Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17583
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 13 Iul 2017, 18:23

Nu inteleg ce te roade pe tine, daca CFR considera ca trebuie 10 trenuri, atatea baga, se pot baga cate vor ei, nu e treaba nimanui asta.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 897
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 16 Iul 2017, 08:06

Opinia mea este că trenuri de noapte care să rezolve cererea de transport pe M300 ar trebui să fie cu circulație permanentă:

IR București Nord - Teiuș - Cluj - Oradea - Satu Mare pl. 17:30
IR București Nord - Brașov - Deda - Dej - Baia Mare pl. 19:30
IR București Nord - Brașov - Făgăraș - Sibiu - Arad pl. 21:30
IR București Nord - Brașov - Teiuș - Cluj pl. 23:30

IR de Iași pl. 23:00
IR de Suceava pl. 23:45
IR Constanța (cu grupă de Tulcea Oraș) pl. 23:50

bonus prelungirea IR de Cluj până la Oradea pl. 6:00
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 255
Reputatie : 2206
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: capitol cu vesti bune   Dum 13 Aug 2017, 21:38

vesti bune

Numar anunt: 177375 / 22.07.2017
Denumire contract: Servicii de modernizare a vagoanelor de calatori seriile 1980, 2180 - serie noua 1976 varianta II, 2176 varianta II

Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11,217,777 si 127,234,645 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente estimativ la un interval de 6 luni.
Valoarea totala a contractului subsecvent: minim 11.217.777 lei, fara TVA - maxim: 13.470.862 lei, fara TVA.

Pentru acordul cadru:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim -1 serviciu/vagon -maxim-25 servicii/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II- minim-4 servicii/vagon -maxim 32 servicii/vagon ;

Pentru contractul subsecvent:
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 1980, serie noua 1976 varianta II-minim 1 serviciu/vagon -maxim 1 serviciu/vagon
Servicii de modernizare a vagonului de calatori seria 2180, serie noua 2176 varianta II-minim 4 servicii/vagon -maxim 5 servicii vagon ;

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 255
Reputatie : 2206
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 13 Aug 2017, 21:39

Numar anunt: 177365 / 21.07.2017
Denumire contract: Servicii de modernizare vagon de calatori etajat individual din serie veche 2626 in serie noua 2616, 8416 si 3616 varianta II

Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 19,218,900 si 49,434,900 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent, cu valabilitate de 6 luni de la semnarea acestuia, se va incheia dupa finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru, iar urmatoarele contracte subsecvente se vor incheia estimativ la un interval de 6 luni. Valoarea estimata a contractului subsecvent: minim 19.218.900 lei, fara TVA - maxim: 21.970.800 lei, fara TVA.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 28.08.2017 16:00
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 255
Reputatie : 2206
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 13 Aug 2017, 21:39

Numar anunt: 177445 / 26.07.2017

Denumire contract: “Servicii de efectuat la vagoane de calatori AVA 200 CFR seria 2190" – impartita in 2 loturi

Durata acordului-cadru: 48 luni

Valoarea estimata fara TVA: intre 1,164,390 si 57,314,749.4 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract sectorial subsecvent va avea o durata de 6 luni, urmand ca urmatoarele contracte sectoriale subsecvente sa se incheie cu o periodicitate de 6 luni.

Lotul 1 - Servicii de reparatie planificata tip RG1, inlocuire osii-ax uzate complet sau defecte la osiile montate, inlocuire discuri de frana uzate complet sau defecte la osiile montate, refacere protectie anticoroziva si vopsire integrala in sistem poliuretanic, reparatii/ reconditionari/ inlocuiri de subansamble/ piese/ materiale constatate pe fluxul de reparatie ca necesar a fi efectuate la vagoanele de calatori AVA 200 CFR seria 2190
Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru lotul 1 este cuprinsa intre 1.072.520 lei si 2.507.951,52 lei

Lotul 2 - Servicii de modernizare echipamente si instalatii la vagoane de calatori AVA 200 CFR seria 2190
Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru lotul 2 este cuprinsa intre 91.870 lei si 183.740 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 29.08.2017 16:00
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 255
Reputatie : 2206
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 13 Aug 2017, 21:42

Si inca unul, care am inteles ca s-a atribuit deja de catre SC REMARUL "16 FEBRUARIE" SA., si vizeaza reparatii pentru 20-49 2xx si 20-31.

E foarte bine ca se incearca repararea a tot ceea ce se poate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10252
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13182
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 14 Aug 2017, 17:39


CFR Infrastructura
4 august la 13:08 ·
București, 4 august 2017
CFR SA începe lucrările de modernizare a 14 poduri și podețe feroviare din sudul țării
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA și SC ARCADA COMPANY SA au semnat două contracte de lucrări, în valoare totală de 34,2 milioane lei, pentru modernizarea a 14 poduri și podețe aflate pe raza județelor Argeș, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinți și Sibiu.
Contractele de modernizare a celor 14 obiective feroviare sunt finanțate din fonduri alocate din cadrul POIM 2014-2020 și de la bugetul de stat și au perioadă de implemetare (execuție+garanție) de 36 de luni (lotul I), respectiv 36 de luni (lotul III).
Lucrările de modernizare, structurate pe cele două loturi, au drept scop dezvoltarea infrastructurii feroviare din sudul țării, prin creșterea gradului de confortul și îmbunătățirea indicatorilor de siguranță, pe următoarele intervale de stații:
♦ Lotul I – 3 poduri și 2 podețe
● Pod km 115+565 - între stațiile Măldăieni și Mihăiești
● Pod km 200+306 - între stațiile Malu Mare și Banu Mărăcine
● Pod km 99+523 - între stațiile Golești și Pitești
● Podeț km 226+575 - între stațiile Balș și Spineni
● Podeț km 357+760 - între stațiile Valea Fratelui și Turnu Roșu
♦ Lotul III - 4 poduri și 5 podețe
● Pod km 40+875 - între stațiile Bărbătești și Jupănești
● Pod km 55+812 - între stațiile Pojogeni și Copăcioasa
● Pod km 15+550 - între stațiile Jirov și Corcova
● Pod km 20+698 - între stațiile Corcova și Motru Est
● Podeț km 286+035 - zona stației Filiași
● Podeț km 279+884 - între stațiile Coțofeni și Răcari
● Podeț km 5+303 - zona stației Tânțăreni
● Podeț km 6+592 - între stațiile Tânțăreni și Gilort
● Podeț km 6+939 - între stațiile Tânțăreni și Gilort
Menționăm faptul că prin modernizarea acestor obiective, CFR SA contribuie la dezvoltarea întregii rețele feroviare și oferă operatorilor de transport servicii de calitate și durate mai mici de călătorie sau de transport.
Foto: arhivă CFR Infrastructura
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2933
Varsta : 22
Reputatie : 4125
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 17 Aug 2017, 11:59

19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10252
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13182
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 17 Aug 2017, 12:20

mielutu zburator a scris:
19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.

Toate ajung saloane pacat puteau ramane compartimentate la fel ca 19-70 21-70
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 17 Aug 2017, 18:32

Toate vagoanele de clasa 2-a care se modernizează ar trebui sa iasă de la reparație cu spațiu la unul din capete pentru cărucioare de copii, cărucioare de invalizi, biciclete sau schiuri. La unul din capete 3 strapontine pe o parte și pe cealaltă parte spațiu liber de lungimea unui geam.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17583
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 18 Aug 2017, 07:25

Cine merge noaptea pe distanta lunga si are nevoie de confort sporit cumpara la cuseta sau la domritor, cine nu are bani sta la clasa.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 8763
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 18 Aug 2017, 11:12

Și cum să fac asta la Corona? Sau la un sezonier, dacă trebuie să plec la București peste 3 zile?

Trenul nu trebuia să fie accesibil tuturor? Inclusiv să ofere confort călătorilor? Parcă erai stângist în legătură cu asta, cum de ai devenit de dreapta?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17583
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 18 Aug 2017, 13:24

Corona este tren destinat in mare parte pentru calatoriile internationale nu pentru calatoriile interne pentru orice gigel care merge pe intern cateva statii. Pentru intern exista alte variante la urma urmei, nu stai in acest tren, el are calatorii lui pe ruta internationala.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2933
Varsta : 22
Reputatie : 4125
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 18 Aug 2017, 13:31

Varianta optimă mi s-ar părea ca toate trenurile de noapte să aibă cel puțin jumătate din vagoanele clasă compartimentate. Este inacceptabil să forțezi călătorul plătitor să stea cu ochii cruciți în neoanele alea oribile, pe niște scaune incomode, la comun cu alți 20-30 de oameni pe un tren de noapte, care face 1 miliard de ore până la destinație fără întârziere, și la care nașii nu-și bat capul să regleze lumina în interior și s-o lase la nivel minim posibil.
Dacă ai jumi-juma, cine vrea prize, filme și alte prostii în loc să doarmă ia la salon, cine vrea să se odihnească sau să stea în oarecare comfort să ia la compartiment. Mi se pare cea mai bună soluție. Oricum după mine cușeta cu 6 paturi nu mai are ce căuta în secolul XXI, e prea aglomerată, prea plină și să stai la grămadă cu încă 5 necunoscuți nu e ok. Aia de 4 e mult mai bună, e singura pe care o folosesc (bine, doar la ATC merg cu cușete) și e singura care merită din plin banii.


ÎNTRE TIMP, circulație modificată în zona Timișoara.
https://www.cfrcalatori.ro/992
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 8763
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 18 Aug 2017, 14:23

Kapпaтй a scris:
Corona este tren destinat in mare parte pentru calatoriile internationale nu pentru calatoriile interne pentru orice gigel care merge pe intern cateva statii. Pentru intern exista alte variante la urma urmei, nu stai in acest tren, el are calatorii lui pe ruta internationala.

Eu te intreb cat e ceasul si tu imi spui ca o sa ploua la noapte.

Am dat exemplul Coronei pentru ca am vrut sa iau loc la cuseta pentru ultimile doua editii de Rockstadt. Anul trecut, cum ajungea la 7 dimineata in Brasov mi-am bagat picioarele in tigania lor si am mers cu Dacosul pana la Sebes, iar de acolo cu niste prieteni cu masina. Uite asa au pierdut baietii undeva la 100 de lei.

Gigelul de fata nu merge cateva statii cu Corona, cel mai putin am mers intre Ciuc si Cluj. Si din cate am vazut de fiecare data la clase erau in majoritate absoluta calatorii pentru intern, pentru cel putin 200 de kilometri, deci pica teza ta. Cel putin in cazul claselor.

Revin, imi permit sa platesc suplimentul pentru cuseta, dar in sezon nu mai sint locuri cu cateva zile inainte in foarte multe cazuri. Daca intervine ceva si trebuie sa fac un drum neprevezut de ce sa merg in niste nenorocite de saloane ori de 20-49-uri?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   

Sus In jos
 

INFORMATII GENERALE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Informatii generale despre Softrans
» Piatra Olt (901)
Pagina 55 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-