Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 14:00

....

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 16:02

Deci în esență dacă CFR pleacă de pe o secție unde nu sunt călători sau nu e profit, e scandal cât casa. Dacă RT pleacă de pe același pachet e ok. Laughing
Hai că le-am acordat prea multă importanta operatorilor de autoutilitare feroviare pentru ridicat gunoiul. Le doresc o călătorie cât mai rapidă către Oțelăria Electrică numărul 2 din Hunedoara. Și dacă tot merg acolo pot să ia liniștiți și malaxele CFR, poate obțin un preț mai bun pe fierul vechi.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6155
Reputatie : 8054
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 16:37

E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...

Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 16:44

Adirmvl a scris:
E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...

Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori.

DH2 niciodată, pentru drum de peste o oră sunt pur și simplu cumplite, și fără AC, cu gemulețele alea minuscule te coci în respectivul tren.
Ar fi putut să cumpere, pentru rutele cu trafic redus, AM-uri pe 2 osii cum au maghiarii. Nu cred că și-ar fi permis material rulant modern nemțesc sau franțuzesc. Și șobolanii desiro sunt foarte ok, dar pe ăia i-au căsăpit la IR-uri de 300 de km.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 16:57

Dacă într o malaxa 77 bagă scaune ca-n AMX e pur și simplu la fel. Ba chiar e mai bun motoru-n Malaxă.
Toate la reciclat. 3 păstrate pentru muzeu și excursii turistice. Restu rulouri de tablă făcute șau țaglă.
O eroice operator își poate recupera investiția dacă dorește. Dar de ce? Dă-i dracu că merge și așa.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6155
Reputatie : 8054
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 17:11

Nu ar fi acelasi lucru, DUAL.

Uite doua poze de pe site-ul Doctorului. Diferenta e cam mare intre boghiu si osie...

AMX

http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/x4500/XBD4515-Tarnaveni-004.jpg

Malaxa

http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/seria77/77-0901-7-R7103(PlS-Urziceni)-PlS-006.jpg

Plus ca am mers cu AMX-uri si cu malaxe. Si nu doar singur. Spre exemplu, pentru Timisoara-Oravita, prietena a fost multumita de timpii si conditiile oferite pentru tariful perceput.

Nici eu nu sint multumit de ei, dar cum statul e un prost administrator, se pare ca astia sint mai ok ca CFR-ul in anumite sensuri.

In schimb, ce ma enerveaza la burtosii din conducerea CFR e ca-i percep pe privati ca fiind concurenta, nu transportul auto. Altfel o ard pe site cu transportul ecologic si cu flatulente de genul asta. Nu zic, e bine ca Dacosul are cateva sute de angajati in Valcea, dar intre tren si autocar, sau chiar masina, in conditii normale io zic ca 70-80% din oameni ar prefera trenul.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 18:54

Clasa 78.am tastat greșit. 77 is echivalentul vagoanelor G.
Malaxa 78 cu scaune de Regiotrans e mai confortabila decât cotețul AMX fabricat la 30 de ani după. Oricum nu facem bucătărie. Exista o oală mare și încăpătoare la Hunedoara pentru toate.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6155
Reputatie : 8054
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 18:59

Pai si daca zici de 78, tot e o problema. Ca 78-urile au cam fost topite, dar 77-urile au fost pastrate. E drept, au fost facute 100 de bucati de 77, iar de 78, daca nu ma insel, au ramas 20-30 dupa '89.

Si mie mi-a placut 78-ul cu care am fost la Tulcea, da' daca stabii au zis ca nu sint bune, acum mai sint doar cateva de serviciu...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Sam 25 Apr 2015, 20:44

78-urile modernizate la MARUB cam vibrau. Primele făcute la Reloc au ieșit super OK, în schimb când s-a trecut la RG, Reloc și-a băgat picioru', toate au probleme în termen de garanție.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 345
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2696
Data de inscriere : 13/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Apr 2015, 16:47

Sus In jos
TonyCFR



Numarul mesajelor : 419
Varsta : 16
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 1135
Data de inscriere : 25/02/2015

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Apr 2015, 19:31

Interesant aia, AlexMorph3us!
Sus In jos
gabrielcr



Numarul mesajelor : 162
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 1427
Data de inscriere : 01/07/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Apr 2015, 22:07

A deraiat un tren pe M200 intre Brasov si Podu Olt? Asa am auzit astazi in tren si datorita acestui fapt IR 1622 era intarziat 40 de minute, iar alte trenuri intarziate si mai mult...
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2892
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Apr 2015, 22:37

1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea
Sus In jos
gabrielcr



Numarul mesajelor : 162
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 1427
Data de inscriere : 01/07/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Apr 2015, 22:40

lapsanszkitamas a scris:
1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea

am gresit eu numarul Sad. 1621 a avut 90 de minute in Podu Olt. 1622 a avut 15 minute la Sibiu.

1725 nu a avut automotorul de la Brasov.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Apr 2015, 17:11

1621 a stationat la Bradet 80 de minute
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 18:38

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 1 din 66Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-