Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Urmatorul
AutorMesaj
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 545
Localizare : Iasi
Reputatie : 1905
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 12:08

Statia Neptun putea foarte bine sa mai gazduiasca niste trenuri dar daca este rea vointa pe fata nu avem ce face!
in alta ordine de idei, pe mine personal nu ma afecteaza prea mult limitarea pentru ca am solutia masinii(cu toate ca de cand are cuseta am preferat sa circul cu el ) dar este vorba de fapt de principiu si de respect fata de calatori.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:04

Ce trenuri să găzduiască? Că între Mangalia și Neptun tot linie simplă e, ca să meargă trenul din Mangalia în Neptun trebuie să ocupe linia... deci TUI, ore mecanici, partidă etc..

Plus că în Neptun nu se poate asigura salubrizarea garniturilor, nu se poate asigura re-alimentarea cu apă, de fapt nici paza nu se poate asigura.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1585
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3801
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:27

Dr2005 a scris:
Ce trenuri să găzduiască? Că între Mangalia și Neptun tot linie simplă e, ca să meargă trenul din Mangalia în Neptun trebuie să ocupe linia... deci TUI, ore mecanici, partidă etc..

Plus că în Neptun nu se poate asigura salubrizarea garniturilor, nu se poate asigura re-alimentarea cu apă, de fapt nici paza nu se poate asigura.

Dar pun si eu o intrebare acum mai piperata ..... De ce nu l-au limitat pe 2802 la Constanta si sa mearga 1962 /1961 la Mangalia? Va dau si raspunsul pentru ca le-ar fi sarit lumea in cap asa a zis sa lase mai putini prosti in Constanta decat pe ceilalti ca iesea scandal mare si devastari de vagoane daca limitau Sibiul la Constanta.... bom tongue
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:37

dar cum au reusit performanta sa inghesuie toate trenurile in intervalul ala orar?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5716
Reputatie : 8977
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:43

Si pot sa pariu ca la anul va circula din nou combinat cu trenul de la Suceava. Isi vor da seama ca anul acesta foloseste trenul mai putina lume decat anul trecut, dar nu se vor mai gandi si la cauza.
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 545
Localizare : Iasi
Reputatie : 1905
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:51

Katalin4653 a scris:
Dr2005 a scris:
Ce trenuri să găzduiască? Că între Mangalia și Neptun tot linie simplă e, ca să meargă trenul din Mangalia în Neptun trebuie să ocupe linia... deci TUI, ore mecanici, partidă etc..

Plus că în Neptun nu se poate asigura salubrizarea garniturilor, nu se poate asigura re-alimentarea cu apă, de fapt nici paza nu se poate asigura.

Dar pun si eu o intrebare acum mai piperata ..... De ce nu l-au limitat pe 2802 la Constanta si sa mearga 1962 /1961 la Mangalia? Va dau si raspunsul pentru ca le-ar fi sarit lumea in cap asa a zis sa lase mai putini prosti in Constanta decat  pe ceilalti ca iesea scandal mare si devastari de vagoane daca limitau Sibiul la Constanta.... bom tongue

Stai linistit ca panarma o sa iasa si asa;deja a inceput. avit
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 545
Localizare : Iasi
Reputatie : 1905
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:52

dan tm a scris:
dar cum au reusit performanta sa inghesuie toate trenurile in intervalul ala orar?
Ce este asa de greu, din birou de la cafelute se poate orice.Cred ca sunt cat China!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 14:58

Nu putem sa comparam cumva cu un mers de tren din anii 80? sa vem cum era atunci cum reuseau.
Doar atunci era un tabel cu vagoanele directe din tara spre Mangalia.

Poate ar trebui sa lase calculatorul si sa se puna sa faca mersul ca in razboi pe hirtia milimetrica, atunci ar putea strecura trenurile.

Acuma ,,nu ma lasa programul" simplu nu? Serdika nu ajunge 3111 in Arad pentru 4 minute. In plina noapte. Programul cica.


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Joi 18 Iun 2015, 15:07, editata de 1 ori
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 545
Localizare : Iasi
Reputatie : 1905
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 15:06

Nu trebuie mersul din anii 80, e suficient si de dupa 90-2000.
Pe atunci aveau loc toate trenurile si erau cam tot astea plus Deva-Craiova-Mangalia.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6015
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7297
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 21:54

Katalin4653 a scris:

Dar pun si eu o intrebare acum mai piperata ..... De ce nu l-au limitat pe 2802 la Constanta si sa mearga 1962 /1961 la Mangalia? Va dau si raspunsul pentru ca le-ar fi sarit lumea in cap asa a zis sa lase mai putini prosti in Constanta

Tu realizezi un pic cand vorbesti ? Iasiul combinat cu Suceava anul trecut avea la 15-16 vagoane ia imparte cele 2 trenuri si o sa-ti dea cam 8 vagoane daca mai punem ca unele sunt cu 60 locuri sau cate or avea 21-31 la ce numar ajungi ? Ia vezi ca matematica asta nu e chiar asa de grea. Sti ce capacitate au 13 etajate la RE 2801/2 ? 1508 locuri pe scaune clasa 2-a si 30 locuri la cls 1-a la 12 etajate 26-16 + 1 etajat 36-16 plus ca o parte din garnitura lui 2801 daca nu chiar toata mai face un drum ca Regio pe Mangalia-CT-Mangalia pana pleaca inapoi ca RE 2802.

Stim cu toti ca e nedrept fata de calatori lui 1961/2 mai ales ca e tren de rang superior dar e vina numai celor care au luat aceasta decizie, nu e cazul sa facem din tantar armasar.

Sus In jos
Jurnal Feroviar

avatar

Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 1301
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 22:07

Suceava anul trecut a avut 4 etajate, 5x20-49 200, 1x19-80, 2 cusete si 3x21-31 sper ca am scris bine...maxim 15 vagoane ca mai mult nu duce sectia CT-MG.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Joi 18 Iun 2015, 23:40

A avut 16 dar un vagon raminea in Constanta.

Aici e filmat.

https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw
Sus In jos
Jurnal Feroviar

avatar

Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 1301
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Vin 19 Iun 2015, 16:00

Eu l-am prins numai pe la Olimp-Mangalia, am si specificat ca mai mult de 15 vagoane nu duce sectia Smile .
Sus In jos
AndreiSV

avatar

Numarul mesajelor : 212
Varsta : 18
Localizare : Suceava
Reputatie : 1620
Data de inscriere : 05/03/2014

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Mier 24 Iun 2015, 19:05

24.06.2015
IR 1952:LOCO+40-31+19-55+20-49.2+20-49.2+20-49.2
IR 1953-2:LOCO+20-49.2+20-49.2+20-49.2+19-55+40-31
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2731
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5630
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   Mier 24 Iun 2015, 21:31

Macar are lume la cuseta? Nu are nici un rost sa platesti o groaza de bani si sa te trezesti dimineata la 4.

_________________
65-1219-8 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1952/1953 Suceava Nord-Marașești-Buzău-Fetești-Constanța-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» 922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» 908 : Rosiori Nord - Turnu Magurele
Pagina 5 din 17Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-