Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Retragerea certificatului de siguranta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3338
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6657
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 10:16

dan tm a scris:
Daca la RATB sau aici la noi la RATT se gasesc 5 tramvaie neconforme, 4 autobuze cu ITB expirat si 6 troleibuze neconforme se inchite transportul in comun?

La Metrorex nu s-a oprit circulatia dupa problemele descoperita la noile metrouri CAF, problema de care se ocupa si SRI

http://www.economica.net/cad-suruburi-si-lipsesc-piese-din-noile-trenuri-de-metrou-caf-sri-analizeaza-problema_95870.html

http://adevarul.ro/economie/afaceri/sri-analizeaza-problema-noilor-trenuri-metrou-caf-cad-suruburi-lipsesc-piese-1_54e75293448e03c0fdd089d2/index.html

Asadar e destul de evident ca e o problema pur politica.

Oamenii au ramas fara transport dar daca toti oamenii erau uniti si luau cu asalt prefecturile din judetele cu probleme? sa fi fost o problema ca nu au mers la lucru citeva mi de oameni? daca sareau multimanionalele?ce masuri politicianisto-populiste se luau?

Sindicalistii din CFR impreuna cu birocratii din CFR cred ca sint eterni acolo pe posturile lor de unde pot fura, dar poate intr-o zi se intoarce foaia.

Am mers la Golenti intr-un vagon din care cind se zgiltia in mers, vedeam fanta de lumina prin grila caloriferului.
OMT 535/2007 a scris:
Art. 5. - Prevederile prezentului ordin nu se aplică:

a) metrourilor, tramvaielor și altor sisteme feroviare urbane;

b) trenurilor compuse din utilaje de întreținere a căii, drezine automotor, automotor pentru diagnoză, pluguri de zăpadă și altele asemenea (în proprietate sau închiriate), utilizate de către administratorul/gestionarii infrastructurii feroviare pentru restabilirea circulației pe liniile de cale ferată deschise circulației publice afectate de calamități sau evenimente feroviare;

c)  rețelelor de cale ferată, care funcțional sunt separate de restul sistemului feroviar și care sunt destinate numai exploatării unor servicii de călători locale, urbane sau suburbane, precum și operatorilor economici care funcționează exclusiv pe aceste rețele;

d)  infrastructurii feroviare private, care este utilizată numai de proprietarul infrastructurii respective pentru propriile sale operațiuni de transport de mărfuri;

e) pe porțiunile de cale ferată cuprinse între frontiera de stat a României cu statele care nu sunt membre ale Uniunii Europene și prima stație de cale ferată de pe teritoriul României, In aceste zone circulația se va efectua în baza acordurilor sau convențiilor bilaterale în domeniul feroviar încheiate cu aceste state vecine.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4460
Reputatie : 5654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 11:49

Tu nu ai inteles ce am intrebat asa ca o sa simplific

au gasit 29 de motoare neconforme si au inchis toata firma, dar nu au inchis metroul pentru niste trenuri neconforme.

Ca sa intelegi, in uma unui control se lasa un raport de exemplu Curtea de Conturi lasa un raport de sute de pagini in care lasa masurile de remediere si termenul de remediere, nu inchide institutia(Primarie, Prefectura , Minister, Agentie, Guvern,Scoal, Spital etc)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10019
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12860
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 12:08

Aici e vorba de siguranță circulației
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2857
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 12:26

Daca la începutul activitatii, pana au reusit sa se dezvolte si sa se extinda, am inteles ca alta solutie decat utilizarea unor automotoare second-hand nu exista, acum cred ca ar trebui ca si Regiotrans sa achizitioneze automotoare noi!

In plus, ar trebui puse conditii mai stricte pentru operatorii privati de transport feroviar de calatori, in momentul in care li se inchiriaza sectii neinteroperabile si anume

-Un pachet minim de investitii in infrastructura feroviara de pe sectia inchiriata, cu posibilitatea ca in functie de volumul acestor investitii sa li se prelungeasca contractul de inchiriere.
-Intr-un anumit termen rezonabil, sa achizitioneze automotoare noi, produse de firme consacrate din Romania sau din strainatate.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3338
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6657
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 12:31

Adrian78 a scris:
Aici e vorba de siguranță circulației
O fi vorba de siguranta circulatiei, sunt convins ca daca se fac controale si se aplica legea la toti OTF nu mai circula nici un tren timp de cateva luni.
Va imaginati ce ar insemna asta ?
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1228
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 3098
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 13:07

ldh80 a scris:

 -Un pachet minim de investitii in infrastructura feroviara de pe sectia inchiriata, cu posibilitatea ca in functie de volumul acestor investitii sa li se prelungeasca contractul de inchiriere.
O singura problema: o investitie in infrastructura nu o amortizezi in 5 ani...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4460
Reputatie : 5654
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 13:09

Eu cred ca automotoarele lor sint mai noi decit malaxele CFR.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2857
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 13:22

Atunci se poate mari durata contractului de inchiriere a unei sectii la 10 sau 20 de ani, dar cu obligatia clar mentionata in contract ca in acest interval sa se realizeze de catre operatorul care a inchiriat sectia , anumite investitii in infrastructura feroviara.

Este adevarat ca automotoarele operatorilor privati sunt mai noi decat automotoarele Malaxa a cFR-Calatori (care demult trebuiau casate), insa ideea ar fi ca statul- prin politicile sale- sa incurajeze aparitia si dezvoltarea unor operatori privati de transport feroviar puternici si capabili sa faca investitii serioase in infrastructura si material rulant.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13401
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 13:44

ldh80 a scris:
cu obligatia clar mentionata in contract ca in acest interval sa se realizeze de catre operatorul care a inchiriat sectia , anumite investitii in infrastructura feroviara.
Operatorii sunt obligați ca, la sfârșitul perioadei de închiriere, să predea linia în aceeași stare în care au primit-o. Iar asta înseamnă ceva, pentru că, de obicei, angajații CFR S.A. au plecat cu tot cu tâmplărie, mobilier și bariere...

Un automotor nou are un preț de ordinul milioanelor de euro... nu se poate amortiza în 5 ani de exploatare nici la tarife de ICE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10019
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12860
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 14:00

Dar se și pot cumpara în leasing și Pesa Newag si Koncar reprezintă alternative pentru piața entrylevel
Sa nu ne mai ascundem după deget de zece ani puteau sa schimbe ceva mai ales pentru trenurile București Craiova puteaun moderniza vagoane și sa concureze și la confort numai la pret
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5691
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8777
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 15:20

cristi CFR a scris:
Adrian78 a scris:
Aici e vorba de siguranță circulației
O fi vorba de siguranta circulatiei, sunt convins ca daca se fac controale si se aplica legea la toti OTF nu mai circula nici un tren timp de cateva luni.
Va imaginati ce ar insemna asta ?

Atunci, dupa ce se rezolva problema cu Regiotrans sa treaca si la ceilalti operatori feroviari. Sa se aplice legea la toti! Daca  niciun alt OTF nu va fi sanctionat ca nu are materialul rulant in regula, inseamna ca ce s-a intamplat cu RT a fost o chestie politica.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4050
Reputatie : 7156
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 16:53

Sunt SH-uri, au deja zeci de ani in exploatare. Acum au iesit prost la control 29 de automotoare, peste 3 luni poate mai gasesc 20, samd. ce se va intampla atunci? De fiecare data li se va suspenda certificatul de siguranta feroviara? Are dreptate ldh80, ar trebui sa gaseasca o solutie pentru a inlocui treptat materialul rulant cu altul nou. Asa ar trebui sa procedeze toti operatorii feroviari, inclusiv CFR Calatori sa retraga malaxele din circulatie ca au mers destul din 1934 pâna acum si LVT-urile sa le trimita oriunde numai pe aici sa nu mai circule ca-s dezastro curat. Twisted Evil
Sus In jos
Tomi13leu

avatar

Numarul mesajelor : 167
Varsta : 28
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 2810
Data de inscriere : 07/04/2010

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 17:34

IonutCFR2009 a scris:
Sunt SH-uri, au deja zeci de ani in exploatare. Acum au iesit prost la control 29 de automotoare, peste 3 luni poate mai gasesc 20, samd. ce se va intampla atunci? De fiecare data li se va suspenda certificatul de siguranta feroviara? Are dreptate ldh80, ar trebui sa gaseasca o solutie pentru a inlocui treptat materialul rulant cu altul nou. Asa ar trebui sa procedeze toti operatorii feroviari, inclusiv CFR Calatori sa retraga malaxele din circulatie ca au mers destul din 1934 pâna acum si LVT-urile sa le trimita oriunde numai pe aici sa nu mai circule ca-s dezastro curat. Twisted Evil

Nu stiu ce ai cu LVT-urile,sunt mult peste malaxe! Singurul defect e suspensia pe arcuri cu foi.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6687
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 17:58

Daca ar fi sa ne luam dupa vechimea materialului rulant, CFR ar ramane fara tractiune. Smile
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1228
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 3098
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   Joi 19 Mar 2015, 18:36

Ar ramane GMurile si papagalii modernizati/noi: centuristele 2003-2004, munteanca si Delfinii
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Retragerea certificatului de siguranta   

Sus In jos
 

Retragerea certificatului de siguranta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Retragerea certificatului de siguranta
» Verificați-vă cunoștințele!
Pagina 3 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-