Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9718
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12473
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 20:59

CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice

CFR Călători a atribuit prin negociere directă contractul cadru pentru modernizarea de locomotive electrice. Astfel în cadrul contractului vor fi modernizate minim 4, maxim 15 locomotive electrice. Contractul a fost atribuit firmei Softronic din Craiova. Valoarea finala a serviciilor este de 53 mil lei (12 mil EUR), fără TVA. Contractul va fi semnat după trecerea perioadei legale pentru depunerea contestațiilor.
Sursa: www.e-licitatie.ro

Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5989
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 21:33

adrian78hd a scris:
CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?

Exact asta fac, decat sa cumpere 3 Traxx mai bine aduc 12 EA la performanele lui Traxx sau mai bine( Traxx are 5600KW iar EA va avea 6600KW) la mai putin de 1/3 din pretul unui Traxx nou. Ca sa nu mai vorbim de pretul reviziilor ulterioare care sunt net in favoarea EA. Greutatea pe osie e aceeasi, poate si un sistem antipatinare ca sa nu mai carcoteasca altii cum ca Traxx e zeu si EA copilul urat care trebuie omorat.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2334
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:00

sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:10

...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1566
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3623
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:18

Spunetimi si mie cat are pe bord un Traxx si cat prinde
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2334
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier 26 Oct 2011, 22:19

nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5179
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 00:36

bostanesku gigel a scris:
nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
a27 140 la marfa ? Smile) Traim deja in mileniul IV ? Smile)
Sus In jos
040EC100

avatar

Numarul mesajelor : 183
Varsta : 29
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 2276
Data de inscriere : 14/07/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 08:47

E vorba de VITEZA MAXIMA a masinii, nu de viteza cu care se circula pe caile noastre ferate, ca asta-i altceva Wink
Sus In jos
http://www.railnet.ro
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3597
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 09:48

Traxx F140 prinde 140 km/h. In Germania se merge la marfa si cu 120 km/h. Iar versiunile pt calatori(F160 si P160) sunt de 160 km/h si 200 km/h. La fel si in cazul TRAXX DE. Cu 1 milion de euro pe cap de EA, probabil vor scoate niste transmontane, sau macar vor imprumuta partea tehnica de pe ele, daca nu si designul.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5989
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 13:10

ATM a scris:
...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.

Eu spun ca e mai mult decat OK tinand cont de costurile ulterioare. Mie unul nu imi place designul lui montana, prefer sa lase EAul intreg si sa-i modernizeze maruntaiele, daca i-ar aplica o schema moderna de vopsire gen schema clasica ar arata minunat cu albastru si argintiu pe ele mai ales ca s-ar pupa la culori ci cu vagoanele. Sau cine stie poate scot astia EA cu 4 osii a21
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10362
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 18:14

bostanesku gigel a scris:
sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Nu vorbi pe langa .. batranul EA inca trage mai mult decat un taurus cu 30 de ani mai tanar .. si vorbesc de masinile din clasa 40/474..
Vezi ca exista niste posturi ale domnului MariusD care explica ce si cum.. si nu este un nestiutor in domeniu ... si aici e vorba de CoCo BoBo
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1747
Reputatie : 3964
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 18:17

eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.
Sus In jos
tuborgtnp

avatar

Numarul mesajelor : 166
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2469
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 19:54

Luna a scris:
eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.

cu ce tren acum ? ca acele trenuri strict pentru aeroport, merg goale golute Smile)
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
cristyadaX

avatar

Numarul mesajelor : 372
Varsta : 23
Reputatie : 2601
Data de inscriere : 20/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 20:05

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Joi 27 Oct 2011, 20:17

poate a vazut o alta sageata de Pitesti, acuma depinde in ce locatie a vazut-o.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   

Sus In jos
 

Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-