Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 24 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2431
Varsta : 21
Reputatie : 3332
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 13:50

Karpaty a scris:
Din 15 Iunie trenurile Ister si Dacia revin prin Sibiu! Basketball Basketball Basketball  

Și 1621/2 prin Copșa Mică, parcă așa văzusem pe forum. Fain tare, mai vine un val de căldură, mai o defecțiune, o să facă iarăși 3 zile și 3 nopți Dacia.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 13:57

mielutu zburator a scris:
Karpaty a scris:
Din 15 Iunie trenurile Ister si Dacia revin prin Sibiu! Basketball Basketball Basketball  

Și 1621/2 prin Copșa Mică, parcă așa văzusem pe forum. Fain tare, mai vine un val de căldură, mai o defecțiune, o să facă iarăși 3 zile și 3 nopți Dacia.

In perioada 1-15 Iunie vor fi deviate prin Copsa Mica, dupa 15 Iunie se revine prin Sibiu-Sebes Alba.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6157
Reputatie : 8057
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 14:08

De vagoanele alea cu spatii pentru biciclete e nevoie mai mare pentru Valea Prahovei. Nu cred ca o sa aiba sezonierul asta nici acum astfel de vagoane, desi am vazut in anii trecuti cum cautau vreo 10 biciclisti fara succes respectivul vagon.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 14:15

In etajate e spatiu destul pentru biciclete, nu e nevoie neaparat sa ai vagon special pentru biciclete ca se gaseste loc sa bagi 5 biciclete in fiecare vagon de asta e pus si semnul cu bicla la acest tren ca e cu etajate si e loc de asa ceva, nu e spatiu destinat special de bicla dar e loc. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
j o a n t a



Numarul mesajelor : 104
Varsta : 27
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 1552
Data de inscriere : 27/12/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 15:05

Karpaty a scris:
Resita are pentru ca e resedinta de judet si e normal sa aibe tren direct Resita-Mangalia, va fi doar cu 1-2 vagoane clasa 2.
Botosani nu are pentru ca in CFR lucreaza doar "specialisti" de 2 bani, normal era ca 1952/1953 sa aibe grupa de Botosani!
Sighet, nu prea se renteaza sa pui ca si atunci cand a circulat era mai mult gol, pentru 10 calatori nu se merita plus ca nu este resedinta de judet, deci grupa de Sighet nu merge, mult mai importanta ar fi fost grupa de Botosani si eventual una de Piatra Neamt.

Probabil ca "argumentul forte" pentru lipsa unei grupe Botosani - Mangalia este inexistenta posibilitatilor de a efectua revizia si igienizarea vagoanelor la acest capat de traseu, multumita masurilor intelepte luate cu putin timp in urma.
Ma intreb daca, asa, macar de amorul artei, cineva a facut socoteala necesara pentru a evalua "economiile" realizate prin efectuarea operatiilor respective in Suceava. Din ce se vede, n curse Botosani - Suceava (59 km) si retur sunt astfel efectuate cu unul, doi calatori, lipsa grupelor directe alunga eventualii doritori spre varianta auto, iar mandretea de gara reabilitata si modernizata e sublima, doar ca nu prea are utilitate.
Managementul performant sa traiasca!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 15:39

NU poate fi asta argumentul, vagoanele ar putea fi atasate altor trenuri si duse/aduse de la salubrizat.Daca ai vazut poza mea de la linia 511 chiar se practica in zona combinarea a doua trenuri.

Asa se face si la Resita, grupa de Bucuresti si trenul ceferistilor 1698 sint retrase la Caransebes pentru salubrizat.
Idem si grupa de Mangalia, daca nu cumva grupa o sa fie de fapt formata din grupa directa de Bucuresti, a mai fost asa, cind a circulat Mangalia nu a fost grupa Resita -Bucuresti.

Asadar nu ar fi greu sa existe o grupa Botosani -Mangalia.
Dar ar fi clienti?
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 25
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 16:24

In urma reclamatiei de acum cateva zile:

Textul petitiei: Buna ziua, Mi se pare aiurea trasa la sezonierul 1952/1953 Suceava N.-Mangalia. Legatura in Veresti pentru Botosani e in 5 ore iar cea de la Botosani in 2 ore jumatate. In schimb legatura de la / pentru Botosani in Veresti pentru 1856/1857 Suceava-Marasesti-Constanta (care nu circula in sezonul estival) e foarte buna 15 minute, respectiv 50. Se vor introduce vagoane directe Botosani-Mangalia ca in anii anteriori?
Subiectul petitiei: Orarii;Durata;


Raspunsul:

Stimate domn,



CFR Călători răspunde petenților în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 și ale Ordonanței nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Trenul IR 1952/1953 va circula pe relația Suceava Nord – Mangalia și retur, în perioada 12/13.06.2015 – 13/14.09.2015. Compunerea trenului va fi stabilită în funcție de materialul rulant disponibil. În cazul în care la acest tren se vor întroduce vagoane directe în relația Botoșani – Mangalia și retur, avizarea publicului călător se va realiza prin afișare, în stații și agenții de voiaj CFR și prin comunicate de presă, în timp util, pentru ca pasagerii interesați să-și poată achiziționa legitimații de călătorie.

În speranța că veți înțelege punctul nostru de vedere, vă asigurăm de toată considerația noastră.



Cu stimă,

SNTFC CFR CĂLĂTORI SA

Compartimentul Relații cu Public
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 25
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 16:27

De luni pana joi singura varianta de a merge de la Timisoara la Botosani e IR 1766 cu vagoanele directe, IR1832 Cluj_Iasi circula in week-end iar 12838 si 1834 Timisoara-Iasi rateaza legatura in Suceava sau Veresti . Problema asta e din 2013 decand s-a desfiintat revizia de vagoan din Botosani.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2317
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4422
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 16:39

Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul.
Sus In jos
j o a n t a



Numarul mesajelor : 104
Varsta : 27
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 1552
Data de inscriere : 27/12/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 19:37

razvan - trenuri a scris:
Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul.

Din cate stiu eu, nu exista vreun autocar care sa circule de la Botosani spre litoral. In schimb, exista (cel putin anul trecut) un microbuz care deservea relatia Botosani - Iasi - Braila - Constanta. Numai gandul la o asemenea calatorie (de peste 500 km), intr-un spatiu atat de meschin si eventual aglomerat succesiv de cei care se deplaseaza pe distante (mai) scurte, m-ar determina sa renunt categoric la orice sejur pe malul marii. In vagoane mai mult sau mai putin confortabile, cu trenul se poate calatori totusi omeneste. Chiar ma intreb daca, in Germania, spre exemplu, e legal ca un operator de transport auto sa efectueze curse regulate de 4-500 km cu microbuzul.

dan tm a scris:
NU poate fi asta argumentul, vagoanele ar putea fi atasate altor trenuri si duse/aduse de la salubrizat.Daca ai vazut poza mea de la linia 511 chiar se practica in zona combinarea a doua trenuri.

Asa se face si la Resita, grupa de Bucuresti si trenul ceferistilor 1698 sint retrase la Caransebes pentru salubrizat.
Idem si grupa de Mangalia, daca nu cumva grupa o sa fie de fapt formata din grupa directa de Bucuresti, a mai fost asa, cind a circulat Mangalia nu a fost grupa Resita -Bucuresti.

Asadar nu ar fi greu sa existe o grupa Botosani -Mangalia.
Dar ar fi clienti?

Revenind la chestiunea grupei directe Botosani - Mangalia, sper totusi ca intrebarea daca ar fi clienti este pusa doar asa, de amuzament.
In schimb, insist intrebandu-ma (retoric, dar sobru) daca masura desfiintarii reviziei de vagoane de la Botosani si-a dovedit eficienta economica. Iar daca nu, sunt doar curios a afla ce urmeaza, ca nu ne jucam cu banul public.


Ultima editare efectuata de catre j o a n t a in Dum 17 Mai 2015, 19:59, editata de 1 ori
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2483
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5009
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 19:54

razvan - trenuri a scris:
Dar de ce sa aducem oameni la tren (Botosani - litoral) cand pot ramane la AUTOCARE, adica sa piarda CFR CALATORI bani? Oricum Resita NU are autocare cu litoralul.

Intrebare, in afara de babe cine o sa-ti urca in asa ceva? Pana si daca as fi maso-sado alegeam cate un 20-68 de la Iasi pana-n Timisoara decat acel ghinoin numit autocar.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 21:32

Marile minusuri din vara asta la capitolul trenuri sezoniere sunt cele de Suceava si Iasi. Suceveanul pentru sosirea in Constanta respectiv Mangalia muult prea matinala iar ieseanul pentru limitarea sa la Constanta !
Acord totusi un dislike conducerii CFR-Calatori cat si celor ce au facut mersul lor desi au incercat corelarea lor cat de cat cu alte trenuri de legatura de pe liniile secundare.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3913
Reputatie : 6817
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 22:08

In privinta ieseanului eu le acord minusul pentru ocolirea nejustificata prin Barbosi (+60 km) in loc sa fie utilizata ruta via Ciorasti-Faurei, unde se putea cupla eventual cu grupa Galati-Constanta. Dar mai bine plimbam separat doua trenuri din care unul de 3 vagoane (1870). Cata eficienta... Laughing
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Dum 17 Mai 2015, 23:40

Nu stiu daca 1870/1871 va mai circula, eu unu nu ii vad rostul.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2431
Varsta : 21
Reputatie : 3332
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Lun 18 Mai 2015, 00:08

Dă-mi voie să te contrazic, am mers cu 1870 și era plin cel puțin 65% după Ianca/Făurei în zilele lucrătoare. Am evitat să călătoresc vineri și în weekend pentru că erau prea pline vagoanele, să zic 80% grad de ocupare. Crede-mă pe cuvânt că am văzut trenul de multe ori venind în Galați, atât când eram în gară (din varii motive) cât și când eram la filmat/pozat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Astazi la 06:06

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 2 din 47Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 24 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-