu au fost mai mult de 20 persoane pana la Bucuresti. Asta ce inseamna, ca trenul asta cara aer si ar trebui scoase vagoanele alea? Nu, a fost doar o zi mai proasta. De atatea ori am circulat cu 2022 de la Rosiori la Bucuresti si niciodata nu l-am vazut sub 50%. In concluzie sunt zile si zile, nu poti sa zici ca daca intr-o zi circula cu 15 calatori, tot sezonul va circula asa.
Sus In jos
spiderpc

avatar

Numarul mesajelor : 410
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2196
Data de inscriere : 12/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 17:16

Daca pleaca mai tarziu din Bucuresti, degeaba mai pleaca, nu mai prinzi vaporul spre Sulina sau alte localitati izolate din delta.
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 648
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3246
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 17:20

Ideal ar fi sa fie 2 trenuri, unul dimineata si altul mai dupa-masa, atat din Bucuresti cat si din Tulcea, asa cum era pana acum cativa ani si din ce am vazut atunci nu prea carau aer, dar ce sa-i faci. E bine ca a mai ramas si asta, chit ca circula doar in sezon.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13591
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15884
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 17:28

1681 pleacă după 1821... normal că transportă aer. La întoarcere e ultimul tren la o oră decentă (adică una care să îți asigure transport în comun în București și dacă ai de mers până undeva mai departe de Gara de Nord) spre București, așa că se umple din Medgidia, Ciulnița și Lehliu.

Puteau să îi pună oprire în Medgidia lui 1982 și să rămână Desiro-ul (sau 700-le sau ce se nimerea disponibil) doar pentru Medgidia - Tulcea și retur. Prinde mai bine o pereche de trenuri R în plus pe Medgidia - Tulcea, decât acest IR de București. Ocazie cu care, poate pe timpul anului școlar, ar putea băga un tren Baia Dobrogea - Tulcea care să ajungă în Tulcea la 7:45, să aibă și elevii de liceu cu ce să meargă.

Pentru București și Constanța ar trebui asigurate legături la Medgidia. Mai ales că trenul de la Medgidia trage la linia 4 și trenul care merge la București trage la 3, deci la peron comun.

Dimineața poți să mergi de la Tulcea la București Nord cu 8652 + 1580, ai 28 minute între ele. Și dacă vrei să mergi invers după-amiaza ai 1585 + 8655.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 648
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3246
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 17:42

Dr2005 a scris:
La întoarcere e ultimul tren la o oră decentă (adică una care să îți asigure transport în comun în București și dacă ai de mers până undeva mai departe de Gara de Nord) spre București, așa că se umple din Medgidia, Ciulnița și Lehliu.
Pai si foarte bine ca se umple din Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Ciulnita, fara Lehliu ca nu mai opreste. Chiar tu ai zis ca mai bine avem calatori pe distante mai scurte, decat calatori cap-coada pentru ca in final CFR-ul castiga mai mult. Acum nu mai e bine?
Si stai linistit ca pe Tulcea-Medgidia nu bate crivatul asa cum crezi, circula ceva lume cu el si avand in vedere ca e IR, apoi e Desiro si consuma mai putin, face ceva incasari, indraznesc sa spun chiar mai mari decat daca ar fi R si ar circula doar la Medgidia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13591
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15884
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 18:32

Anul trecut oprea și la Lehliu.

Da, e bine că ia călători și din stațiile alea. Dar călătorii ăia putea să îi ia 1982 dacă ar fi oprit, iar CFR Călători nu ar mai fi trebuit să plimbe dieselul pe sub catenară 200 km.
Anul ăsta a fost lăsat în circulație și 8654. Cum 1681/2 nu sunt taxate ca Regio pe Tulcea - Medgidia, nu văd de ce ar merge cineva cu ele, de altfel și sâmbăta asta, în afară de grupul ,,meu" (mă rog, eu nu am putut merge din motive medicale, că ar fi trebuit să fiu și eu în trenul ăla) mai erau 5 călători.

Apropo de 1682, tocmai m-am uitat pentru mâine. De la Medgidia la București mai sunt 50 locuri. De la Tulcea la Medgidia mai sunt 52 locuri.
În total sunt 72 locuri. 6 sunt ,,compartiment de siguranță" pentru nași, deci rămân 66 pentru muritorii de rând. Din 66 mai sunt ocupate 16. Probabil prin gări or să se mai adune vreo 10 - 15 inși. E drept, un Desiro își scoate banii de pe la 35 - 40 de călători, dar calculul e făcut pentru Regio, cu opriri multe și schimb frecvent de călători. Să zicem că se compensează cu consumul de motorină mai redus la mersul fără oprire.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 648
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3246
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 18:54

E irelevanta faza ca pentru maine-poimaine mai sunt x locuri. La noi in Romania, 98% din calatori cumpara bilet cu 10-15-20 min inaintea plecarii trenului. Asa ca maine poate e mai plin decat se vede acum pe net. Si asa cum ai mai spus mai sunt si calatori care se urca din statiile fara case de bilete, putini dar sunt.

In orice caz banii si-i scot cu trenul asta. Problema mare este la loco+1 vagon, in cazul acesta nici daca stau calatori si in picioare nu ies pe 0, ce sa mai vorbim de profit.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1366
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3042
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 19:01

Chiar crede cineva ca mari mase de oameni vor lua cu asalt sobolanul sa dea 75 de lei pana la Tulcea? Hai sa fim seriosi...santa

Cei 5-6 calatori sunt exact atat cat mai poate fraieri CFR-ul cu "sageata" - s-au dus vremurile cand le tranteau pe IC si ramanea lumea cu gura cascata ca la a opta minune a lumii. Locul acestor tramvaie este pe Regio si nu trantite pe IR la preturi aberante de parca s-a intalnit hotul cu prostul. Mad

Sa plimbi acest tramvai botezat IR aproape 6 ore sub catenara la asemenea preturi este prostie sa nu zic tampenie in conditiile in care tu ca CFR te vaiti toata ziua ca nu mai ai Dezastre, ca sunt la gard etc etc Daca tot le prisoseste un tramvai din asta - in loc sa il plimbe gol pe Tulcea mai bine l-ar pune unde e realmente nevoie si la Regio unde ii este locul...

Aberatia asta ambulanta a mai circulat si in trecut si tocmai de-aia a si fost scos - ca nu mergea nici dracu cu el. Acum am ramas interzis cand am vazut ca circula din nou... No
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13591
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15884
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 19:12

Trenul ăsta a fost sezonier de mulți ani, de prin 2008 (?), de când s-a desființat acceleratul București Obor - Constanța și grupa lui de Tulcea (care și aia era goală, erau 2 vagoane 20-55). S-a mai încercat să se facă tren permanent, dar fără succes, așa că tot sezonier a rămas.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1366
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3042
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 19:14

Solutia cu schimbare in Medgidia cu automotor de legatura care se gasise era foarte buna. Dar unde nu e cap vai de picioare... No

Sau poate cine stie o fi vreun mare personaj care are chef sa mearga in Delta cu tramvaiul asta... santa
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1339
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 19:24

Problema este ca lumea se fereste de schimbat trenuri in Romania.Este complicat in primul rand trambalatul bagajelor este de evitat mai ales pentru cei care au copiii, iar apoi trenurile in tara noastra tind sa intarzie si astfel sa pierzi acea legatura. Daca nu era tren direct nu cred ca prietenii lui Dr2005 ar fi ales trenul sa ajunga la Tulcea, cred ca nici macar aia 5 calatori care au mai mers pana acolo.
Bineinteles ca nici sa plimbi dieselul pe o linie electificata nu este o solutie pe termen lung, dar au ales cel mai putin rau cu ce-au la indemana.
Poate pe viitor CFR o sa realizeze ca decat sa bage banii in locomotivele mamut care consuma enorm si sunt eficiente de la 4 vagoane in sus, o sa achizitioneze rame electrice mai moderne si care consuma mai putin, perfecte pentru rutele care nu exceleaza prin numarul de calatori....dar acum incepe alta discutie deoarece ar trebui sa avem linie electrificata pe tot traseul, asa ca suntem tot la mana Desiro-ului...abur
Poate dupa lungi tentative aceasta linie va fi inchiriata (Medgidia-Tulcea adica) si atunci carcotasii acestui tren isi vor indrepta atentia spre alte anomalii din cadrul CFR...Smile
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5702
Reputatie : 8842
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Lun 22 Iun 2015, 19:37

marius664 a scris:
Poate dupa lungi tentative aceasta linie va fi inchiriata (Medgidia-Tulcea adica)

Mai bine nu. Mai bine CFR cu trenurile lor decat privatul care va lasa linia fara tren (vezi ce s-a intamplat la inceputul anului cu atatea linii cu multi calatori).

Poate cea mai buna solutie este ca CFR sa cumpere material adecvat traficului de calatori din prezent, adica automotoare. Nu sa modernizeze EA-urile pentru a circula cu 1-2 vagoane si renunte la linie ca iasa pe minus.
Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2596
Varsta : 20
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5350
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Mar 23 Iun 2015, 02:24

cristy79 a scris:
Chiar crede cineva ca mari mase de oameni vor lua cu asalt sobolanul sa dea 75 de lei pana la Tulcea? Hai sa fim seriosi...santa

Cei 5-6 calatori sunt exact atat cat mai poate fraieri CFR-ul cu "sageata" - s-au dus vremurile cand le tranteau pe IC si ramanea lumea cu gura cascata ca la a opta minune a lumii. Locul acestor tramvaie este pe Regio si nu trantite pe IR la preturi aberante de parca s-a intalnit hotul cu prostul. Mad

Sa plimbi acest tramvai botezat IR aproape 6 ore sub catenara la asemenea preturi este prostie sa nu zic tampenie in conditiile in care tu ca CFR te vaiti toata ziua ca nu mai ai Dezastre, ca sunt la gard etc etc Daca tot le prisoseste un tramvai din asta - in loc sa il plimbe gol pe Tulcea mai bine l-ar pune unde e realmente nevoie si la Regio unde ii este locul...

Aberatia asta ambulanta a mai circulat si in trecut si tocmai de-aia a si fost scos - ca nu mergea nici dracu cu el. Acum am ramas interzis cand am vazut ca circula din nou... No
Si daca-ti garantez eu ca nu merge aproape 6 ore pe sub catenara, ma crezi?
1681: Pe sub catenara 2h01' 190km si 144 km pe linie simpla in 2h50'
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1366
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3042
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   Mar 23 Iun 2015, 06:59

Da, asa este, e greseala mea - nu merge 6 ore sub catenara dar tot 5-6 calatori are (hai poate 10 in zilele bune)...

Poate daca ii baga o oferta de reducere sa se umple jumate. Trenul este inutil si o mare bataie de joc in conditiile lipsei acute de Desiro si ar putea fi mult mai bine utilizat unde e cu adevarat nevoie de el, nu ca IR cu preturi nesimtite.

Dar din partea mea nu are decat sa circule zilnic, n-au decat sa mai bage doua perechi, sa il faca si IC sau EC, chiar sunt curios cine va merge cu asa ceva... fraieri se gasesc la tot pasul si putem avea surprize, mai ales ca CFR mereu a mizat pe prostia omeneasca... santa Vorbesc de platitori de bani pe bilet - nu de beneficiarii diverselor pomeni.

Acest tren exotic si limitarea sezonierului de Iasi la Constanta mi se par singurele bile negre ale sezonierelor de anul acesta, in rest programul este OK si chiar sper sa aibe succes macar cat a avut anul trecut. Eu chiar le doresc binele, ei nu stiu daca si-l doresc (uneori am dubii  santa )
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea   

Sus In jos
 

IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea
» 804 : Medgidia - Tulcea Oras
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-