Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 32 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Sam 29 Aug 2015, 21:28

Apoi daca nici cu 5 ore si 10 minute pe Bucuresti-Brasov-Sibiu nu-i mai atragi pe călători atunci duca-se de pustiu Cfr-Calatori...
Nici varianta asta nu i-ar atrage macar in sezonul estival ?
Sibiu 23.50 (prin Brașov) București 5-5.30 Constanta 8 Mangalia 9.45
Iar trenul ala al tineretului cum ii spuneți sa rămână eventual Constanta-Pitesti. Fiind vorba de vagoane etajate le-ar putea roti cu trenurile Bucuresti-Pitesti, includ si atașarea/detasarea de la Bucuresti. Sau limitat la Râmnicu Valcea.
Problema mea e ca eu nu ma mulțumesc in viață doar cu ce mi se oferă. Eu vreau mai mult si nu stau cu mâinile in san, altfel...
Mersul sezonierelor ar trebuii reorganizat din temelii cum se spune, sau macar indrepta parte din greselile acestei veri. Nu cred ca ar fi rău ceva de genu':
Pitesti 0.30 București 2-2.30 Constanta 5.45-6 Mangalia 7.30
Iași 22 (prin Braila) Constanta 6.30 Mangalia 8
Satu Mare 13.30 Constanta 7 Mangalia 8.30 desi in practica am observat cu ajutorul irisului ca poate sa plece din Satu Mare o ora mai târziu si sa recupereze pana la Dej Călători ori Beclean pe Someș.
Suceava Nord 22 Constanta 7.30 Mangalia 9
Sibiu 23.30/23.50 (prin Brașov) București 5-5.30 Constanta 8 Mangalia 9.45/10
Arad 19 Constanta 9 Mangalia 10.45
București 7.30 Constanta 10 Mangalia 11.30
Craiova 4.30 București 7.30-8 Constanta 10.30 Mangalia 12
Timisoara 23 Constanta 11.30 Mangalia 13
Oradea 19 Constanta 12 Mangalia 14. Orice i-am face acestui tren pana nu sunt gata lucrările la coridor nu-i găsim soluția. S-a tot văzut in ultimii cel puțin doi ani ca tot a ajuns si după orele 14 la Mangalia. Si să-l pui mai devreme ca sa ce? Sa încurce alte sezoniere?
Evident suntem la stadiul de propuneri, soluții. Oricare altele sunt binevenite in discuții.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Sam 29 Aug 2015, 21:42

Si Slatina ar ramane fara tren spre mare ori o grupa pana la Pitesti ori atasata in Piatra Olt la trenul tineretului si ala sa mearga pe Caracal si in Bucuresti sa cupleze partea de la Pitesti
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Sam 29 Aug 2015, 21:47

Am specificat acolo eventual limitat la Ramnicu Valcea. Deci s-ar rezolva si problema Slatinei.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Sam 29 Aug 2015, 21:51

Trenul tineretului sa circule doar pe Pitesti-Mangalia in felul asta mai face economie de cateva etajate si nu se mai vaita nimeni ca merge ocol si peste 12 ore in etajate iar Sibiul sa circule cu vagoane normale de IR prin Brasov si Buc.Nord.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 04:33

Mario 076 a scris:
Credeți ca ar avea succes CFR-Calatori cu 3 vagoane pe ruta Bucuresti-Sibiu in următoarele trase ?
București Nord plecare 0.30
Ploiești Vest 1.10-1.12
Sinaia 1.59-2.00
Predeal 2.21-2.23
Brașov 3.00-3.15
Făgăraș 4.23-4.25
Sibiu sosire 5.43
Sau București plecare 23.55 Sibiu sosire 5.08

Sibiu plecare 23.50
Făgăraș 1.08-1.10
Brașov 2.20-2.35
Predeal 3.06-3.08
Sinaia 3.28-3.29
Ploiești Vest 4.18-4.20
București Nord sosire 5.00
Sau Sibiu plecare 0.20 Bucuresti sosire 5.30

Aceste vagoane sa fie rotite prin trenurile 1621 si 1622 sau cu 1527 si 1526 dar aducerea lor cu 1526 implica plecarea trenului din București ori la 22.00 ori la 22.50

Da, normal ca trebuie acest tren, e la mintea cocosului doar ca in CFR sunt persoane mai proaste ca un cocos. Wink In prezent nu exista NIMIC pe timp de noapte pe aceasta ruta, daca vrei sa ajungi dimineata in Sibiu trebuie sa mergi cu masina personala ca altfel in baza CFR-ului implicit a statului roman sa iti ofere ceva bun, mori cu zile.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4994
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 09:01

Propun grupa de vagoane 1695-78-1 / 79-2 - 1696 Bucuresti-Timisoara - München si retur 71-70,40-70,21-90,21-90,21-90, 472-1 / 473-2 la Constanta, IR Iasi-Pascani-Siculeni-Tg Mures-DEVA-Petrosani-Craiova s-ar rezolva doua relatii importante, Muresul cu Iasiul si legatura Petrosani/Tg Jiu cu Moldova, un nou sezonier Curtici-Mangalia via Sibiu,Brasov pe trasa lui Transsylvania 75-2 cu cuseta si vagoane clasa potrivite rangului IR de la Sibiu, iar pe international ori 21-90 ori nimic, vagoanele de la Budapesta sa le opreasca-n nord atunci.

_________________
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 09:28

Acum vreo câteva luni am participat la o ședință la Ministerul Transporturilor din Austria (mă rog, are altă denumire ministerul, dar se ocupă de transporturi), alături de colegii din mai multe țări europene. În pauză am mai făcut ceva conversație, nimerind să stau la masă chiar cu reprezentanții Austriei, Cehiei și Ungariei. Evident, discuția a ajuns și la ,,Cu ce vă întoarceți acasă după ședință?". Când au auzit de Dacia, părerea generală a fost ,,doar dacă nu e altceva", vagoanele 21-90 sunt jeguri pe lângă Railjet, care-ți oferă și prize și Wi-Fi, ca să nu mai vorbim de curățenie. Așa că, fie că ne place, fie că nu, pe viitor s-ar putea ca trenurile noastre să nu mai treacă de Budapesta. Și așa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90. De aceea nici nu e inclus în ofertele comerciale Budapesta - Viena.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4994
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 09:38

Austriecii ar fi bine sa taca din gura si sa vada de treaba lor, cu tot cu imigranti la fel si mavistii care de la noul mers sunt dati afara din Germania cu Bvmz-urile din cauza comfortului scazut. Nu stiu ce le deranjeaza cat merge trenul ala pe teritorul lor, 60 de kilometri. Nu are cum sa anuleze Dacia cel putin acuma in timp ce MAV va ramane fara railjeturi ( nu mai poate plati pretul ridicat pe care il cere Öbb-ul) deci revin trenurile standarde EC cu vagoane MÁV Budapesta-Viena si retur.

_________________
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 10:44

Dacia este cel mai jaf tren posibil chiar ca e rusinea Romaniei. Cum sa trimiti pe un tren international vagoane fara prize la un drum de aproape 19 ore cand acum si cel mai amarat roman are un jaf de telefon nu mai zic de calatori care isi permit sa calatoreasca cu acest tren. Pai nu e vorba sa stea aia non-stop pe net sau sa se joace CandyCrushSaga e vorba ca sunt ore prea multe si cel putin pana treci granita mai vorbesti la telefon ca dupa granita e mai scump sau macar sa ai baterie sa faci cateva poze unde ai nevoie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 11:29

Dr2005 a scris:
Acum vreo câteva luni am participat la o ședință la Ministerul Transporturilor din Austria (mă rog, are altă denumire ministerul, dar se ocupă de transporturi), alăturari de colegii din mai multe țări europene. În pauză am mai făcut ceva conversație, nimerind să stau la masă chiar cu reprezentanții Austriei, Cehiei și Ungariei. Evident, discuția a ajuns și la ,,Cu ce vă întoarceți acasă după ședință?". Când au auzit de Dacia, părerea generală a fost ,,doar dacă nu e altceva", vagoanele 21-90 sunt jeguri pe lângă Railjet, care-ți oferă și prize și Wi-Fi, ca să nu mai vorbim de curățenie. Așa că, fie că ne place, fie că nu, pe viitor s-ar putea ca trenurile noastre să nu mai treacă de Budapesta. Și așa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90. De aceea nici nu e inclus în ofertele comerciale Budapesta - Viena.

Macar aia stiau de trenuri spre deosebire de noi unde secretarul de stat de la MT merge numai cu avionu ce habar sa aiba de trenuri
Dacia e o rusine de tren scump si conditii mizerabile as prefera sa merg prin Praga la Viena cu EN pana la Praga dupa cu alt tren pana la Viena
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 12:46

Dr2005 a scris:
Și așa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90.

De acord cu tine, dar atunci de ce nu baga ei vagoanele lor (OBB) pe Dacia? Sau vagoane MAV (ca vad ca pe Belgrad-Viena se poate - pentru EC 344 AVALA compus exclusiv din vagoane MAV)
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 207
Reputatie : 1866
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 13:46

Inclusiv de la casa de bilete ,pentru un drum Brasov Salzburg, ti se recomanda Ister + Rail Jet.E si mai bine dar si mai ieftin, daca vrei sa ai o cuseta pana la Budapesta.
Chiar e mai comod sa stai la cuseta doar pe timpul noptii si dupaia la vagon clasa.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2413
Varsta : 21
Reputatie : 3307
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 14:09

Mi se pare necesar un tren Brașov - București (și retur) de noapte, fie R sau IR. După 1538 nu mai există niciun tren care să te poată duce la București, și cu problema asta m-am confruntat eu în noaptea de joi spre vineri, după o excursie la Ghimeș. Am ajuns la 21 30 în Brașov, și dacă nu era 1944, trebuia să stau fix 6 ore ca să prind un tren spre Capitală.
Ar fi bun un R cu plecare la ora 23:00 sau 23:30, care să ajungă la București cândva după ora 03:00, și invers, plecare din București după ora 23:30 și sosire la Brașov cândva spre ora 04:00, înainte să plece multele trenuri R spre diferite zone din Ardeal...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4994
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 14:15

alex.alexus.tm a scris:
Dr2005 a scris:
Și așa OBB nu prea mai vrea Dacia, îi cam strică imaginea, e o chestiune de timp până nu vor mai accepta vagoanele 21-90.

De acord cu tine, dar atunci de ce nu baga ei vagoanele lor (OBB) pe Dacia? Sau vagoane MAV (ca vad ca pe Belgrad-Viena se poate - pentru EC 344 AVALA compus exclusiv din vagoane MAV)

Avala este compus din vagoane MÁV din doua motive : 1, Austriecii nu accept vagoane ZS cred ca se stie de ce. 2, Öbb nu ofera vagoane prin salbaticiunea aia de Serbia. Teoretic trebuia sa-l dea ori unul ori altul, in Ungaria trece doar in tranzit deci nu ar avea treaba cu vagoanele lor.

Eu prefer sa faca ISTER cu Bvmz MÁV, iar Dacia full CFR, obligatoriu cu prize.

_________________
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4724
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Dum 30 Aug 2015, 14:33

Pai eu asta am intrebat. Ce tip de vagon de la CFR poate lua locul lui 21-90 care sa corespunda standardelor cerute de unguri si austrieci dar sa fie obligatoriu cu prize. Ca discuti dastea au tot fost si au spus baieti aici pe forum ca ala nu poate trece granita, celalalt poate dar nu are viteza suficienta etc. Ce serie/tip de vagon poate sa inlocuiasca 21-90 ?

@mielutzul din 2015 nu mai e la moda trenurile ieftine mai ales sa bagi Regio pe timp de noapte acum cu normele de 70% opriri.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016   Astazi la 18:14

Sus In jos
 

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2015/2016
» Mersul trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
Pagina 4 din 60Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 32 ... 60  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-