Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
TonyCFR



Numarul mesajelor : 419
Varsta : 16
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 1129
Data de inscriere : 25/02/2015

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 14 Mai 2015, 22:09

Sunt de acord, LanceR!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11831
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 14 Mai 2015, 22:14

LanceR a scris:
spiderpc a scris:
http://www.biziday.ro/2015/05/14/a3-comarnic-brasov-autostrada-care-nu-ne-trebuie/

mi se pare o abordare corecta

Ne trebuie cateva autostrazi dar la preturi reale nu de 8 mld de euro si statul sa fie beneficiaru taxelor de utilizare
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 15 Mai 2015, 00:52

La emisiunea din seara asta a aparut un reportaj la emisiunea lui Guran despre Prietenii Mocanitei.

http://www.biziday.ro/2015/05/14/biziday-joi-14-mai-2015/
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 17 Mai 2015, 13:05

CFR licitează la Galați lucrări în valoare de 2,4 milioane lei pentru îmbunătățirea siguranței feroviare:
http://www.obiectivbr.ro/cfr-liciteaza-la-galati-lucrari-in-valoare-de-24-milioane-lei-pentru-_id104077
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 01:08

Reparatii intre Valea Marului si Caineni. Plus alte rute si statii din subordinea Regionalei Craiova.

http://ramnic.ro/articole/cfr-sa-liciteazala-craiova-lucrari-de-reparatii-la-infrastructura-feroviaran-valoare-de33-milioane-lei-71607/2015-05-19
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 977
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2040
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 11:21

Iata un fapt inedit...la o stire despre Germania poze cu un tren romanesc What a Face
http://www.capital.ro/germania-noua-greva-a-conductorilor-de-tren.html
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 12:42


_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 13:59

Articol de hazna... de ce mai facem reclamă unor astfel de publicații care înghit rahat (și nu d'ăla turcesc) cu polonicul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1245
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2664
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 18:35

Vi se pare ca acest ultim Ordin aparut in dezbatere publica e facut sa ajute CFR Calatori?

Mie mi se pare ca nu - din contra. Nu articolul e de hazna, ci tentativa de distrugere a ceva ce incepuse cat de cat sa mearga.

Cine a emanat aceasta minunatie daca nu cumva prea-cinstitul si incompetentul domn Rus care probabil nu a mers in viata lui cu trenul ? Si aici nu e vorba doar de el, ci de alte cinstite fetze din Ministerul Finantelor si alte institutii care sunt paraleli cu realitatea si iau decizii care ne afecteaza pe toti si ei habar nu au pe ce lume traiesc. Stim toti cum sunt parasutati in functii...
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 27
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1719
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: cfr un putrigai   Mar 19 Mai 2015, 18:50

Bine punctat cristy 79. Nimic concret in imbunatatirea mersului de tren sau a infrastructurii-totul se intampla in ritm de melc. Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan) - sa aduca argumente pertinente pentru intreg forumul ca in Cfr(toate companiile feroviare) nu e bataie de joc si ca nu se saboteaza. Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans. De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 19:11

Articolul e de hazna și nu prea are legătură cu ceva anume.. e făcut doar ca să se arunce cu noroi, probabil la comanda sindicaților (Rodrigo, Găină & co.).
,,Anume ca mecanicul de manevra trebuie sa fie autorizat si in conducerea trenurilor de calatori si astfel sa faca si serviciul de manevra dar si pe cel de conducere a trenurilor de calatori. Prin aceasta aberatie, Szentes pune in pericol siguranta circulatiei feroviare."

Păi trebuie să fie, ca să nu mai fie nevoie să angajezi și mecanic de manevră și mecanic de drum. Vor fi toți aduși la același nivel, cu respectarea legislației în vigoare (adică vor merge la CENAFER la cursuri, nu vor ajunge mecanic de drum peste noapte). Plus că AFER s-a cam prins că mecanicii de manevră din BC veneau până în Nord, deși București Grivița e stație, București Nord la fel, deci între ele e linie curentă, nu grupă de manevră.

,,Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania a semnalat de nemumarate ori despre jaful de la CFR Calatori (vezi documentul atasat), dar conducerea Ministerului Transporturilor, in frunte cu Ioan Rus, a ignorat semnalele sindicalistilor. "
A ignorat pe dracu', că sindicaliștii de câte ori veneau pe la MT urlau ca disperații, după aia se duceau să tragă o vodcă la bufet. Iar dacă, Doamne ferește, erau reprezentați și privații, sindicaliștii refuzau să se prezinte.

,,O dovada in acest sens este faptul ca dupa suspendarea rutelor deservite de Regiotrans, CFR Calatori ar fi trebuit sa preaia acele trasee. Dar, din dispozitia lui Szentes, multe din aceste rute nu au fost operate de compania de stat din cauza faptului ca nu existau locomotive. In realitate, existau locomotive dar, fie ca nu aveau mecanici sau combustibil au fost tinute in depou. In plus, mai multe locomotive de la CFR Calatori erau inchiriate la firme private de transport feroviar de marfa."
Sunt închiriate vreo 3 locomotive... restul au reviziile expirate și nu-și mai permit să iasă la drum cu ele, după ce a pățit Regiotrans. Iar personalul de deservire nu mai există, sindica(ca)ții ăștia ar putea să se plângă de asta, că fac oamenii 320 ore pe lună în loc de 160, că șeful de tren trebuie să facă și pază și curățenie, că Desiro nu poate fi vidanjat în unele stații, că sistemul de vânzare a biletelor e prost organizat (dacă vrei bilet de bicicletă, de exemplu...) ș.a.m.d.. Nu, pe ei îi fwte grija că e șef X în loc de Y.

cristy79 a scris:
Inainte de a denigra Dr2005 -Ziarul Financiar-(apropo nu e de calibrul Ring sau Cancan)
Care ziar financiar? Articolul e din Ziua News, care e un fel de Antena 3 în versiunea on-line.

cristy79 a scris:
Te intreb pe tine Dr2005 de zile intregi cum este posibil ca o linie refacuta complet sa ti ofere parcurgerea celor 120 km in peste1h si 30 min Buc-Sinaia. De ce sunt restrictii pe sectorul asta cand s au pompat sute de milioane de euro. De ce exista interval de timp dimineata facut exact pe placul operatorilor privati si trenurile de stat nu mai circula timp de 2-3 ore. E vorba de un timp mort in care trec exact trenurile private. Numai boii nu observa sau nu vor sa vada ca si in mersul trenurilor sunt favorizati privatii
Se fac 90 de minute pentru că e nevoie și de opriri, încrucișări. Nu poți să nu oprești la Ploiești și, eventual, Câmpina. Iar de la Comarnic la Sinaia nu poți să mergi cu mai mult de 80 km/h, nu îți permite relieful, curbele și nu te încadrezi în drumul de frânare prevăzut în instrucție.
Care e timpul ăla mort în care trec trenurile private? Chiar și înainte de anularea certificatului de siguranță al Regiotrans, majoritatea trenurilor private erau dublate de trenuri CFR Călători (de ex. RE 3006).

cristy79 a scris:
ca acel Dorobantu vehiculat de ZF nu e prieten cu tata ci cu Szentes si cu legaturi la Regiotrans.
Dorobanțu nu e angajat la Regiotrans. Asta e doar o speculație a Ziua News, pe care nici măcar Antena 3 nu cred că a preluat-o.

cristy79 a scris:
De ce nu exista cateva perechi de Ir care sa parcurga cu 140km/h pana la Floresti Ph? Au fost praf in ochi testele alea Buc-Brasov ?
Pentru că între Ploiești și Florești nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puțin la Ploiești, Sinaia și Predeal, eventual la Bușteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienți. Pe București - Brașov nu se poate aplica ce se aplică pe București - Constanța (și aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Fetești, Medgidia și Ciulnița pentru București, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 27
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1719
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: cfr un putrigai   Mar 19 Mai 2015, 19:39

Inteleg Dr2005 si in unele aspecte ai dreptate dar e normal ca pe o linie noua sa faci Buc-Ploiesti in 40 min sau 50 la Ir, aceleasi capacitati de rulare erau si pe vremea lui Ceausescu. Consider deci ca pe rute de genul asta nu exista nicio diferenta reala intre ce putea oferi tehnica si capacitatile Cfr in anii 80 si acum cand se modernizeaza complet M300. E normal sa nu mai ai depou in Rosiori si sa se duca carbunele la pantograf la Ir 1823 si sa astepti locomotiva tocmai de la Buc? Daca nu aveam norocul sa se strice exact in statie si ramaneam in camp ca in alte situatii- astea sunt chestii penibile si arata management defectuos. Cum sa inchiriezi material rulant privatilor daca la tine in companie e nevoie de locomotive. Si sa fim seriosi ca sectorul Comarnic-Sinaia nu are declivitatile de pe Balota. Tu fiind din sistem consideri ca sunt si oameni cu factori de decizie care au intentii bune ? Toti constatam nu doar eu ca de ani buni mersul trenurilor este facut cu intentie de sabotare. De ce nu se da importanta transportului feroviar ? Sa stii ca 8-9 trenuri Ir dus-intors pe M800 + sezonierele sunt cam putine pentru 1 mld Eur cat s a pompat in magistrala. Multe chestii sunt aiurea si daca s ar dori ar merge si Cfr mai bine pentru poporul asta si generatiile viitoare
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 644
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2985
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 19:51

Dr2005 a scris:
Pentru că între Ploiești și Florești nu se poate circula cu 140 km/h.
Asta e cea mai tare propozitie! bom abc  Adica inainte de modernizare se mergea foarte frumos cu 140 km/h, dar acum nu se mai poate. Si este o linie perfect dreapta...cu mici exceptii. Dar probabil este aceeasi gandire tipic romaneasca: ce atata graba, cu 120 sau chiar 100 nu va mai place?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 19:54

Dr2005 a scris:
"Pentru că între Ploiești și Florești nu se poate circula cu 140 km/h. În urma testelor s-a determinat că sunt necesare opriri cel puțin la Ploiești, Sinaia și Predeal, eventual la Bușteni, pentru că altfel degeaba mergi repede, că nu o să ai clienți. Pe București - Brașov nu se poate aplica ce se aplică pe București - Constanța (și aici sunt probleme, că sunt călători destui de la Fetești, Medgidia și Ciulnița pentru București, a fost mai mult o chestie de imagine introducerea de trenuri fără oprire... în extrasezon nu prea se justifică economic astfel de trenuri)."

Adica cum vine asta ? Daca ii maresti viteza la 140 km/h nu mai poate opri in Ploiesti Vest, sau cum ? Distanta e in linie dreapta, relieful e campie, nu urca nu coboara, deci nu inteleg motivul de nu ii mareste viteza ! Ma refer strict la portiunea Floresti Prahova -Ploiesti Vest.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 19 Mai 2015, 20:21

Cristy, Ady, ........... trebuie sa intelegeti ca se doreste distrugerea transportului feroviar, asta e, asa se vrea si asa se face. Wink

Locomotive/vagoane exista, ei refuza operarea pe sectiile secundare, de ce? Un motiv demn de anul 2015 nu au, asa au ei nebuniile, sa nu circule pe secundare.
Plus multe altele facute doar sa alunge lumea de la tren.
Dupa '89 s-a ales praful incet incet de transportul feroviar pana la Basinescu, cand a venit el la conducere chiar ca s-a pus capac, distrugere in ritm alert, apoi Berceanu ala care nu a facut efectiv nimic, pe vremea lui era o magistrala cu pod rupt si alta sectie principala intrerupta, e vorba de podul de la Carta pe 200 si de 501 la Bolovanis, luni de zile sau chiar ani in cazul la 200, deci despre ce vorbim aici. Mad
Asta este, eu sunt obisnuit cu ideea ca de la an la altul e tot mai prost transportul feroviar.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 12:12

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 6 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-