Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Secții desființate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Joi 02 Iun 2011, 19:34

mai uita-te odata la topic
nu cumva scrie linii desfintate?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Joi 02 Iun 2011, 19:52

MariusD a scris:
mai uita-te odata la topic
nu cumva scrie linii desfintate?

Nu trebuie sa ma uit pentru ca eu l-am facut. Am sa modific si am sa scriu sectii desfiintate, ca sa fie mai clar
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1887
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: desființări   Lun 20 Aug 2012, 12:07

Haideți băieții să fim serioși! Cum adică se vroia construirea unei căi ferate între Sinaia - Pietroșița, și că există un tunel neterminat cu o locomotivă cu aburi înfundat în ea? - Cred că cineva se crede pe 1 aprilie! La Pietroșița există cale ferată ÎNGUSTĂ, PRIVATĂ, pe care niciodată nu a trecut niciun tren de călători!

Singura prioritate pentru Ministerul Transporturilor o constituie coridoarele europene, până ce acestea nu vor fi duble, electrificate, automatizate la 120 km/o, să nici nu vă așteptați la nicio reabilitare a vreunei alte linii. Dacă alunecă terenul, dacă se prăbușește vreun pod, dacă se închide pe bază de nerentabilitate și nu o ia nici un privat, toate aceste linii vor rămâne: ISTORIE!

Coridoarele europene, vezi:

http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Pan-European_corridors.svg

Adică:

Numărul 4:

Curtici - Arad - Deva - Sibiu - Râmnicu Vâlcea - Pitești (celebra porțiune Bujoreni - Vâlcele) - București - Constanța, și ramura sa de sud: Arad - Timișoara - Drobeta - Craiova - Calafat (+autostradă)

Numărul 9: Iași - Vaslui - Bârlad - Tecuci - Făurei - Urziceni - București - Giurgiu (celebrul pod Grădiștea + autostradă)

Referitor la acest forum: toate problemele sunt cunoscute și la minister, că doar nu lucrează acolo oricine.

Că noi am fi făcut mai bine decât ei... - Asta o zice fiecare nou ministru: eu voi fi mai bun, decât predecesorul meu... Și în fine, sistemul îl ia și pe el. Asta e: trăim în România. E o realitate, pe care nu o putem nega. Dacă FMI-ul nu ne-ar obliga să ne facem tema de casă... Să se închidă cele mai nerentabile linii, da! Vrei banul meu? Atunci fă asta, fă aia, și-ți dau!

Da, liniile înguste se desființează prin toată lumea.
Da, liniile laterale, înfundate de câțiva km, care nu duc decât prin niște sate mici, se desființează.
Da, liniile secundare, nerentabile, se desființează, da.
Da, liniile industriale, se desființează, da, dacă uzinele se închid, nu mai ai de ce să le ții, și se dau la fier vechi... Asta se întâmplă și prin economiile dezvoltate, nu numai pe la noi, vezi: Anglia, Franța, Germania, de ce ar trebui să ne mirăm?

Rămân coridoarele europene, magistralele ce se termină în două zerouri, liniile (strategice) transcarpatice, și niște linii laterale, care duc în orașele mai mari (peste 100.000 locuitori): Piatra Neamț, Târgu Mureș, Botoșani, Târgoviște, Reșița, Zalău, Tulcea, Bistrița, etc...

Și, evident: centura București, respectiv gările: Nord, Obor (pentru trenurile personale dinspre Constanța), Titan Sud (pentru trenurile personale dinspre Oltenița), Progresu (pentru trenurile personale dinspre Giurgiu)
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3493
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Lun 20 Aug 2012, 12:20

Arpi,pe mine ma mira urmatoarele:
-Orice linie falimentara luata de privat devine profitabila la aceleasi subventii ca la cfr
-Magistralele modernizate la niste preturi enorme in 2 ani au niste timp de parcurs mai mari ca inainte de modernizare
Nu ma mira totala lipsa de respect a CFR calatori sau marfa pt clienti si nevoile lor,sint niste capuse!
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Lun 20 Aug 2012, 13:06

Czirjak Arpad coridorul 9 nu trece prin Vaslui si Barlad! El are urmatorul traseu pe teritoriul Romaniei: Ungheni - Iasi - Pascani - Bacau - Focsani - Ploiesti - Giurgiu - Ruse + varianta ocolitoare prin Videle!
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Lun 20 Aug 2012, 13:13

Coridorul 4 nu trece prin Sibiu-Ramnicu Valcea-Pitesti ci prin Alba Iulia-Blaj-Sighisoara-Brasov-Ploiesti V.-Bucuresti.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1887
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: desființări   Lun 20 Aug 2012, 13:17

Păi m-am uitat încă și mai atent pe hartă, dar cam trece prin valea Oltului, chiar și autostrada se construiește pe acolo. Altă treabă că politicienii noștri au desenat un pic mai spre nord coridorul de cale ferată, prin Sighișoara, prin simplul motiv că doar pe-acolo mai e dublu electrificat cu BLA, și e mai ușor să reabiliteze ceva existent, decât să reconstruiască de la zero prin zona calamitată prin Vâlcele cu alunecările alea periculoase de teren...

Același răspuns am și în cazul Iași - București. Deși pe calea ferată cel mai scurt traseu (geografic ca număr de km) ar cam fi prin Vaslui... Dar, mă rog, nu comentez, sunt de acord și cu aceste variante desenate un pic mai încolo, mi se pare că înțeleg și de ce... Și sunt și de acord!

Da, asta am scris-o pe acest forum de mai multe ori și o susțin și în continuare, și nu e constatarea mea, ci a ministrului transporturilor, nu mai știu cine e azi, dar Silaghi a recunoscut faptul, că orice linie dată la privați brusc devine rentabilă. Și a conchis mai în glumă mai în serios: trebuie să facem o firmă privată din CFRCălători. Are reptate. Lehamitea celor de la CFRCălători e de înțeles: de ce să se chinuie cu managementul, când pierderile oricum vor fi suportate de către stat? Schimbă doi-trei directori, mai dau afară câteva mii de angajați, și treaba merge în continuare la fel...

La CFRMarfă e mai complicată treaba. Ca să-ți ajungă marfarul la timp, ar trebui ca infrastructura să se pună la punct, adică vitezele. Astfel doar... Vitezele... Marfarul ajunge la destinație... când ajunge... Sigur că privații sunt mult mai sensibili la realități, din cauza concurenței: e în interesul lor ca marfa să ajungă cât mai repede la destinație. Un exemplu eclatant e RO-LA la CFR, un eșec total din cauza vitezelor mici: s-a renunțat încă în anul în care s-a introdus, în timp ce în alte țări: mișcă din ce în ce mai bine. Da, iarăși sunt de acord: să privatizăm CFRMarfă. Dar adevărul e că probleme de acest gen sunt chiar și în SUA: infrastructura nu e chiar pusă la punct nici acolo, marfarele nu prea au un Mers acceptabil (ajung târziu) nici acolo... Vest-europenii au un singur atuu: au o infrastructură pusă la punct, deci viteze... Marfarele deci au cum să ajungă la timpul potrivit la destinație... Când vezi tunelul de sub Canalul Mânecii cu 120 km/o cum face concurență avioanelor dintre Paris - Londra - Bruxelles, sau podul de pe strâmtoarea Oresund (dintre Danemarca - Suedia) cu 120 km/o... Nu-ți vine să crezi că realmente există astfel de construcții în Europa! Deci podul acela de aproape 8 km, și are BLA, deci marfare după marfare, și dacă unu ajunge în spatele celuilalt, oprește pe pod și așteaptă... e pus pe youtube toată distanța în 6 părți de câte 10 minute, iată deci prima parte, CABVIEW, sunete originale:

http://www.youtube.com/watch?v=GHTxAYklFvo

Dă sunetul la maxim! Ah, ce-mi place muzica: locomotiva!

Partea 3, intrare pe pod:

http://www.youtube.com/watch?v=8UXcuBva38E&feature=relmfu

Partea 4: iesire de pe pod:

http://www.youtube.com/watch?v=7upvnmUh170&feature=relmfu

Știu că o să vă placă, vizionare plăcută!

Pod care a falimentat mai toate ferry-boat-urile din zonă, serios, nu glumă!

Cu reabilitările nu știu exact ce și cum e, mi se pare destul de trist că nici până azi M 800 nu are 120 km/o (în schimb am călătorit de multe ori între Câmpina - București, și sunt foarte mirat: Iată deci că se poate! Iată deci că se poate! Trenul respectă Mersul, are o viteză de peste 100 km/o, de multe ori am auzit prin stația controlorului de bilete criticile la adresa mecanicului, că semnalele TMV cer viteze și mai mari, am văzut de multe ori și "14"-le afișat electronic sub lumina verde, dar nu cred că locomotivele sau vagoanele o permit..., în fine), o prioritate zero pentru toți politicienii a fost și este și în continuare (măcar atât bun simț din partea lor): capitala, litoralul și valea Prahovei...

Da. Deci iarăși sunt de acord: reabilitările nu sunt făcute ca lumea (pentru că nimeni nu e interesat de viitor, toți trăim de la o zi la alta, firma: azi e - mâine: faliment, nu ne interesează decât prezentul, ziua de azi, că mâine iarăși vin alți nebuni, și fac alte legi nebune, da, e greu să faci o afacere ca lumea pe termen lung în această țară...), deci reabilitări care să dureze pe viitor, nu doar 2 ani, și asta o știm foarte bine de ce: se lucră din cele mai ieftine ȘI PROASTE materiale (vezi marele tam-tam la reabilitarea termoizolatoare a blocurilor), și oricum cam juma din preț se duce în buzunare! (Măcar Ceaușescu avea o viziune asupra viitorului, să mă ierte D-zeu, dar se vede clar: Pitești - Rm Vâlcea, Rm. Vâlcea - Tg. Jiu, Iași - Hârlău - Botoșani...)

Ne place sau nu, asta e. Trăim în România creată de 22 de ani de politicienii pe care-i știm (și - personal - care nu cred că BRUSC se vor schimba ca mentalitate așa ca prin minune de la o zi la alta, că vai, pierdem bani europeni, că nu depunem prioectele, în fine: ce le pasă celor de la Bruxelles, că românii nu iau banii pe proiectele lor de infrastructură? Ce le doare? Nu le doare deloc! Banii rămân la ei, fac altceva cu ei, iar România va rămâne cu infrastructura care e și în prezent: PROASTĂ. Problema lor. - zic ei.), fără pic de viziune asupra viitorului, pentru că nu erau interesați decât de propriile interese obscure (adică să se fure cât mai mult). Este o realitate, pe care nu o putem nega.

Dar, pasionații adevărați, cum suntem și noi, toți de pe acest forum, vom fi și în continuare fericiți la orice schimbare cât de cât mică, pe ici-colo, spre binele infrastructurii.
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 950
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mar 09 Oct 2012, 19:57

Czirjak Arpad a scris:
Haideți băieții să fim serioși! Cum adică se vroia construirea unei căi ferate între Sinaia - Pietroșița, și că există un tunel neterminat cu o locomotivă cu aburi înfundat în ea? - Cred că cineva se crede pe 1 aprilie! La Pietroșița există cale ferată ÎNGUSTĂ, PRIVATĂ, pe care niciodată nu a trecut niciun tren de călători

Si totusi am citit cateva articole despre tunelul de la Sinaia in Jurnalul feroviar. 1-Tunelul trebuia sa lege Sinaia de Moroeni. 2 -Calea ferata ingusta de la Petrosita nu are nici o legatura cu tunelul infundat din Sinaia si e singura care exista si functioneaza. 3- CFF ingusta a existat prin cheile Tatarului si facea legatura cu funicularul, peste munte cu fabrica de la Busteni. E vorba de 3 cai ferate fara nici o legatura intre ele.Mai multe informatii aici. Cititi si comentariile, cateva sunt interesante.
Gata offtopic
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 950
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 10:09

automotor a scris:
Cale ferata in Brodina (pariez ca multi nici nu stiu unde e localitatea aceasta...), undeva mai sus de Putna, foarte aproape de granita (asa de aproape incat pe placuta rutiera de intrare/iesire din localitate, numele este dublat in caractere chirilice). Am fost intr-un concediu la Putna si intr-o zi n-aveam ce sa facem si ne-am suit in masina si hai sa vedem pana unde duce drumul, facand stanga inainte de iesirea din Putna. Astfel ca am mers paralel cu cursul apei si uite ce am gasit:





Aceeasi linie, sensul de mers spre Putna (inapoi spre civilizatie):



N-am mai mers mai departe sa vad unde duce linia paraginita, se continua inca dar drumul de acces era foarte rau.



Cred ca din CFF -urile de pe harta, una este cea prezentata in imagini de colegul nostru.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 10:18

Cea prezentată in poze e linia normală Dornești - Nisipitu (515 în Mersul Trenurilor), nu e CFF.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 10:43

Pe fostul forum railwayfan, pusesem eu niste poze cu portalul Sinaia al tunelului Paduchiosu.
O sa le caut si o sa le pun si aici.Nu am ajuns chiar la el ca ploua si o luasem gresit prin fata hotelului in loc sa ajung direct la tunel.Tunelul e ciupercarie acum. Se intimpla prin 2007.
Restul ca o locomotiva ingropata, ca soldati, ca securitatea, dracu si tata lui nu cred ca trebuie luate in seama.
portalul este in fata hotelului Mara din Sinaia.

http://www.ziarulinfomontan.ro/2008/05/29/misterul-din-inima-bucegilor/

http://incomod-media.ro/ziar/video-misteriosul-tunel-din-bucegi/

http://wikimapia.org/11060261/ro/Tunelul-Izvor-lucrare-%C3%AEnceput%C4%83-%C3%AEn-1914-%C5%9Fi-%C3%AEnc%C4%83-nefinisata
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 950
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 10:54

Vlad a scris:
Cea prezentată in poze e linia normală Dornești - Nisipitu (515 în Mersul Trenurilor), nu e CFF.

Mai priveste odata cu atentie de la Moldovita in sus spre Rasca ,Argel ,o ramificatie a unei CFF spre Putna si mai sus de Argel o CFF izolata in zona Brodina de jos. Very Happy
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 11:12

Știu bine zona. Știu căile ferate forestiere din zonă și pe cea de la Brodina de Jos. Ideea era că, linia care apare în pozele user-ului automotor, e linia normală 515 în zona Brodina (mai exact km 53+400), locul unde a fost spălat terasamentul, lucru care a dus la închiderea secției Gura Putnei - Nisipitu.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 11:57

Pe harta pe care o ai tu nu sunt și liniile înguste din zona Curtea de Argeș - Campulung Muscel?
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 950
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Secții desființate   Mier 10 Oct 2012, 12:40

Nu am toate hartile turistice judetene aparute inainte de 1990. Se gaseau cam greu.Alte harti sunt din colectia -Muntii Nostri- dar nici pe acestea nu le am in totalitate.

Mai am o harta din perioada interbelica a Romaniei mari si voi incerca sa descopar acolo liniile ferate care au existat in acea perioada.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Secții desființate   Astazi la 07:57

Sus In jos
 

Secții desființate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Secții desființate
» Regionala GALAȚI
» Prima zi de circulație a Regiotrans pe secția 318 (Ineu - Cermei)
Pagina 8 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-