Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal



Numarul mesajelor : 1867
Reputatie : 4361
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 00:07

Adrian78 a scris:
Doar de aia ne da UE bani sa se intoarca inapoi la ei
Absolut. Ma bucur ca mai sunt si oameni care gandesc Smile
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 00:30

UE e un mare, mare fiasco, un imperiu economic și nimic mai mult! Ce ne-a adus bun ne-a luat prin rele îndoit sau chiar întreit!
Industria românească, și-așa muribundă și chiar moartă prin unele locuri, ar trebui favorizată și impulsionată prin orice metode, ca să se creeze locuri de muncă și să se dezvolte și zonele din jur...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3675
Reputatie : 4667
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 08:15

Katalyn a scris:
Aia cu taiatul porcului prin impuscare cu acel pistol tot de la UE a venit ? Curios ca nu am auzit decat metoda clasic-pur-romaneasca aceea cu injunghiatul. Asa ca UE sa-si mai puna pofta-n cui cu visele lor.


Asta a fost impusa de UE dar intr-un fel cred ca venea de la sine.La mine aici unii au fost plecati pe afara si au venit cu metoda asta inainte sa o bage UE. Acuma marea majoritate a localnicilor cheama pe cite unu care are pistol d-ala. E mai bine pentru toti, astia cu porcul nu trebuie sa aiba trupa care sa il tina, porcul nu mai se chinuie, ala cu pistolul face un leu. Chiar deunazi vecinul meu era nervos ca ala cu pistolul s-a imbatat la alt porc si nu a mai venit si atunci a trebuit sa caute repede o trupa prin vecini.

Deci cred ca acest sistem (cel putin pe aici) s-ar fi extins si fara UE.
_______________________________


DUAL a scris:
Adirmvl a scris:
Da' caietul de sarcini nu poate fi facut de asa fel sa fie avantajati producatorii locali? Ca spurcatii de la noi au facut asa cu trolee sau autobuze.
Ba da. Asa fac toate superputerile Europei.. doar n-or fi prosti sa le dea bani si locuri de munca altora.. doar statele cu interese cumpara de altundeva.. sau cand nu au industria respectiva dezvoltata..
Romanii au fost si vor ramane prosti, pentru ca nu isi urmaresc interesul national.. doar pe cel personal. La CAF despre asta a fost vorba.

D-aia cint RATT a facut caietul de sarcini pentru troleibuze ,,pliat" pe troleibuzele ASTRA Arad, a sarit toata lumea si asa avem acuma Skoda Iris. Ca era rau sa avem de la vecinii din Arad.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 08:50

mielutu zburator a scris:
UE e un mare, mare fiasco, un imperiu economic și nimic mai mult! Ce ne-a adus bun ne-a luat prin rele îndoit sau chiar întreit!
Industria românească, și-așa muribundă și chiar moartă prin unele locuri, ar trebui favorizată și impulsionată prin orice metode, ca să se creeze locuri de muncă și să se dezvolte și zonele din jur...

Fondurile UE date anual României sunt de vreo 900 milioane euro... din care cam jumătate se duc pe firme de consultanță agreate de Bruxelles, inclusiv pe cea a UE (!) - JASPERS. Pentru aceste ,,fonduri nerambursabile", România plătește anual un impozit la UE de 1 miliard de euro, însă presa nu suflă un cuvințel despre asta (ora de ce?).

DanTm a scris:
D-aia cint RATT a facut caietul de sarcini pentru troleibuze ,,pliat" pe troleibuzele ASTRA Arad
Da, dar cum nu a putut direct să spună ,,vrem Irisbus Citelis cu motor UMEB și invertor SAERP.", au copiat datele tehnice... și a venit Skoda cu același lucru, doar că mai ieftin și mai bun și cu motor diesel auxiliar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 09:26

Nu platim impozit ci contributie la UE ca suntem incompetenti sa ii luam prin proiecte asta e partea a doua e de vina birocratia si coruptia
Mai e o problema celor de la UE nu prea le-au placut ce a facut Portugalia care au investit +20 de mld de euro in autostrazi si nu prea circula nimeni pe ele plus ca a dus Portugalia la niste deficite uriase
Drumul pe care ar trebui sa ne indreptam ar trebui sa semene cu cel urmat de Polonia dar la noi am privatizat ce a fost mai bun si am daramat restul industriei
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1867
Reputatie : 4361
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 07 Ian 2016, 13:52

Adrian78 a scris:

Mai e o problema celor de la UE nu prea le-au placut ce a facut Portugalia care au investit +20 de mld de euro in autostrazi si nu prea circula nimeni pe ele plus ca a dus Portugalia la niste deficite uriase
S-or gasi vreo cateva milioane de refugiati acolo, care, intre doua violuri, sa se dea pe autostrada Twisted Evil
Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 01:25

Dr2005 a scris:
... și a venit Skoda cu același lucru, doar că mai ieftin și mai bun și cu motor diesel auxiliar.

M-am dat cu cele facute la Arad prin Bucuresti si Cluj si mie personal mi se par cumva mai rigide sa spun asa decat ale celor de la Skoda. Nu sunt la fel de silentioase si cam scartaie. La partea tehnica nu ma bag pentru ca nu cunosc. Singurul minus pe care il vad la Skode, ar fii locurile pe scaun care sunt mai putine decat ale aradenilor, insa este mai mare spatiul pentru cei cu dizabilitati, mame cu copii (carucior) etc.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 09:19

Licența e aceeași, caroseria și șasiul sunt la fel... dar e diferență mare de manoperă între Skoda și Astra Bus. Apropo de Skode, cele din Timișoara sunt asamblate în două fabrici, o parte în Cehia, altă parte în Ungaria.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 09:37

Intotdeauna diferenta de pret se va regasi undeva in calitatea fabricatiei in dotari confort noi ne-am invatat sa ne uitam doar la pret wi pierdem la intretinere si alte lucruri
Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1541
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 11:55

Spunea Moise Guran intr-una din emisiunile sale urmatoarea chestie: Daca vrei sa favorizezi producatorii locali, pur si simplu te duci cu 6 luni inainte de deschiderea licitatiei la industria noastra si le zici: "Domne, uite, peste 6 luni o sa avem o licitatie in care ne trebe ceva de genu asta. Pregateste-te." Desigur ca asta se face neoficial. Da, poate fi considerata o aranjare, dar concurenta egala tot este in cadrul licitatiei, doar ca ai nostri sunt un pic mai egali decat ceilalti.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 12:28

Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1066
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3951
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 12:44

``Toate vagoanele sunt vechi de 25-40 de ani`` . Ce sa zic, se tin bine 20-87, 21-86, 21-76, 10-91 etc. (si le-am pus doar pe cele construite de la zero) pentru varsta lor Laughing
Sus In jos
Shinkasen



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 3168
Data de inscriere : 30/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 17:12

Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2135
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 17:47

Apropo de intentia de achizitionare de material rulant nou. Daca tot nu au mai multi bani, poate ar fi mai intelept sa repare toate Desiro-urile si sa faca revizia la toate seriile da vagoane competitive.
Achizitia a 10 - 20 de rame sau automotoare noi nu rezolva deloc problema ! La CFR Calatori trebuiesc 50 de hibride de 200 - 250 locuri, vitaza 160 km/h, cu dotari de ultima generatie si adaptate conditiilor romanesti ( rezistente la impact frontal, suspensii si bandaje pentru infrastructura noastra, etc ),un model foarte performant care sa satisfaca toate gusturile macar pentru urmatorii 15 ani. Probabil costul acestor hibride ar ajunge pe la 350 mil euro, dar fiind puse pe toate IR-urile cu traseu neelectrficat / electrificat, ar elimina timpii cu rebrusari, schimb de locomotive si alti timpi morti, iar toate Desiro-urile ar trece unde le este locul, adica pe R-uri.
Asa, anul asta cumparam 10 vehicule, peste cativa ani alte 10 de alt model si facem o varza de parc feroviar.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 08 Ian 2016, 21:06

Eu zic ca daca cumpara ceva nou trebuie si contract de mentenanta pe cel putin 10 ani
Cel mai adecvat ar vreo 20 de Bombardier AGC Hybride pentru trenurile IR facute de Desiro si vreo 30 de rame Stadler Kiss etajate pentru trenurile de pe Valea Prahovei trenuri cu flux mare de calatori si inchiriate 10-20 de locomotive Taurus pentru liniile modernizate si revizuite si modernizate vagoanele 21-80 si 20-76 compartimentate
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 05:49

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-