Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4039
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:52

dan tm a scris:
Da, baiazid, dai aceeasi bani dar la unele trenuri in aceeasi bani mai primesti opriri in Ciulnita, Fetesti, Cernavoda.


Pai se merita... La Cernavoda e frumos ca faci poze cu podul, Ciulnita e cea mai tare statiune agricola din Marea Baragan, iar Fetesti e ca sa traiesti...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4039
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:54

Katalyn a scris:
La noi se plateste mult pentru conditile oferite de vagoanele modernizate/noi cu dotari : prize, masute si aer si nu pentru viteza.


Au si altii confort, de sapte stele, si chiar si tarife la jumate. La PKP Pendolino e 50 de RON chiar in ziua plecarii pentru 350km la unele trenuri, depinde de orar. Si se merge si cu 200km/h pe alocuri....

Cum ar fi la noi ala de 13.00 care merge gol de la Constanta sa fie 25 de lei.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:58

Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.

Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4039
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:03

dan tm a scris:
Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.

Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul.

Da, ei sunt singurii care cred ca in Romania trenul e pentru bogati. Ce zic ei, pai daca avem asa tarife, trenul nu e pentru toata lumea... De-aia nici nu sunt trenuri toata ziua pe-o ruta, ca nu le trebuie, ce sa se fidelizeze omul, trenurile sunt ca taxiurile, pleaca doar cand e cerere, cand nu, pauza de patru ore ca sa nu ardem cablul electric de pomana...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:16

Ai vazut emisiunea aia cu trenul in Congo?( Congo asta francez, nu stiu cum ii zice acuma, nu Congo ala fost Zair)
Reporterul a stat ceva timp gara pina a plecat trenul.

http://www.dailymotion.com/video/x1e1p4b_extreme-railways-congos-jungle-railway_tech

Dar ce a spus cirmaciul nostru? macar trenurile circula.


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Vin 27 Mai 2016, 23:24, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5620
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6727
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:18

Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :

Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10027
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12872
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:20

baiazid a scris:
dan tm a scris:
Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.

Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul.

Da, ei sunt singurii care cred ca in Romania trenul e pentru bogati. Ce zic ei, pai daca avem asa tarife, trenul nu e pentru toata lumea... De-aia nici nu sunt trenuri toata ziua pe-o ruta, ca nu le trebuie, ce sa se fidelizeze omul, trenurile sunt ca taxiurile, pleaca doar cand e cerere, cand nu, pauza de patru ore ca sa nu ardem cablul electric de pomana...

La ce preturi sunt la clasă 1 pe Bucuresti-Baia Mare ar trebui să aibă confort minim de trenhotel Talgo sau să facă 6 ore
La marketing CfrCalatori e zero decât să târâie niște 10-90 goale la prețul de +100 de lei le baga pe trenurile fără oprire București -Constanta ca acolo mergeau niște rame de RailJet e alta poveste da nu mai aveam acuma de ce sa povestim gen LVT rame Z6100 Malaxe
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10027
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12872
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:22

Katalyn a scris:
Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :

Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.


Stai sa intre Turcia mai tare spre Vest parcă văd că o să ajungă Velaro la Sofia
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4039
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:32

Katalyn a scris:
Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :

Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.


Pe Plovdiv-Burgas acum vreo 3-4 ani aveau confort bun, nu m-am uitat dupa prize si WIFI, insa mi s-a parut ieftin si bun pentru ce-am primit. Pot sa pariez insa ca dupa ce vor finaliza linia asta, si inca ce mai au in lucru, preturile la bulgari nu vor creste simtitor . Noi avem populatie dubla fata de veciinatati (Serbia, Bulgaria, Ungaria), avem linii mai proaste per general si restrictii mai multe tocmai din cauza lipsei de intretinere, la confort ne batem doar cu ungurii , dar preturile sunt mai mari decat peste tot.

Deci asta in conditiile in care avem potential mare de a castiga calatori, dar nu vrem sa-i atragem prin tarife competitive..Degeaba pui confort de TGV daca nu exista putere de cumparare pentru tarifele standard, cam asa e si cu Romania.


Adrian78 a scris:


Stai sa intre Turcia mai tare spre Vest parcă văd că o să ajungă Velaro la Sofia

Mai sigur sa se intample acest aspect peste 10-15 ani, decat sa cumpere bulgarii material rulant de mare viteza


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 27 Mai 2016, 23:36, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10027
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12872
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:36

Si ajungem la meteahna românească de ce să vinzi 100 de kg de mere cu 1 leu când poți să vinzi 20 de kg cu 5 lei
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4039
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 23:39

Adrian78 a scris:
Si ajungem la meteahna românească de ce să vinzi 100 de kg de mere cu 1 leu când poți să vinzi 20 de kg cu 5 lei

Prostia asta de mentalitate a fost inventata de CFR-ul englez.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5620
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6727
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Sam 28 Mai 2016, 00:19

Eu zic ca speranta moare ultima si nu iese foc fara fum mai vedem noi peste 3-4 ani ce bijuterii vor merge prin Bulgaria Wink

S-ar putea sa fim invidiosi din nou pe ei dar cum am spus mai avem putin de asteptat.

@baiazid peste 2 saptamani ma duc in Bulgaria nu fac toata tara ci doar cateva rute dar o sa am ochii peste tot o sa fiu foarte atent la viteza, tarife, conditi, gradul de ocupare etc...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2398
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4705
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Sam 28 Mai 2016, 01:41

In primul rand Bulgaria NU ne va intrece la transport feroviar chiar daca au tarife mai mici si concurenta mai mica. 1-2 linii modernizate adunate 200-300  kilometri.

Am fost si am vazut mizeria din majoritatea vagoanelor si nu am motive sa-i laud.

In al doilea rand tarifele la trenurile romanesti la calatori si marfa nu vor creste din cauza faptului ca tarifele la autocare, microbuze, avioane NU vor creste in urmatorii 2-3 ani. Daca vor creste la CFR CALATORI, pana la urma va fi obligat sa injumatateasca tarifele cum sunt acum pe unele linii (901, 502) si trenuri ca sa nu circule mai mult goale.

Carburanti nu vor mai avea cresteri substantiale.

Oricum vom vedea peste cativa ani daca m-am inselat. COMPETITIA ACERBA isi spune cuvantul in transporturile romanesti si ceferisti vor fii obligati sa munceasca mai mult pe salarii la fel sau cu 10-20% mai mari.

Si de interzis in ROMANIA transportul rutier este aproape imposibil pt. ca iti pui multi romani in "cap" tu ca autoritati.

Eu sunt optimist.

Very Happy
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5366
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Sam 28 Mai 2016, 08:16

Pai cum sa creasca tarifele la dube daca sefii au de interes acolo, Daca as fi fost eu la MT puneam taxa rutier ridicat de se pisau pe ei... sa vezi atunci calatori si 12 vagoane la toate trenurile. Coruptia ne omoara. Mad

_________________
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10027
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12872
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Sam 28 Mai 2016, 08:35

razvan - trenuri a scris:
In primul rand Bulgaria NU ne va intrece la transport feroviar chiar daca au tarife mai mici si concurenta mai mica. 1-2 linii modernizate adunate 200-300  kilometri.

Am fost si am vazut mizeria din majoritatea vagoanelor si nu am motive sa-i laud.

In al doilea rand tarifele la trenurile romanesti la calatori si marfa nu vor creste din cauza faptului ca tarifele la autocare, microbuze, avioane NU vor creste in urmatorii 2-3 ani. Daca vor creste la CFR CALATORI, pana la urma va fi obligat sa injumatateasca tarifele cum sunt acum pe unele linii (901, 502) si trenuri ca sa nu circule mai mult goale.

Carburanti nu vor mai avea cresteri substantiale.

Oricum vom vedea peste cativa ani daca m-am inselat. COMPETITIA ACERBA isi spune cuvantul in transporturile romanesti si ceferisti vor fii obligati sa munceasca mai mult pe salarii la fel sau cu 10-20% mai mari.

Si de interzis in ROMANIA transportul rutier este aproape imposibil pt. ca iti pui multi romani in "cap" tu ca autoritati.

Eu sunt optimist.

Very Happy

Nu o să injumatateasca tarifele ca trebuie sa își scoată banii pentru funcționare
Vezi ca motorina să scumpit cu 15% de la începutul anului da cred că e numai la noi unde e mafia si cartelul producatorilor
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» Timisoara - Buzias - Deva
» Trenuri internaționale
» 922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
Pagina 5 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-