Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 817
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 11 Mai 2015, 17:54





Punctul 86

Va rog sa ne comunicati procedura si modalitate prin care CFR a ajuns la conculuzia ca pana in Dec 014 pe Ruta Bucuresti Nord Piatra Neamt sunt necesare 2 trenuri directe :
Numarul Trenului Ora Plecarii
Bucuresti Ora Sorire Bacau Ora sosire Piatra Neamt Comentarii
IR 1651 14:00 20:43 Doua trenuri care ajung in acelasi timp: bataie de joc
IR 1657 15:00 21:07
IR1659 17:00 21:45 Lipsa legatura spre NEamt din Bacau
(introduceti microbz care sa preia calatorii)

Va rog sa-mi furnizati modul cum ati gandit acest mers al trenurilor.
Nu ma intereseaza un raspuns de genu problema a fost remediata. V-am suportat prea mult si rabdarea poporului Roman se apropie de sfarsit!!!!

Punctul 87

Unde sunt firele de contact de pe linia de centura CFR aflata in paragine in Partea de nord a Bucurestiului? Incep treptat sa dispara.

21-47




Punctul 88
De ce s-a suependat/distrus serviciul de coletarie in cadrul CFR?

Punctul 89
Sper exemplu daca vrem sa caram bicilete, marfa pana la Timisoara unde are acoperire CFR ul nu exista serviciu coletarie? De ce? Exista FAN Curier, Speed Curier....Noi nu avem bani, incasari slabe, dar faceti tot posibil sa nu aveti incasari!!!!! Erau vagoane de posta la fiecare tren e lung parcurs? Ce s-a intamplat cu ele?
De ce in Bulgaria exista serviciu coletarie?

Punctul 90
Stimate domn Ministru, este adevarat ca timp de un an de zile Insotitorii de Vagoane de dormit au fost nevoiti sa doarma pe Holul Vagonului in fata toaletei, pe o bancuta cu toata gestiunea vagonului asupra lui? In timp ce cabina destinata insotitorului era vanduta iar acestia erau obligati sa stea pe holul vagonului?

Punctul 91
Este adevarat ca toate vagoanele de dormit nu au aer conditiont?

Punctul 92
Este adevarat ca insotitorii de vagoane de dormit si cuseta au fost obligati sa faca vara 300 de ore de munca pe luna? Este legal ca insotitorii de vagoane de dormit si cuseta sa munceasca si 300 de ore pe luna?

Punctul 93
Este adevarat ca nu s-a achitat contravaloarea facturilor pentru vagoanele de dormit care au fost trimise la reparat la Astra Vagoane Arad. Acestia au blocat livrarea catre CFR pana la plata facturilor reparatiilor.
Va rugam, ca pana la 1 iulie 2015, sa efectuati toate platile restante pentru a putea prealua vagoanele reparate de catre Astra Arad in flota de voagoane.
Va rugam sa ne comunicati numarul de vagoane trimise la repartat celor de la Astra Vagoane Arad precum si contravaloarea reparatiilor neachitate de CFR.

Puctul 94
Este adevarat ca trenul Arad - Constanta a avut vagonul cuseta 6bis la mijlocul trenului in timpul verii anului trecut 2014? Omul plateste bani sa se odihneasca nu sa fie dute - vino prin tot vagonul acela dintr-un capat in altul al trenului. Ce e asa de greu sa pui vagonul cuseta la inceputul sau la sfarsitul trenului?

Punctul 95

De ce ati abandonat cu buna stiinta zeci de cantoane si gari?(poza este pe sectorul Berzovia – Timisoara)


Punctul 97

Solicitam introducerea unui tren Regio experss pe Ruta Bucuresti - Constanta, incepanad cu Noul Mers al trenurilor din Dec 2015 care sa aiba vagoane directe pentru Tulcea si Calarasi.
Trenul va pleca la orele 18 :20 din Gara Bucuresti.
• 1.Sosire Ciulnita 19:20.In gara Ciulnita vagoanele din spate vor fi preluate de o locomotiva electrica pana in Gara Calarasi.
• b.De asememenea, CFR calatori va pune la dispozitia calatorilor un microbuz cu plecare din gara Ciulnita pana in Slobozia.
• 2.Sosire Medgidia 20:20. Preluarea vagoane Tulcea de catre o locomotiva Diesel. Sosire Tulcea. 23:30 Sosire
• Sosire Constanta 20:56
Pe retur, perechea lui va pleca la 5:00 din Constanta.
• Va prelua la 5: 30 vagoanele in gara Medgidia de la Tulcea (plecarea Tulcea 02:30)
• Va prelua la 6 : 40 vagoanele in gara Ciulnita de la Calarasi ( plecare Calarasi 06:00)
• Va prealua la 6:40 calatorii de la Slobozia. Microbuz CFR (in functie de trafic).
• Sorire 7:40 Bucuresti.
Transportatorii rutieri se vor chinui sa argumenteze ca acest tren nu este bun.

Punctul 98a)

De ce ati desfiintat firul 2, 3 in gara Dumbrava Rosie. Acuma se poate circula doar pe un singur sens intre Roznov si Piatra Neamt.

Punctul 98b)
Unde au disparut suruburile si sistemul care prinde liniile unele de altele in Gara Dumbrava Rosie?

Punctul 98c)
Unde au disparut sinele si traversele de pe firul 4 de circulatie din Gara Dumbrava.


Punctul 98d)
De ce ati desfiintat firul 2 in Halta Hemeius. Acuma se poate circula doar pe un singur sens intre Garleni si Bacau.


Punctul 99
Va rog sa imi precizati numarul de angajati care sunt alocati intretinerii si repararii liniei Bacau – Bicaz.

Punctul 100

Stiati ca prin gara Babadag mai trec 4 trenuri pe zi. Atasat poza.
In schimb microbuzele infloresc pe ruta Tulcea - Babadag - COnstanta si avem Trei microbuze directe doar din Babadag spre bucurestiin timp ce CFR nu ofera nici o legatura directa.Exista cel putin 20 din curse zilnice Babadag spre Tulcea in timp ce CFR ofera doar 2 curse.

Plus poza din autogara Babadag cu 20 de curse de microbuz zilnic spre tulcea...constanta...


Punctul 101
Se ocupa cineva de curatenie in gara Marasesti. Erau sute de pahare de plastic aruncate intre linii! Cand ati calatorit ultima data cu un tren domnule ministru al transporturilor?

Punctul 102
Va rog sa ne spuneti care era numarul de locomotive in parcul CFR in 1 ianuarie 2000 si care este numarul de locomotive in 31 martie 2015.

Punctul 103
Sa ne oprim la electiricele si dieselurile electrice folosite de operatorii de marfa privati.
Va rog sa ne furnizati si precizati provenienta acestora.Multe sunt locomotive CFR carora le-au dat o vopsea.(GFR,Constantin Grup,Softtrans). DB Schenker au locomotive proprii.

Punctul 104
Va rog sa prezentati sumele incasate de CFR din vanzarea locomotivele de proveninenta romaneasca din partiomoniul CFR si care au trecut in patrimoniu privatilor.

Punctul 105
Va rog sa precizati numarul de vagoane de marfa din parcul CFR Marfa la 1 ianuarie 2000 si care este numarul de vagoane marfa in 31 martie 2015in patrimoniul CFR marfa.

Revin asupra punctulului 14c din petitia 47925/14.11.2014. Va rog frumos sa imi precizati cadrul legal prin care calea ferata Stoeneasa-Brad “a fost predate Sociatatii de Administrare Active feroviare “S.A.A.F” S.A. si executat silit de catre S.C. Tunele Brasov”

Revin asupra punctulului 15 din petitia 47925/14.11.2014 Va rog frumos sa imi precizati care este justificarea legala si cadrul legal “pentru ca in anul 2004 a fost incheiat un contract pentru demontarea infrastructurii de pe linia Valcele Ramnicu Valcea”

Punctul 106

Este adevarat ca GFR foloseste locomotive luate de le fier vechi din Franta? Adica noi luam din gunoi de la francezi locomomotive pe care ei nu le folosesc pentru ca sunt prea vechi si costisitor sa le intretina, sau cum vine asta?
Au toate locomotivele si vagoanele revizia facuta la zi conform normelor de siguranta legale?

Punctul 107

Solicitam ca pana la 01 Iulie 2015 sa ne furnizati planul pentru refacere a a liniei Ploiesti Sud – Bacau – Suceava astfel incat trenurile sa poate circula cu minim 160km la ora ape toata sesctiunea.

Punctul 108.

Solicit ca pana la 1 iulie 2015 CFR sa preia toate rutele operate de Regiotrans pe sectorul Brasov – Bucuresti- Craiova sis a le opereze cu trenuri CFR de rang RE care sa aiba acelasi orar cu fostele trenuri regiotrans.
In cazul in care nu vreti, solicit ca CFR sa introduca cate un tren RE care sa plece la 5 minute inaintea trenurilor regiotrans pe ruta Craiova – Bucuresti – Brasov.

Punctul 109

De ce trenul IR1651 stationeaza 14 minute in Bacau, se decupleaza vagoanele de tren de Bicaz.
Solicit ca la noul mers al trenurilor trenul sa aiba stationare maxim 3 minute in Bacau, iar stationarea totala pentru trenul inspre Bicaz sa fie de 10 minute. Se poate acest lucru, doar ca nu vreti si nu va intereseaza.
Am fost pe data de 3 Aprilie 2015 in Sibiu si am vazut cum s-a schimbat locomotiva in 8 minute intrucat trenul a ajuns cu 5 minute intarziere. Deci despre ce vorbim.


Punctul 110

Solicit ca IR1755 sa aiba vagoane directe de Bicaz. Nu este nici o schibare de mers. Vagoanele de bicaz vor fi puse in coada trenului si vor fi decuplate in gara Bacau si vor continua inspre Bicaz ca R5451. Vor exista 4 perechi de trenuri directe de la piatra NEamt la Bucuresti Nord.Doar se va optimiza mersul de tren actual actualul.

Punctul 111

Solicitarea este ca vagoanele de la R5460 cu plecare la 4:50 din Piatra Neamt sa fie atasate la IR1650 cu plecare 6 50 dn Bacau.



Punctul 112

Aceiasi problema cu trenul RE4 care este stationat de la 00:06 pana la 00:53 in gara Bacau pentru a cupla vagoanele la trenul IR17 . Va rog sa remediati aceasta problema cu noul mers al trenurilor.
(poze este pentru punctul 109 si 112)



Punctul 113
Va rog sa ne furnizati planul pentru modernizarea tronsoanelor de cale ferata astfel incat trenurile sa poata circula cu viteza de:
a. 160 km/h pe sectiunea Bucuresti Nord Craiova-Filiasi- Strehaia;
b. 160km/h pe seciunea Timisoara Nord – Lugoj - Caransebes
c. 100 km/h pe sectiunea Brasov-Siculeni- Deda-Dej-Jibou-Baia Mare Satu Mare
d. 100km/h la or ape sectiunea DrTSeverin – Caransebes
e. 120 km/h pe sectiunea Teius- Apahida- Cluj Napoca – Huedin Oradea-Satu Mare
f. 120 km/h Iasi – Vaslui-Tecuci-Galati
g. 100km/h pe sectia Suceava – Pojorata
h. 120km/h pe linia Apahida – Dej- Ilva Mica

Punctul 114
Va rog sa ne furnizati/prezentati planul de modernizare CFR cu termene clare. De asemenea va rugam sa ne precizati daca sunt alocati bani din fonduri europene, cat s-a alocat pentru fiecare traseu prevazut in planul de modernizare si care sunt termenele de finalizare a lucrarilor de modernizare.

Punctul 115
Este prevazuta si reinoirea/modernizarea parcului de Vagoane Calatori?

Punctul 116
De ce la bariera de pe soseaua Pipera Tunari a trebuit sa asteptam 8 minute de cand s-a inchis barierea sa treaca un marfar GFR. Bariera s-a lasat la 19:44 si trenul a trecut la 19:52.pe data de 10 mai 2015 Va dati seam ace hoas se face in trimpul saptamanii (atasat poza).

Revenim la punctul 81 din petitia 5032 catre MT gasiti comentariile si sugestiile oamenilor mai jos.

http://www.forumtrenuri.com/t4340-petitia-nr-intrare-202-203infracalatori-din-3-februarie-2015

“se poate face 1645 pana-n Cluj in timpul lucrarilor, despre asta mai in jos. Altceva, nu-mi se pare normal sa izolezi bucurestenii sau muresenii de tren fiind nu are vagon de bicicleta pe toata distanta. Poate o sa citeasca cineva aceasta postare....

Inainte de toate este necesar sa clarificam ca introducerea vagonului de bicicleta trebuie rezolvata cu vagon suplimentar, nicidecum cu inlocuirea unui vagon 22-96. De ce in Brasov detasa acel vagon? Au frica ca in loc la 16 osii sa mearga 20? Bucurestenii care sunt saturati de Valea Prahovei isi petrec concediul in Tusnad sau Izvoru Muresului. Din Mures sunt o groaza de oamenii care merg in excursie pe defileu ori la Izvorul Muresului, iar tren care sa serveasca aceasta dorinta nu exista. De adaugat ca V,S,D este haos in 1645 fiind capacitatea maxima de la Brasov, si sper sa nu creada cineva ca trenul se ingoleste in Miercurea Ciuc....... Valabil si la 1646 in zilele de J sau V de exemplu.

Stati asa ca treaba nu opreste aici. Trenul Targu Mures-Iasi este anulat. E greu sa introduci 3 vagoane combinat cu 1645/1646 pana la / de la Siculeni? Acel tren era trenul studentilor ardeleni si moldoveni. Acum in lipsa de tren merg frumos cu Autobuzul Cluj-Iasi.
Bistrita ( CAPITALA JUDETULUI BISTRITA-NASAUD) NU are legatura pe zi cu capitala tarii ( Nici macar Brasov), cum am discutat mai devreme ar trebui reintrodusa garnitura de doua vagoane la 1645/1646 cu realizarea acestui scop.

In concluzie s-ar putea sa faca 1645/1646 tren mare si cunoscut dar.. nu se vrea... 5 vagoane Mures+ 3 Iasi + 2 Bistrita si 3 la Cluj eventual. “


In incheiere, microbuzele care merg la Bucuresti cu calea ferata, pleaca in veselie din Fata Garii Constanta, la fel si din fata garii Sibiu, iar totul este facut spre a redirectiona traficul catre microbuze.

CFR nu accepta un dialog cu calatorii!!!

Cu stima,

Ing Adrian Dan Dimitriu

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 11 Mai 2015, 18:16

Nu cred că realizezi (sau nu vrei să realizezi) că un microbuz are 15 locuri, iar un tren cu 3 vagoane are minim 180! Nu poți să pui atâtea trenuri câte microbuze, că dai faliment.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 11 Mai 2015, 18:37

86. Dar ce te interesează? Problema s-a rezolvat, nu asta te interesa?

89. Și pe vremea coletăriei CFR, tu duceai pachetul la poștă și plăteai acolo, iar poșta avea contract cu CFR. Și acum poți merge la Poștă, e și mai ieftin decât Fan Curier. Nu se puteau duce colete neînsoțite, cel puțin nu legal (că oamenii se mai înțelegeau cu însoțitorii de vagon cum fac acum cu nașii și mecanicii e altă mâncare de pește). La bicicletă dai o roată jos și gata, nu mai plătești nimic în plus.

90. Imposibil, pentru că însoțitorul are o cabină specială, cu chiuvetă, cuptor cu microunde, cafetieră ș.a..

91. Unele au, unele n-au.

94. S-a pus de câteva ori o grupă suplimentară Craiova - Mangalia și nu au mai avut unde să o pună Smile)

95. Multe clădiri au fost vândute și noii proprietari au făcut ce au vrut. Altele au ajuns la SAAF, iar altele sunt încă la CFR și se fură din ele, că nu sunt bani pentru pază.

97. Nu există în legislație termenul de regio expres. Trenurile Regio trebuie să oprească în minimum 70% din stațiile, haltele și punctele de oprire de pe traseu. Ce oprește în mai puține e IR.

98. Nu e trafic, nu se justifică să ții atâția angajați degeaba (acari, IDM, revizori etc). Șinele o să le găsești pe la diversele cârpeli de pe restul infrastructurii, presupunând că se mai pot folosi (abaterile din stații sunt, în mare parte, făcute cu șine deja folosite).

100. Mizeria e de la călători, aici nu e vina operatorilor sau a gestionarului de infrastructură.

103. E o piață liberă, nimeni nu e obligat să spună de unde își cumpără un bun. Dar, ca fapt divers, mare parte din locomotivele privaților provin de la fostele unități industriale care s-au închis. Altele vin de la CFR, cumpărate după 1998 din materialul rulant în exces, ba chiar unele locomotive sunt cumpărate de la firme de fier vechi. Dar prin câte mâini a trecut fiecare... e imposibil de aflat și chiar dacă s-ar putea afla, nu s-ar încadra în categoria informațiilor publice.

105. Se găsesc rapoartele de activitate ale CFR Marfă.

106. Fiecare caută cel mai bun raport calitate-preț. În plus, de ce să cumperi de la CFR un EA de 5100 kW, când tu nu ai nevoie decât de 2500 kW?

108. E o glumă, nu?

109. Fă tu cuplare/decuplare și proba frânei în 3 minute. După aia manevrează un LDE de pe o linie pe alta (deci manevră, V.max = 25 km/h că așa e instrucția), cupleaz-o la tren, verifică arătarea vagoanelor, continuitatea frânei, apoi iar proba frânei... punem pariu că îți ia mai mult de 10 minute?

116. Păi dacă toți țin morțiș să meargă pe Șos. Pipera-Tunari? Există pod peste linie din Șos. Pipera, există autobuze, biciclete... dar dacă ți-e lene să îți dai posteriorul jos din mașina personală, suporți consecințele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4467
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 11 Mai 2015, 21:58

Imi place si intrebarea 116, dar si raspunsul dat de Dr2005 (cred ca in gluma).

Din pacate (sau din fericire) instalatia nu stie daca sectiunile sunt ocupate de marfar GFR care iese din abatere cu 30 sau de Interregio care vine pe directa cu 160...acum sa nu spuneti ca trebuia realizata instalatia astfel incat cand din Pantelimon iese tren de pe abatuta, bariera sa se inchida la un anumit moment, iar cand trece "expresu" pe directa cu 160, bariera sa se inchida in alt moment...

...e vina cuiva ca bariera Petricani se afla cam la jumatatea distantei dintre Baneasa si Pantelimon, iar cand din aceste statii ies marfare de pe linii abatute, bariera sta inchisa asa de mult timp ?

albino
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4401
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 12 Mai 2015, 01:14

Si eu vad utilitatea unei perechi de trenuri REGIO dar sa nu opreasca in toate garile. Acestea sa circule intre Bucuresti Obor si Constanta (sau macar pana la Fetesti), sa plece intre orele 14 si 18 iar din Fetesti intre orele 4 si 7 dimineata.

Autoritatile centrale au bani putini la buget pentru domenii vitale cum sunt sanatatea, educatia si armata iar transportul feroviar poate sa mai astepte.
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 817
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 12 Mai 2015, 05:30

Trenul sa fie ca mers de InterRegio cu maxim 1 2 opriri suplimentare la pret de Regio.
De ce cei de la Regiotrans au facut inspre Brasov trenuri Regio cu mers de IR. PEntru ca vor si ii intereseaza oamenii si implicit profitul lor.
Gandeste-te.Daca lucri in CFR si vrei sa faci un mers de Tren optimizat si il propui pt aprobare...
HMMM...
O se deranjezi pe sotia lui cutarica sau sotul lui cutarica care face transport persoane pe aceiasi ruta....sau pe ruda ruda a lui X si Y si te gandesti ca ai familie si copii de crescut acasa.....
Deci prin intimidare constrangere esti obligat sa taci!
76830 500308
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 12 Mai 2015, 09:07

Trenurile Regiotrans, Softrans, TFC sunt trenuri InterRegio. Că sunt doar cu 3-4 lei mai scumpe decât trenurile Regio e strict problema operatorilor.
Însă nea' Orlando a tăiat grav bugetul pentru subvenții, deci trenuri noi sigur nu vor fi în viitorul apropiat, cu atât mai puțin trenuri regio. În accepțiunea MF sunt prea multe trenuri. Desigur, nimeni nu face petiții la MF pe tema asta Sad

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 817
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 08 Iun 2015, 07:45

Se aproprie cele 30 de zile in care stimabilii din MT trebuie sa trimita raspunsul. Adica joi 11 Iunie. In cazul in care "vor rataci iar raspunsul" vom face o revenire.
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 922
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Lun 08 Iun 2015, 08:23

Legat de punctul 108, iti pot da un exemplu concret de fail marca CFR Calatori sau mai multe. Pe Galati-Bucuresti Nord ai R 7002 care pleaca cu 40min mai devreme decat IR 15.072 al TFC si ce sa crezi, o minte luminata de la CFR a venit cu ideea asta stralucita de a arunca bani pe fereastra si iti spun si de ce. Sau legat de M300, oameni buni, am fost acum 3 saptamani la Poiana Tapului si special am urmatit celebrele RE care pleaca 3 buc in 40 de minute, vreti sa aflati concluziile de la fata locului?
RT cu 2 si 3 rame(au 2 garnituri) 90% pline dar luceau de curatenie, ST 90% plin dar lucea de curatenie si 3006 pana in 50% incarcat dar CURGEA PAMANTUL de pe vagoane, trageti voi concluziile.
Urmaresc tandemul asta de trenuri de pe 700 aproape de cand a aparut iar concluziile sunt crunte, in medie CFR duce cam 50% din calatorii care ii duce TFC dar are cheltuieli triple cel putin, GM vs VT, de ce?
E simplu, cei de la TFC au adaptat din mers circulatia trenului 72/73 si au mai renuntat sa opreasca in cateva statii, in general presteaza cu VT 614 care la interior e OZN pe langa 26-16 sau mai nou 21-80 ale CFR care au ajuns in ultimul hal de infecte si mizerabile.
Calatorul se duce unde ii este mai bine ca doar decide pe banul lui.
Aici pierde mult CFR calatori, material rulant inadecvat, mizerie, mers dezastruos celebrul copy paste din 2010 incoace, indiferenta fata de solicitarile calatorilor.
Ma gandesc cu groaza la ce se va intampla din Dec 2015, la ce spune si Dr 2005 eu banuiesc ce e mai rau si chiar o scadere a numarului de calatori cu pana la 25% fata de anul de gratie 2014.
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 817
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 00:09

PE ruta Bacau Piatra- Neamt Bicaz ti-e jena efectiv sa stai in vagoanele de tren Regio.Din anii 70...
Cum poti sugera unui calator sa ia personalul pana la Bacau ca apoi sa schimbe cu IR pana la Bucuresti.
De obicei personalul are 2 vagoane maxim 3. Unul rosu si unul albastru. ala Rosu e reconditionat prin anii 95' celelalte albastre sunt obiecte de muzeu.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 00:51

CFR9999 a scris:
PE ruta Bacau Piatra- Neamt Bicaz ti-e jena efectiv sa stai in vagoanele de tren Regio.Din anii 70...
Cum poti sugera unui calator sa ia personalul pana la Bacau ca apoi sa schimbe cu IR pana la Bucuresti.
De obicei personalul are 2 vagoane maxim 3. Unul rosu si unul albastru. ala Rosu e reconditionat prin anii 95' celelalte albastre sunt obiecte de muzeu.

Cred ca unii sunt prea mofturosi pentru binele lor, in conditiile in care in momentul de fata sunt aproape 40 de sectii fara trafic de calatori...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 15:19

CFR9999 a scris:
PE ruta Bacau Piatra- Neamt Bicaz ti-e jena efectiv sa stai in vagoanele de tren Regio.Din anii 70...
Cum poti sugera unui calator sa ia personalul pana la Bacau ca apoi sa schimbe cu IR pana la Bucuresti.
De obicei personalul are 2 vagoane maxim 3. Unul rosu si unul albastru. ala Rosu e reconditionat prin anii 95' celelalte albastre sunt obiecte de muzeu.
Ce vagoane din anii '70? Nu mai există așa ceva în circulație, cu excepția 21-47-urilor, care nu ajung pe la Piatra Neamț. Dacă te referi la 20-50, s-au livrat începând cu 1982. Vagoanele 20-54/55 s-au modernizat între 1997 și 1999, iar 20-59 prin 2005-2006. Cum călătorii nu păstrează, au ajuns cum au ajuns.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5662
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8544
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 17:25

Având în vedere actuala situație a căilor ferate din România, eu zic să fim mulțumiți că încă mai circulă trenul pe acolo. Că unii au ajuns să plângă după niște "cotețe" Malaxa 900 cu scaune rupte și geamuri și uși care nu se închid. Unii și-au pierdut locul de muncă după ce nu au mai circulat acele "cotețe" mizerabile.

Și Dr2005 zice bine. Pe unele rute orice material rulant ai pune, el tot distrus va fi. Nu știu dacă e valabil și în situația de față.

PS Nu am spus că îmi plac Malaxele, am spuns doar că trebuie să ne mulțumim cu ce avem, că ar putea fi mai rău.
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1081
Varsta : 22
Localizare : Bacau
Reputatie : 2761
Data de inscriere : 25/06/2012

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 17:30

CFR9999 a scris:
PE ruta Bacau Piatra- Neamt Bicaz ti-e jena efectiv sa stai in vagoanele de tren Regio.Din anii 70...
Cum poti sugera unui calator sa ia personalul pana la Bacau ca apoi sa schimbe cu IR pana la Bucuresti.
De obicei personalul are 2 vagoane maxim 3. Unul rosu si unul albastru. ala Rosu e reconditionat prin anii 95' celelalte albastre sunt obiecte de muzeu.

Aici te contrazic putin . Daca vrei tren direct Piatra-Neamt - Bucuresti exista tren direct , fara sa schimbi nimic . Si are si aceelasi pret ca regio pana la Bacau .


Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15636
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Mar 09 Iun 2015, 17:51

Simply18 a scris:
CFR9999 a scris:
PE ruta Bacau Piatra- Neamt Bicaz ti-e jena efectiv sa stai in vagoanele de tren Regio.Din anii 70...
Cum poti sugera unui calator sa ia personalul pana la Bacau ca apoi sa schimbe cu IR pana la Bucuresti.
De obicei personalul are 2 vagoane maxim 3. Unul rosu si unul albastru. ala Rosu e reconditionat prin anii 95' celelalte albastre sunt obiecte de muzeu.

Aici te contrazic putin . Daca vrei tren direct Piatra-Neamt - Bucuresti exista tren direct , fara sa schimbi nimic . Si are si aceelasi pret ca regio pana la Bacau .



Practic sunt 2 directe, Bucuresti-Piatra Neamt-Bucuresti. Unul din ele ajunge la Bicaz. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015   Astazi la 23:52

Sus In jos
 

Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitie MT Nr intrate 19008 din 11 Mai 2015
» Petitie on-line - "Statutul cainilor ciobanesti"
» PETITIE! VREM TRENUL HUNEDOARA-TEIUS!
» Galerie foto (doar personale!) - c o r v i n
» Pașcani (500)
Pagina 1 din 5Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-