Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10354
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13312
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Joi 23 Iun 2016, 12:10

Kapпaтй a scris:
CFR-Calatori are ca si concurent principal transportul auto nu privatii feroviari care au 2-3 trenuri, transportul auto e principalul concurent care ofera tarife mici si curse multe iar de multe ori mai rapide, de asta lumea prefera auto si CFR incearca prin pretul scazut ca atraga calatorii ca la viteza nu poate umbla, ce le dicteaza infra asa danseaza.

Mai nou a apărut și aplicatia bla bla car a plecat cineva din Tg Jiu până la București cu Opel Insignia 40 lei de persoana in 4 ore a ajuns si i-a dus până la aeroport
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4152
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Joi 23 Iun 2016, 15:11

Adrian78 a scris:


Mai nou a apărut și aplicatia bla bla car a plecat cineva din Tg Jiu până la București cu Opel Insignia 40 lei de persoana in 4 ore a ajuns si i-a dus până la aeroport

O prostie care ne arata cat de involuati suntem. Tarile fara un transport public frecvent , accesibil si organizat, nu au cum sa faca parte din lumea buna.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 370
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 871
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Transport auto   Joi 23 Iun 2016, 17:13

Kapпaтй a scris:
CFR-Calatori are ca si concurent principal transportul auto nu privatii feroviari care au 2-3 trenuri, transportul auto e principalul concurent care ofera tarife mici si curse multe iar de multe ori mai rapide, de asta lumea prefera auto si CFR incearca prin pretul scazut ca atraga calatorii ca la viteza nu poate umbla, ce le dicteaza infra asa danseaza.

La viteza nu, dar ar putea sa umble la legaturi mai bune pentru distantele acolo unde trebuie sa schimbi un tren ca sa ajungi la destinatie. Nu zic trenuri in plus, ci revizuite cele existente. Sunt unele la care pentru 5 minute pierzi legatura si ai de stat 2 ore pe urma.
Ar mai putea cred sa umble si la preturile la IR pe distante scurte (daca mai ales pe urma iei alt tren), e aberant daca de la Iasi la Botosani iau un IR pana la Veresti si de acolo un Regio sa dau 43 de lei sa fac 3 ore jumatate, cand autocarul face 2 ore si e 30 de lei. O sa spuneti ca de ce nu iau Regio cu Regio ca e mai ieftin, da dar sunt anumite intervale cand singurele legaturi ok sa zic sub jumatate de ora de asteptare la Veresti se fac doar prin trenuri Inter-Regio in/dinspre Veresti.
Un alt lucru poate ar trebui putin revizuite unele halti, sunt multe care sunt parasite abandonate unde daca se urca 2 calatori pe an si aia probabil cotizeaza la nas. Ar reduce timpul de deplasare la trenurile Regio.

In plus cred ca ar trebui inasprite legile pentru dube , si chiar sa fie interzise pe distantele mai lungi. Ei ce fac pariticipa la licitatii si le castiga cu un parc auto format din autocare , si in unele zile merg doar dube care poate nici nu au autorizatie de transport. Pe langa legi ar mai putea interveni cumva si protectia consumatorului, adica uneori suni si faci rezervare la autocar, dar fiind putini calatori ei baga dube. Pai stai putin eu am facut rezervare la autocar nu la duba. Plus ce te faci daca pe parcurs iti apar 10 calatori intr-o statie, ca prin licitatie te-ai anagajat ca asiguri transportul, cel care ramane jos nu ii sunt incalcate niste drepturi? Am vazut cazuri in care dubele daca is pline nici nu mai opresc in statii, inca iti mai si rad in nas din masina sau daca e ploaut afara risti sa fii si stropit.

Caz concret, anul trecut am venit din Suceava la 5 dimineata spre Botosani si din autogara era o duba, care de unde credeti ca venea, de la Constanta. Pai nu mi se pare normal ca pentru un asemenea traseu Constanta - Bt, peste 500 de km sa dai autorizatie la duba. Dubele trebuie sa fie doar pe distante scurte. Sa nu uitam cate accidente au fost la dube mai ales. In plus cred ca amenzile pentru dube in caz de viteza sa fie mult mai mari, si nu neaparat sa le plateasca soferul ci firma , pentru ca de multe ori soferii sunt constransi de firme sa ajunga la ora x si la ora y sa fie inapoi pentru ca tre sa plece in alta parte.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 14 Sept 2016, 13:27

Pe vremuri, 1989, era chiar un personal 8214 Galati Constanta Mangalia ! Ajungea la 1 AM in Mangalia.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 25 Apr 2017, 00:41

Noul orar, cu plecare la 18:35 din Constanța, e chiar fain.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 19 Iun 2017, 22:26

Galațiul a rămas singurul mare oraș fără legătură cu stațiunile ...
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 532
Localizare : Iasi
Reputatie : 1834
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 19 Iun 2017, 22:29

cardinal a scris:
Galațiul a rămas singurul mare oraș fără legătură cu stațiunile ...

Ar putea sa vina in Barbosi masina electrica cu 3 vagoane si sa le lipeasca la 1966.
Barbosiul este un cartier al Galatiului, deci nu se poate spune ca nu are; dar chestia cu 3 vagoane atasate, ar fi minunat.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14191
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 19 Iun 2017, 23:06

A fost sezonier Galati-Mangalia pe vremuri, acum exista autocare din Galati din ora in ora cred ca foarte putini mai aleg trenul, poate studentii ca e moca.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 19 Iun 2017, 23:13

Nu sunt toate autocare, majoritatea sunt niște jafuri de dube Laughing
Nu aș merge cu ele decât la 10 lei What a Face
Trenul de față are reducere, deci tot se merită, biletul la dubă e vreo 45 de lei.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 19 Iun 2017, 23:50

bobi a scris:
Ar putea sa vina in Barbosi masina electrica cu 3 vagoane si sa le lipeasca la 1966.
Barbosiul este un cartier al Galatiului, deci nu se poate spune ca nu are; dar chestia cu 3 vagoane atasate, ar fi minunat.
Ei nici chiar așa ; dar măcar un etajat vor putea să pună chiar din Barboși, în ipoteza că explodează cererea din Barboși și Brăila.
În fine, vedem ce va mai fi.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4774
Reputatie : 6087
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 20 Iun 2017, 00:01

Or fi ele jafuri de dube dar nu ar fi asa de dese, din ora in ora, daca nu ar avea musterii.

Sau poate ca sint galatenii comozi si nu se duc noaptea in gara Barbosi ca sa mearga la mare, asteapta ziua si merg cu jafurile alea de dube.

totusi in raportul Afer de saptamina asta cica locomotiva DA de la depoul Iasi a lovit pe la ora trei noaptea o femeie care avea intentia de suicid.Deci mai merge lumea linia ferata.

Tocmai locomotiva DA care a adus trenul de la Iasi pentru Constanta.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 20 Iun 2017, 00:14

Au foarte multe mașini, e plin orașul de ele.
Poate ca nu merg atât de mult zilnic ca în București, dar în concediu sigur le folosesc.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 20 Iun 2017, 00:18

dan tm a scris:
totusi in raportul Afer de saptamina asta cica locomotiva DA de la depoul Iasi a lovit pe la ora trei noaptea  o femeie care avea intentia de suicid.Deci mai merge lumea linia ferata..
Ce ai vrut să spui, că mai merge lumea pe linia ferată ? Adica noaptea, și mai sunt călcați din când în când ? Smile
Oricum, e sinistru, să te duci în zonă la ora aia... înseamnă că femeia știa că va trece un tren la ora aceea!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2427
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4847
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 20 Iun 2017, 01:05

cardinal a scris:
Nu sunt toate autocare, majoritatea sunt niște jafuri de dube Laughing
Nu aș merge cu ele decât la 10 lei What a Face
Trenul de față are reducere, deci tot se merită, biletul la dubă e vreo 45 de lei.


Noi de pe forum NU mergem cu acele dube din Galati, dar galateni sigur le folosesc pentru ca le este mai usor. Le putem vedea ocuparea la autogarile din Constanta si Mangalia. Excludem cei care au autoturism.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2246
Reputatie : 5055
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 20 Iun 2017, 01:10

De unde știi că sunt gălățeni în dubele alea ? Trec prin multe comune, inclusiv Hirsova, însurăței și Brăila.
Sau din satele din prejurul Galațiului, or merge cu ele.
Eu nu știu pe nimeni să le folosească, și le văd cam goale când pleaca de aici.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   

Sus In jos
 

IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta
» IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» IR 1970: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» Galati - Braila - Faurei
» Filești (Galati-Vest) (700)
Pagina 5 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-