Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 25 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6801
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 15:50

Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 15:54

Ciulnița - Călărași a făcut parte din proiectul Combinatului Siderca... tot pentru combinat s-a făcut și canal spre Dunăre și portul de rigoare (ambele colmatate undeva la 80% în prezent), s-a construit și infrastructură rutieră, s-au făcut blocuri de locuințe pentru muncitori ș.a.. Cum combinatul nu a fost niciodată terminat (am impresia că trebuia să fie mai mare și decât Sidex), linia dublă nu e necesar a fi folosită. Tot pentru combinat se făcuse și triaj la Ciulnița și racord direct București - Călărași, ambele desființate la modernizarea liniei București - Constanța.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1357
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 16:13

Atata vreme cat nu vor fi legaturi directe intre capitala si marile orase ale tarii( la intervale orare 2-4 ore),intre diverse orase mari ale tarii, precum si grupe de vagoane directe intre capitala si toate resedintele de judet,precum si intre litoral si toate orasele importante ale tarii, nu vor fi calatori la  tren.Nimanui nu-i convine sa se trambaleze cu bagajele de la un tren la altul!
De exemplu:
Bucuresti -Timisoara la interval de 3-4 ore
Bucuresti -Cluj-la interval de 3-4 ore
Bucuresti -Iasi-la interval de 3-4 ore
Bucuresti-Constanta la interval de 2-3 ore
Bucuresti-Brasov la interval de 2-3 ore
De asemenea sa fie legaturi permanente, intre diferite orase mari:
Constanta-Cluj cu grupa de Oradea
Constanta-Timisoara cu grupa de Arad
Constanta-Iasi
Timisoara -Iasi
Timisoara-Tg Mures-Galati cu grupa de Iasi
Iasi-Satu Mare
Galati-Cluj
Iasi-Craiova prin Ciceu
Iasi-Brasov prin Ploiesti Sud cu grupa de la Suceava si Botosani
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 644
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2986
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 16:35

Linia asta, Constanta - Mangalia trebuia dublata macar pe unde e cel mai usor, modernizata si electrificata de mult timp. E rusinos acum sa stai sa schimbi locomotiva, unde pierzi 15-20-30 min depinde de tren, apoi sa te tarai 40 km ba cu 30, ba cu 50, ba cu 80 km/h (cam rar). Daca se asigura o viteza maxima de 100 km/h acolo unde se poate si faceam 40-45 min maxim pana la Mangalia sunt sigur ca erau mult mai multi oameni la tren si cei de la santierul naval s-ar mai fi gandit o data la varianta trenului. Dar cum e acum linia, simpla si plina de restrictii, cine sa circule pe ea?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12475
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15641
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 16:37

IonutCFR2009 a scris:
Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste. Very Happy

Cu cate materiale au scos de pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal puteau electrifica Agigea-Mangalia fara probleme, se puteau refolosi materialele dar cine sa faca?
Nu se mai face nimic in domeniul feroviar.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
florin29sv



Numarul mesajelor : 95
Reputatie : 1512
Data de inscriere : 28/01/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 18:13

In cazul Botosaniului daca nu se schimba nimic e bataie de joc mersul spre Litoral..... în primul rând toată lumea aștepta grupă directă dacă tot Suceava nu mai merge cu Iasiul....
Dacă nu e grupă directă măcar un tren de legătură să fie..... dar unul de Doamne Ajută nu cu 2 ore de stat în Suceava cum se întrevede acum (Botoșani-Suceava, grupa pentru 1766 ajunge la 16.48 iar sezonierul pleacă la 18.55.

Adică pleacă omul de la Botoșani pe la 15.00,..... face un "secol" până la Suceava.... stă acolo 2 ceasuri cu bagajele pe jos..... apoi dranga-dranga până la Constanța unde ajungi pe la 4, când abia se trezesc câinii vagabonzi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 18:51

Mai e până vor începe să circule sezonierele. Schimbări se vor mai face, în funcție de materialul rulant și personalul disponibil (la personal e jale mare, mai ales la Constanța). S-o găsi un AM900, un mecanic și un naș pentru un tren de legătură.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mar 19 Mai 2015, 12:12

Karpaty a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Dar Ciulnita - Calarasi, ce trafic de marfa/calatori are? Si este electrificata si dublata (un fir sta degeaba). Sa demonteze firul acela si sa-l remonteze pe distanta Agigea Ecluza - Mangalia sau cat s-o ajunge, eventual sa mai demonteze si unul din firele liniei Mogosoaia - Otopeni - Pasarea, care la fel sta si rugineste. Very Happy

Cu cate materiale au scos de pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Predeal puteau electrifica Agigea-Mangalia fara probleme, se puteau refolosi materialele dar cine sa faca?
Nu se mai face nimic in domeniul feroviar.

Hehee sigur ca da, dar de exemplu stilpii ce i-au scos pe la Arad i-au tocat in Glogovat si acuma e fierul beton acolo.

Nu stiu ce planuri erau in comunism cu linia sta de a ramas simpla neelectrificata sau poate nu era la rind, investitiile s-au dus spre Calarasi de exemplu.

Ramin la idea ca la CFR e dezorganizare, poate chiar voita. Daca se elimina restrictiile si se asigura o viteza constanta in functie de relief si tonaj atunci in mod cert se poate asigura un flux mai mare de trenuri pe linie.Dar asa cu restrictie la macaz, cu restrictie la podet, pina se urneste trenul in urcare, pina se tirie cu vagoanele.

Nu e chiar atit de rea nici trambalarea, eu anul trecut am venit cu Sibiul 2801 apoi din Constanta cu celalalt de viteza nu ii stiu numarul apoi cu 1695, cel mai greu cu trambalatul a fost prin Constanta pe la subsoluri ca na asa e pe la noi.
Dar nu trambalatul e atit de greu cit stresul ca intirzie si pierzi legatura in rest e cit de cit bine daca legatura e la timp.daca te-ai baza pe legaturi , n-ar fi restrictii atunci schimbatul chiar ca nu ar fi o problema.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6801
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mar 19 Mai 2015, 18:57

Azi, Medgidia - Babadag si retur in cazul trenurilor 8653/8654.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mar 19 Mai 2015, 19:13

Probabil și mâine. Se va monta un pod provizoriu undeva după Babadag, apoi urmează a fi construit un pod nou. Probabil e cel cu restricția de 5 km/h, unde sărea lumea din tren să meargă la Zebil, că nu a dus pe nimeni capul să facă o haltă acolo.

Se asigură transbordare cu mijloace auto pe relația Babadag - Tulcea și retur.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1537
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mier 20 Mai 2015, 11:23

Karpaty, de unde ai info ca Dacia si Ister vor circula Sibiu-Copsa-Vintu intre 1 si 15 iunie, si apoi revin pe Sebes? Infoferu zice ca merg prin Sighisoara dupa 1, si si dupa 15...
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3589
Localizare : Brașov
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mier 20 Mai 2015, 11:39

Doar 1621/1622 va circula pe Sibiu-Copsa Mica, celelalte vor fi pe Sighisoara.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12475
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15641
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mier 20 Mai 2015, 11:46

alex.barac.5 a scris:
Karpaty, de unde ai info ca Dacia si Ister vor circula Sibiu-Copsa-Vintu intre 1 si 15 iunie, si apoi revin pe Sebes? Infoferu zice ca merg prin Sighisoara dupa 1, si si dupa 15...

Ia cauta mai bine si ai sa vezi ca asa e.
Dacia-Ister deviate Sighisoara, Transilvania anulat, 1621/1622 prin Ocnna Sibiului, intre 1 si 15 iunie. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1537
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Joi 21 Mai 2015, 11:55

Asa este. Ma bucur ca nu le muta de tot la loc pe Sighisoara.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7190
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Sam 23 Mai 2015, 21:16

Dr2005 a scris:
Mai e până vor începe să circule sezonierele. Schimbări se vor mai face, în funcție de materialul rulant și personalul disponibil (la personal e jale mare, mai ales la Constanța). S-o găsi un AM900, un mecanic și un naș pentru un tren de legătură.
Unde, spre Mangalia ? Nici vorba. 2801 asteapta, daca este cazul, sezonierul iesean.

Ceva sanse ar avea pe sectia Veresti-Botosani trimisa o malaxa atasata la 5562 ca tren de legatura la sezonierul IR 1953 Mangalia pl 21.14, Veresti 8.34-8.36, Suceava Nord sos 8.58
cu un posibil mers
Veresti pl 9.20, Bucecea 9.43, Leorda 9.59, Botosani sos 10.22
Returul ca tren de legatura la IR 1952 Suceava Nord pl 18.48, Veresti 19.09-19.11, Mangalia sos 5.50
Botosani pl 17.30, Leorda 17.43, Bucecea 18.21 (cruce cu 5583), Veresti sos 18.45
iar seara s-o trimeata la depou atasata la 5565

Si poate fac un efort si Revizia de Vagoane Iasi respectiv Depoul Iasi si trimit 1-2 vag (supliment la 5404 sau 5406) respectiv un diesel care din Bacau spre Piatra Neamt se vor atasa la 5465 si care pe retur vor asigura o mai buna legatura in Bacau la sezonierul Suceava Nord-Mangalia.
Varianta 1 cu opriri peste tot, Piatra Neamt pl 18.41, Buhusi 19.37 (cruce cu 5481), Bacau sos 20.14.
Varianta 2 Piatra Neamt pl 19.18, cu opriri doar in Roznov 19.35, Podoleni 19.56 (cruce cu 5481), Buhusi 20.11, Bacau sos 20.38.
Nu stiu ce efect ar avea si 6441 pe relatia Iasi-Pascani daca ar fi trasat ceva mai devreme ca tren de legatura la IR 1952 ?!

PS trasele sunt imaginare, inainte de plecarea in calatorie consultati site-ul oficial http://www.cfrcalatori.ro/
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Astazi la 16:27

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 4 din 47Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 25 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-