Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Vin Oct 21, 2011 1:15 pm

In articolul de ziar scrie ca se va taxa identic ca o calatorie la RATB, adica intre doua capete de linie pretul unei calatorii, iar capetele vor fi de genul:
Bucuresti Nord - Mogosoaia - Pantelimon
Pantelimon - Bucuresti Sud Gr. Calatori (poate chiar Titan Sud Hm.)
Bucuresti Sud Gr. Calatori - Berceni - Bucuresti Progresul
Bucuresti Progresul - Bucuresti Vest - Bucuresti Nord
Deci echivalentul a 4 bilete RATB, adica 6 lei pe intreg inelul.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Vin Oct 21, 2011 4:29 pm

Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!)

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2609
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Vin Oct 21, 2011 9:17 pm

COSTACHE MIHAIL a scris:
Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!)

De ce s-o luam ca pe o gluma? Ar fi o solutie civilizata de tarifare, poate chiar cea mai civilizata posibila. Se poate taxa la 'portofel electronic', si se poate include intr-un tip de abonament urban! Sistemul se practica in cel putin 10 orase mari europene (printre care Londra, Paris, Stockholm...) si sistemul de tarifare RATB poate permite pana la 31 de operatori de servicii (momentan sunt cel mult 6 incarcati)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Dum Oct 23, 2011 9:11 pm

Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2819
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: proiect   Dum Oct 23, 2011 11:11 pm

Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 476
Varsta : 38
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 3303
Data de inscriere : 06/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mar Oct 25, 2011 11:16 pm

Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor va aduce o reducere a timpului de călătorie pe calea ferată, care nu se datorează, însă, investițiilor în infrastructură.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-scade-cfr-durata-calatoriei-opriri-mai-putine-trenuri-scurte-951099.html
:shock: Mha astia glumesc cumva?Voi ce ziceti?Lasa ca o sa vedem de la noul mers. Very Happy
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mar Oct 25, 2011 11:32 pm

Nu nu glumeste chiar asa este , durata calatoriei a scazut fata de mersul actual , pe unele rute chiar foarte mult . Un lucru bun momentan , normal ar fis a se apuce de treaba si sa ridice viteza de circulatie in toata tara sa dispara zonele cu probleme si asa vom avea o viteza de circulatie buna cum era in '89 .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mar Oct 25, 2011 11:44 pm

Poi si eu am ramas masca la vederea livretului...

Iata urmatorul exemplu: A 1642 Baia Mare Bucuresti face in prezent 13 ore si 52 de minute. Motive principale:
- Multe opriri tehnologice (2 rebrusari, 3 statii in care se ataseaza vagoane)
- Infrastructura subreda pe M400 in special intre Deda si Toplita
- La vremea realizarii actualului mers,lucrarile pe Campina-Predeal erau in toi.

Din noul mers, A 1642 va face 11 ore si 40 de minute, adica cu mai bine de 2 ore mai putin. Motive principale:
- Timpii intre Brasov si Bucuresti s-au imbunatatit simtitor.
- Va creste viteza pe Deda - Toplita, se va face cu ~ 20 de min. mai putin.
- Nu vor mai fii stationari prelungite in Deda si Saratel, fiindca va atasa vagoane doar la Jibou(grupa Zalau), asta deoarece se va introduce un nou tren Buc-Bistrita, ce va avea grupa de Targu Mures. Practic va fi un A1641/1642 impartit in doua trenuri.

Sa speram ca acest plan de reducere al timpilor, sa fie un succes.

_________________
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4402
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: o veste   Mar Oct 25, 2011 11:52 pm

Sus In jos
cristyadaX



Numarul mesajelor : 372
Varsta : 23
Reputatie : 2484
Data de inscriere : 20/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 12:18 am

razvan - trenuri a scris:
Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :


http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html

Mad
probabil sa intors cu 1694 Smile)
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2476
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 1:06 am

razvan - trenuri a scris:
Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :


http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html

Mad

sa zicem ca povestea e reala, si, .. probabil chiar este .

Citat :
" "Am fost la Timișoara la un eveniment și, la întoarcere, am dat de un domn controlor care a vrut și el de o bere. Nu mi se pare normal, pentru că aveam bilete în ordine. Biletele le-am cumpărat de la o agenție, nu erau din carton. Am făcut plângere la poliție", "

Cand a agresat-o... ?
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3715
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 2:14 am

Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza.
Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km.
Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?

Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?

In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.

Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...

Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere.
Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba.
Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3061
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 12:02 pm

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 1:02 pm

ATM a scris:
Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza.
Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km.
Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?

Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?

In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.

Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...

Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere.
Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba.

Deci Constanta-Satu Mare va pleca dimineata la 5:00 din CT singurel nu va fi combinat cu nimic pana in SM cand ajunge la 0:11 la intoarcere va fi combinat cu 1746 pe relatia SM-Dej deunde va circula singurel pana in CT prin Deda , M. Ciuc , Comanesti , Buzau Sud , Fetesti .
Este prevazut sa circule zilnic , si normal ar fi sa aibe calatori ca taie tara si face legatura foarte buna intre multe orase de pe traseu . Va fi cu rangul de IR .

Trenurile IS-TM-IS vor fi catalogate IR , daca pe un segment se merge cu 30km/h nu conteaza , se calculeaza per total daca din TM pana in IS a mers cu peste 45 km/h atunci e ok . Asa se calculeaza si la BUC-GL pana in Ploiesti se merge cu 120 sau 130 apoi cu 80 si pe Buzau-Faurei 50 apoi pana in GL cu 100 nu e problema trenul a depasit minimul de 45km/h din Buc pana la GL , asa se calculeaza .



_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3502
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Mier Oct 26, 2011 7:28 pm

Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Astazi la 4:11 pm

Sus In jos
 

Revista presei (partea I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-