Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Lun Feb 16, 2015 7:13 pm

Stimate domnule Ministru,
si
In atentia:- Prefecturii Judetului Neamt,
               -CFR Calatori si CFR Infrastructura,
Subsemnatul Dimitriu Adrian Dan,
, supun atentiei domnului Ministru al Transporturilor si CFR Calatori/ Formare si compunere trenuri calatori urmatoarele aspecte:
Referitor la punctual 3 din petitia transmisa catre CNCF “C.F.R” S.A. cu nr 1655/1656/07.10.2014 va solicit ca pana la 15 Martie  2015 sa ne facilitati accessul la:
planul de proiect pentru repararea podului de la Gradistea
necesarul de buget pentru remedierea podului si pornirea circulatiei feroviare
Demersurile noastre le consideram intemeiate, dovada atasnd si articolul din ziarul financiar: (articol din 16 iunie 2011)

http://www.zf.ro/eveniment/transporturile-modernizeaza-gara-din-giurgiu-dar-calea-ferata-bucuresti-giurgiu-este-intrerupta-de-sase-ani-8350252

“De șase ani, legătura directă pe calea ferată dintre București și Giurgiu este întreruptă, după ce podul de peste râul Argeș, din apropierea localității Grădiștea, s-a prăbușit. Cu toate acestea, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a decis la începutul anului să modernizeze gara din Giurgiu cu 3,4 milioane de euro, deși doar 12 trenuri mai circulă prin această gară zilnic. Despre repararea podului de la Grădiștea însă același minister a uitat.
Pe de altă parte, transportatorii auto care au curse pe ruta București-Giurgiu au reușit să-și majoreze businessul în mod susținut în ultimii șase ani. În unele cazuri, firmele care oferă transport pe ruta București-Giurgiu au reușit să-și dubleze afacerile din 2005, anul în care podul de la Grădiștea s-a prăbușit, până în prezent. Spre exemplu, firma Nelmatour, controlată de Marian Mușat, Ion Dobrișan, Tudor și Laurențiu Erbatu, avea în 2005, anul prăbușirii podului de la Grădiștea, afaceri de 798.000 lei (220.000 euro), iar în 2009 veniturile crescuseră la 1,9 milioane de lei (448.000 euro). Similar, Omerta Impex, firmă deținută de Ilie Ene, a crescut de la un business de 281.000 de lei (77.600 de euro) în 2005 la 1,15 milioane de lei (272.000 de euro) în 2009, potrivit Ministerului Finanțelor.
Niciuna dintre companii nu a putut fi contactată ieri pentru a explica dacă avansul afacerilor poate fi explicat de problemele de pe calea ferată București-Giurgiu.
Pe de altă parte, primarii din comunele tranzitate de calea ferată București-Giurgiu susțin că podul de la Grădiștea nu este reparat pentru a stimula în continuare transportul auto.
"Probabil că acest lucru s-a și vrut, altfel nu se explică faptul că nu se repară podul de la Grădiștea. Traficul ar trebui reluat pe calea ferată București-Giurgiu, dacă nu prin prisma faptului că este importantă din punct de vedere economic, măcar din considerente istorice (București-Giurgiu este cea mai veche cale ferată din România - n.red.)", spune Ionel Moroacă, primarul comunei Daia, cu o populație de circa 3.000 de locuitori, una dintre localitățile tranzitate de calea ferată București-Giurgiu. "Impactul asupra locuitorilor din Daia este clar nefast, pentru că de aici oamenii merg la lucru în Giurgiu sau București și foloseau anterior foarte mult transportul feroviar. Acum stau fie pe marginea drumului, la ocazii, fie merg cu microbuzul sau autocarul". Edilul susține de asemenea că transportatorii auto care merg către București "au umflat prețurile, nemaiavând concurență". Câteva sute de locuitori din Daia fac naveta către București sau Giurgiu zilnic.


Referitor la punctele 31 si 32 din petitia 47925 din 14 Nov catre Ministrul Transporturilor solicitam in continuare:

Pana la remedierea problemei, mutarea trenului IR1589 de la ora 17:00 in intervalul 18-18:50.
Ce nu e clar. Sunt 2 trenuri prea apropiate ca interval de plecare in Directia Bucuresti Nord/Constanta. Unul la 16 si altul la 17. Solicit mutarea trenului IR1589 de la orele 17  in intervalul orar 18 - 18 50.
Va dati seama ca interesul firmelor de Microbuze este sa nu fie tren intre 17 si 20:15, astfel incat calatorii sa fie obligati  sa mearga  la microbuz!

Referitor la punctele 35 si 36 din petitia 47925 din 14 Nov catre Ministrul Transporturilor solicitam in continuare:

Un raspuns clar cu privire la numarul de vagoane noi care au fost achzitionate de CFR Calatori /Gevaro in intervalul 2004 - 2014.
Ne referim la voagoane noi, nu  vagoane reconditionate care au o viata de maxim 8 ani. Proprii experti CFR au declarat ca viata unui vagon Reconditionat este de 8 ani pe cand viata unui vagon nou este de 30 ani. S-a demonstrat ca daca se analizeaza un vagon “Reconditionat” se observa cum, pe langa chederele de la Gem déjà incep sa curga negreala de pe Chederele de la Geam….Romania nu-si mai poate permite sa mearga cu carpeli!

Punctul 71.
De ce nu ati suplimentat vagoane pentru trenul IR1838(pe data de 23/24 Dec 2014). Am calatorit cu acest tren pe data de 24 Decembrie 2014 intre statiile Campulung  si Campulung est. Erau oameni care stateau de 13 in picioare de la Timisoara de la orele 17:20 si atuncea era 6:35 dimineata a doua zi. Stimate domn Aurel Vlaicu!!!! Am numarat vagoanele si erau 3 de clasa a 2 a si un vagon clasa 1-a.
Consideram asta drept  sfidare si nepasare din partea dumneavoastra!

Punctul 72.
Solicitam reintroducerea personalelor directe din Gara Obor pe Ruta Bucuresti- Calarasi. Sunt microbuze directe si lor nu le convine existenta unui tren direct.

Punctul 73.
Solicitam refuzionarea CFR Calatori, CFR Infrastructura, Gevaro intr-o singura companie.

Punctul 74
Pe data de 28 dec 2014 an circulat cu trenul IR1754; acesta  nu avea cuseta in compunere. Am solicitat introducere cuseta pt acest tren.

Punctul 75
De ce ati modernizat gara Giurgiu?
(articol din 16 iunie 2011)

http://www.zf.ro/eveniment/transporturile-modernizeaza-gara-din-giurgiu-dar-calea-ferata-bucuresti-giurgiu-este-intrerupta-de-sase-ani-8350252
De șase ani, legătura directă pe calea ferată dintre București și Giurgiu este întreruptă, după ce podul de peste râul Argeș, din apropierea localității Grădiștea, s-a prăbușit. Cu toate acestea, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a decis la începutul anului să modernizeze gara din Giurgiu cu 3,4 milioane de euro, deși doar 12 trenuri mai circulă prin această gară zilnic. Despre repararea podului de la Grădiștea însă același minister a uitat.

Punctul 76.
Vi s-a solicitat de nenumarate ori. Revenim. Solicit ca pana la data de 15 Martie 2015 sa fie rezolvata urmatoarea speta.

Solicit ca IR1655 in relatia Bucuresti Nord Bacau sa fie prelungit pana la Piatra NEamt si sa ajunga la orele 13:45 in Piatra NEamt.
Tren
Bucuresti
Bacau
Piatra NEamt
IR1655
07:15
12:01

Nou Tren Regiu


13:45
Nu exista nici o legatura intre Bacau si Piatra NEamt (Oras Turistic) intre orele 07:16 si 14:13. Sau ne oferiti un microbuz stimate domn Aurel Vlaicu!



Cele 4 vagoane care au venit de la Bacau vor pleca inspre Bucuresti la orele 14:23 si va ajunge la bucuresti la orele 21:25.

Tren
Piatra NEamt
Bacau
Bucuresti
R5462
14:23
16:01

IR1656

16:28
21:25

Vagoanele care au venit de la Bucuresti vor circula pana la Bacau cu plecare la 14:23 ca actualul personal R5462, iar in Bacau vor fi preluate de o locomotive elctrica. Pana acuma ce se intampla este ca vagoanele care vin ca IR1655 ajung in Bacau la 12:01 si sunt garate pana la Orele 16 in Bacau. De ce ?

In felul acesta va mai exista un punct de venit si incasari suplimentare pentru CFR calatori si astfel incat locuitorii municipiului Piatra Neamt, resedinta de Judet!!!!, oras turistic  vor avea la dispozitie un tren care pleaca dupa amiaza inspre Bucuresti Nord.

De asemena vor putea sa calatoreasca pe Ruta Bucuresti Nord Piatra NEamt in cursul dimineatii. Pentru moment este imposibil de a ajunge folosind serviciile CFR calatori in Piatra NEamt plecand dimineata din Bucuresti.
Va rogam sa rezolvati aceasta problema pana pe data de 1 Matie 2015.

Punctul 77
Solicitam ca IR 1581 sa aiba oprire in Medgidia sa se poate prinda legatura la R8653. Veti argumenta ca este varful de lance al CFR –ul minunea minunii, trenul care ajunge la Constanta in 2 ore si ca nu se poate.
Atuncea de ce pe 3 ianuarie, trenul a stationat in  camp 15 minute inainte de Medgidia si IR1581 a ajuns la Constanta cu 15 minute intarziere la 09:45 nu la 09:30.?

Punctul 78:
De ce intre Tulcea Oras si Babadag sunt necesare una ora si zece minute pentru a parcurge 39km?

Punctul 79
De ce calatorilor care calatoresc pe Ruta Sibiu Bucuresti Nord cu autocare care pleaca vizavi de Gara din Sibiu nu li se spune ca exista autocar catre Bucuresti cu schimbare in Copsa mica. Ei de ce ofera microbuze directe pana la Bucuresti.?

Punctul 80
De ce intre Tulcea si Bucuresti Nord, Babadag Bucuresti  sunt Microbuze directe pe cand CFR calatori refuza macar sa ofere o legatura decent catre Bucuresti. Nu sa stau  ore prin gara in MEdgidia sa astept legatura.

Punctul 81:
Solicitam ca IR1645 sa aiba grupa de Cluj pe langa grupa actuala de Tirgu Mures. Trenul IR1645 ajunge la 18:29 la Deda. Solicit ca acest tren sa aiba o grupa care continue pana la Cluj cu sosire la Cluj Napoca 21:50.
Mentionez ca electrica pentru trenul IR1645 este garata in statia Deda pana a doua zi 14:22 cand va duce perechea IR1646 pana la Brasov. Deci nu e nici o problema ca electrica sa continue pana la Cluj (sosire 21:50) si va pleca la orele 10:50 a doua zi inspre Dej- Deda- Brasov – Bucuresti. Vagoanele de la Tirgu Mures vor fi atasate in statia Deda.
Punctul 82:
S-a ajuns ca orice dorinta de a imbunatati ceva in CFR sa fie blocata la nivelele ierarhice superioare. Prin teroarea de a fi dat afara, orice initiativa a angajatilor in cadrul CFR este sugrumata in fasa.
Pe holurile Palatului CFR in Bucuresti se discuta ca linia Bucuresti Piatra Neamt “vor s-o dea la microbuze”.De ce?


Punctul 83
Am circulat pe data de 14 Dec 2014 pe Ruta Piatra Neamt Bucuresti Nord.
Solicit inlocuirea celor 2 vagoane tip salon (RE5482), pe Ruta Bicaz  Bucuresti Nord,care se ataseaza la orele 00:57 la IR 1754 in gara Bacau, cu vagoane compartimentate.
Aveti Solutia ori sa luati vagoane compartimentate de la trenurile cu parcurs de zi si alocarea lor pt trenurile cu parcurs noaptea, ori folosirea vagoanelor compartimentate care stau nefolosite la intrare in gara Ploiesti Sud.
Vagoanele de tip salon au fost concepute pentru trenuri Cursa sau cu parcurs in timpul zilei. Gradul de inconfort oferit de vagoanele tip salon este maxim. Sunt complet inadecvate pentru trenurile cu parcurs noapte si nu asigura confortul calatorilor la standarde europene.
Am fost deranjat permanent de diversi calatori care vorbesc toata noaptea, este un du-te vine permanent, cand se deschide usa intre vagoane se face frig in tot vagonul. Scaunele nu se pot inclina. In jumatate de vagon caldura nu functiona corespunzator.
Punctul 84
Solicit introducerea unui tren RE pe ruta Sibiu- Pitesti Bucuresti .
Nu introducerea domnilor ci Reintroducerea trenului R2014, care sa circule pana la Bucuresti. De ce l-ati scos domnilor? PE care firma de microbuze deranja? Acest tren circula in 2005.(Vedeti poza cu orarul plecarilor, poza facuta in gara Sibiu in 2 ianuarie 2005).
Orarul acestui tren sa fie:
a. Sibiu 22:30
b. Rm Valcea 00:30
c. Piatra Olt  01:38 (schimbare sens locomotiva 15 min)
d. Slatina 02:08
e. Pitesti 03:46 (schimbare sens locomotiva 15 min)
f. Bucuresti 05:45 Bucuresti Nord.

Prin acest traseu orar va exiata un tren care va fi la dispozitia tuturor calatorilor din Valea Oltului, Oltenia, Slatina (resedinta de Judet), Pitesti (resedinta de judet)spre Bucuresti.

Acest tren va opri in statiile principale si va prelua calatorii care nu vor mai trebui sa stea in Microbuze INCONFORTABILE, ci vor avea un grad ridicat de confort si siguranta. Li se vor asigura conditii de transport la standard europene.

( Acest tren a circulat in perioada verii pana la Constanta cu plecare la 18 45 din Sibiu si 20:30 din Constanta(Mangalia) Solicit ca acest tren sa se intoarca seara dupa 18:00 direct pana la Sibiu. Durata parcurs 7 ore si 15 min. Acest tren va putea circula cu plecare dupa orele 18:00 din Bucuresti cu sosire 01:00 in Sibiu.)
Sa revenim la punctul 1 din petitia din 7 Oct 2014 (cu nr intrare 1655/1656)
Nu ati facut nimic concret pentru a rezolva problema calatorilor pe ruta Sibiu Bucuresti.  Trenurile suplimentare care circula prin Sibiu au fost deviate prin Sibiu datorita lucrarilor effectuate la coridorul European Teius- Sighisoara – Brasov. Acesta stire am auzit-o la Radio Romania Actualitati pe data 14 Dec 2014.

Pe dumneavoastra nu va intereseaza in nici un fel calatorii. Caltorii din Sibiu, Capitala Culturala Europeana doresc un Tren direct care sa plece noapte din Sibiu si sa ajunga in Bucuresti la prima ora(tren care a existat). Nu imi faceti print Screen si imi aratati o legatura prin COpsa Mica, unde trebuie sa stau o ora in gara sa astept tren de legatura in Conditiile in Care firmele de Microbuze Normandia, Dacos, Teansmixt pleaca din fata Garii sibiu si au Curse Directe catre Bucuresti Nord. Ei de ce nu ofera transbordare cu timp de asteptare de o ora in Copsa mica.De ce?

Atasez poza facuta pe 2 ianuarie 2005 in Gara din Sibiu prin care se vede clar ca a existat tren direct catre Bucuresti venind de la Arad.R926
De ce l-ati scos domnilor? PE care firma de microbuze deranja?





Cu stima si deosebit respect,
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Lun Apr 13, 2015 6:03 pm

Hristos a inviat dragi Romani!!!

De ce refuzati sa raspundeti domnilor?Petitia a fost depusa pe 3 februarie iar eu am primit-o pe 9 aprilie data postei, a fost expediata. Cei de la minister i-au dat numar de inreg 24.02.2015.
De ce nu ati raspuns la punctul 31, 32, 35, 36,71, 72, 73, 74, 76, 77, 78,79, 80,81,82,83, 84, si punctul 1
DE CE?
Mai jos raspunsul primit de la minsiter...




Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Lun Apr 13, 2015 6:23 pm

De la MT s-a redicrecționat la CNCF ,,C.F.R." S.A.. Având în vedere prevederile OG 27/2002 privind regimul petițiilor, cu modificările și completările ulterioare, vina e strict a C.F.R. S.A. ... fiind redirecționată, MT nu avea obligația de a răspunde.

Macarie Moldovan nu mai e director la CFR S.A. de vreo lună... sigur s-a rătăcit ceva pe la poștă, altfel nu avea cum să plece semnată de el.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Dum Apr 19, 2015 5:51 pm

Revenire...

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Dum Apr 19, 2015 7:22 pm

Ăla e număr de înregistrare de la CFR S.A. ... deci doar CFR S.A. îți va răspunde, chiar dacă ai scris pe ea ,,domnului ministru". Registratura MT e pe partea cealaltă, la poarta G.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4997
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Mar Apr 21, 2015 10:28 am

Ce imi place punctul 81... se poate face 1645 pana-n Cluj in timpul lucrarilor, despre asta mai in jos. Altceva, nu-mi se pare normal sa izolezi bucurestenii sau muresenii de tren fiind nu are vagon de bicicleta pe toata distanta. Poate o sa citeasca cineva aceasta postare....

Inainte de toate este necesar sa clarificam ca introducerea vagonului de bicicleta trebuie rezolvata cu vagon suplimentar, nicidecum cu inlocuirea unui vagon 22-96. De ce in Brasov detasa acel vagon? Au frica ca in loc la 16 osii sa mearga 20? Bucurestenii care sunt saturati de Valea Prahovei isi petrec concediul in Tusnad sau Izvoru Muresului. Din Mures sunt o groaza de oamenii care merg in excursie pe defileu ori la Izvorul Muresului, iar tren  care sa serveasca aceasta dorinta nu exista. De adaugat ca  V,S,D este haos in 1645  fiind capacitatea maxima de la Brasov, si sper sa nu creada cineva ca trenul se ingoleste in Miercurea Ciuc....... Valabil si la 1646 in zilele de J sau V de exemplu.

Stati asa ca treaba nu opreste aici. Trenul Targu Mures-Iasi este anulat. E greu sa introduci 3 vagoane combinat cu 1645/1646 pana la / de la Siculeni? Acel tren era trenul studentilor ardeleni si moldoveni. Acum in lipsa de tren merg frumos cu Autobuzul Cluj-Iasi.
Bistrita ( CAPITALA JUDETULUI BISTRITA-NASAUD) NU are legatura pe zi cu capitala tarii ( Nici macar Brasov), cum am discutat mai devreme ar trebui reintrodusa garnitura de doua vagoane la 1645/1646 cu realizarea acestui scop.

In concluzie s-ar putea sa faca 1645/1646 tren mare si cunoscut dar.. nu se vrea...  5 vagoane Mures+ 3 Iasi + 2 Bistrita si 3 la Cluj eventual.

_________________
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Mar Apr 21, 2015 1:13 pm

Sa amesteci "fostul" tren cu traditie Timisoara - Galati / Iasi cu 'diurnul' 1646 / 1645 Tirgu Mures - Bucuresti mi se pare o porcarie. Poate cu finalizarea coridorului IV Ar putea incerca trasa experimentala de 140 pentru Timisoara - Galati pe considerentul ca se reduc timpii de mers cu cel putin o ora 30' si sa fie un avans fata de 1646 / 1645.

Vagon de biciclete nu cred ca ne este util pe Tirgu Mures - Bucuresti, desi o singura data am vazut niste romani de etnie maghiara care se ciondaneau cu casiera sa le dea bilete de bicicleta la Sfantu Gheorghe. Plus ca cine vrea o tura cu bicicleta prin zona Toplita / Izvoru Muresului are tren 4508 (desi e cam tarziu la 10:55 din Tirgu Mures), iar 4141 / 4506 este prea matinal pentru niste amatori de cycling.

Din Bistrita nici nu stiu daca a plecat vreodata tren de zi Bistrita - Bucuresti, dar daca ipotetic ar trasa Cluj - Bucuresti (trasa fostului IC 534 dar deviat pe Dej - Deda - M. Ciuc) i-ar putea lega cu o cursa de autobuz. Doar au destule Arway-uri noi-noute prin judet, 2 inchiriate si pendule Bistrita - Saratel. Exact la fel face si OBB in Italia pentru statiile in care "rivalul de stat" Trenitalia le-a interzis cu desavarsire sa opreasca EC-urile Munchen - Venezia operate de OBB pentru a nu le fura clientii. Prin urmare austriecii au bagat curse cu autocare pentru clientii care vor sa foloseasca serviciile OBB in detrimentul celor apartinand Trenitalia. pig

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Mar Apr 28, 2015 10:45 am

Raspuns...



Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015   Astazi la 6:21 pm

Sus In jos
 

Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015
» Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014
» Istoricul vagoanelor de calatori din Romania
» Statistici privind numarul de calatori pe calea ferata
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-