Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2636
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 01 Mai 2015, 20:34

Acolo nu avea semnal de ieșire pe oprire? Și cel de intrare pe galben? Măcar în cazul de acum a trecut printr-un punct de oprire în linie curentă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 01 Mai 2015, 20:40

Un caz asemănător a fost la Aiud cu trenul Mures cand trenul nu a oprit în stație dar ce îmi aduc aminte semnalul de intrare a fost verde și nu știu dacă nu a dat înapoi în statie
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2071
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Vin 01 Mai 2015, 21:34

NicuS a scris:
Acolo nu avea semnal de ieșire pe oprire? Și cel de intrare pe galben? Măcar în cazul de acum a trecut printr-un punct de oprire în linie curentă.
semnalele sunt pe liber in cazurile astea

nu-s mecanicii chiar asa dusi sa depaseasca semnalul pe oprire

in cazul asta, daca bine-mi amintesc, a fost imediat dupa schimbarea mersului, pana la care rapidul respectiv nu oprea in Copsa Mica
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 977
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2040
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 02 Mai 2015, 10:45

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 977
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2040
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 02 Mai 2015, 10:47

Sus In jos
alexpopa



Numarul mesajelor : 133
Varsta : 21
Localizare : Oradea
Reputatie : 2304
Data de inscriere : 04/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 02 Mai 2015, 18:19

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 03 Mai 2015, 14:28

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 11:35

Sus In jos
florin.lifticariu



Numarul mesajelor : 759
Reputatie : 2244
Data de inscriere : 09/11/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 17:05

Autostrazi...autostrazi...1 container mare = 1 camion...un tren = 40 containere mari...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 17:18

Daca aveam macar coridoru 4 de cale ferata modernizat cred ca vedeam o gramada de firme de transport straine care sa transporte containere asa ..
Sus In jos
florin.lifticariu



Numarul mesajelor : 759
Reputatie : 2244
Data de inscriere : 09/11/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 19:05

Acum...cam care e durata unui transport Constanta/Curtici ? cale ferata vs sosea ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 19:34

Un tren DBSR cu masini Curtici-Constanta a plecat din Curtici in data de 30.04 la ora 17.05 si a ajuns in Constanta in 02.05 la 03.38 a stat 175min in Constanta Vii nu stiu dupa ce tren defect deci undeva la 34 de ore
Un tir se misca mult mai repede maxim 15 ore e in Port din Curtici si containerele Gartner mai nou nu mai merg la Chiajna pe tren se descarca in Curtici si de acolo merg cu auto la fel si multe trenuri de autoturisme
Sus In jos
florin.lifticariu



Numarul mesajelor : 759
Reputatie : 2244
Data de inscriere : 09/11/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 20:05

Chiar fara autostrazi...se pare ca infrastructura rutiera e mai buna decit cea feroviara...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 04 Mai 2015, 20:20

E si mai scurta cea rutiera Arad-Sibiu-Pitesti de aia era buna 219 Pitesti-Rm Valcea si cu un RK pe 201 si 200 sa mearga macar cu 70km/h dar asa tonajele sunt mici pe Sebes Sibiu si nici cu C4 nu stiu cum va fi se va merge pana la Brasov dupa iara pana la Predeal tonajele sunt de 750m trenurile de containere si auto nu se pot impinge doar cu dubla tractiune si dupa de la Predeal pana la Chiajna trebuie sa stea dupa toate calatoarele numai noaptea se circula mai bine

30634/ Terminat Curtici 25.03.2015 08:50 Constanta Ferry Boat 26.03.2015 16:34
30696/ Terminat Curtici 20.04.2015 01:40 Constanta Ferry Boat 21.04.2015 07:55
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 05 Mai 2015, 11:04

Constanța - Curtici nu s-ar putea merge prin Craiova? Eventual cu descompunere pentru Balota, dacă tonajele sunt mari. Că în rest, linia aia e relativ OK, față de Simeria - Sighișoara pe unde îți blestemi zilele.

Despre autostrăzi... A0 mi se pare un moft, reabilitarea Centurii actuale în zona de Sud și construirea unui pasaj la Domnești și a unei bretele de acces în A1 în Militari (ca să nu mai fie necesar virajul la stânga) ar rezolva în mare parte problema tranzitului.

Apropo de cum poate România să profite de pe urma acestor transporturi... pe Șos. Odăi, parte a centurii de nord, zonă considerată a fi în localitate, s-au desființat aproape toate trecerile de pietoni (sunt situații unde trebuie să mergi câțiva km pe jos ca să traversezi legal) și stațiile de autobuz, de dragul zeului automobil condus de bizonul care nu e în stare să țină viteza legală. Cu radare fixe din 2 în 2 km s-ar strânge doar din bucata aia bani pentru construit un eventual A0. Dar autoritățile sunt incapabile să colecteze amenzi chiar și atunci când ar putea să o facă lejer. În schimb, știu să execute silit șoferii prinși fără rovinietă pe drumuri naționale neasfaltate și nesemnalizate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 16:14

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 3 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-