Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14021
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16429
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 20 Iun 2016, 06:48

L-or fi trasat așa că să acopere eventualele întârzieri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4235
Reputatie : 7516
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Lun 20 Iun 2016, 10:26

Compunerea trenului IR 1970, in prima zi de circulatie:

Vagon 1: 20-83 008-4
Vagon 2: 19-83 002-0
Vagon 3: 20-83 006-8

Toate vagoanele au statia de domiciliu Galati.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4241
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 21 Iun 2016, 00:16

Dr2005, câte Doamne-iartă-mă întârzieri să acoperi?!!!! Mi se pare complet aberant și absurd ca un tren care merge pe o rută unde întârzierile apar o dată la 2 săptămâni să fie trasat cu mai mult de 20 de minute timpi suplimentari, așa cum sunt trasate IR 1572, IR 1771, IR 1776, IR 1970/1 și toate IR-urile de Iași. Dă-o mă naibii de treabă, că la așa timpi nu mă miră că nu pot face concurență serioasă dubelor.
Uită-te la TFC: au o putoare de automotor, că te rogi la el să demareze și el abia se urnește, dar timpii sunt strânși și permit recuperarea a maxim 10 minute de întârziere, în timp pe ce aceeași rută cu aprox. același număr de opriri, cu un material rulant mult mai energic și sprințar, CFR au timpi cu 20 de minute mai mari... nu e normal.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4235
Reputatie : 7516
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 21 Iun 2016, 19:46

4 vagoane azi la IR 1971. Very Happy
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1414
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3205
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 21 Iun 2016, 22:03

Creste vazand cu ochii Very Happy

La cat mai multe!

santa
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2274
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mar 21 Iun 2016, 22:54

Apropo de noile reduceri, si 1731 luni de Rusalii a avut 4 vagoane, toate pline ochi.
Oamenii se vaitau ca e prea aglomerat, s-au invatat cu mai mult loc :p

Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1414
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3205
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 05:33

Din fericire au apus acele vremuri cand se plimbau cu trenul doar categorii privilegiate.
Trenul trebuie sa redevina un mijloc de transport de masa accesibil cat mai multor categorii de public.

Imi pare rau ca nu pot incarca pe forum pozele facute cand pleaca IR-urile de Targoviste/Pitesti/Campulung in Gara de Nord. De cand cu tarifarea Regio la unele nu mai ai loc sa arunci un ac. Si inainte batea vantul prin ele. CFR Calatori are nevoie acum ca de aer de calatori si incasari din vanzarea de bilete. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14021
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16429
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 09:15

Mie îmi pare rău că nu am făcut poze în IR 1896 - care e taxat ca IR - și care vine cu cele 2 automotoare pline.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2274
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 09:31

cristy79 a scris:
Din fericire au apus acele vremuri cand se plimbau cu trenul doar categorii privilegiate.
Trenul trebuie sa redevina un mijloc de transport de masa accesibil cat mai multor categorii de public.
Care erau acele vremuri ? In perioada intebelica, cand se plimba cocoana cu Bubico ? Razz
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1585
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5004
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 09:59

Mda, să piardă privilegii o categorie de pomanagii da' să primească alți pomanagi privilegii, în special cei care țipă mai tare că e scump. Dom'le, nu crezi că merită prețul cerut trenul, te orientezi. M-am abținut când studenții sau elevii au fost făcuți pomanagii din motive pragmatice, nu era cazu' să agit și eu apele. Da' acele categorii nu sunt încadrabile acolo. Da, în prezent sunt mai mulți studenți decât ar trebui dar nu justifică asemenea categorisiri. Observ că românul vrea și calitate dar vrea și preț mic. Nu se poate, plătești puțin primești așișderea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14021
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16429
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 11:22

kristi kkk a scris:
Mda, să piardă privilegii o categorie de pomanagii da' să primească alți pomanagi privilegii, în special cei care țipă mai tare că e scump. Dom'le, nu crezi că merită prețul cerut trenul, te orientezi.
3/4 din călători nu erau studenți sau pensionari, cel puțin la 1896.


kristi kkk a scris:
M-am abținut când studenții sau elevii au fost făcuți pomanagii din motive pragmatice, nu era cazu' să agit și eu apele. Da' acele categorii nu sunt încadrabile acolo. Da, în prezent sunt mai mulți studenți decât ar trebui dar nu justifică asemenea categorisiri. Observ că românul vrea și calitate dar vrea și preț mic. Nu se poate, plătești puțin primești așișderea.
Prin toate țările se acordă reduceri pentru elevi și studenți, că nu vrea nimeni să aibă o țară de săpători de șanțuri și de măturători. Iată procentele populației cu studii superioare (de aici):
   Marea Britanie – 34,8%
   Irlanda – 34,5%
   Luxemburg – 33,9%
   Cipru – 33,4%
   Estonia – 32,9
   Finlanda – 32,6%
   Suedia – 30,4%
   Belgia – 30%
   Spania – 28,5%
   Lituania – 28,4%
   Olanda – 28,1%
   Danemarca – 28,0%
   Franța – 27,4%
   Letonia – 26%
   Germania – 24,8%
   Slovenia – 23,6%
   Grecia – 22,4%
   Polonia – 21,6%
   Bulgaria – 21,5%
   Ungaria – 19%
   Cehia – 17,3
   Austria 17,2%
   Slovacia – 17,1%
   Portugalia – 16,4%
   Croația – 16,2%
   Malta – 15,6%
   Italia – 13,4%
   România – 13,1%
Da, România e pe locul 28 din 28 la populația cu studii superioare! Pentru că studenții noștri nu beneficiază de nimic, au doar 24 de călătorii la IR pe an... cine nu prinde loc la cămin în orașele universitare, nu-și permite să facă naveta 50 - 100 km cu IR, în vreme ce prin afară e la ordinea zilei să vii de la 100 km în fiecare zi la facultate. Tot prin afară ai reduceri la muzee, teatre, cinematografe, librării, ba chiar și la mâncare.

Să mergem cu un nivel mai jos... suntem fruntași și la abandonul școlar, doar maltezii și spaniolii stau mai rău (primii sunt pe o insulă și pot trăi din turism, iar cei din urmă sunt ,,cotropiți" de români): http://www.zf.ro/zf-24/topul-tarilor-din-ue-in-functie-de-rata-abandonului-scolar-14308190

Dacă ai 2 copii la școală deja dai mai mult de jumătate de salariu pe transportul lor, chiar și pe distanțe mici (20 - 30 km).

Poate așa vei înțelege rostul

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 713
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2773
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 12:16

Nu erau studenti sau pensionari? Dar ce erau? Locuitori ai planetei Titu? Dar bineinteles, toti cu bilete intregi, poate chiar de la Craiova.  Laughing
Si cu 2 AM, desi in medie in ultimii ani era doar cu 1 AM. Ia sa-l mai observi si in alte zile...si mai ales nu duminica. Iar la astea oricum degeaba te uiti, nu erau in topul trenurilor goale, altfel sigur primeau oferta.  Fiind ultimul dinspre Slatina ceva calatori trebuie sa aiba de ici de colo cat sa umple macar jumatate de AM zilnic.
In schimb la alea cu oferta am vazut tot mai des destui (dar vizibil) care merg pe M 901 de la Craiova pana la Bucuresti Smile

cardinal a scris:
Care erau acele vremuri ? In perioada intebelica, cand se plimba cocoana cu Bubico
Alea de dinainte de 2015 iarna, carcotas amator  Smile .
Parca nu s-a vazut deloc vreun progres de la noul mers cu unele trenuri, ori unii sunt foarte nerecunoscatori.


kristi kkk a scris:
Observ că românul vrea și calitate dar vrea și preț mic. Nu se poate, plătești puțin primești așișderea.
Adica trenurile sa reprezinte un lux ca asa zici matale? Iar alea ieftine sa primeasca numai ultimele carute de trenuri care sa transporte doar cartofi?
Romanul vrea sa foloseasca trenul fiindca doreste sa mai calatoreasca si in siguranta. Altfel spus, tu incurajezi in mod direct cosciugele pe roti fara pic de rusine!

Trenul e pentru toata lumea, nu doar pentru studenti. Mergi tu cu IR pe 100 km la vreo 35 de lei cand orice alta alternativa costa cu jumatate mai putin. N-ai simtul ridicolului. Gandire de roman sarac si avar. De parca e in pierderi compania acum.
Ti-e ciuda!? Sa-ti fie atunci ca circuli la gramada acum si nu iti mai intinzi cracii pe scaunele din fata cum ti-ai fi permis lejer inainte in ceva ce ai putea numi trenul tau privat.

Foarte bine ca baga CFR Calatori trenuri de lux si ieftine pe Galati, ori pe Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Buzau, etc plus sezonierele cu oferte bune. Trenurile astea acum nu mai fac fata la ore de varf, iar inainte ce era la Pitesti era jale mare, dar bine, numai Dr2005 le vede pline, ca a vazut el ceva intr-o zi e clar ca acum pot circula toate trenurile la tarif IR ca inainte. Laughing Ba chiar ne minte si agita pe aici, ca vai, sunt suprataxati studentii la unele trenuri cu oferte, de parca casiera nu le da direct bilet intreg si lor si e dispusa sa-i jecmaneasca! Ar trebui sa mai dai pe la casele de bilete, sa vezi cum e treaba pe teren, domnu' doctor. Smile Casierele resping reducerile, sunt destule cu bun simt.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1585
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5004
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 13:15

@Aerox, măsoară vorbele. Român sărac eu nu mă consider, lucrez în 2 locuri și pot să-mi permit să merg chiar și cu tren scump, merg cu trenul de 4-5 ori pe an la IR, dacă e noaptea prefer cușeta. Atunci când mi se pare scump mă urc în mașina proprie. Nu mai arunca cu invective, sunt trenuri pentru toți, și ieftine și scumpe. Ai de unde alege. Totuși, merită să dau 35 lei/100 km, nu miroase a mitocan zgârcit. E mai ușor să urli după pomeni decât să muncești. Scutește-mă de tirade cațavencești.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1414
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3205
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 13:58

@kristi kkk

Tu ai impresia ca numai tu muncesti in tara asta? Atata arogantza, zau asa.... deja zici ca ne tii tu in carca pe toti. Si nu stiu cine arunca cu invective.

Daca ai chef sa dai o caruta de bani la tren si nu vrei sa te amesteci cu plebea - nu ai decat sa inchiriezi un tren privat in care sa te plimbi de unul singur cat ai chef.

Pai tocmai asta e bine - ca sunt si ieftine si scumpe nu DOAR scumpe (si goale).

Iar gandirea ta e intr-adevar saraca: romanul merita putin, eu am bani sa ma plimb la IR deci da-i dreaqu pe ceilalti sa mearga cu dubele sau cu ce vad cu ochii. Te informez - pentru ca vad ca nu stii, tu mergand doar cu trenurile cele mai scumpe - ca de la un timp incoace am vazut tot mai multa lume normala, cu venituri medii sa zic, dar si oameni foarte bine imbracati si eleganti care se vede ca au venituri OK care folosesc aceste trenuri "ieftine" si care apropo sunt pline mereu. Oricat te-ar irita asta - si plebea cu care nu vrei tu sa te amesteci, "mitocanii" au acum bani sa plateasca biletul INTREG la tren si nu doar cei carati cu diverse gratuitati si dupa aia tot lor nu le mai tace gura de multe nemultumiri ce au.

Trenul trebuie sa (re)devina atractiv pentru publicul calator si dea-aia avem pe unele trenuri conditii sa zicem "de lux" la tarife reduse. Pentru ca din fericire nu gandesc toti ca tine: sa le dam la fraieri cat mai putin si sa le luam si pielea de pe ei. Omul ala daca merge mai ieftin si e multumit poate vine si data viitoare - daca nu, nu doar ca nu mai vine ci ii va si injura pe CFR peste tot. Viteze de croaziera nu se pot asigura - nu cred ca cere nimeni 300 km/h. Macar prin pret/conditii sa mai ciupesti niste calatori care altfel s-ar duce la dube.

Chiar e ultima mea postare aici ca vad ca am facut off-topic destul. A, sa nu uit: inarmeaza-te cu nervi de otel - pentru ca dupa cum ai vazut ofertele se inmultesc si in curand e posibil sa fie tot mai putine trenuri scumpe cu care sa te plimbi.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4204
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   Mier 22 Iun 2016, 14:08

Eu cred ca cei care nu dadeau bani pe tren pana acum, nu vor da nici de acum incolo. indiferent daca scad tarifele sau nu... Pentru ca poate nu credeti, dar in Romania au exista doua feluri de navetisti:

1. aia corecti, care isi plastesc bilete/abonamente si merg chiar la munca/scoala etc
2. aia pentru care orasul este o atractie de nerefuzat, atat vreme cat ai parcuri in care sa violezi, mijloace de transport si magazine din care sa furi, carciumi ieftine in care sa bei, pubele pe care sa le rastorni cautand de mancare, locuri libere in care sa cersesti s.a.m.d.

Iar astia de la punctul 2 ori vor merge in continuare cu blatul sau cu nasul, ori vor sta acasa.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta   

Sus In jos
 

IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta
» IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» IR 1970: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» Galati - Braila - Faurei
» Filești (Galati-Vest) (700)
Pagina 3 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-