Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 56 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 18 Iun 2017, 15:13

Măcar respectivul știe legislație și lucrează la birou la stat și mai se și plimbă pe banii ministerului. El măcar e pe subiect...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13781
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16109
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 18 Iun 2017, 19:12

Kapпaтй a scris:
Bicicleta e pentru copilasi sa se plimbe in parc sau pe ulita la tara, un adult are masina si se deplaseaza repede unde are treburi de rezolvat nu sta aiurea cu fieratania in spate prin tren, doar aia care nu au ce face fac asa ceva.
O, da, de aia există țările alea de copilași numite Olanda, Belgia, Elveția, ba chiar Ungaria... cu mașina nu ajungi rapid decât la distanțe mari, tot ce e sub 20 km și implică trecerea printr-un oraș, mai ales la ore de vârf, se face mai repede cu bicicleta decât cu orice mașină, oricât de Schumacher ar fi ăla de la volan. Să-l văd pe ăla care face de la Râul Doamnei la Gara de Nord 15 minute cu mașina. Și asta v-o spune unul cu permisul luat de 7 ani și cu mașină la scară... cu mașină nouă, nu rablă la mâna a 7a.

Karpaty a scris:
Ce conteaza ca scoti tu roata din fata, e tot fieratanie si tot la kg se taxeaza. Regulamentul se contrazice el pe el, bagajul voluminos se taxeaza conform grilei tarifare pentru bagaj voluminos si fieratania e bagaj voluminos.
https://cfrcalatori.ro/ro/servicii/servicii-biciclete
Până la urmă s-a schimbat regulamentul și nu se mai admit deloc biciclete, cu excepția celor pliabile... să vină vreunul să zică ceva, că îl zbor din tren cu tot cu chipiu și geantă. Și nu cred că sunt singurul dispus să facă asta.
La ora actuală se dau bilete de bicicletă pentru un singur grup... care s-a pus cu bicicletele în fața locomotivei și a făcut un scandal monstru în Gara de Nord acum un an. Poate ar trebui să facem cu toții la fel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 02:28

Îți dai seama cat de oftică unii că ei nu știu să meargă pe bicicleta mai ales sa mearga atât de mult.

După mintea lui îți trebuie facultate și master că să realizezi de ce pe traseele aglomerate circulă articulate sau autobuze mai dese decât pe traseele mia puțin circulate. Sau de ce la magazinul din colțul blocului vine pâinea cu Renault Kangoo in loc sa vina Tir-ul. Sau de ce circulă vagoane de Cușetă și dormitor la trenurile de lung parcurs și de ce nu circulă la IR-urile București-Brasov. Pentru asta îți trebuie facultate. Mă rog de ce nu circulă vagoane restaurant la Regio ? Răspuns : Pentru că îți Trebuie facultate ca să rezolvi acesta ecuație.

Vagoanele de bicicleta, alea puține care sunt ar trebuie sa circule acolo unde e cerințe și CFR Călători știe prea bine care sunt rutele/trenurile. Dacă eram Boss de boss la CFR Călători dimineață la prima oră ceream o situație clară a vagoanelor de bicicleta : Câte sunt, când le expiră revizia, pe ce trenuri circulă și de urgență schimbate cu alte vagoane. Să zicem că  2 vagoane 84-96 circulă la grupa de Botoșani a lui 1753 în secunda doi băgăm 2 vagoane de la IR 1636/1635 la grupa de Botoșani și mutam 84-96-urile pe IR 1636/1635 dar pentru asta îți trebuie facultate in România când totul ar poate rezolva in doar câteva ore. Da știu o să zică Gica Contra 2 că nu poți muta vagoanele unei regionale așa doar cu un telefon pe trenurile altei regionale, atunci le transferă soluții există dacă intr-adevar s-ar vrea...

@Dr2005 eu văd în linkul ăla că poți mere cu bicicleta in tren 4 bucăți. Teoretic și practic lumea de descurca fiecare cum poate și nu va rămâne nimeni cu bicicleta pe peron. Ar trebui incercata chestia cu 4 biciclete la in tren cu malaxa 900.

Apropo revin cu o vorba mai veche creație personala : Oricând pot demonstra la orice ora din zi sau din noapte pe orice tren de la CFR Călători că pot face blatul dacă chiar îmi doresc asta, deci daca ai bilet pentru tine, pentru bicicleta e apă de ploaie. Ce mi-e că dădeam 5 lei la casa de bilete ce mi-e că-i dau nasului tot la CFR Călători i dau.

Grupul ăla a obținut ce și-a dorit iar CFR Călători face discriminare oricum tot ei vor pierde la încasări, la imagine...

Uite doctore una că asta mi-aș lua scutesc și bani și la nevoie pot urca cu ea și în autobuz/autocar.

https://www.carpatsport.ro/special-bike/bicicleta-pliabila-mtb-fs-26-velors-v2607a-cadru-otel-culoare-negru-galben-217v2607a93.html



Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 19 Iun 2017, 02:35, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17583
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 02:34

Ce expert feroviar sunt unii de pe marginea caii ferate, ce le mai stiu ei pe toate, cum gasesc ei solutii la orice. Culmea ca acesti experti sunt doctori in orice, toate alea le stiu dar in realitate nimic. Tipic romanului se crede as in tot si nimic.

p.s.-cel ce latra zilnic peste tot adica aici si pe fb nu e colegul admin ci alticineva care refuza sa realizeze si sa recunoasca ce face. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 176
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 04:56

Îi cam dau dreptate lui Katalyn, cum ar fi posibil ca un tren Brașov-Galați să nu aibă loc de bicicletă? Sau Galați-Iași-Cluj, mai ales că pe-acolo sunt destule locuri un de se poate face mountain bike. Mulți ar prefera trenul în loc de bicicletă, să aibă 4-8 locuri de bicicletă la o garnitură. Măcar sezonul estival, sau în week-end. Practic, fiecare se descurcă. De exemplu, pe Iași-Galați cu Desiro, unde era răzuit semnul de bicicletă cu cheia de la apartament, cu tot cu bilet de bicicletă și locuri disponibile, am fost obligat să o demontez, mai avea un pic și-mi cerea să scot și pedalele. În schimb la vagoane salon de genul Brașov-Galați, i-am scos roțile și șaua și am băgat bicicleta între scaune, într-o parte. În cealaltă parte, tot între scaune roțile. Au încăput perfect, nașul n-a zis nimic, chiar fără bilet. Nu știu ce soluție ar putea fi, eu știu, poate vechile vagoane de poștă. Sper să nu spun o prostie.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1376
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3087
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 16:44

Trenul Iasi-Constanta apare pe site-ul www.cfrcalatori.ro prelungit la Mangalia.

In sfarsit dupa atatia ani s-a facut dreptate Smile Cand se vrea cu adevarat se poate. Felicitari pentru aceasta decizie in favoarea calatorilor!
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 504
Varsta : 33
Localizare : Ramnicu Sarat
Reputatie : 3502
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 18:03

cristy79 a scris:
Trenul Iasi-Constanta apare pe site-ul www.cfrcalatori.ro prelungit la Mangalia.

In sfarsit dupa atatia ani s-a facut dreptate Smile Cand se vrea cu adevarat se poate. Felicitari pentru aceasta decizie in favoarea calatorilor!

Eu il vad doar la plecari din Mangalia
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14106
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17583
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 19:58

Cea mai proasta masura a fost aceasta limitare la Constanta mai ales ca acest tren in istoria lui circula zilnic la Mangalia 365 din 365 deci nu era sezonier. Bine ca a fost bagat la Mangalia!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
sp59



Numarul mesajelor : 57
Varsta : 57
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2443
Data de inscriere : 13/03/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 19 Iun 2017, 22:31

IR 1966

Pl Cta 6:56
Ef N 7:26
Ef S 7:35
Cos 8:00
Cos Tb 8:05
Nep hc 8:16
Man 8:28



IRN 1965

Pl Man 20:35
Nep hc 20:50
Cos Tb 21:02
Cos 21:07
Ef S 21:24
Ef N 21:32
Sos Cta 21:54





Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10252
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13182
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 27 Iun 2017, 17:51

După trei ani și șapte luni în care linia nu a fost utilizată, Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători va relua, începând cu data de 17 iulie, circulația feroviară între Ilva Mică și Rodna Veche, trenurile venind mai ales în întâmpinarea elevilor navetiști.
Din surse oficiale am aflat că din 15 iulie se vor face probele în ceea ce privește gabaritul și semnalizarea, urmând ca două zile mai târziu circulația feroviară către Rodna Veche să fie reluată.
Zilnic, vor fi trei curse tur-retur de la Ilva Mică la Rodna Veche, după cum urmează:
* prima, cu plecare din Ilva Mică la 4.50 și întoarcere la Ilva Mică la 6.50, cu legătură pentru trenul Vatra Dornei – Bistrița;
* a doua, cu plecare la 10.00 și întoarcere în jurul orei 12.30, cu legătură pentru acceleratul Iași – Timișoara;
* a treia, cu plecare la 18.50 și întoarcere la 21.30, cu legătură pentru celălalt accelerat Iași – Timișoara.
Să mai spunem că lucrările de reabilitare a infrastructurii feroviare pe traseul respectiv au ajuns, marți, la intrarea în localitatea Maieru dinspre Sângeorz-Băi.
Privind retrospectiv, locuitorii de pe Valea Someșului Superior care se deplasau cu trenul pe ruta Ilva Mică - Rodna Veche și retur au rămas fără transport feroviar din data de 15 decembrie 2013. Serviciul de transport feroviar pentru călători era operat de către o firmă privată din Cluj-Napoca, care, odată cu intrarea în vigoare a noului mers al trenurilor, a decis să-și suspende cursele pe ruta respectivă. S-au invocat atunci cheltuielile de exploatare prea mari. Pe de altă parte, tot din 15 decembrie 2013, din motive de profit, firma clujeană s-a reorientat, mutându-și calabalâcul pe Valea Bârgăului, pentru a gestiona traficul de călători pe relația Bistrița Nord - Bistrița Bârgăului și retur.


http://www.mesagerul.ro/2017/06/27/veste-buna-din-17-iulie-se-reia-circulatia-trenurilor-de-calatori-intre-ilva-mica-i-rodna
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 453
Reputatie : 2737
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Sam 01 Iul 2017, 16:47

Tocmai ce a inceput vacanta elevilor, nu prea se leaga explicatia, daca era in primul rand pentru elevi, ar fi fost mai logic sa se reia circulatia la 1 septembrie...si nici orele nu prea au legatura cu naveta elevilor...La ce trafic va fi, probabil ca cel mai bine s-ar preta un railbus, CFR nu are din pacate (sper ca nu vor fi Malaxe)
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 826
Reputatie : 3806
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 03 Iul 2017, 20:47

http://railcolornews.com/2017/07/03/se-six-axle-efficiency-greencargo-purchases-trans-montana-locomotives/

Foare tare, vom exporta locomotive în Suedia!
Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 176
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 04 Iul 2017, 00:21

didinul a scris:
http://railcolornews.com/2017/07/03/se-six-axle-efficiency-greencargo-purchases-trans-montana-locomotives/

Foare tare, vom exporta locomotive în Suedia!

I-au dat și nume? Scufița Roșie? bom
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4707
Reputatie : 5992
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 04 Iul 2017, 08:13

019 a fost scufita rosie cind a fost in teste in Suedia.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1421
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2776
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin 07 Iul 2017, 13:45

Modificări în circulația trenurilor ca urmare a efectuării de lucrări la infrastrucutra feroviară




CFR Călători informează că în perioada următoare, pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară, vor interveni modificări în circulația următoarelor trenuri.

În perioada 11 și 12 iulie 2017 (în intervalul orar 06:35 – 16:15), au loc lucrări între Hm Valea Cernei și Hm Topleț (pe secția Orșova – Băile Herculane):

-trenul IR 72, București Nord – Orșova – Băile Herculane – Curtici – Lokoshaza, circulă astfel:

ca tren IR 12172 de la București Nord (plecare 05.45) până la Orsova (sosire 11.16)
de la Orsova la Baile Herculane se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la trenul IR 12172 la trenul IR 12272.
ca tren IR 12272 de la Băile Herculane (plecare 11.56) la Curtici (sosire 16.03).
de la Curtici la Lokoshaza circulă cu întârziere.

-trenul IR 1692, Timișoara Nord – Băile Herculane – Orșova – București Nord, circulă astfel:

ca tren IR 12692 Timișoara Nord (plecare 08.30) – Băile Herculane (sosire 11.18).
de la Băile Herculane la Orșova se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la IR 12692 la IR 12792.
ca tren IR 12792 Orșova (plecare 12.00) - București Nord (sosire 17.30).

În data de 19 iulie (între orele 08:10 – 00:00), au loc lucrări pe linia Blaj – Valea Lungă (pe secția Blaj - Copșa Mică):

-trenul 1745 București Nord –Copșa Mică – Baia Mare, circulă astfel:

ca tren IR 12745 București Nord (plecare 06.00) – Brașov - Copșa Mică (sosire 12.39).
ca tren IR 12755 Teiuș (plecare 14.40) – Baia Mare (sosire 21.35).
de la Copșa Mică la Teiuș se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la IR 12745 la IR 12755.

-trenul 1746 Baia Mare - Teiuș – București Nord, circulă astfel:

ca tren IR 12746 Baia Mare (plecare 05.17) –Teiuș (sosire 11.22).
ca tren IR 12756 Copsa Mica (plecare 13.28) – București Nord (sosire 20.11).
de la Teiuș la Copșa Mică se asigură transportul pasagerilor cu mijloace auto de la IR 12746 la IR 12756.

- trenul IR 1538 Cluj Napoca – Câmpia Turzii – Blaj – Copșa Mică – Mediaș – Sighișoara – Brașov – București Nord va circula ca tren IR 12538 Cluj Napoca (plecare 13.30) – Câmpia Turzii – Teiuș – Blaj – Copșa Mica – Mediaș – Sighișoara – Brașov – București Nord (sosire 23.34).

- de asemenea, intervin modificări și în circulația trenurilor Regio, care vor fi anunțate la nivel local.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   

Sus In jos
 

INFORMATII GENERALE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Informatii generale despre Softrans
» Piatra Olt (901)
Pagina 52 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 56 ... 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-