Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60  Urmatorul
AutorMesaj
adibaiacos2003



Numarul mesajelor : 17
Varsta : 49
Localizare : Braila
Reputatie : 960
Data de inscriere : 10/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mar 16 Aug 2016, 12:22

Da celor din guvern care an de an reduc subventiile si implicit nr. de trkm. cele mai faci?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mar 16 Aug 2016, 16:37

Adrian78 a scris:


Trebuie luat un mers de tren din 95-96 si dat cu el in cap celor de la mers de tren pana se trezesc la realitate atunci trenurile express chiar multe nu opreau din Bucuresti pana in Constanta

Cine nu stie istorie si mai si are impresia ca le stie pe toate (avem si pe aici un caz care a zis ca nu il intereseaza istoria dar se crede imparat ca le stie pe toate) dar culmea mai si pupa unde nu bate soarele pe cine nu trebuie si ridica in slavi, e egal cu 0, minciuna si pacaleala pe fata, mai grav e de aia care tot cred si pun botul la minciunile si gogosile aruncate de x si y.
Pe vremuri dar asta pana in 90, recordul pe Bucuresti-Brasov era facut zilnic de un tren international cu 2:06 iar pe Constanta 2:03, daca pe Constanta am reusit dupa multi ani de chin sa atingem performanta de a merge la fel ca acum 30 de ani si pe Brasov mergem mai prost ca acum 30 de ani dar ei se bat cu pumnii in piept ca vai ce realizare mareata a facut Romania/CFR.......... Very Happy
Celalalte rute au ajuns dezastru, de asta e bine sa cunosti istorie sa vezi adevarul, ca inainte era si se mergea mult mai bine ca acum si nu trebuie sa inghiti gogosile aruncate de x si y.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4747
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5646
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 09:32

Echipa de la CFR Calatori vrea sa faca treaba dar chipurile nu au bani, nu au fonduri si cica li se pun bete in roate, gogosi pentru copii, si eu vreau sa imi iau vila in Poiana Brasov si mercedes dar ce sa vezi nu am bani Wink

Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1359
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 09:39

Katalyn a scris:
Am fost ieri cu 1594 a oprit la Fetesti pentru maxim 15 calatori, azi m-am intors cu perechea care a oprit la Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti si Ciulnita nu stiu daca din cele 4 stati au urcat in total 40 calatori, cel putin la Ciulnita a oprit degeaba. Le Eforie Nord toate cele 12 vagoane erau 95-97% pline nici macar din marea Constanta nu au urcat prea multi nu stiu de ce trasati voi trenuri care sa opreasca intre Buc.Nord si Constanta peste tot pentru 20-30 calatori cand si asa sunt destule care circula cu oprire pe acolo. Avem linie de XXX km, merg trenurile cu maxim 160 si voi le vreti cu oprire peste tot ca sa faca mult cand pot face maxim 2 ore. Ma mir ca nu cereti sa opreasca si la Lehliu.

Unora asa le place, ca toate trenurile indiferent de rang sa opreasca in toate asa zisele orasele.
Este cazul pe toate rutele de lung parcurs din tara, nu numai pe Constanta.
Eu cand am spus ca unele IR de Timisoara, sa opreasca doar la Craiova, Severin,Orsova,Herculane,Caransebes,Lugoj(fara Videle,Rosiori,Filiasi) sau unele de Iasi sa opreasca doar la Ploiesti,Buzau,Focsani,Tecuci,Barlad, Vaslui (fara Mizil, Ramnic, Crasna, Buhaesti)mi-au sarit unii in cap.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1359
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 09:41

Simo1971 a scris:
Si trenul de intoarcere ir 1986
Mangalia 11:55
Neptun hc 12:09 12:12
Costinesti tb 12:22 12:25
Costinesti 12:29 12:32
Eforie Sud 12:52 12:55
Eforie Nord 13:02 13:05
Agigea Ecluza 13:14 13:15
Agigea Nord 13:21 13:30
Constanta 13:43 14:05
Medgidia 14:29 14:30
Fetesti 14:53. 14:54
Ciulnita 15:09 15:10
Bucuresti Nord 16:12

Ei nu au fost in stare sa gaseasca o solutie ( si sunt o gramada) sa prelungeasca 1962 la Mangalia(fara a fi buluceala de trenuri pe un anumit interval orar) si tu vrei tren nou pana la Mangalia?!Doar daca totate nulitatile din Cfr or sa fie demise, se va intampla o minune in ceea ce priveste mersul de tren.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 194
Localizare : Timisoara
Reputatie : 433
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 10:44

bobi a scris:
Katalyn a scris:
Am fost ieri cu 1594 a oprit la Fetesti pentru maxim 15 calatori, azi m-am intors cu perechea care a oprit la Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti si Ciulnita nu stiu daca din cele 4 stati au urcat in total 40 calatori, cel putin la Ciulnita a oprit degeaba. Le Eforie Nord toate cele 12 vagoane erau 95-97% pline nici macar din marea Constanta nu au urcat prea multi nu stiu de ce trasati voi trenuri care sa opreasca intre Buc.Nord si Constanta peste tot pentru 20-30 calatori cand si asa sunt destule care circula cu oprire pe acolo. Avem linie de XXX km, merg trenurile cu maxim 160 si voi le vreti cu oprire peste tot ca sa faca mult cand pot face maxim 2 ore. Ma mir ca nu cereti sa opreasca si la Lehliu.

Unora asa le place, ca toate trenurile indiferent de rang sa opreasca in toate asa zisele orasele.
Este cazul pe toate rutele de lung parcurs din tara, nu numai pe Constanta.
Eu cand am spus ca unele IR de Timisoara, sa opreasca doar la Craiova, Severin,Orsova,Herculane,Caransebes,Lugoj(fara Videle,Rosiori,Filiasi) sau unele de Iasi sa opreasca doar la Ploiesti,Buzau,Focsani,Tecuci,Barlad, Vaslui (fara Mizil, Ramnic, Crasna, Buhaesti)mi-au sarit unii in cap.

Asta am zis si eu, mai ales ca circul des pe TM-IS, si prin Bucuresti. Opriri pentru 2-5 calatori, sau chiar niciunul, ar putea disparea linistit pentru o parte din trenuri.
Trenuri fara Strehaia, Caracal, Draganesti-Olt, Videle...sau fara Mizil, Ramnic, Tutova, Cransa si Buhaiesti ar fi mult mai atractive pentru cei care calatoresc mult si lung pe aceste relatii. Mai ales ca au suficient de multi cap-coada, refuzand autocare sau avioane.
Si eu am fost apostrofat ca trenurile trebuie sa opreasca ca sa serveasca si statiile mici, care aduc si ele incasari la aceste trenuri. Timpul de franare, stationare, si accelerare nu stiu daca merita sa duci trenul ca pe Regio Express, cand el este Inter Regio. Dar degeaba tot spunem ca si o jumatate de ora salvata la timp parcurs poate aduce un spor de calatori pe lung parcurs.
O tot spunem, si parca vad de la iarna opriri si la Scanteia, Boboc sau Peris. Nu ca dau idei, dar nu m-ar surprinde. Cum a aparut Draganesti-Olt ca mare oprire mare, putem avea orice surprize.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1359
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 12:09

Pe Timisoara-Iasi si retur , ar trebui sa dispara o serie de opriri sau macar , cele 3 perechi(plus Iasi-Cluj) de trenuri sa opreasca diferentiat.Nu vad sensul ca toate sa opreasca la Dolhasca, Veresti, Frasin, Pojorata,Floreni,Lunca Ilvei, Aghires,Sibot,etc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 12:27

bobi a scris:
Ei nu au fost in stare sa gaseasca o solutie ( si sunt o gramada) sa prelungeasca 1962 la Mangalia(fara a fi buluceala de trenuri pe un anumit interval orar) si tu vrei tren nou pana la Mangalia?!Doar daca totate nulitatile din Cfr or sa fie demise, se va intampla o minune in ceea ce priveste mersul de tren.

Și anul trecut ne-ai trollat (nu găsesc un sinonim în română) cu 1961/2. Și trenul a fost plin, și-a făcut treaba, a mers foarte bine. La fel e și anul ăsta. Se pare că doar pe tine te deranjează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4747
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5646
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 12:37

Tu vorbesti prostii am mers cu IR 1594 Craiova-Mangalia 5 vagoane in Constanta au coborat extrem de putini grosul il duce Eforiile si Costinesti mai departe nu stiu dar la Costinesti Tabara deja mai erau foarte putini in tren undeva la maxim 25%. La intoarcere la fel IR 1594 Mangalia-Craiova cu 12 vagoane la Eforie Nord s-a umplut toate vagoanele din Constanta au urcat foarte putini, am mers acum 2 saptamani cu IR 1921 la fel in Constanta au coborat foarte putini, cu ce drept le rezerva CFR-ul si isi permite sa le decida vacantele pe litoral moldovenilor ce vin cu IR 1962/1961 ca sa foloseasca Constanta, Mamaia sau duba catre statiuni ??

Chiar asa de multi calatori crezi ca incap in 6 vagoane 21-31 si 1 vagon 11-31 plus o Cuseta, cat are IR 1962/1961 ??

Te-ai transformat in Gica Contra NR 1 le dai raspunsuri la toti, e prost cine te crede, tu mergi odata pe an cu trenul x si daca vezi o anumita situatie in acea zi traiesti toata viata cu impresia ca asa e in fiecare zi, fals, gresit si Fail in acelasi timp.

Echipa CFR Calatori s-a dus cu ministrul la cel mai bun tren din Romania si cea mai buna locomotiva, de ce nu au incercat trenul Iasi-Constanta sa vada adevarul sas vada ce parere au calatorii care merg mai departe de Constanta, repet e prost cine crede teoriile tale, intelege odata ca nu poti sa ai doar tu dreptate si restul nu, practic nu exista si nici nu s-a inventat asta ca unul singur sa aiba intotdeauna dreptate iar ceilalti hai sa zic un numar 15-20 de insi sa vorbeasca prostii.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 12:55

El vorbeste prostii in general si zilnic ca nu are ce face si posteaza toate prostiile ce ii trec prin cap aici fara numar. Oare nu se intreaba si el daca cineva da 2 bani pe prostiile lui? De fapt sunt si persoane care il cred si pun botu la prostiile lui.
Daca atat nu te uce capul sa realizezi ca un tren care vine din tara si te duce diect in statiune e mai apreciat de calatori fata de un tren care te lasa la draq in praznic de unde trebuie sa te trambalezi cu bagajul in spate in alt tren pentru a ajunge la destinatie, ce pretentie sa mai ai de la acel om de lucruri mai marete. In cazul lui, e impotriva la orice, la el deja e o frustrare asta, sa puna bete in roate la toata lumea, sa anuleze trenurile directe, sa le limiteze, sa schimbe omul daca se poate si de 2-3 ori pana ajunge la destinatie.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1359
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 14:35

Dr2005 a scris:
bobi a scris:
Ei nu au fost in stare sa gaseasca o solutie ( si sunt o gramada) sa prelungeasca 1962 la Mangalia(fara a fi buluceala de trenuri pe un anumit interval orar) si tu vrei tren nou pana la Mangalia?!Doar daca totate nulitatile din Cfr or sa fie demise, se va intampla o minune in ceea ce priveste mersul de tren.

Și anul trecut ne-ai trollat (nu găsesc un sinonim în română) cu 1961/2. Și trenul a fost plin, și-a făcut treaba, a mers foarte bine. La fel e și anul ăsta. Se pare că doar pe tine te deranjează.

Nu iti mai raspund la comentarii si nici nu le mai bag in seama(citesc)!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Mier 17 Aug 2016, 21:54

Katalyn a scris:
Tu vorbesti prostii am mers cu IR 1594 Craiova-Mangalia 5 vagoane in Constanta au coborat extrem de putini grosul il duce Eforiile si Costinesti mai departe nu stiu dar la Costinesti Tabara deja mai erau foarte putini in tren undeva la maxim 25%. La intoarcere la fel IR 1594 Mangalia-Craiova cu 12 vagoane la Eforie Nord s-a umplut toate vagoanele din Constanta au urcat foarte putini, am mers acum 2 saptamani cu IR 1921 la fel in Constanta au coborat foarte putini, cu ce drept le rezerva CFR-ul si isi permite sa le decida vacantele pe litoral moldovenilor ce vin cu IR 1962/1961 ca sa foloseasca Constanta, Mamaia sau duba catre statiuni ??

Chiar asa de multi calatori crezi ca incap in 6 vagoane 21-31 si 1 vagon 11-31 plus o Cuseta, cat are IR 1962/1961 ??

Te-ai transformat in Gica Contra NR 1 le dai raspunsuri la toti, e prost cine te crede, tu mergi odata pe an cu trenul x si daca vezi o anumita situatie in acea zi traiesti toata viata cu impresia ca asa e in fiecare zi, fals, gresit si Fail in acelasi timp.

Echipa CFR Calatori s-a dus cu ministrul la cel mai bun tren din Romania si cea mai buna locomotiva, de ce nu au incercat trenul Iasi-Constanta sa vada adevarul sas vada ce parere au calatorii care merg mai departe de Constanta, repet e prost cine crede teoriile tale, intelege odata ca nu poti sa ai doar tu dreptate si restul nu, practic nu exista si nici nu s-a inventat asta ca unul singur sa aiba intotdeauna dreptate iar ceilalti hai sa zic un numar 15-20 de insi sa vorbeasca prostii.

Interesante sfaturi de la unul care se duce la mare o dată sau de 2 ori pe an, eventual de week-end-uri prelungite cum a fost cel de acum...

Problema lui 1961 s-a discutat și anul trecut. Ca să meargă la Mangalia ar fi dat peste cap toată circulația. Așa că s-a ales soluția cu transbordarea. Anul trecut se făcea la 1921-2, acum la 1991.
Acum 2 ani trenul era combinat cu cel de Suceava și ajungea la Mangalia... dar nu făcea față. Așa că s-a ales soluția cea mai bună posibilă, cu trenuri diferite de la Suceava și Iași. Înainte aveai 15 vagoane maxim Suceava + Iași, acum poți să vii cu 15 din ambele părți dacă e nevoie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Joi 18 Aug 2016, 00:48

Daca era linie dubla pana la Mangalia ce bine era, in mod sigur erau mai multe trenuri. Poate peste 15 ani.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1359
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Joi 18 Aug 2016, 10:03

Dr2005 a scris:
Katalyn a scris:
Tu vorbesti prostii am mers cu IR 1594 Craiova-Mangalia 5 vagoane in Constanta au coborat extrem de putini grosul il duce Eforiile si Costinesti mai departe nu stiu dar la Costinesti Tabara deja mai erau foarte putini in tren undeva la maxim 25%. La intoarcere la fel IR 1594 Mangalia-Craiova cu 12 vagoane la Eforie Nord s-a umplut toate vagoanele din Constanta au urcat foarte putini, am mers acum 2 saptamani cu IR 1921 la fel in Constanta au coborat foarte putini, cu ce drept le rezerva CFR-ul si isi permite sa le decida vacantele pe litoral moldovenilor ce vin cu IR 1962/1961 ca sa foloseasca Constanta, Mamaia sau duba catre statiuni ??

Chiar asa de multi calatori crezi ca incap in 6 vagoane 21-31 si 1 vagon 11-31 plus o Cuseta, cat are IR 1962/1961 ??

Te-ai transformat in Gica Contra NR 1 le dai raspunsuri la toti, e prost cine te crede, tu mergi odata pe an cu trenul x si daca vezi o anumita situatie in acea zi traiesti toata viata cu impresia ca asa e in fiecare zi, fals, gresit si Fail in acelasi timp.

Echipa CFR Calatori s-a dus cu ministrul la cel mai bun tren din Romania si cea mai buna locomotiva, de ce nu au incercat trenul Iasi-Constanta sa vada adevarul sas vada ce parere au calatorii care merg mai departe de Constanta, repet e prost cine crede teoriile tale, intelege odata ca nu poti sa ai doar tu dreptate si restul nu, practic nu exista si nici nu s-a inventat asta ca unul singur sa aiba intotdeauna dreptate iar ceilalti hai sa zic un numar 15-20 de insi sa vorbeasca prostii.

Interesante sfaturi de la unul care se duce la mare o dată sau de 2 ori pe an, eventual de week-end-uri prelungite cum a fost cel de acum...

Problema lui 1961 s-a discutat și anul trecut. Ca să meargă la Mangalia ar fi dat peste cap toată circulația. Așa că s-a ales soluția cu transbordarea. Anul trecut se făcea la 1921-2, acum la 1991.
Acum 2 ani trenul era combinat cu cel de Suceava și ajungea la Mangalia... dar nu făcea față. Așa că s-a ales soluția cea mai bună posibilă, cu trenuri diferite de la Suceava și Iași. Înainte aveai 15 vagoane maxim Suceava + Iași, acum poți să vii cu 15 din ambele părți dacă e nevoie.

Pai sa-ti sacrifice tie un tren de Bucuresti, pe care sa-l limiteze la Constanta si o sa faca fata linia!!!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Joi 18 Aug 2016, 14:32

Păi nu e niciun tren de București la ora aia, toate trenurile care vin înainte de 1961 vin de la distanță mare (Suceava, Sibiu). Iar dacă îl anulezi pe 1981 ca să meargă Iașiul la Mangalia... să fim serioși, Bucureștiul are 2,5 milioane de locuitori, e de 10 ori cât Iașiul, asta pe lângă călătorii care vin de la Pitești, Târgoviște, Ploiești și schimbă cu 1981 la București.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Astazi la 16:21

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Pagina 58 din 60Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-