Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Linia de centura a Bucurestiului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1255
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1669
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 12:26

ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2.
Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud.
Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1255
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1669
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 12:31

In mod categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3020
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 13:10

ciprian71 a scris:
ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2.
Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud.
Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h.



Nu de cei care locuiesc in municipiul Bucuresti ar putea fi utilizata calea ferata de centura, ci de cei care locuies in comunele din jurul Bucurestiului, si vor sa ajunga in interiorul Bucurestiului!


Sa va dau un exemplul concret, ca sa va explic de ce am spus ca ar fi util de prelungit acele linii a RATB pana la calea ferata de centura:

Cineva care locuieste in localitatea Tunari si vrea sa ajunga in interiorul Bucurestiului. Ar lua un tren suburban de la o halta Tunari h., pana la o halta situata la pasajul DN2 peste calea ferata de centura. Iar de aici ar lua un tramvai pana in Bucuresti.


Sau cineva care locuieste in localitatea Tunari si ar dori sa ajunga in localitatea Magurele, ar lua un tren suburban care sa circule pe centura.





Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3020
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 13:18

ciprian71 a scris:
In mod  categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.


Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?!


Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitând rebrusarea in statia Chiajna.

Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata.


Acest fapt, la care se adauga faptul ca linia- calea ferata de centura - intre statiile Chiajna- Bucuresti Vest- Varteju- Jilava este si era linie neelectrificata, ducea la utilizarea relativ rara a acelei linii de racord care a existat si care evita statia Chiajna.


Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1255
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1669
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 14:37

ldh80 a scris:
ciprian71 a scris:
In mod  categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.


Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?!


Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitând rebrusarea in statia Chiajna.

Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata.



Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare.

Inelul de centura trebuie electrificat.Si atunci rebrusarea cu locomotiva diesel se va face la CFR Progresul pentru 902.Acolo se poate face un terminal exclusiv pentru marfa.Tot la CFR Progresul pot rebrusa in acest caz si trenurile de marfa ce vin dinspre 800 catre 902.
PS. Localizarea de rebrusare si schimbare alocomotivelor electrice si diesel este mult mai buna si mai economica.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4598
Reputatie : 5852
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Joi 10 Aug 2017, 23:01

Am citit pe alt forum ca s-a atribuit pe SEAP reparatia unei parti din linia de centura(extras)

Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 180447/04.08.2017

OBIECTUL CONTRACTULUI
Lucrari de reparatii linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , liniile II , III Otopeni si III , IV Voluntari

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2081
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4981
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Vin 11 Aug 2017, 11:21

Hopaa, poate o fi interventia primaritei Firea. Am citit ca avea de gind sa propuna schimbarea mersului trenurilor spre mare pentru a nu mai incurca circulatia la bariera de pe Petricani. I-o fi spus cineva care e solutia corecta, redeschiderea centurii de nord a orasului pentru trenurile de marfa, cum era de altfel pina in 2009 cind au inchis centura din cauza constructiei pasajului rutier de la Otopeni.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3020
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5642
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Vin 11 Aug 2017, 11:52

Intradevar, trenurile de marfa care se indreapta spre Constanta ar fi bine sa poata fi dirijate pe centura feroviara a Bucurestiului!

Insa ,pentru accesul optim pe sectorul nordic al centurii feroviare a Bucurestiului (Mogosoaia- Ram. Pasarea) , a acestor trenuri de marfa care merg spre Constanta ar mai trebui avut in vedere si realizarea unui RK pe liniile de racord:

-Chiajna- Ram. Post Rudeni- Chitila si inclusiv Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia (ultima- pentru asigurarea accesului direct dinspre M900 si statia Chiajna spre statia Mogosoaia, evitând trecerea prin statia Chitila).

-Ramificatie Buciumeni- Ram. Remiza Speciala- Mogosoaia (pentru asigurarea accesului dinspre M300/M500 si dinspre linia 901 spre Constanta).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13607
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15904
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Vin 11 Aug 2017, 14:13

Nu știu câți operatori de marfă or să vrea să ocolească pe o linie în stare proastă, câtă vreme există prin Băneasa linie modernizată. De altfel, ăsta a fost unul dintre motivele pentru care a fost abandonată acea bucată din Centură, iar decizia de atunci mi s-a părut destul de logică, mai ales că M800 e secție de categoria A, deci cu TUI o idee mai mare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4598
Reputatie : 5852
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Vin 11 Aug 2017, 22:44

Doctore, banuiesc ca ai mai multe cunostinte de informatice decit mine dar si mai multe posibilitati tehnice, o chestie era sa cauiti anuntul si sa postezi totul, nu neaparat sa prezumi ce si cum sau cit de proasta e linia.


Ce e asa de complicat la CFR INfra sa ii oblige sa mearga pe acolo? la fel ca la camioane, ce ele circula in centrul orasului?

sinteza

Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , statiile Otopeni si Voluntari

Lucrari de inlocuire dibluri la traversele de beton T13 , inlocuit traverse de beton T26 , inlocuire traverse de lemn speciale pe aparatele de cale , inlocuire traverse de lemn , inlocuit sina , inlocuit JIL- uri , inlocuit material metalic , sudura electrica conform Caiet de sarcini

Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1,503,542.06 RON


Dar cde codificare e asta ,,linia Bb"?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   

Sus In jos
 

Linia de centura a Bucurestiului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Linia de centura a Bucurestiului
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» Pe linia Bucuresti - Giurgiu
» 918 : Timisoara Sud - Buziaș
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
Pagina 25 din 25Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-