Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 00:51

Mai degrabă ar trebui achiziționate 4-8 rame etajate de mare capacitate pentru București - Ploiești sau București - Brașov, TARIFATE CA REGIO, și achiziționate alte 8 rame normale, formate din 2 vagoane + post conducere și 2 vagoane normale, cu podea înaltă, nearticulate, pentru trenuri IR pe București - Constanța, București - Suceava, București - Craiova sau București - Galați via Buzău-Ploiești (evident aceste rame vor asigura un nivel superior de comfort față de șobolanii desiro sau Stadler Flirt).
Apoi ar trebui făcute reviziile tuturor vagoanelor AVA din Grivița, fie că discutăm despre 21-76, 21-86 sau 20-87.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5189
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 02:34

Hahaha ! NU.

Prima si prima data trecute prin R8 toate, absolut TOATE Desiro-urile. Daca au bani pe loc, sa revizuiasca rapid saloane AVA / Railjet pentru trafic IR de unde poti scoate vagoane mai prastie pentru scurt parcurs (20-49, 20-49 200). Astea din urma le trantesti la Regio pana cand se repun Desiro-urile in starea initiala de functionare, si odata reparate sa se bage cu Desiro-uri in locul Malaxelor si pe sectii abandonate recent de RegioTrans.

Trenurile cu 3-4 vagoane le pot tracta cu EC-urile depoului Suceava (078, 102, 113) date la schimb celor de la Bucuresti pentru EA-uri. Oricum e mai aproape Promat pentru bucuresteni decat pentru suceveni, prin urmare le poate face service-ul cat mai repede cu putinta. Pana in vara sa-si rezolve parcul de Elodii pentru trenurile mai grele si n-au decat sa le foloseasca in paralel, EC-uri pe trenuri mai usoare si Elodii pe trenuri cu +9 vagoane...

Rame, AM si ce alte minuni electro-diesel vor , mai bine sa si le cumpere din bani UE (poate isi pot trage si hale noi de revizii din aceeasi finantare), ca sa nu se friga din nou cum au facut cu 120 Desiro-uri comandate cel mai ieftin pentru personale si trantite cu rea credinta (chiar si acum) la rang superior, si pe deasupra comandate fara mentenanta si fara instruirea prealabila a angajatilor SCRL. Parbrize se pot schimba si in depouri de domiciliu daca li s-ar oferi conditiile necesare (X grade Celsius, Y% umiditate sa se prinda parbrizul cu adeziv de carcasa Desiro-ului).

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 13:43

mureseanu_976 a scris:
Hahaha ! NU.

Prima si prima data trecute prin R8 toate, absolut TOATE Desiro-urile. Daca au bani pe loc, sa revizuiasca rapid saloane AVA / Railjet pentru trafic IR de unde poti scoate vagoane mai prastie pentru scurt parcurs (20-49, 20-49 200). Astea din urma le trantesti la Regio pana cand se repun Desiro-urile in starea initiala de functionare, si odata reparate sa se bage cu Desiro-uri in locul Malaxelor si pe sectii abandonate recent de RegioTrans.

Trenurile cu 3-4 vagoane le pot tracta cu EC-urile depoului Suceava (078, 102, 113) date la schimb celor de la Bucuresti pentru EA-uri. Oricum e mai aproape Promat pentru bucuresteni decat pentru suceveni, prin urmare le poate face service-ul cat mai repede cu putinta. Pana in vara sa-si rezolve parcul de Elodii pentru trenurile mai grele si n-au decat sa le foloseasca in paralel, EC-uri pe trenuri mai usoare si Elodii pe trenuri cu +9 vagoane...

Rame, AM si ce alte minuni electro-diesel vor , mai bine sa si le cumpere din bani UE (poate isi pot trage si hale noi de revizii din aceeasi finantare), ca sa nu se friga din nou cum au facut cu 120 Desiro-uri comandate cel mai ieftin pentru personale si trantite cu rea credinta (chiar si acum) la rang superior, si pe deasupra comandate fara mentenanta si fara instruirea prealabila a angajatilor SCRL. Parbrize se pot schimba si in depouri de domiciliu daca li s-ar oferi conditiile necesare (X grade Celsius, Y% umiditate sa se prinda parbrizul cu adeziv de carcasa Desiro-ului).

Și unde ai băga atâtea Desiro-uri? Cumva pe astea de 4-5 ore, ca 7002, ca să fugă repede-repede călătorii înapoi la TFC sau la firmele de dube?
Mai degrabă ne trebuie ramele alea electrice pentru București - Constanța, să nu mai fugă EA-ul cu 3 vagoane prin care bate vântul, sau pentru București - Buzău, din același motiv. N-om fi atât de cretini încât să gonim șobolanii pe sub catenară cum face TFC cu AM-urile lor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2129
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 14:16

Sunt destule trase de R cu distante pana in 150 km, care pot fi acoperite cu Desiro in tractiune simpla sau multipla. Eu cred trebuiesc cel putin 240 de Desiro, mers cadentat, pentru a aduce calatorii inapoi la tren si pentru a elimina compunerile DA + 2 vagoane. Iar toate trasele R cu flux mare de calatori sa fie facute cu etajate ( 26-16, 36-16, Acvila ).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 14:40

Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare
Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2412
Varsta : 21
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 14:57

Adrian78 a scris:
Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare
Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile
De acord, aici mă gândesc că ar fi bine dacă s-ar putea vorbi cu producătorii AM-urilor de tip VT 624/614, pentru a le comanda câteva zeci de bucăți (să zic 40) similare, dar adaptate nevoilor sec. XXI - prize, aer condiționat, spațiu de biciclete și bagaje.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
alex1987



Numarul mesajelor : 207
Reputatie : 1865
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 16:07

Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5189
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 16:45

Adrian78 a scris:
Probabil un Hercules cu o garnitura pushpull echivalentul a doua-trei Desiro ar consuma la fel cat cele 3 automotoare
Desiro unele din ele sunt cam la pamant cele care au facut pe regio s-au jerpelit si sunt inconfortabile peste un parcurs mai mare de 2 ore acolo arvtrebui gasite alte tipuri de automotoare mai confortabile

Le igienizezi prin spalare cu aburi sau le retapitezi scaunele. Pentru pretul platit navetistii pot sta 2 ore, sau preferi sa mearga cu tigai Sprinter / Daily sau cine stie ce fel de autocare SH de 25-30 ani vechime ? 120 de Desiro-uri (minus cele iremediabile din coliziuni auto cu camioane / cife) se pot exploata in proportie de 85-90% PRESUPUNAND ca tii in depouri de domiciliu sau SELC-uri cateva rezerve in caz de orice.

@ mielutu zburator : Gresit ! VT 614 / 624 s-au produs intre anii '60 si '70, deci producatorii ori nu mai exista, ori fabricile lor au fost "fagocitate" de companii cu renume mondial (Bombardier, Siemens, etc) . Nici de ar mai fi intregi prin triajele germane nu se preteaza pietei romanesti oricat de complete sunt. Fiind depasite moral (chiar daca nu fizic), pe vremea lor au fost "ultimul racnet" pana au aparut Duewag-urile seria 628. Duewag-uri care si ele sunt prinse in diverse programe de modernizare de le-au montat exact scaune de Desiro, la cerintele DB Regio. Ar fi fost bune Duewag-uri 628 pentru "trenuri combinate" care detaseaza la urma alte trenuri (vezi salata mexicana 4506 / 4141 / 4543, 3 personale in 1). Si elimini si discrepante de genul 22-96 / 22-76 in trenuri personale, aducand atingere calatorilor ocazionali care platesc bilete nu-tocmai-ieftine la IR ca sa mearga la aeroport, spital, vizite, concerte, etc.

In schimb ce faci cu ramele alea "de 160" si de rang superior care palesc camioane / TIR-uri ? Le dam dauna totala cum a fost si cu Z-ul 3004 de a lovit un camion de bere "Ciuc" langa Siculeni ? Uita-te si ce a patit Pendolino-ul cehesc de este iremediabil. La urma urmei orice locomotiva de +80 tone suporta mult mai bine socul in cazul coliziunii auto si scade riscul de a se "imprastia" trenul. In Europa sunt alte legi rutiere, oamenii au alta educatie, acolo nu forteaza Hans cu Q7-le bariera pe nu-stiu unde incat sa "sparga mecla" unui Alstom Coradia sau Bombardier Talent 2.

DAS 2011 CU DHE-urile seria 82 modernizate de Alstom / Faur ce facem ? S-au dovedit extrem de fiabile fata de rebuturile Remarului (ca doar a ars 82-0385-7 pe undeva prin Olt, si clar e dauna totala, si inca l-a pozat un englez). Daca trenurile de pe regionala Cluj sunt prea grele, sa-si repare parcul de GM-uri iar DHE-urile de Cluj in prezent cazute (229, 484, 534, 599, 469, 451) sa le fie alocate bani de RR si  sa le detaseze SELC Tirgu Mures. S-au saturat si astia de aici sa dea defecte tigaile Sibiului in fiecare saptamana (ca numa DA 718 e cu RR in termen). Iar cei care-s titulari pe DHE 451 deja detasata la SELC Tirgu Mures se arata incantati de capacitatile DHE-ului Alstom.

Asa ca, decat sa auzim de licitatii frauduloase, comisioane, produse de proasta calitate (pentru cei care tin in brate producatorii romani neavizati)...

03.11.14 Găneasa 82.0385 by Phil Richards, on Flickr

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 18:39

Nu cred că 3004 e chiar daună totală...

Soluția cu barierele e simplă, se pot pune camere omologate acolo, cu identificarea numărului de înmatriculare (ca cele pentru rovinietă). Chestia e că MAI voia ca CFR să le instaleze, CFR S.A. a zis că nu are bani și că nu are de ce să investească în ceva pentru care eventualele amenzi vor merge ori la MAI, ori la primăriile locale, până la urmă nu a mai ieșit legea oricum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 256
Reputatie : 2247
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 09 Ian 2016, 23:20

Adrian78 a scris:
Eu zic ca daca cumpara ceva nou trebuie si contract de mentenanta pe cel putin 10 ani
Cel mai adecvat ar vreo 20 de Bombardier AGC Hybride pentru trenurile IR facute de Desiro si vreo 30 de rame Stadler Kiss etajate pentru trenurile de pe Valea Prahovei trenuri cu flux mare de calatori si inchiriate 10-20 de locomotive Taurus pentru liniile modernizate si revizuite si modernizate vagoanele 21-80 si 20-76 compartimentate

pe langa faptul cae obligaoriu contractuld e mentenanta, nu cum a fost hotia de la achizitia Desior, ar mai trebui sa fie facuta licitatia pentru un contract cadru de 30-40 de bucati cel putin (poate in doua variante ca nr de vagoane), pe ami multi alti, cu prima transa batuta in cuie si apoip optiuni de a comanda alte transe, asa cum fac firmele serioase din Europa....
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 10 Ian 2016, 00:25

Locomotiva clasa 82 care arde in poza de mai sus a mai fost reparata?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 10 Ian 2016, 17:00

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8035
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 10 Ian 2016, 17:20

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3254
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6369
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 10 Ian 2016, 18:49

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 10 Ian 2016, 18:59

Guvernul japonez are grija de populatia tarii, noi nu stim ce e aia si cand am zis ca trenul trebuie sa fie in sprijinul populatiei indiferent de gradul de ocupare s-a gasit cineva sa urle ca din gura de sarpe ca nuuuuu, cum adica, ce, nu mai suntem pe vremuri sa plateasca statul pentru a mentine trenurile in circulatie.
Uite ca suntem, si in prezent daca nu oferi ceva bun si nu ai grija de populatia tarii nu ai nici calatori/incasari. Ofera si apoi ai pretentia sa ai incasari, si nu doar pe o ruta ca doar acolo ai milioane de pasageri, ci pe toate rutele trebuie sa oferi mijloc de transport, acolo unde ai cale ferata, trenul trebuie sa circule, sustinut de stat, pentru ca trenul trebuie si e normal sa fie asa, mijlocul de transport cel mai ieftin pe care si-l permite orice om.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 19:42

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-