Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Petitia 706/707 din 11 Martie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 14:01

Da.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 16:36

De ce e așa de imensa diferenta de 5 ori oare ca Regiotransul merge cu rang de regio în mers de IR și ia ditamai subvenția nu da cu virgula?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 17:48

E mai mare subvenția pentru Regio, pentru că s-a considerat că transportul social, de regulă, e transport de navetă. Operatorii au speculat momentul și au băgat doar trenuri Regio... astfel câștigă de 2 ori, iau și subvenția, iau și încasările din biletele multe.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal



Numarul mesajelor : 1848
Reputatie : 4338
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 18:25

Intrebarea evidenta e, de ce nu a facut si SNTFC la fel ? Sa bage regio cu mers de interregio ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 18:38

Asta doar CFR Călători ne poate spune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 08:33

cardinal a scris:
Intrebarea evidenta e, de ce nu a facut si SNTFC la fel ? Sa bage regio cu mers de interregio ?

Intrebarea e buna si cred ca poate fi completata cu alta: de ce privatii au inteles sa bage regio cu mers de interregio si CFR a facut exact pe dos , a bagat IR cu mers de R?
Sus In jos
Costin.B



Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1961
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 10:08

Raspunsul nu poate fi decat unul singur:management defectuos.Decidentii din CFR Calatori se pare ca nu inteleg (sau nu vor sa inteleaga) care este rolul principal al serviciului de transport feroviar de calatori: sa fie accesibil.
Scumpirea masiva a suplimentelor de tren accelerat care s-a produs in urma cu vreo 10 ani la care se adauga redefinirea rangurilor trenurilor au condus practic la disparitia serviciului de transport feroviar de lung parcurs la un pret accesibil.E ca si cum,in urma cu 10 ani,CFRCalatori ar fi anulat toate trenurile accelerate si le-ar fi facut rapide,calatorului ramanandu-i doar doua posibilitati de a alege:trenul personal sau trenul rapid.Actualele trenuri IR sunt echivalentul trenurilor rapide de odinioara,din punct de vedere al accesibilitatii.
In 2013 tarifele de tren regio pe distante medii si lungi au crescut semnificativ,apropiindu-se de cele de IR.Se poate spune ca actualele tarife de tren regio pe distante medii si lungi sunt echivalente cu cele pt trenurile accelerate de odinioara.Aceasta este ratiunea pentru care se impune introducerea in circulatie a trenurilor RE de lung si mediu parcurs.Daca CFR Calatori nu vrea sa faca asta,nu ne ramane decat sa speram ca o s-o faca operatorii privati.
Sus In jos
IonutChircu



Numarul mesajelor : 767
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3267
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 12:21

Costin.B a scris:
E ca si cum,in urma cu 10 ani,CFRCalatori ar fi anulat toate trenurile accelerate si le-ar fi facut rapide,calatorului ramanandu-i doar doua posibilitati de a alege:trenul personal sau trenul rapid.

Asta s-a si intamplat la un moment dat, tin minte sigur ca spre Constanta toate trenurile erau R cu exceptia unuia singur dimineata care era A (spre Cta) si invers dinspre Cta era doar un A seara. Evident ca era omor in trenurile astea , intra lumea pe geam, se statea in WC-uri, cu bagajele pe hol nu aveai loc nici sa arunci un ac.
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
Costin.B



Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1961
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 13:12

Acceleratul era trenul "calatorului sarac" care avea atunci la dispozitie un mijloc de transport accesibil,confortabil si sigur pentru deplasarile pe distante lungi si medii. Acest serviciu aproape ca a disparut in prezent.Cele cateva trenuri R sau RE cu mers accelerat sunt extrem de putine si,probabil, CFR Calatori nu le-ar fi introdus nici pe acelea daca n-ar fi facut-o operatorii privati.Prin "calator sarac" inteleg persoana care castiga sub medie si nu este o expresie peiorativa.Aceasta categorie de calatori forma atunci si formeaza si acum baza clientelei CFR Calatori.Eu cred ca disparitia acestui serviciu a reprezentat una dintre cauzele principale pentru care CFR a pierdut masiv calatori,in ultimii 10 ani.


Ultima editare efectuata de catre Costin.B in Joi 19 Mar 2015, 14:46, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3654
Reputatie : 4642
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 13:28

Idem situatia pe Timisoara Nord - Oradea -Cluj Napoca.

Au introdus un R apoi l-au facut IC iar mai apoi cind a devenit R sau ce nu au mai fost calatori. La asta se adauga si viteza scazuta de la 100 km/h.

Pe urma se mira ca nu merge lumea cu trenul. Pai ei reduc viteza, baga opriri pentru ei doar pentru uzul lor si nu mai merge nimeni cu trenul. Uita de avantajul trenului care nu trece prin localitati si mentin viteze scazute si restrictii. La microbuze e omor, am venit zilele trecute de la Cheresig.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 13:46

Costin.B a scris:
In 2013 tarifele de tren regio pe distante medii si lungi au crescut semnificativ,apropiindu-se de cele de IR.Se poate spune ca actualele tarife de tren regio pe distante medii si lungi sunt echivalente cu cele pt trenurile accelerate de odinioara.Aceasta este ratiunea pentru care se impune introducerea in circulatie a trenurilor RE de lung si mediu parcurs.Daca CFR Calatori nu vrea sa faca asta,nu ne ramane decat sa speram ca o s-o faca operatorii privati.
Tarifele la trenurile R pe distanțe lungi au fost majorate pentru a descuraja utilizarea acestui tip de tren pe distanțe lungi. Pe viitor, s-ar putea ca distanța maximă pe care poate circula un tren Regio să fie redusă și să fie impus un procent minim din totalul punctelor de oprire în care trenul să trebuiască să oprească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 13:52

Dragos dar aceasta subvenție pentru trenurile regio era la același nivel și acum 10 ani?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Joi 19 Mar 2015, 15:33

Nu lucram aici acum 10 ani, nu știu ce era atunci. Pot să caut prin legislație să văd. Tot ce știu sigur e că se dădea doar după tren*km (deci nu număr de călători, de locuri, de kg, de metri, de osii etc.).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 819
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Dum 22 Mar 2015, 09:05

Buna ziua,

Care este echivalentul LEgii 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii in cazul CFR?

Multumesc
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 819
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Sam 28 Mar 2015, 15:46

Ii rog pe aceasta cale pe domnii din MT sa grabeasca raspunsul pentru petitia 202/203 din 3 Feb 2015 care nici pana la ora aceasta nu a fost trimis.

Va multumesc,

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Astazi la 04:23

Sus In jos
 

Petitia 706/707 din 11 Martie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitia 706/707 din 11 Martie 2015
» Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-