Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Linia de centura a Bucurestiului

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 25, 26, 27
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3196
Varsta : 36
Localizare : Pascani
Reputatie : 6130
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Joi 31 Mai 2018, 22:59

In privinta caii ferate de centura a Bucurestiului, dezvoltarea si perspectivele sale viitoare trebuie gandite pentru doua scopuri principale pe care calea ferata de centura le-ar putea indeplini:


1. Tranzitul trenurilor de Marfa. Atat in Romania, cat si in spatiul European, un tren de Marfa de obicei circula cu maxim 100 sau 120 km/h.

2. Circulatia unor trenuri suburbane de calatori, care sa lege localitatile situate de-a lungul caii ferate de centura cu statia Bucuresti Nord.
Acestea ar circula cu rang de trenuri regio si deci viteza lor nu ar depasi 100 km/h.


De aici rezulta ca intreaga cale ferata , daca s-ar pune problema reabilitarii, modernizarii sau reconstructiei ei, aceasta ar trebui realizata pentru o viteza stabilita de 100 sau 120 km/h, o viteza mai mare nefiind necesara pe calea ferata de centura (poate cu exceptia tronsonului Chiajna- Jilava, singurul tronson din calea ferata de centura care, dupa reconstructia podului de la Gradistea, va fi tranzitat de trenuri IR de lung parcurs international).


In privinta starii si mai ales a stabilitatii terasamentului, probleme deosebite nu exista, decat pe tronsonul Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia. Aici- din cate au spus unii colegi de forum- in locul unde calea ferata de centura trece pe sub linia Bucuresti Nord- Chitila, terasamentul caii ferate de centura ar fi fost inundat si este inutilizabil. Dar solutii tehnice pentru rezolvarea acestei problem exista cu siguranta.

Nu stiu cand a trecut ultimul tren pe tronsonul Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia. Dupa stalpii de beton care inca mai exista, acel tronson era electrificat.

Noul pasaj cf peste Soseaua Bucuresti- Targoviste va aveea tot 3 fire de cale ferata (un fir pentru M700, un fir pentru calea ferata de centura tronsonul Ram. Post Colentina- Mogosoaia si un fir pentru calea ferata industriala care se desprinde din statia Mogosoaia merge un timp parallel cu M700 si deserveste cateva intreprinderi - Depozite Romtrans, Vama Chitila, "Bere-Bauturi" ) ?

Reconstructia tronsonului Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia ar usura mult accesul dinspre M900 spre M700, evitand ocolul prin statia Chitila.


Intreaga cale ferata de centura ar trebui electrificata (atat pentru usurarea tranzitului trenurilor de Marfa, cat si pentru introducerea unor trenuri suburbane formate din rame electrice) si dublata (cu exceptia tronsonului Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia, unde, din cauza spatiului insufficient in teren, nu este posibila dublarea liniei).

Toate statiile si HM-urile existente pe calea ferata de centura (Mogosoaia, Otopeni, Voluntari/Constantin David, Ram. Voluntari, Ram. Fabrica de paine Loulis/Titan, Ram. 1 Titan, Titan Grupa Calatori (cunoscuta si ca Bucuresti Sud Grupa Calatori sau Gara Catelu), Titan Grupa Marfuri, Ram. Abator, Popesti-Leordeni, Berceni, Jilava, Ram. 1 Jilava, Ram. Magurele, Varteju, Bucuresti Vest/Ciorogarla, Ram. 1 Chiajna, Chiajna, Ram. Post Rudeni, Ram. Post Colentina) ar trebui echipate cu instalatii CE.


In privinta propunerii Gabrilei Vranceanu Firea (cu toate posibilele bune intentii a ei), de a trece calea ferata de centura si metroul din subordinea Ministerului Transporturilor in cea a Primariei Generale a municipiului Bucuresti, consider ca este o propunere gresita si nerealista!

La momentul actual, PMB nu are capacitatea tehnica si manageriala de a administra aceste doua obiective complexe, de importanta nationala.

Acest lucru se poate observa de starea precara (ca sa nu zic altfel) in care se afla RATB-ul! Nu cred ca-si doreste nimeni ca si metroul (singurul sistem de transport de calatori din Bucuresti care de bine de rau functioneaza acceptabil) sa ajunga in situatia RATB-ului!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2123
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5325
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 11 Iun 2018, 10:55

Victorie! Ieri am prins un marfar in apropiere de Otopeni!



Poza e facuta la repezeala de la volan dar totusi ceva se distinge. Era un marfar GFR tras de doua locomotive frantuzesti, cele verzi cu tabla ondulata, nu am rabdare acum sa caut ce tip sint. Se misca cu viteza melcului, daca avea 20km/h e mare lucru. Ce sa mai comentez, bine ca merge si asa...
Sus In jos
Mircea Condilescu



Numarul mesajelor : 63
Varsta : 64
Reputatie : 2890
Data de inscriere : 25/09/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Joi 14 Iun 2018, 09:21

TVlad a scris:
Victorie! Ieri am prins un marfar in apropiere de Otopeni!



Poza e facuta la repezeala de la volan dar totusi ceva se distinge. Era un marfar GFR tras de doua locomotive frantuzesti, cele verzi cu tabla ondulata, nu am rabdare acum sa caut ce tip sint. Se misca cu viteza melcului, daca avea 20km/h e mare lucru. Ce sa mai comentez, bine ca merge si asa...

Duminica,10 iunie in trecere pe sub A2, pe la ora 12.30 am prins si eu o garnitura de cisterne in Buc Sud Marfuri cu un LDH .... faceau manevra...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   

Sus In jos
 
Linia de centura a Bucurestiului
Sus 
Pagina 27 din 27Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 25, 26, 27

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: