Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9190
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11824
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 20:59

CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice

CFR Călători a atribuit prin negociere directă contractul cadru pentru modernizarea de locomotive electrice. Astfel în cadrul contractului vor fi modernizate minim 4, maxim 15 locomotive electrice. Contractul a fost atribuit firmei Softronic din Craiova. Valoarea finala a serviciilor este de 53 mil lei (12 mil EUR), fără TVA. Contractul va fi semnat după trecerea perioadei legale pentru depunerea contestațiilor.
Sursa: www.e-licitatie.ro

Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 21:33

adrian78hd a scris:
CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?

Exact asta fac, decat sa cumpere 3 Traxx mai bine aduc 12 EA la performanele lui Traxx sau mai bine( Traxx are 5600KW iar EA va avea 6600KW) la mai putin de 1/3 din pretul unui Traxx nou. Ca sa nu mai vorbim de pretul reviziilor ulterioare care sunt net in favoarea EA. Greutatea pe osie e aceeasi, poate si un sistem antipatinare ca sa nu mai carcoteasca altii cum ca Traxx e zeu si EA copilul urat care trebuie omorat.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2215
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:00

sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3713
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:10

...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1561
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3499
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:18

Spunetimi si mie cat are pe bord un Traxx si cat prinde
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2215
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:19

nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5060
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 00:36

bostanesku gigel a scris:
nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
a27 140 la marfa ? Smile) Traim deja in mileniul IV ? Smile)
Sus In jos
040EC100



Numarul mesajelor : 183
Varsta : 29
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 2157
Data de inscriere : 14/07/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 08:47

E vorba de VITEZA MAXIMA a masinii, nu de viteza cu care se circula pe caile noastre ferate, ca asta-i altceva Wink
Sus In jos
http://www.railnet.ro
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 09:48

Traxx F140 prinde 140 km/h. In Germania se merge la marfa si cu 120 km/h. Iar versiunile pt calatori(F160 si P160) sunt de 160 km/h si 200 km/h. La fel si in cazul TRAXX DE. Cu 1 milion de euro pe cap de EA, probabil vor scoate niste transmontane, sau macar vor imprumuta partea tehnica de pe ele, daca nu si designul.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5870
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 13:10

ATM a scris:
...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.

Eu spun ca e mai mult decat OK tinand cont de costurile ulterioare. Mie unul nu imi place designul lui montana, prefer sa lase EAul intreg si sa-i modernizeze maruntaiele, daca i-ar aplica o schema moderna de vopsire gen schema clasica ar arata minunat cu albastru si argintiu pe ele mai ales ca s-ar pupa la culori ci cu vagoanele. Sau cine stie poate scot astia EA cu 4 osii a21
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10213
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 18:14

bostanesku gigel a scris:
sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Nu vorbi pe langa .. batranul EA inca trage mai mult decat un taurus cu 30 de ani mai tanar .. si vorbesc de masinile din clasa 40/474..
Vezi ca exista niste posturi ale domnului MariusD care explica ce si cum.. si nu este un nestiutor in domeniu ... si aici e vorba de CoCo BoBo
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3562
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 18:17

eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.
Sus In jos
tuborgtnp



Numarul mesajelor : 166
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2350
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 19:54

Luna a scris:
eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.

cu ce tren acum ? ca acele trenuri strict pentru aeroport, merg goale golute Smile)
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
cristyadaX



Numarul mesajelor : 372
Varsta : 23
Reputatie : 2482
Data de inscriere : 20/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 20:05

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 20:17

poate a vazut o alta sageata de Pitesti, acuma depinde in ce locatie a vazut-o.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Astazi la 19:56

Sus In jos
 

Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-