Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Lun 11 Iul 2016, 21:33

Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mar 12 Iul 2016, 14:09

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit
Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8035
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 01:01

Din poza sint DMU din trei vagoane. Deci ceva trenuri regionale. Fiind si Diesel cu atat mai putin cred ca erau proiectate pentru viteze mari. Poate ne ajuta un coleg cu modelul ramelor.

Totodata, am vazut intr-un documentar acum ceva ani, ramele de mare viteza au capetele vagoanelor pe acelasi boghiu, tocmai ca sa nu sara la dracu' in praznic vagoanele in caz de impact. Uita-te pe pagina anterioara la poza din Polonia sa vezi ce s-a intamplat cu vagoanele la un impact de viteza.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 01:30

EMU, linia era electrificată dar firul de contact și pantografele au fost spulberate la impact. O ramă e Stadler FLIRT generația 2.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3243
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 09:23

poti explica te rog la ce masuri de siguranta au renuntat?
eu nu prea vad legatura intre viteza sporita si siguranta scazuta...ba chiar din contra, sunt mult mai drastice masurile de siguranta pt viteze mari.

mielutu zburator a scris:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit
Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3645
Reputatie : 4631
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 10:45

mielutu zburator a scris:
EMU, linia era electrificată dar firul de contact și pantografele au fost spulberate la impact. O ramă e Stadler FLIRT generația 2.

o rama e Stadler si una Alstom

http://bari.repubblica.it/cronaca/2016/07/12/foto/scontro_tra_treni_nel_barese_il_fotoracconto_del_sindaco_di_corato-143914453/1/?ref=HREA-1#1

Aveau anuntare telefonica intre statii, probabil ca au renuntat la BLA
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 12:27

Nu aveau nici BLA, iar din cât am văzut anul trecut în Italia semnalele la ei nu sunt cu mai multe lămpi ca la noi, au o singură lampă și un disc cu 4 culori (alb, galben, verde, roșu) care se rotește în dreptul lămpii în funcție de ce trebuie să indice. E probabil să se pună greșit acel disc și să apară o tragedie. În plus, fiind cu un singur foc, sunt mai greu de văzut indicațiile decât în cazul celor cu lămpi multiple.
Zicea Dr2005 că ar fi renunțat la DSV sau că ar avea o variantă mai blândă a sistemului. Cică nici INDUSI n-ar avea, dar au ERTMS full, deci oricum o tragedie ca asta n-ar fi trebuit să aibă loc. Oricum italienii au mai avut câteva tragedii oribile pe calea ferată în ultimii ani.



Uite, la asta mă refer. 4 indicații pe același semnal, e cel puțin ciudat. În plus, sistemul lor e mult mai complicat ca la noi (nu mai complex, atenție!) și nicăieri nu am găsit date despre sectoare de linie sau blocuri de linie. Semnalele sunt în jurul stației/macazului și atât; încerc să-mi amintesc dacă nu cumva aveau și de bloc, dar pe suburbanele din Roma sigur nu existau.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3243
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 12:42

Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 13 Iul 2016, 14:49

https://www.google.ro/maps/@41.1657616,16.7269076,3a,41.5y,302.36h,85.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk8kHqLMTmw9pdup-Jf0DjQ!2e0!7i13312!8i6656

Uite un exemplu de semnal la ei. Mi se pare că vizibilitatea e 0. Și nici măcar nu e de bloc, e un prevestitor pentru stația care urmează.

https://www.google.ro/maps/@41.1676489,16.7199493,3a,15.3y,93.56h,91.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1spdaFFQTMlU1_7zWN67CMjA!2e0!7i13312!8i6656

Alt exemplu de semnale prevestitoare, astea acoperă un macaz + intrarea în stația Bari și ceva ramificații industriale.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Joi 14 Iul 2016, 23:26

Nu cred că au ERTMS pe toate secțiile secundare.

Degeaba avea sau nu DSV sau INDUSI, dacă sistemul permitea parcursuri contrare. Mecanicii probabil au plecat pe indicație permisivă, ba chiar li s-a dat plecarea, pentru că ambele stații aveau IDM (șef de stație sau ce era el, în mod sigur făcea funcția care la noi se cheamă IDM). În condițiile astea, INDUSI nu ar fi putut reacționa, semnalul fiind permisiv.

Sistemul nu ar fi trebuit să permită, de la bun început, să se facă parcursuri în sensuri diferite pe aceeași linie. Dar ei nu au CED, nu au BLA, nu au nimic, mergeau la cale liberă fără să mai aștepte conformarea telefonică (altfel unul dintre cei doi IDM ar fi oprit un tren), probabil se luau doar după GPS sau după raportarea trenului într-un sistem electronic. Dacă un tren nu a fost raportat undeva, unul din cei doi IDM a presupus că el nu a ajuns acolo și poate da drumul la tren.
La noi nu se poate întâmpla așa ceva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 256
Reputatie : 2247
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Dum 17 Iul 2016, 00:33

mielutu zburator a scris:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tragedie+feroviara+in+Italia+Cel+putin+10+morti+si+zeci+de+ranit
Din păcate, fiind rame, au fost mai avariate decât ar fi fost vagoanele unui tren clasic. Asta se întâmplă când renunți cam la toate măsurile de siguranță de dragul vitezei sporite.
nu doar de dragul vitezei sporite, ci din motive de economii...nu mai stiu pe unde citisem ca italienii au renuntat prin anii 90-2000 la multe ssiteme de siguranta pe liniile secundare, pentru a face economii la intretinere...urmarile au inceput sa apara imediat, inmultindu-se semnificativ numarul de accidente, mai mult sau mai putin grave, astfel ca pe unele linii au reintrodus sistemele de siguranta....
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 20 Iul 2016, 00:10

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Un+transformator+electric+a+explodat+in+Gara+de+Nord+din+Paris

Mai pățești și de-astea. Cei care spun că CFR e singura companie care nu dă despăgubiri să citească cu atenție articolul.
În rest, pe cât pariu că cei care au sustras cabluri sunt arabi?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 20 Iul 2016, 00:52

Să nu cumva să fie arabi de-ai noștri de la Buzescu sau Sintești, că au mai fost cazuri.

Cât despre despăgubiri:
La SNCF indique sur son site internet que la garantie report remboursement s'appliquera pour les voyageurs dont les trains au départ et à destination de Paris Nord auront subi d'importants retards ou une annulation.

Însă, pe site-ul SNCF scrie clar:
,,Application de la Garantie Report Remboursement pour les trains au départ et à destination de Paris Nord sur TGV et Intercités. Suite à un incendie provoqué par un acte de malveillance, le trafic est fortement perturbé. Nos techniciens ont rétabli le courant. Les trains grandes lignes ainsi que la ligne B du RER reprennent progressivement. "

Deci... rambursare se face numai pentru TGV și IC, adică trenurile pe care se circulă doar cu rezervare și călătorii au bilet nominalizat la tren. Care are bilet doar ,,valabil în data de" nu primește nimic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 976
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2038
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Mier 20 Iul 2016, 17:20

Majoritatea trenurilor afectate au fost IC -la ei inca exista la greu acest tren-asa ca aproape toti calatorii afectati sunt eligibili la despagubiri, daca le cer evident.Si fi-mia a fost afectata venea da la Bruxelles, conductorul si-a cerut scuze, le-a explicat situatia si le-a oferit celor care doreau sprijin in completarea cererilor de restituire. Dupa spusele ei mai putin de jumatate au optat sa le completeze.Sa mai spunem ca au fost in permanenta informati asupra intarzierii, au beneficiat de apa si mancare...Sa tot fii intarziat pe trenurilor din Franta...Smile
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 239
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 420
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Vin 09 Sept 2016, 12:34

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente in lume    Astazi la 23:49

Sus In jos
 

Accidente si Incidente in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bunatati - De prin lume adunate
» Cele mai rapide trenuri din lume
» Accidente feroviare
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cel mai lung tren din lume
Pagina 17 din 18Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-