Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4089
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Mier 25 Mai 2016, 08:39

Chiar nu si-a dat nimeni seama ?


baiazid a scris:


Eu cred ca are masina de 120 pentru ca e bagat pe o trasa de ultima ora si nu vor sa mai umble la celelalte trenuri programate deja.

Din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa umble, 2h50' de la Constanta la Bucuresti Baneasa este imens.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Mier 25 Mai 2016, 11:20

Bun, hai ca am inteles, schimbindu-i complet trasa a devenit o trasa de ultima ora si a trebuit bagata pe unde mai era loc, dar de ce i-au schimbat trasa ce nu se potrivea?

Celalalt ii sufla in ceafa de la Mangalia deja, de unde si intrebarea: fiind de lung parcurs pentru ce mai opreste 12191 de la Constanta pina la Bucuresti? eventualii clienti de la Neptun la Ciulnita ar putea veni cu 1982 si asta lasat sa se tirie spre capatul tarii, ca si asa la urma ii sufla el in ceafa lui 1695.
Niste ideei crete pe astia de la CFR, ei creed ca daca oprest trenurile in toate nodurile o sa dea buluc pasagerii.
Dimpotriva nu o sa dea.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4998
Reputatie : 7746
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 21:41

@dan tm
Pai hai sa-l analizam impreuna pe acest IR 12191-1/12191 si nu numai. Pleaca din Mangalia la 17.00 si soseste in Constanta la 18.29. Enorm de mult pentru doar 43 km dar nu ne mai mira si aspectul asta ca doar traim in RO. Infra de la an la an mai adauga minute in loc sa repare/reabiliteze si sa scada timpii de mers. Apropo, tara asta in ce secol e ? Bun, trecem si peste aspectul asta si consultam www.cfrcalatori.ro unde constat cu stupoare ca tren IR 12191-2 pleaca din Costinesti la 17.35 in directia Eforie Sud in timp ce tren R 8803 pleaca la 17.34 din Eforie Sud in directia...Costinesti. Oare unde se intalnesc aceste trenuri ? Parca era linie simpla acolo ori au dublat-o si noi nu stim ? O alta problema constatata e si daca IDM din Neptun ii va face parcurs liber lui IR 1982 pana nu are confirmarea celui din Costinesti cum ca a ajuns acolo IR 12191-2. Sezonul trecut dimineata cand circulau unul dupa altul (nu trenurile la care ma refer) iar unul din ele era intarziat nu se pleca din Costinesti pana nu ajungea cel din fata in Neptun, deci ar trebui sa fie valabila problema si invers. O rezolva CNCFR SA pana la urma dar pana atunci ne-au dat subiect de ghibitit. Mergem mai departe. Sta in Constanta 29 de minute pana la 19.00 pentru ca este expediat la 10 minute in urma vitezomanului de 160 km/h ce nu opreste pana la Bucuresti, IR 1588 plecare 18.50. Apoi in urma lui pleaca IR 1982 care fiind in trasa de 150 km/h trebuie sa-l depasesca pe undeva, in cazul de fata la Ciulnita. Cu opririle si viteza iar nu sunt de acord. De ce dimineata IR 1992-1 de la Bucuresti Baneasa la Constanta opreste doar la Fetesti ? E valabila problema si pentru IR 1944-1. Si aici se pune intrebarea pentru ce opreste 1992-1 in Fetesti avand in vedere ca mai opresc anterior si IR 1962 dar si 1822-1 dupa ?. Deci e aiurea oprirea, excluzand un posibil ordin de circulatie primit de mecanic care si acesta putea fi emis de la Bucuresti Baneasa pentru intreaga distanta pana la Constanta cum era pe vremea CFR ori SNCFR cand se facea cale ferata si circulatie cu cap si nu haosul de acum! Si hai sa fim seriosi nici dracu nu iti vine cu sezonierul doritor sa coboare in Fetesti sau invers sa se urce Ciulnita la ora la care ar fi circulat conform livret 1991-2.  De ce nu opreste si la Medgidia ca poate in pragul verii sunt posibili calatori si pentru Delta ?! Cine se urca in Ciulnita in IR 12191-2 ? extrapoland faptul ca acolo are oprire comerciala mai mult cu caracter de tehnica unde urmeaza a fi depasit de IR 1982 care si acesta opreste acolo. Nici vara trecuta nu urca/cobora cineva in Ciulnita la ora cand oprea IR 1991-2. Si e valabila problema si pentru IR 1945-2 care-l are in fata pe IR 1586, dar la noi ca la nimeni. In loc sa scada timpii de mers, din contra de la an la an mai adauga cateva specialistii din CNCFR SA. Poate ca nici ei n-au nicio vina deoarece motivele le arhi-cunoastem si stim bine ce s-a ales de tarisoara asta dupa 1989! In loc sa progresam mai rau regresam! Dar hai sa revenim la 12191-2 unde iar constat negativism ca circula de la Constanta spre Bucuresti Baneasa la tragere de timp, 120 km/h in loc de 140 cum era prevazut initial in livret. Oare la Ciulnita minutul ala diferenta intre plecarea lui 1982 la 20.50 si cea a lui 1991-2 la 20.51 ar fi suficient sa elibereze un sector 1982 ? Daca 1982 circula fara oprire era altceva pe cand asa...poate sa-l bage pe 12191-2 pe firul din stanga in caz ca nu vine tren din sens opus, altfel mai stam putin pe loc prilej de bucurie pentru fumatorii de bun simt. Si deci mai departe in sensul spre Bucuresti urmeaza a se distanta 1982 in trasa de 150 km/h. Acum iar se pun o serie de intrebari, oare de ce au ales solutia asta, de ce nu l-au lasat pe 12191-2 in trasa de 140 iar pe 1982 sa-l strecoare in grafic mai tarziu putin sa zicem la o diferenta de 5 minute dupa sosirea lui 12191-2 in Baneasa ? In privinta schimbarii trasei lui 1991 in 12191, daca e sa ne luam dupa cum apar ele numerotate pe www.cfrcalatori.ro fara cratima si cifra, problema e cat se poate de clara din cauza ca sunt lucrari la infrastructura  intre anumite statii de pe raza Regionalelor Bucuresti, Craiova si Timisoara si deci 12191-2/12191 nu putea fi strecurat in grafic decat in urma lui 1695 si cu incadrare sa treaca (12191) de Gradinari inaintea lui 73-2, chiar daca acesta intarzie zilnic, dar aici vorbim de un grafic scriptic. Dar stai ca si 1695 e un tren cam problematic la plecarea din Bucuresti Nord in sensul ca sunt zile cand asteapta preluarea calatorilor de la alte trenuri care mai si intarzie si ele cateodata, si  sa vezi trai pe vatrai circulatie cand 1695 pleaca putin intarziat din Bucuresti Nord iar 12191 regulat din Baneasa ! Sa vezi cum il retin pe undeva pe 12191 sa-i ia fatza 1695, acesta avand trasa sa soseasca in Timisoara inaintea lui 12191. Dar ce facem in curand cand intra in circulatie si 12191 ca vad pe infofer.ro/trenul meu ca 1695 ajunge cam zilnic in Timisoara  cu 50-60-70 minute intarziere ? Si parca vad ca si 12191 va avea de suferit. Sau oare sa se regleze problema intr-o luna si sa se revina la normal ? Nu cred. Si de fapt nu stiu ce sa zic dar initial cand am vazut cum l-au trasat pe 12191-2/12191 m-am gandit cum ar fi fost mai bine o inversare de trase intre el si 1695. Era ceva in genul 12191-2 Constanta pl 19.00 Bucuresti Baneasa sos 21.28, trasa de 140 conform livret tren 1991-2, Baneasa pl 21.41, sau poate 21.30 dar mergem pe 21.41 sa respectam trasele stabilite de specialisti care oricum nu sunt suficiente 55 minute sa ajunga la Videle la 22.36, si in final la Timisoara sos 7.07 (in trasa lui 1695), era loc sa ramana si 1982 in forma in care a fost conceput fara sa-l afecteze pe 12191-2 iar pe 1695 sa-l numerotam 12695 Bucuresti Nord pl 21.56 Videle 22.47 Timisoara sos 7.55 in trasa lui 12191. Era o scurtare a timpului de mers de la Mangalia la Timisoara chiar daca sezonierul poate va avea soarta lui 1695 si ar sosi la destinatie tot cu o ora intarziere, cine stie, poate vor veni si zile mai bune, iar 1695 s-ar incadra de minune sa plece putin mai tarziu din Bucuresti. Oricum s-a dus dracu cadentarea si pe M900, nu mai e la si 45 de minute ale fiecarei ore, cu exceptia catorva trenuri.
Si daca tot am amintit de cadentare remarc programarea trenurilor sa plece din Mangalia spre Constanta din doua in doua ore de dimineata si pana la pranz si anume 8800 la 5.00, 8802 la 7.00, 8804 la 9.00, 8806 la 11.06, 1593-2 la 12.55, apoi pauza pana la 15.23 (tren 1945-2), si dupa din ora in ora: 15.56 (tren 1931-2), 17.00 (tren 12191-2 si sper sa se coreleze si scriptic greseala care apare acum pe www.cfrcalatori.ro in sensul ca unul din ele, ori 12191-2 ori 8803 sunt programate gresit intre Costinesti si Neptun!), 17.20 (tren 1982), 18.05 (tren 1922), 18.48 (tren 1821-2), si pauza pana la 21.39 cand e programat sa plece 1953-2.

Acum intelegi nea Dane ce nu se potrivea ? In rest subscriu la cele spuse de tine.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Vin 27 Mai 2016, 22:18, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:16

Bade, sti ce mi-a spus mie unu care era supracontrol in trenul de Oradea? ca sint habarnist si habar n-am de calea ferata.
Cica nimeni nu ne obliga sa alegem trenul.

Imi dau seama ce specialisti sint daca au trasat doua trenuri de contra la aceeasi ora. Aproape ca nu mai e de mers cu trenul, in 17 iulie trebuie sa fiu si eu la mare, nu stiu ce sa aleg.daca tren care trenuri.

Puteau trasa 12191 fara oprire cu 140 km/h de la Constanta la Baneasa si apoi avind in vedere ca din urma vine 1695 dar de la mar Craiova are trenul ei, il trasam tot fara opriri comerciale pina la Craiova(inca si la craiovean ii puneam grupa de Severin si pe asta il expediam fara opriri comerciale tot pina la Severin.Aradul are locomotive de 140 km/h cred deci nu era o problema tractiunea dupa mine.Acuma baga locomotive modernizate la personale pe aici.477 802ma gindesc ca e de 140.

In rest este clar ca 1695 o sa intirzie deci si 12191 o sa aiba intirzieri, cine stie cit ca 165 mai asteapta in Bucuresti Nord poi mai pune in parcurs, probabil asta o sa puna doar in parcurs.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:24

dan tm a scris:
Bade, sti ce mi-a spus mie unu care era supracontrol in trenul de Oradea? ca sint habarnist si habar n-am de calea ferata.
Cica nimeni nu ne obliga sa alegem trenul.

Imi dau seama ce specialisti sint daca au trasat doua trenuri de contra la aceeasi ora. Aproape ca nu mai e de mers cu trenul, in 17 iulie trebuie sa fiu si eu la mare, nu stiu ce sa aleg.daca tren care trenuri.

Puteau trasa 12191 fara oprire cu 140 km/h de la Constanta la Baneasa si apoi avind in vedere ca din urma vine 1695  dar de la mar Craiova are trenul ei, il trasam tot fara opriri comerciale pina la Craiova(inca si la craiovean ii puneam grupa de Severin si pe asta il expediam fara opriri comerciale tot pina la Severin.Aradul are locomotive de 140 km/h cred deci nu era o problema tractiunea dupa mine.Acuma baga locomotive  modernizate la personale pe aici.477 802ma gindesc ca e de 140.

In rest este clar ca 1695 o sa intirzie deci si 12191 o sa aiba intirzieri, cine stie cit ca 165 mai asteapta in Bucuresti Nord poi mai pune in parcurs, probabil asta o sa puna doar in parcurs.

Au modernizat locomotivele de 160 km/h clasa 47 si le baga la personale pe Teius Arad pe 1835/1836 trase de 120 maxim
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4089
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:28

IR1586

17.00 Constanta 17.25 Medgidia 17.43 Cernavoda Pod 18.10 Fetesti 19.27 Bucuresti Nord

IR1945

17.15 Constanta 14.40 Medgidia 17.59 Cernavoda Pod 18.25 Fetesti 19.40 Bucuresti Baneasa

IR1931

17.45 Constanta 18.10 Medgidia 18.30 Cernavoda Pod 18.57 Fetesti 20.22 Bucuresti Nord


Trei opriri in 45' in statiunile Medgidia, Cernavoda si Fetesti, asta-i trendul verii 2016. Daca nu propune cineva sa opreasca toate trei si in Lehliu, tot degeaba...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4998
Reputatie : 7746
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:29

Acelasi trend a fost si in 2015.

@dan tm, are si timisoara locomotive apte de 160 ca doar ele (o parte din ele) au prestat vara trecuta si deci nu e neaparata nevoie sa bage aradence la sezonierul timisorean decat in caz de forta majora..

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:33

Miercuri 477 802 a venit cu 2604 de la Arad si a plecat cu 3117.
Si ei traseaza sezonierul cu 120.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4089
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:36

dan tm a scris:
Miercuri 477 802 a venit cu 2604 de la Arad si a plecat cu 3117.
Si ei traseaza sezonierul cu 120.

Macar daca il baga cu oferta regio pana la Baneasa santa
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:36

Daca scad timpii de mers sar aia de la sindicate în sus ca nu își mai fac mecanicii norma în alte țări au norma de 32 de ore pe săptămână la trenurile de marfă.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4089
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:40

Adrian78 a scris:
Daca scad timpii de mers sar aia de la sindicate în sus ca nu își mai fac mecanicii norma în alte țări au norma de 32 de ore pe săptămână la trenurile de marfă.

Da, au bagat 900 de milioane in Bucuresti-Constanta ca sa manevreze mecanicii timpii de mers. Stii ce cred eu ? Ca astia care conduc acum daca erau la MAV zburau demult cu trasele astea ...

Na, asta e subiect de stiri, ceri 60 de lei biletul de la Constanta la Bucuresti si mergi cu 120. Dai tot atatia bani si mergi cu 160. Dai 35 si mergi tot cu 120...Mai lipseste sa ia Hyperion si sa le bage limitate la 120 pe Constanta -Fetesti pe trasa de regio la pret de interregio, foarte posibil dealtfel.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4998
Reputatie : 7746
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:45

Mai oameni buni dar in sens spre Constanta sezonierul e trasat cu 140. Doar la intoarcere spre Baneasa circula la tragere de timp din motive stiute cel mai bine de CNCFR SA. Si credeti ca brasovencele clasa 47.7 nu trag si personale (regio) ? Credeti ca doar aradencele ?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 4089
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:47

Vitosa a scris:
Mai oameni buni dar in sens spre Constanta sezonierul e trasat cu 140. Doar la intoarcere spre Baneasa circula la tragere de timp din motive stiute cel mai bine de CNCFR SA. Si credeti ca brasovencele clasa 47.7 nu trag si personale (regio) ? Credeti ca doar aradencele ?

Nu te mai agita sa demonstrezi, ca sigur nu e de la masina. Nu prea era loc de trasa, se lucreaza si la podurile dunarene, stiu ei ce sa explice daca-i intrebi... Mai prost e cu pretul , ca sa dai 60 de lei pentru 2h50' pana la Baneasa e cam prostie pe fata...Si daca nu-l foloseste nimeni, de ce sa mai opresti ? Era mai bine cu plecare la 21.35 din Constanta, erau destui bucuresteni care se intorceau mai tarziu cu el.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 27 Mai 2016, 22:49, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:49

Da, baiazid, dai aceeasi bani dar la unele trenuri in aceeasi bani mai primesti opriri in Ciulnita, Fetesti, Cernavoda.

Vorba aia, daca ai treba de la Strehaia halta la Ciulnita? Daca dai 3 lei la nas mergi Ciulnita-Fetesti si apoi ai treaba la Tandarei?

eee vara poate cauti de lucru in agricultura...
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5702
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6859
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   Vin 27 Mai 2016, 22:49

La noi se plateste mult pentru conditile oferite de vagoanele modernizate/noi cu dotari : prize, masute si aer si nu pentru viteza.

Acum avem si tehnologie avansata net mokka in unele cazuri doar prize ne trebuie la drum lung ca sa uitam de viteza melcului cu care merge trenul Wink Exemplu M500 intre Ploiesti Sud si Adjud cea mai mare tzeapa posibila unde un IR costa dublu fata de R dar face cu doar 30 minute mai putin decat Regio.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» Timisoara - Buzias - Deva
» Trenuri internaționale
» 922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
Pagina 4 din 7Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-