Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Linia de centura a Bucurestiului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1061
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1358
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 12:26

ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2.
Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud.
Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1061
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1358
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 12:31

In mod categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2700
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 13:10

ciprian71 a scris:
ldh80, linia de centura este facila doar traficului de marfa si atat.Nu sta nimeni sa ocoleasca Bucurestiul pe centura.Sa presupunem ca stau pe Bv. Nicolae Titulescu si vreau sa ajung in cart. Berceni.Nu am sa merg niciodata pe centura cu trenul cand am metrou M1-M2.
Centura trebuia demult modernizata in sensul construirii autostrazii A.0 pe 3 benzi pe sens si o cale ferata de centura electrificata apta pentru 120km./h M. 1001 prin nord si M.1002 prin sud.
Daca linia 1001 poate facilita legatura intre 300, 900 catre 800, linia 1002 poate facilita traficul intre 900 catre 902 si ea la randul ei modernizata neelectrificata pentru inceput insa adusa la parametri de circulatie la 120 km./h.



Nu de cei care locuiesc in municipiul Bucuresti ar putea fi utilizata calea ferata de centura, ci de cei care locuies in comunele din jurul Bucurestiului, si vor sa ajunga in interiorul Bucurestiului!


Sa va dau un exemplul concret, ca sa va explic de ce am spus ca ar fi util de prelungit acele linii a RATB pana la calea ferata de centura:

Cineva care locuieste in localitatea Tunari si vrea sa ajunga in interiorul Bucurestiului. Ar lua un tren suburban de la o halta Tunari h., pana la o halta situata la pasajul DN2 peste calea ferata de centura. Iar de aici ar lua un tramvai pana in Bucuresti.


Sau cineva care locuieste in localitatea Tunari si ar dori sa ajunga in localitatea Magurele, ar lua un tren suburban care sa circule pe centura.





Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2700
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 13:18

ciprian71 a scris:
In mod  categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.


Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?!


Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitānd rebrusarea in statia Chiajna.

Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata.


Acest fapt, la care se adauga faptul ca linia- calea ferata de centura - intre statiile Chiajna- Bucuresti Vest- Varteju- Jilava este si era linie neelectrificata, ducea la utilizarea relativ rara a acelei linii de racord care a existat si care evita statia Chiajna.


Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1061
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1358
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Lun 03 Apr 2017, 14:37

ldh80 a scris:
ciprian71 a scris:
In mod  categoric de evitat statia Chiajna. Acolo ar putea fi construit o bucla inaintea centrului comercial West Park.Poate chiar prin spatele lui.


Si de ce categoric de evitat statia Chiajna ?!


Intradevar, in trecut, a existat o linie de racord care asigura legatura dintre M900 si calea ferata de centura, linie de racord care permitea accesul din directia Videle in directia Bucuresti-Vest, evitānd rebrusarea in statia Chiajna.

Aceea linie de racord era linie simpla neelectrificata.



Astfel, un tren de marfa care venea tractat cu locomotiva electrica de pe M900, si trebuia apoi sa ajunga intr-o statie de pe portiunea sudica a centurei feroviare, tot trebuia sa intre in statia Chiajna, pentru schimbarea locomotivei (detasarea locomotivei electrice si atasarea locomotivei diesel) si rebrusare.

Inelul de centura trebuie electrificat.Si atunci rebrusarea cu locomotiva diesel se va face la CFR Progresul pentru 902.Acolo se poate face un terminal exclusiv pentru marfa.Tot la CFR Progresul pot rebrusa in acest caz si trenurile de marfa ce vin dinspre 800 catre 902.
PS. Localizarea de rebrusare si schimbare alocomotivelor electrice si diesel este mult mai buna si mai economica.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   

Sus In jos
 

Linia de centura a Bucurestiului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Linia de centura a Bucurestiului
» Linia 501-lucrari de reabilitare-tronsonul Onesti-Tg.Ocna
» Recmala whiskey pe linia ingusta Sibiu - Agnita
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» Linia Vama - Moldoviža (martie 2013)
Pagina 25 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-