Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Petitia 706/707 din 11 Martie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 819
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:20

In atentia:

- Prefecturii Caras Serverin
- CFR Calatori si Infrastructura –Domnului  Ministru al transporturilor.

Subsemnatul  :z6:  21-47 ,  sunt complet nemultumit de modul  in care raspundeti la toate petitiile pe care le-am facut!

Va invit sa mergem in judetul Caras Severin pe Linia Oravita- Anina.
Monument istoric din Anul 1863. O bijutetie din toate punctele de vedere. Cati ar da sa aiba asa in tara lor!
In timp ce zona se zbate in saracie iar oamenii sunt obligati sa plece in afara tarii pentru un loc de munca, Locomotiva cu abur 50.065 care a fost folosita la tractiunea trenurilor pe linia Oravita- Anina, zace stricata in Gara Oravita. Si cireasa pe coliva a fost imprejmuita si cu un gard Rosu!




Domnule Ministru al transporturilor,
Este de neconceput ca CFR ul cu a 8-a retea de calatori ca lungime din Europa sa aiba problemele actuale, daca ar fi condusa conform intereselor poporului Roman!
Strategia conducerii CFR este a de a  vinde sina de cale ferata la kg. La 800Euro Tona de sina de cale ferata Tip60.

Stiti domnilor ca daca ati repara locomotiva cu abur din Gara Oravita si ati folosi aceasta locomotiva  la remorcarea vagaonelor de calatori pe ruta Oravita- Anina, toata regiunea ar incepe sa se miste incet, incet?

Domnule  Aurel Vlaicu ( si toti care se ascund in spatele dumneavoastra),
Vor veni turisti foarte multi, traseul caii ferate este de o frumusete nemaipomenita!
Va intereseaza cumva acest aspect?
Stiti sa faceti altceva in afara da a inchide linii si a casa vagoane si trimite la fier vechi?
De ce nu va intereseaza sa reparati locomotiva?


Punctul 85
Va transmitem propunerea-solicitare a noastra ca , pana pe data de 15 mai 2015, sa reparati Locomativa cu Abur 50065 (care are cazanul fisurat).
Aceasta locomotiva sa fie utilizata pentru a tracta vagonele trenului zilnic Oravita- Anina.
Carbune exista la Anina iar pretul pentru o calatorie sa fie de 50 lei dus intors 30 dus/intors.

Punctul 86

De asemenea, alta propunere- solicitare ar fi ca, in perioada 1 iunie - 30 octombrie sa introduceti inca o pereche de trenuri Anina - Oravita pe zi.  asa va vom crede ca doriti dezvolta turismul si tara!

Punctul 87

De ce in zilele de 27,28,29,30 decembrie 2014 Nu ati suplimentat trenul de dimineata pe Ruta Piatra Neamt – Bucuresti.
Raspunsul celor de la Regionala CFR Bacau dat angajatilor CFR Piatra NEamt a fost sa redirectioneze oamenii la alte trenuri. Daca omul vrea sa circule dimineata,de ce sa-l obligati sa mearga noaptea?

Va argumentez de ce consideram noi ca sfidati propunerile noastre: am fost pe data de 30 Dec 2014 la relatii cu publicul in Gara de Nord si am depus cererea cu nr 433 pentru a suplimenta numarul de vagoane la RE5472.
Am revenit la acelasi ghiseu pe data de 2 ianuarie 2015 dimineata sa intreb daca s-a fact ceva cu cererea depusa nr 433.
Raspunsul a fost ca "cererea a fost trimisa mai departe, dar sefii sunt in concediu(!)Nu putem sa suplimentam !Trebuie aprobarea sefilor"( care sunt in concediu!)

Punctul 88
Pentru noi este clar ca doriti sa redirectionati traficul CFR catre Microbuze prin toate masusile pe care le luati.
De nenumarate ori angajatii CFR m-au oprit sa-mi spuna ca orarul CFR e facut sa fii nevoit sa te duci la microbuze!Acei angajati care sunt terorizati ca sunt dati afara, restructurati! Oameni de prima mana.
Dumneavoastra stiati acest lucruri?

Punctul 89
De ca am fost oprit de nenumarate ori la intrarea in Gara de Nord in zona caselor de bilete de catre diferiti indivizi care invita calatorii sa ia microbuzul? Este cumva o cooperare CFR- Microbuze? Ce cauta aia in cadrul Garii de Nord? Ma astept eventual ca sa mi se vanda bilete de microbuz la ghiseul CFR in cel mai surt timp.
Stiati de aceste lucruri?

Revin la punctul 83 din petitia 202/203 din 3 Februarie 2015

V-am cerut ca pe trenul de noapte Piatra Neamt- Bucuresti  sa inlocuiti vagoanele Salon cu vagoane compartimentate.
Chiar nu ma intereseaza "tendintele actuale" iar raspunsul dumneavoastra il socotesc ca fiind doar sa va inregistrati cu un raspuns la o solicitare.
Ce nu intelegeti? Schimbati vagoanele salon cu vagoane normale compartimentate!Daca nu intelegti lasati locul altora care inteleg!

Dragi romani,
Daca nu ne unim vom fi umiliti si batjocoriti in continuare cum am fost in ultimii 25 de ani. Se urmareste umilirea continua a Romanilor de catre proprii conducatori!

Calea ferata Anina Oravita a fost construita in 1863 iar cei pusi sa gestioneze situatia CFR –ului , de 25 de ani doar caseaza si trimit linii la fier vechi si vind CFR ul la bucata!!!



Articol din presa:
http://resita.ro/index.php/actualitate/item/3145-calea-ferata-anina-oravita-este-ca-si-salvata-unesco-ar-putea-include-minunatia-banatului-in-patrimoniul-sau


Gara din Anina












Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12526
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:30

Nu mai este tinuta in remiza locomotiva? In poza de mai sus pare destul de spalacita , decolorata. Uite cum arata in urma cu ceva timp: http://autoloco.forum777.com/t46-locomotiva-50-065-a-remizei-oravita

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:46

Nu știu dacă să râd sau să plâng...

Ce treabă are o petiție înregistrată la CFR Călători (probabil) cu ministrul?
Ce treabă are sula cu prefectura, pardon, locomotiva cu prefectura?
De unde să scoată CFR Călători câteva zeci de mii de euro ca să repare cazanul locomotivei din poze? În câți ani s-ar amortiza, chiar și la 50 lei pe bilet?
Nu există nicio lege care să impună vagoane compartimentate la anumite trenuri... mai mult, tendința e să se renunțe la compartimente, din motive de întreținere mai ușoară, dar și de siguranță (poți supraveghea video tot salonul). Pentru cine vrea să doarmă, există cușete și vagoane de dormit, care chiar sunt recunoscute în Europa pentru confort.
2 Ianuarie a fost zi de sărbătoare legală. Cine voiai să-ți răspundă? Casiera? E ca și cum ai cere informații la primărie de la femeia de serviciu sau de la portar. Casiera nu are în fișa postului să facă răspunsuri la petiții, ea are alte atribuții de serviciu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:47

COSTACHE MIHAIL a scris:
Nu mai este tinuta in remiza locomotiva? In poza de mai sus pare destul de spalacita , decolorata. Uite cum arata in urma cu ceva timp: http://autoloco.forum777.com/t46-locomotiva-50-065-a-remizei-oravita
Cred că e doar plină de praf și jeg. Și când au adus-o la București a avut problema asta, dar au stat cei de la CENAFER și au frecat la ea toată noaptea, ca să arate frumos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1247
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2667
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:52

NU va mai ascundeti in spatele casierei, stimate Dr2005 Cool

Pe fond problemele sesizate de acest om exista, asa este cum sunt relatate, halul in care a ajuns CFR-ul de azi nu il puteti ascunde cu zeflemeli si raspunsuri in doi peri...

De-aia ati ajuns in halul asta, ca tot timpul va credeti mari specialisti si dati raspunsuri in bataie de joc oamenilor, adica fraierilor care va platesc biletele la preturile aberante pe care aveti tupeul sa le cereti pentru viteze de secol XIX.
Sus In jos
spiderpc



Numarul mesajelor : 398
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1928
Data de inscriere : 12/10/2012

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Lun 16 Mar 2015, 23:58

COSTACHE MIHAIL a scris:
Nu mai este tinuta in remiza locomotiva? In poza de mai sus pare destul de spalacita , decolorata. Uite cum arata in urma cu ceva timp: http://autoloco.forum777.com/t46-locomotiva-50-065-a-remizei-oravita
Cand am fost vara trecuta, o parte din acoperisul de la remiza se prabusise si probabil ca au scos-o afara sa nu cada acoperisul pe ea.
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 00:06

Problemele sunt cunoscute, dar nu casiera trebuie să le rezolve.
Și nici nu poate cineva să bată din palme și să rezolve toate problemele. CFR S.A., CFR Călători, Ministerul, AFER sunt entități diferite, nu poți cere uneia să facă treaba alteia, că s-a dus vremea SNCFR-ului, când președintele SNCFR dispunea și restul executau ce dispunea ăla.
Iar sistemul feroviar nu se învârte în spatele satisfacerii dorințelor unui singur om, trebuie să îi împaci pe toți. Nu știu ce o să îi răspundă CFR SA și CFR Călători, dar probabil că va fi asemănător cu ce am scris eu aici.
Există o legislație - națională și europeană - care trebuie respectată și, în general, este respectată. Dacă legea nu prevede vagoane compartimentate și nu am de unde să scot vagoane compartimentate, ce să fac? Alea salon ce au? Au râie? Ca off-topic, chiar sunt mai ușor de curățat vagoanele salon decât cele compartimentate... la compartimente am găsit de multe ori gândaci de bucătărie. Pentru 32 lei în plus se poate merge la cușetă cu 6 locuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Elful



Numarul mesajelor : 103
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1028
Data de inscriere : 07/06/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 06:26

Noi nu avem salarii de "Europa" sa de permitem o calatorie la cuseta sau vagon, saptamanal sau lunar. Traim totusi in Romania si eu nu as da 350-400 lei pentru un bilet Bucuresti - Arad la dormitor sau 150-200 lei la cuseta sa dorm cu alti neconoscuti.
La fel si pentru chestia cu tariful de 50/30 lei pe ruta Oravita - Anina, pe bune? Eu nu as da atatia bani, mai bine 4 lei cu LDE-ul decat 50 cu aburoasa. Cand or sa fie lucrurile normale in tara asta (niciodata) vom plati cu totii.
Sus In jos
IonutChircu



Numarul mesajelor : 767
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3267
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 10:17

Dr2005 a scris:

De unde să scoată CFR Călători câteva zeci de mii de euro ca să repare cazanul locomotivei din poze? În câți ani s-ar amortiza, chiar și la 50 lei pe bilet?

Cred ca bani se pot scoate din multe locuri, nu trebuie sa fie neaparat de la CFR Calatori. CFR Calatori e o companie de stat, daca statul are interes sa dezvolte zona respectiva, sau cel putin sa nu o lase sa moara de tot, poate aloca bani de unde vrea el. Ideea e ca in general in Romania , statul are o gandire obtuza, iar CFR nu e cu nimic mai breaza. Repararea unei astfel de locomotive si punerea ei in circulatie ar genera venituri printr-o dezvoltare "pe orizontala", pe termen lung. Iar 100.000 EUR nici macar nu e vreo suma impresionanta pentru o investitie care poate scoate zona din anonimat. Nu se pune problema recuperarii costului initial din pretul biletului, se pune problema ce alte venituri poate genera in zona (turism, servicii). Nu cred ca undeva in lumea asta (Germania, Polonia, SUA) e ieftin sa intretii o locomotiva cu aburi sau niste vagoane istorice. Insa banii se recupereaza pe alte cai. Asa cum am zis mai sus, treaba asta trebuie gandita pe termen lung, nu de azi pe maine. Daca nu faci nimic, rezolvi doua lucruri dintr-un foc: se distruge si patrimoniul si moare si zona astfel incat atunci cand te vei trezi sa faci ceva, va fi probabil prea tarziu iar eforturile necesare mult prea mari.
Si mai e un lucru de spus, valabil in orice companie privata si normal ar trebuie sa stie si statul lucrul acesta: daca vrei sa cresti, daca vrei sa castigi bani, mai intai trebuie sa cheltui. Nu prosteste, (ex: cumparand vagoane noi care se taraie cu 40km/h pe o infrastructura aflata la pamant, asta apropos de salon vs compartimentat) ci cu cap. Dar fara cheltuiala nu se poate.

Un astfel de tren nici nu ar trebui sa circule non stop asa cum zicea cineva mai sus, ar fi o prostie. Dar vara, sau in preajma sarbatorilor de iarna, ar putea circula ca sa atraga tursitii. Noi insa bagam bani in frunze (cu care ne putem sterge la c..) cand cu banii cheltuiti pe asa ceva s-ar fi putut face enorm de multe alte lucruri ptr a promova eficient locurile frumoase din Romania

P.S : Oamenii astia cum de reusesc sa intretina asa ceva? http://parowozowniawolsztyn.pl/home/lang/en
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 819
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 20:10

Buna seara!
Dupa cum ai spus trebuie gandit totul pe termen lung. 100.000 de euro raportat la potentualul turistic al zonei si pe o perioada de 20 30 de ani este nimica. Dupa cum au spus foarte multi oameni de diverse natii pe care i-am intalnit in diverse colturi ale lumii: "La voi in Romania nu se iau decizii pe termen lung". You don't think towards the future.
E clar ca pe Oravita Anina o locomotiva cu Abur functionabila implica ca vor veni multi mai multi turisti decat acuma.
Toata zona va avea de castigat. Oamenii or sa aiba de lucru la pensiuni hoteluri,o sa mai vanda suveniruri... Sunt chestii interconectate care puse in miscare o data va fi bine pentru toti.
Acuma pe Oravita Anina pretul de 10 lei pe sens.Pret unic.

Locomotiva este garata in fata garii, cred ca e unsafe sa o tina in remiza. Nu repari si intretii se distruge totul.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12475
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15641
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 22:18

Elful a scris:
Noi nu avem salarii de "Europa" sa de permitem o calatorie la cuseta sau vagon, saptamanal sau lunar. Traim totusi in Romania si eu nu as da 350-400 lei pentru un bilet Bucuresti - Arad la dormitor sau 150-200 lei la cuseta sa dorm cu alti neconoscuti.
La fel si pentru chestia cu tariful de 50/30 lei pe ruta Oravita - Anina, pe bune? Eu nu as da atatia bani, mai bine 4 lei cu LDE-ul decat 50 cu aburoasa. Cand or sa fie lucrurile normale in tara asta (niciodata) vom plati cu totii.

Lui ii convine sa platesca 32 de lei pe cuseta ca merge pe banii statului adica moca pe spinarea cetatenilor, de asta s-a bagat in minister sa se plimbe in fiecare weekend pe moca pe carca prostilor, normal ca i se pare ieftin la cuseta, noi daca vrem sa mergem pana la Satu Mare platim 120 de lei doar la clasa 2, apoi sa mai dai si 32 pe cuseta sa mirosi picioarele la cine stie cine, mai bine te duci la clasa 2-a sau mai pui 100 de lei si te duci cu masina personala nu stai dupa tren la orele lor ci pleci cand vrei din fata blocului pana la destinatie fara sa schimbi nimic in parcurs, nu autobuz, nu tren, nu alt autobuz sau taxi ori duba.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mar 17 Mar 2015, 23:54

Greșit, călătoria ,,gratuită" implică plata a aproape 50% din valoarea ei, pentru că se pune pe ștatul de plată și se impozitează (cota unică, șomaj, pensie, CAS). Altfel aveam deja câteva mii de km cu trenul, nu mă limitam la 3001/3006 pentru ture pe lângă Câmpina și 9301/9006 pentru plimbat prin Teleorman. Sau mergeam în puii mei cu IR-ul, să nu pierd juma' de zi pe drum.
Anul trecut am plătit aproape 3 milioane pe 6 file de permis... plus 32 lei un supliment de cușetă și vreo 1000 RON (cu indulgență, o să fac un calcul zilele astea) pe bilete de regio pentru mine și bicicleta din dotare. Dar când am mers la cușetă era plină a naibii... în 1821 mai era un singur pat liber... al meu (că luasem bilet cu o zi înainte, altfel nu mai găseam la cușetă). Și dormitorul era plin, nu mai vorbesc de vagoanele de clasă.
A doua oară la 1821 m-am nimerit la Cărbunești, o noapte de luni spre marți. Locuri din părți, mai erau vreo 3 libere la clasa I și am luat acolo (cerusem la a 2a să am prize și climă... da' tanti nu și nu, că doar la clasa I mai are și mi-a dat la un 19-80 jegos). De la Petroșani s-a stat în picioare, de la Craiova la fel, deși erau 15 vagoane. Toate trenurile de lung parcurs (cu excepția rutelor unde șoseaua e mai scurtă decât CF, gen Brașov - Tg. Mureș și a grupulețelor spre tot felul de târgușoare cu pretenție de reședință de județ) sunt pline până la refuz. Așa că nu mai ziceți că n-are lumea bani, mai mergeți și cu altceva decât cu regio-uri semi-goale, care au unic scop transportul materialului rulant din punctul A în punctul B și sunt introduse în mers ca să ia subvenție și să nu circule ca GG.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 819
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 07:28

Am o nelamurire. Lumea si extrem de multi stiu informatia ca Operatorii privati primesc subventie pe numar de locuri din tren pa cand CFR primeste subventie pe numar de bilete vandute?
S-a strecutat cumva o mica greseala in contractele prin care se acorda subventii la privati?
Nu ma intereseaza folclor. Vreau sa stiu exact pe lege si daca informatia este reala, ca privatii primesc pe numar de locuri subventia.
O zi frumoasa. :TTT: :TDD:
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12040
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14076
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 09:25

Lumea doar crede că știe, în fapt știe doar măgăriile sindicaliștilor...
Contractele de servicii publice sunt aprobate prin HG nr. 74/2012 privind aprobarea contractelor de servicii publice în transportul feroviar de călători pentru perioada 2012-2015
Ultimele acte adiționale s-au dat în 21.12.2014 și s-au publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 934.
Citez de acolo:
,,1. În anul 2014 pachetul minim social în transportul feroviar de călători cuprinde doar trenurile Interregio și Regio.
2. Procentul maxim al compensației nu poate depăși 75% din total venituri pentru trenurile Interregio și 85% din total venituri pentru trenurile Regio.
3. Valorile compensației acordate conform pct. 1, pentru pachetul minim social aprobat, sunt următoarele:
a) pentru trenurile Interregio, 58,097 lei pe mia de călători-km și 18.394,76 lei pe mia de tren-km;
b) pentru trenurile Regio, 254,301 lei pe mia de călători-km și 18.394,76 lei pe mia de tren-km. "

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal



Numarul mesajelor : 1849
Reputatie : 4339
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Mier 18 Mar 2015, 11:34

Dr2005 a scris:
  3. Valorile compensației acordate conform pct. 1, pentru pachetul minim social aprobat, sunt următoarele:
  a) pentru trenurile Interregio, 58,097 lei pe mia de călători-km și 18.394,76 lei pe mia de tren-km;
  b) pentru trenurile Regio, 254,301 lei pe mia de călători-km și 18.394,76 lei pe mia de tren-km. "
Deci e o formula cu un binom ? se da pe calatori*km adunat cu tren*km ?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Petitia 706/707 din 11 Martie 2015   Astazi la 16:34

Sus In jos
 

Petitia 706/707 din 11 Martie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitia 706/707 din 11 Martie 2015
» Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
Pagina 1 din 3Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-