Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 28 Aug 2016, 15:36

Tocmai, ar trebui să existe o legătură la și de la trenurile care trec prin Verești. Și să tragă acolo la peron comun, să nu alergi cu bagajele prin toată gara. Asta s-ar putea face foarte ușor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 28 Aug 2016, 17:04

Dr2005 a scris:
Problema lui 1961 s-a discutat și anul trecut. Ca să meargă la Mangalia ar fi dat peste cap toată circulația. Așa că s-a ales soluția cu transbordarea. Anul trecut se făcea la 1921-2, acum la 1991.
Praf ai facut numerele si tu dar observ ca si predecesorii comentariilor pe aceasta tema.
1962/1962-1 circula Iasi-Constanta iar 1961-2/1961 circula Constanta-Iasi.
Anul trecut 1962/1962-1 gara in Constanta la peron comun cu 2801-2/2801 unde se asigura transbordarea calatorilor spre Mangalia. De la 1 august cand s-a emis acel ordin 723/2015 a fost numerotat 1687. Iar numarul 1921 l-a primit abia in mersul actual si probabil ca acesta ii va ramane de acum incolo.
Anul acesta transbordarea calatorilor se face de la 1962/1962-1 la 1944/1944-1 garate la peron si nicidecum la 1992 sau 1991 cum s-a tot tastat. Poate vrei sa spui ca de la 1991-2 se face transbordarea calatorilor veniti dinspre Mangalia cu destinatia spre respectiv Iasi tren IR 1961-2/1961. In fine, sper ca s-a lamurit situatia.

karpaty a scris:
NU ESTE AEVARAT, cum adica 1961/1962 e limitat la CT ca nu are loc, ba are, pe vremuri la Mangalia ajungea tren direct de la Iasi/Suceava/Satu Mare/Oradea/Arad/Timisoara si cateva de la Bucuresti plus intr-un an sau doi si Galatiul ajungea in Mangalia, loc este si ar putea sa mearga si 1961/1962 problema e alta, materialul rulant, tractiunea ca daca erau locomotive sigur ajungea si asta de la Iasi, tot inainte era un tren de la Cluj, practic din Cluj la Mangalia erau 2, rapidul Ardeal si Bihor, Ardeal se forma din Cluj si Bihor de la Oradea, ambele ajungeau in Mangalia si era loc pentru toate.
Tu ai dreptate dar ma repet a nu stiu cate oara, in forma actuala a traselor stabilite nu e loc pentru multe trenuri la Mangalia, si nici sa le aduci la Constanta ca garnituri goale. Cauta in arhiva mers tren sa vezi de-a lungul anilor la ce ore circulau trenurile pe sectia asta. Alea de lung parcurs dupa 4 ore de stationare faceau cale intoarsa, erau si mai multi angajati la depoul Palas respectiv Revizia de Vagoane Constanta, erau si mai multe diesele, ce mare parte din ele n-au prins modernizare si au fost retrase din circuit iar cele ce au prins dupa un timp de exploatare zac defecte prin depouri datorita mentenantei aproape inexistenta. Acum dumnezeu cu mila, traim alte vremuri dar si alti oameni sunt la butoane, alte gandiri, alte interese...

Si asa cum am mai spus si in alte postari ca sa-l duca pe 1962 la Mangalia in graficul actual era loc desi il cam inghesuiau intre 1944 respectiv 1992, afecta putin si circulatia celorlalte trenuri dinaintea lor si stim bine cum se face circulatie intre Eforie Sud - Neptun respectiv Post Constanta Vii - Agigea Nord unde firul 2 este inchis permanent cat si posibilitatile de garare la Mangalia, disponibilitate locuri personal la dormitor, necesitatea inca unui diesel in plus fata de cele existente la ora actuala, mecanic(i), etc, dar poate si lipsa de vointa din partea specialistilor de la CFR SA de a gasi solutii in a duce acest tren la Mangalia sau de dublare a liniei chiar daca unul de pe aici anti-cfr imi va raspunde ca pentru trei luni pe an nu renteaza o astfel de investitie. Dar nici sa parcurgi 43 km uneori si in 2 ore, chiar si o ora jumate mi se pare mult sau sa vrei sa aduci bani la buget doar doar s-or marii salariile angajatilor cu functii mici sau poate o da domnul sa le jugraveasca si lor Palatul ori incaperile mucegaite.
Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Pagina 60 din 60Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-