Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 25 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal



Numarul mesajelor : 1867
Reputatie : 4361
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 12:12 am

IonutCFR2009 a scris:
In privinta ieseanului eu le acord minusul pentru ocolirea nejustificata prin Barbosi (+60 km) in loc sa fie utilizata ruta via Ciorasti-Faurei, unde se putea cupla eventual cu grupa Galati-Constanta. Dar mai bine plimbam separat doua trenuri din care unul de 3 vagoane (1870). Cata eficienta... Laughing
Care 1870 ?!
Ieșeanul poate să ia și brăilenii
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 12:16 am

Acum 1 sau 2 ani a circulat cu nr 1870 trenul Galați - Constanța. Atunci când circula pe racord și evita Făureiul.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal



Numarul mesajelor : 1867
Reputatie : 4361
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 7:53 am

Ba a circulat si anul asta, 1870, tot pe racordare Ciresu. Intrebarea mea era retorica, adica la noul mers nu l-am mai vazut.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1361
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 9:31 am

Karpaty a scris:
cardinal a scris:
Deci Iasi Barbosi circula doar la Constanta,  nu la Mangalia.

Ce fac oamenii aia, se duc la dube ?, Bine, de la 6:26 dimineata ai tot timpul sa ajungi la cazare

Fiecare face ce vrea, dar din CT la Mangalia sunt alte trenuri deci cu schimbare, normal nu este, trebuia si Iasi sa mearga la Mangalia ca asa a fost mereu, dar ca la noi la nimeni................. Mad


Va circula pana la Mangalia(din surse de la birouri) dar pana se corlacaie ei sa modifice trasa ,mai dureaza nitel.Au apucat sa faca trasa in iarna pana la Constanta iar acum pana se trezesc din somnul letargic mai trebuie sa curga nitica Dunare in Marea Neagra.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 11:16 am

Sunt probleme mari acolo... dacă întârzie un tren, dă peste cap toată circulația. Nu mai vorbim de lipsa de personal, sunt șefi de tren care lucrează și 300 de ore pe lună, care au o zi liberă o dată la 17 zile lucrate și care își mai iau concediu doar prin decembrie, asta dacă nu intră vreun coleg în medical. Și șefii ăștia de tren trebuie să facă și cuplare/decuplare de vagoane, ba chiar trebuie să facă și curățenie la cap de secție (!), apoi să păzească materialu' rulant care stă în gări (Tulcea, Obor, Constanța - pentru automotoare). Asta și la - 15 grade și la + 45. La automotor, dacă dai de un mecanic de treabă, te mai ajută, dar dacă nu... mecanicul zice că el nu are atribuții din astea și se duce la dormitor, în timp ce șeful de tren rămâne în automotor.

Se insistă - pe bună dreptate - la nivel de regională că nu există personal. Pentru că chiar nu există.

Am auzit că s-ar fi închis 3 linii în stația Constanța, dacă e adevărat o să fie cam nasol la vară.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12534
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15704
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 11:21 am

Liniile 1-2-3 nu mai au iesire spre Mangalia, se lucreaza acolo, doar pe 4-5 se gareaza trenurile ce merg spre Mangalia dar pe 1-2-3 se folosesc pentru trenurile ce pleaca sau sosesc si raman in CT.

Nu e vorba ca daca intarzie un tren da circulatia peste cap, ca se rezolva pe loc, asa e zilnic pe CT-Mangalia in perioada sezonului si cu toate astea trenurile circula asa cum se poate, important e sa mearga si Iasi la Mangalia ca asa e normal.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 12:27 pm

Dacă face 3 ore pe Mangalia - Constanța, nu am făcut nimic.

Oare care ar fi intervalul minim între trenuri pe care îl permite linia Constanța - Mangalia? Că așa mai bine am limita toate trenurile de lung parcurs la Constanța și să circule trenuri la 30 de minute de la Constanța la Mangalia și retur, dar măcar să circule bine. Automotoare la prânz, iar în restul zilei garnituri cu 5 - 6 etajate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12534
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15704
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 12:46 pm

Nu e bine asa ceva, trenurile din tara TREBUIE sa ajunga la Mangalia nu sa schimbi trenuri cu bagaje dupa tine din tren in tren. De ce sa complicam lucrurile cand e simplu cu tren direct?
Nici poveste de schimbat si limitat, trenurile trebuie sa fie din toata tara la Mangalia!!!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 1:28 pm

Pe principiul ăsta ar trebui și prin Elveția să urce toate trenurile până în vârf de munte...

Ideea e că linia Constanța - Mangalia nu face față atâtor trenuri, iar pentru 3 luni pe an nu se merită modernizarea ei. Aici e buba. De la Eforie Sud spre Mangalia se merge la cale liberă, prin stații TM/TS cu semafoare de grup. Asta înseamnă agenți autorizați la ambele capete, IDM, alergătură cu cheile de la o cabină la alta, registre, hârțogărie... un sistem bun pentru o linie cu 4 - 5 trenuri pe zi, dar nu pentru una ca Constanța - Mangalia în sezon.

Am fi discutat altfel dacă mai era trafic de marfă, dar se pare că șantierul naval preferă calea rutieră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3676
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 1:32 pm

Acuma intreb si eu aiurea, cum circulau frate pe vremea lui Ceausescu? Si marfa si calatori si naveta si toata lumea?

aaaa acuma n-au personal?

sa scoata malaxele, matisele , remorcile de malaxa si alte ,,utilaje" de prin birouri, asa cum le scot sa verifice biletele la urcarea in tren si apoi merg la alt tren dar nici nu stiu unde merge treenul ala. daca asculti in urma lor n-au habar de calea ferata.

S-au ,,echipele complete,, de 8-12-15 privitori din care 4-5 cu telefonul la ureche cind pleaca din indrumare cite un IR, astia ce problema au?

Intr-un an reviziile de vagoane au avut deplasata echipa de lacatusi la Mangalia ca sa faca revizia trenului Mangalia -Timisoara. Cazare, diurna tot ce trebuie, mai un sef cu ei. Mi se pare ca au fost 6 odata si stateau cite o saptamina. O aberatie, la fel cum la un moment dat revizia Timisoara avea deplasat un vagon in Aradul Nou pentru lacatusii de revizie ca vezi doamne in celelalte capete de linie face cineva revizia.

Deci exista personal, cum la ,,restructurare" li s-a facut loc celor de prin Caransebes in birourile din Timisoara si li s-a bagat si tren tot asa e treaba CFR sa gaseasca personal pentru linia Constanta Mangalia, sa circule chiar mai multe trenuri. daca nu sint in stare sa tina in functiune o linie 3-4 luni pe an, atunci sa se duca pe linia Oravita -Anina, pe Cacica, pe Calafat sau pe Vicsani, acolo e locul lor.

Cit de greu poate fi sa lucrezi din martie p[ina in 31 mai sa elimini restrictiile de pozete, macazuri si alte nimicuri si apoi sa dai drumul la circulatie?

Ce mare scofala la capat in Mangalia cu salubrizarea? si asa o face o firma nu o face CFR, asa cum hotelurile angajeaza personal vara cind functioneaza sint convins ca se poate gasi o firma sau doua care sa curete vagoanele si sa bage apa. ( de fapt si aici e cu schepsis ca si de la Simeria aduc vagoanele de la Dacia la Timisoara la vidanjat)

Ce e complicat? sau mai degraba nu stiu sa mai conduca circulatia? acuma cu tehnologia asta mai bine stau pe smartfon decit sa dirijeze trenurile. Apoi cotcodacesc ca n-au oameni da mai rau , ca n-au pasageri.
Cum n-au loc in Mangalia? sa se organizeze mai bine sa le bage la spalat si sa isi faca un calcul, le cuplam doua si le ducem la Neptun, sau le cuplam la un tren in parcurs si le lasam in Neptun ca sa avem loc in gara.

Ca sa nu mai zic, ca uite am uitat, acuma cind incepe sezonul ii apuca pe astia sa inchida liniile in Constanta, da chiar acuma, dar si asta o pot rezolva repede eliminind stationarile de schimb de locomotiva in gara, le schimba ori in Palas ori in Agigea Nord dar nu in stilul lor de zeci de minute.


Cee? santierul prefera calea rutiera? pai de ce? ce au facut astia de la CFR sa atraga transport pe calea ferata? cit s-au zbatut sa fie linia in regula, sa aiba viteza, sa aiba timpi buni, sa elimine hirtogaria si instructiile de pe vremea aburului? nuu ei stau bine mersi, dara agentii de firme calaresc toata ziua magazinele, ia de la mine, ia de la mine, lasa-l pe ala iti dau discont etc.

In Elvetia liniile merg pina in virf de munte, dar de multe ori nu au acelasi ecartament deci esti obligat sa schimbi.Comparatia nu tine, si in opinia mea linia ar trebui sa fie facut pentru trafic de marfa atita cit este si pentru trafic de calatori in astea 3 luni.
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 374
Reputatie : 1361
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 1:46 pm

Asa este,pe vremuri toate circulau la Mangalia si inca cu cate 15-17 vagoane.Erau cam aceleasi legaturi.
Sus In jos
user dezactivat...



Numarul mesajelor : 168
Varsta : 37
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 2620
Data de inscriere : 10/04/2010

MesajSubiect: Franta   Lun Mai 18, 2015 1:51 pm

IN Franta trenurile IC merg pana in varf de munte! ( a se vedea doar Latour de Carol, Cerbere, Port Bou) care au legaturi directe cu Paris, tot timpul anului ( sistem grupe de vagoane). Asa ca situatia e nuantata in Europa, doctore!
Sus In jos
user dezactivat...



Numarul mesajelor : 168
Varsta : 37
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 2620
Data de inscriere : 10/04/2010

MesajSubiect: Franta   Lun Mai 18, 2015 1:55 pm

Si daca tot sustii ca nu sunt trenuri directe prin Europa, eu as zice sa mai arunci un ochi si sa te uiti cum Luxemburgul e legat de tren direct de alte varfuri de munte din Franta, cum Bruxelles-ul are grupe directe pentru Cerbere si Port-Bou. E problema ta daca tot insisti cu idei din astea de eficienta. Eu zic sa mai scoti capul din birou. Te salut de pe meleaguri franceze, unde da, trenurile au grupe de vagoane care acopera mult din teritoriu, desprinzandu-se din trenurile de baza!

Asa stau lucrurile intr-o parte a Europei.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12534
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15704
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 2:21 pm

Ar fi un haos total in Constanta ca trenurile din tara sa nu ajunga in Mangalia, pe langa faptul ca ar fi o mare bataie de joc si lipsa de respect fata de calator dar de la CFR nu prea ne mai mira nimic si de la "specialistii" sai care gandesc cu picioarele in defavoarea calatorilor.

Linia Constanta-Mangalia indiferent ca are trafic doar 3 luni pe an ar fi trebuit modernizata si electrificata iar in afara sezonului ar trebui sa ramana 2 trenuri directe la Bucuresti.

Legaturile directe, grupele directe, ATRAG calatorii, ce o fi asa greu de inteles? Daca ai trenuri directe care leaga diferite orase din tara ai si calatori multumiti si fericiti, nu ai trenuri directe si pui lumea sa schimbe 2-3 trenuri atunci sa fi sigur ca lumea nu vine la tren!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12082
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14122
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun Mai 18, 2015 3:21 pm

Karpaty a scris:
Linia Constanta-Mangalia indiferent ca are trafic doar 3 luni pe an ar fi trebuit modernizata si electrificata iar in afara sezonului ar trebui sa ramana 2 trenuri directe la Bucuresti.
Nu, linia Chitila - Pitești ar trebui electrificată (și Valea Oltului + Sibiu - Vințu, dar astea la pachet cu Vâlcele - Rm. Vâlcea). Sau Cluj - Oradea. Sau Oradea - Arad. Sau Tecuci - Iași. Astea sunt linii care ar trebui electrificate (au trafic consistent de marfă și călători pe tot timpul anului), nu Constanța - Mangalia.

Citat :
Legaturile directe, grupele directe, ATRAG calatorii, ce o fi asa greu de inteles? Daca ai trenuri directe care leaga diferite orase din tara ai si calatori multumiti si fericiti, nu ai trenuri directe si pui lumea sa schimbe 2-3 trenuri atunci sa fi sigur ca lumea nu vine la tren!
Analiza cost-beneficiu: cheltuieli vs. încasări. Dacă lucrezi pe minus, iei măsuri de rentabilizare. Crezi că întârzierile de acum atrag lumea la tren? Îți zic eu că după ce faci 3 - 4 ore de la Mangalia la Constanța, a 2a oară când mai vii la mare vii doar până la Constanța cu trenul și iei autobuzul mai departe spre stațiuni. Știu multă lume care face așa.

Mai în glumă, mai în serios, se poate face linie de tramvai și o prinzi ca proiect de dezvoltare regională și iei fonduri pentru dublare și modernizare. Da, știu, nu suntem în Franța sau Germania, așa ceva nu se va face în veci.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Astazi la 1:36 pm

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 3 din 47Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 25 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-