Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Sept 24, 2015 10:06 am

Dr2005 a scris:
Galați - Constanța a tot circulat zilnic până prin primăvară. Căra aer. Iar economia de material rulant realizată cu trenul de la Iași o pierzi când îl faci pe cel de la Suceava, pentru că nici Iași, nici Suceava nu generează atât de mulți călători cât să facă tren de 15 vagoane.

karpaty a scris:
,,cum de mergi cu trenurile in tara asta, sa stai asa in tren care de abea se taraie, conditiid e 2 bani, si cu alti prosti prin tren, betivi si nebuni"
Așa-i românul, niciodată nu îi convine ce i se oferă. Acum 20 de ani încă se mergea cu 20-47 pe IR de lung parcurs, cu banchetele slinoase, fără încălzire iarna, fără aer condiționat, cu buda care puțea de la 1km, cu fum de țigară la greu pe culoare, cu toți jegoșii prin compartimente, cu nașul, cu ușile deschise în mers la vagon. Când voiai bilet la accelerat sau rapid trebuia să mergi cu 3 ore înainte la gară sau cu o zi înainte la agenția de voiaj (dacă o aveai în orașul tău), după aia te trezeai în tren că mai e unul cu bilet pe același loc, să nu mai zic că decontul biletelor era imposibil, pentru că nu aveau nici CUI, nu se dădea nici bon sau factură, de fapt nici măcar numele complet al SNCFR-ului nu era trecut pe bilet.
Acum, de bine, de rău, avem vagoane noi/modernizate, avem aer condiționat inclusiv pe multe trenuri R, avem niște bude ceva mai decente (măcar din stația de formare are săpun și hârtie în 99% din cazuri), putem lua bilete de la aproape orice gară, cu 30 zile anticipație, le putem lua și online, nu mai sunt cazuri de locuri dublate, biletul are cod de bare și CUI trecut și se poate ușor deconta la firmă.

bobi a scris:
gasesti ca a fost mai mult decat minunat ca cei din Craiova sa aiba TREI trenuri pentru Mangalia iar 1961/1962 sa fie limitat la Constanta???
3 trenuri, din care unul de la Timișoara și unul de la Arad. Plus că zona generează mai mulți călători pentru Mangalia, iar trenurile respective trec și prin București, care e de vreo 10 ori mai mare decât Galațiul.


Craiova-Mangalia puteau sa-l limiteze la Constanta ca nu murea nimeni;existau celelalte 2 pentru Mangalia.
Iar bucurestenii au trenuri garla pentru mare.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5659
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6793
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Sept 24, 2015 11:11 am

@bobi tot nu vrei sa intelegi ca se putea si mai rau decat ce-a fost in vara ? Sa schimbi trenul la Constanta pentru ultimi 14, 17, 26 sau 43 km nu e capat de tara, era mai rau daca il schimbai la jumatatea drumului hai sa zic ca exemplu si luat doar ca exemplu la Galati/Barbosi cum era atunci ? Si cu etajatul o ti lunga, daca eram moderator iti dadeam ban daca mai continuai cu etajatul care a circulat doar cateva zile asta vara pe Iasi-Constanta. Suceava-Mangalia un alt tren de care si-au batut joc, eu stau si ma intreb cine a facut mersul sezonierelor in halul asta de a avut de suferit doar moldoveni ?

@Karpaty sti ca ti-am mai spus ca la mine in cartier toti merg cu trenul doar pana la Bucuresti ca e aproape gara, trenurile merg repede si sunt ieftine altfel pentru ei reprezinta o rusine sa mearga cu trenul. Aseara m-a sunat un vecin care are bmw decapotabil, plin de bani sa ma intrebe "Bai Cataline mai circula Regiotransul ala de 08:30 spre Bucuresti" si i-am confirmat si a plecat cu el.

La mine in cartier stau de vorba cu toata lumea indiferent de varsta noi suntem toti o mare familie, pentru toti trenul reprezinta ceva rusinos, il folosesc doar pentru Bucuresti sau cand se duc in gasca la mare sau la munte atat si nimic mai mult, le povesteam la unii de Hyperion nu le venea sa creada ca in Romania s-a putut face ceva dar alti spuneau ca e un jeg de tren pe langa ce-au vazut ei in Europa.

Duminica la Gara de Vest am urcat o vecina la R 3001 dar pana sa vina trenul pe peron erau vreo 100 de insi care asteptau trenul si ma intreaba vecina ( venita dupa 12 ani dintr-o tara din Orient ) unde scrie pe bilet la ce linie e trenul, m-a bufnit rasul si pe mine si pe cativa care erau langa noi si au auzit intrebarea, apoi i-am explicat cum sta treaba la noi in Romania si de ce nu se merita sa mearga la Brasov cu IR-ul dus-intors si de ce i-am recomandata 3001/3012 cu doar 29 lei dus-intors fata de 66 lei cat platea la IR pentru doar 30 minute diferenta. A zis ca i-a placut la R 3001 la etaj, a vazut lumea cum se folosea de prizele vagonului, vagonul plin de turisti de o zi iar la intoarcere a pus piciorul in tren cand a inceput urgia aia de furtuna cu grindina de a inundat Brasovul, una peste alta i-a placut dar a zis ca suntem in urma cu foarte multi ani fata de ce trenuri circula in tara ei.

Asta inseamna sa folosesti trenul in Romania ori pe distante scurte, ori unde e ieftin ori din lipsa de altceva atat si nimic mai mult, ca fata vroia autocar pana la Brasov i-am explicat ca nu exista direct decat duba pana la Sinaia si de acolo CDI pana la Brasov.
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Sept 24, 2015 11:25 am

kerpeten ali:

Pot sa-ti spun acelasi lucru si anume ca si tu o tii una si buna cu ,,normalitatea,, schimbatului si a etajatelor!!!!!
Cat despre interdictie, nu ma sperie cu nimic, nu o sa-mi schimbe mentalitatea vizavi de bataia de joc a CFR-ului fata de calatori!
Cu deviza ,,se poate si mai rau,, nu o sa evoluam ca natie,din pacate!!!
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5659
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6793
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Sept 24, 2015 12:05 pm

Eu ti-am tot prezentat realitatea dar nu vrei sa intelegi. Fratemiu a plecat cu cumnata in Anglia 100 Euro autocarul la 06:00 dimineata din Ploiesti sosire poimaine la 03:00 in Londra firma Brianna Tour la TG.Mures au coborat cu tot cu bagaje si au asteptat vreo 2 ore pana a venit autocarul de la Tirgu Neamt care avea sa mearga in Anglia, cum crezi ca a fost sa cobori dupa 6 ore de mers cu tot cu bagaje si sa stai 2 ore dupa celalalt autocar ? Si tu o ti intruna ca au coborat calatori dimineata, deci nu noaptea, deci nu intr-o gara cu peroane varza si lumini slabe ca sa schimbe trenul pentru ultimi 14,17,26 sau 43 km. S-a umplut forumul cu atatea pagini despre Constanta-Mangalia asta e situatia de acolo nu se poate electrifica ca e nu se amortizeaza investitia, nu se poate dubla ca nu e spatiu si la fel nu poti amortiza investitia doar cu trenuri care sa circule 3 luni si tot asa, tot nu vrei sa intelegi dar in schimb cand a avut 10 vagoane ati stiut sa laudati ca sezonierul Iasi-Constanta are 10 vagoane 2 cusete sau ce mai avea el pe acolo.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4526
Reputatie : 5751
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Sept 24, 2015 5:59 pm

Dar pina la urma oamenii chiar au folosit trenul chiar asa cu schimbare, daca trenul de legatura a fost chiar alaturat si nu s-a stat cu orele dupa el care a fost problema? Ca doar lumea se trambaleaza si asa.

Si exemplul dat de kerpeten dovedeste faptul ca trenul are nevoie de viteza pentru a avea pasageri.

Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4893
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 12:51 am

Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon.
Poate se mută și 1945 prin Făurei.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17375
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 1:33 am

cardinal a scris:
Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon.
Poate se mută și 1945 prin Făurei.

Mai bine nu, 1961 sa il lase prin Barbosi iar 1945 prin Baneasa, e cel mai ok.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4893
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 1:59 am

Whatever...
Mie personal oricum nu imi foloseste nici unul din aceste trenuri, nici macar nu am putut sa ma duc sa il vad pe 1961/1962, asa cum am mai spus, a fost pazit de politie si jandarmerie noaptea in Barbosi.
Cand mergea 1945 prin Marasesti, am fost o singura data cu el.
Dar repararea lui Faurei Buzau ma intereseaza in cel mai inalt grad.
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 9:15 am

Karpaty a scris:
cardinal a scris:
Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon.
Poate se mută și 1945 prin Făurei.

Mai bine nu, 1961 sa il lase prin Barbosi iar 1945 prin Baneasa, e cel mai ok.

Asa ar fi cel mai bine,iar parerea mea este ca nu se intampla nimic daca ar face si o bucla prin Galati-gara mare si bineinteles in sezon sa circule la Mangalia-eventual sa plece cu 45 minute mai devreme din Iasi.pentru a nu mai avea motiv sa spuna ca se bulucesc dimimeata prea multe trenuri!!!!
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4893
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 10:54 am

Mai coerent decat sa cari ditamai trenul Barbosi Galati si inapoi(24 km), mi se pare sa aduca electrica care vine oricum de la Galati, unul, doua vagoane, in chip de ramura.
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 11:26 am

Lasa ca nu se intampla nimic daca merge 24 km in plus,abia nu mai sta la Barbosi, in camp 15 minute pentru rebrusare;pe Apahida-Cluj Napoca-Apahida , cu 1837/1838 si 1765/1766 se procedeaza la fel.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4893
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 11:46 am

Pai nu e acelasi lucru, Barbosi e gara importanta,in Galati, cu multi clienti, cu autobuz din jumatate ora catre Galati, nu stiu cum e Apahida, dar pare o comuna.
Bine, la ora aia oamenii vin cu ceva masini, sau taxiuri, si oricum am mai spus, nu ma afecteaza trenul ala
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17375
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 12:01 pm

Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13539
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15808
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 12:04 pm

Apahida e sat, dar are mai multe autobuze decât are Barboșiul, care e cartier al unei reședințe de județ Smile)

http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-metropolitane/linia-m41


Faptul că trece prin Barboși arată clar de unde vine fluxul principal de călători (adică nu de la Galați)... probabil s-a considerat că nu are rost să adauge o oră în plus la mers doar de dragul de a intra în gara mare a Galațiului. Iar în miez de noapte, taxiul până la ambele gări probabil costă la fel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 510
Localizare : Iasi
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   Joi Oct 01, 2015 12:21 pm

Karpaty a scris:
Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.

Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.

In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun .
Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1966/1965 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» IR 1970/1971 Galati-Braila-Tandarei-Constanta
» IR 1970: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» Regionala GALAȚI
» O sambata de 18 ianuarie in depoul Iasi
Pagina 12 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-