Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 23:16

Nu cred că în Germania sau Franța e mai ieftin trenul la ora de vârf și mai scump în afara ei, ci invers, tocmai pentru a aduce călători și în afara orelor de vârf. Mă refer, evident, la biletele luate măcar cu o zi anticipație, nu cu 5 minute înaintea trenului, cum e tendința la noi (nici eu nu îmi cumpăra biletul cu anticipație).

Valoarea aia de 35 de călători e determinată din calcule, pe o secție de aprox. 60 km, de câmpie. Evident, valoarea optimăî variază după mai mulți factori: numărul de opriri, rangul trenului (la R e subvenție mai mare), profilul secției, tipul materialului rulant ș.a.m.d..
Dar, regret să vă dezamăgesc, scopul CFR Călători e să meargă măcar pe zero, dacă nu chiar pe profit, nu să facă transport social. Nu mai suntem în comunism, fiecare e liber să meargă cu ce dorește, există mijloace de transport pentru toate buzunarele. Efectul concurenței pe piața feroviară se vede, iar călătorii au de câștigat.

Să sperăm că nu se va trece - așa cum recomandă Master Planul - la crearea mersului de tren la nivel central și licitarea fiecărei trase în parte. În cazul ăsta nu vor mai exista trenuri R cu mers de IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 08:22

Daca un angajat din ministerul transporturilor zice ca trenul NU este mijloc de transport social, ce pretentii sa mai ai, oamenii nepotriviti la locul nepotrivit. Exact ce spuneam, asta e CFR/Romania si te duci unde vezi cu ochii.
Trenul este mijlocul de transport social sustinut de stat pentru a avea populatia tarii cu ce se deplasa prin tara, nu-ti convine ce-ti ofera statul esti liber sa alegi orice altceva dar sa ajungi sa spui ca trenul nu e mijloc de transport social ............... nu mai am cuvinte. Iti faci cruci si cu stanga si spui Doamne fereste in ce hal am putut sa ajungem, atat CFR cat si toate institutiile statului.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 11:35

Karpaty a scris:
Trenul este mijlocul de transport social sustinut de stat pentru a avea populatia tarii cu ce se deplasa prin tara, nu-ti convine ce-ti ofera statul esti liber sa alegi orice altceva dar sa ajungi sa spui ca trenul nu e mijloc de transport social ...............
Trenul este mijloc de transport social... în Coreea de Nord, în China, eventual în Rusia. Dar și acolo sunt rute fără trenuri, pentru ca poporul să nu se deplaseze pe anumite rute (și, eventual, să se adune în grupuri mari și să ,,comploteze" împotriva conducătorilor iubiți). Nu putem compara acea situație cu cea din Europa. La noi, trenul este utilizat pe linii cu flux de călători care să justifice utilizarea sa. Nu pentru 10 călători, nu ca să avem ce să pozăm în gară. Chiar și DB a desființat numeroase linii pe care circulau trenuri formate din automotoare de capacitate mică. Și tare îmi e că și Ungaria o să facă la fel după ce s-or duce BZMot-urile și noi vom face la fel după ce Malaxele își vor face norma de casare. Trebuie să privim spre viitor, nu spre trecut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 12:19

Privesti spre viitor cu o minte limpede si clara deschisa spre ceva bun si de viitor nu cu anulari de trenuri si inchideri de sectii, inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri dar nu inchizi Rodna Veche de exemplu sau Husi. In fine oricum vorbesc degeaba ca "specialistii" tot ce ii taie capul fac si o sa ajungem sa le aratam copiilor, uite fiule, pe vremea mea astea erau trenuri si circulau pe liniile astea care le vezi tu acum rupte si ruginite. Mad
Statul trebuie sa sutina transportul feroviar nu sa il abandoneze, de ce nu dai exemplu ca in Germania/Franta, statul investeste in infrastructura si in trenuri de viteza, astea nu le vezi, vezi doar ca trebuie sa distrugem, sa anulam, sa inchidem. Mad Mad Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7930
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12543
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 12:59

De cateva zile trenurile Regio 8002/8003 Constanta - Bucuresti Obor si Bucuresti Obor - Constanta au in compunere doar 3 vagoane!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 13:30

Karpaty a scris:
Privesti spre viitor cu o minte limpede si clara deschisa spre ceva bun si de viitor nu cu anulari de trenuri si inchideri de sectii, inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri dar nu inchizi Rodna Veche de exemplu sau Husi. In fine
Nu știu de ce Regional a renunțat la Rodna Veche.... au crezut că dau lovitura cu Cheresigul, fără să realizeze că OTL se extinde puternic și îi va lăsa fără obiectul muncii (la fel a făcut și TFC cu Felix).
Mai grav mi s-a părut ce s-a întâmplat la Dornișoara... situația sa e oarecum asemănătoare cu cea de pe Giurgiu - Grădiștea, în sensul în care trenul își scotea banii pentru liniile respective, dar aducerea lui de la depou la intrarea pe secție anula tot câștigul, ba chiar producea și pagubă. Din păcate, nu se merită să construiești o remiză pentru un automotor (Rodna) sau 3 (Giurgiu). Să zicem că la Giurgiu s-ar fi putut face o înțelegere cu CFR Marfă (dar și ăia se pregătesc să își închidă remiza, dacă nu au făcut-o deja), dar la Dorna nu ai cum. De aia nici pentru privați nu e prea atractivă linia aia... cel mult să intre un privat pe Vatra Dornei - Ilva Mică - Bistrița și să ducă astfel și un automotor pentru Dornișoara.

Hușiul era legat economic de Iași, mult mai accesibil pe cale rutieră. Păcat că au avut unii grijă să distrugă autogara (au ajuns oamenii pe drumuri, mulți giraseră RK-urile al autobuze cu apartamentele; autobuzele au ajuns la fier vechi până la urmă, deși aveau totul nou pe ele), cred că sunt mai mulți care regretă mașinile alea decât trenul.

Citat :
Statul trebuie sa sutina transportul feroviar nu sa il abandoneze, de ce nu dai exemplu ca in Germania/Franta, statul investeste in infrastructura si in trenuri de viteza, astea nu le vezi, vezi doar ca trebuie sa distrugem, sa anulam, sa inchidem. Mad Mad Mad
Unde investește statul francez sau cel german în cioturi de linie cum ar fi la noi Grănicei sau Rodna Veche?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 14:23

Ma refeream in general, ce fac strainii, modernizeaza liniile, au trenuri de mare viteza, conditii de lux demne de 2015 si ce face romanul, specialistul CFR, la ce ii sta mintea, sa anuleze, sa inchida sectiile, sa distruga transportul feroviar.
Nu mai continui ca nu am cu cine.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1877
Reputatie : 4373
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 17:59

Karpaty a scris:
inchizi alea care chiar sunt pierdute, gen Grniceri . Mad Mad Mad
Cred ca e vorba de Graniceri, Arad
la wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Grăniceri

Wikipedia a scris:
Grăniceri is a significant railway frontier crossing point.
Chiar e un "punct de trecere feroviar important "?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 13 Ian 2015, 19:23

A fost vreodată punct de trecere a frontierei acolo? Punct rutier s-a încercat să se facă acum câțiva ani, s-au asfaltat drumurile de ambele părți și acum e o barieră între ele și atât... că Ministerul de Interne nu mai dă aprobări, pe motiv că intrăm în Schengen peste câțiva ani și nu merită investiția. Cam prin toate satele de frontieră cu Ungaria e aceeași situație, ba și cu Bulgaria sunt vreo 2.

E posibil ca, înainte de 1918, linia să fi ajuns până la Chitighaz (Kétegyháza), chiar se văd pe Google urmele unui rambleu de cale ferată.

Later edit: într-adevăr, linia continua până la Kétegyháza, dar a fost desființat și tronsonul Kétegyháza - Elek (Aletea) - Grăniceri. Poate asta ar fi salvarea liniei: refacerea legăturii cu Ungaria. Iată și gara: http://www.instantstreetview.com/2ky7rmz3t3tabz2kwzo7z2u

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
matei vulcan



Numarul mesajelor : 87
Varsta : 36
Localizare : Constanta
Reputatie : 1376
Data de inscriere : 03/06/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 20:55

Buna seara.As avea o intrebare la voi:am cumparat mai devreme un bilet pt seara asta de la Brasov la Satu Mare la vagonul de dormit.Dupa ce dna de la casa mi-a zis ca la 1741 nu se mai putea da bilet la vag de dormit pt ca trenul plecase din Bucuresti si "era inchis la vanzare" pt vag de dormit si ca oricum era plin,mi-a dat la 1641 doar ca aici este o problema.Vag de dormit in sistem apare ca merge doar pana la Dej calatori,de acolo trenul transformandu-se in regio expres 4090 dar fara vag de dormit.Dupa ca s-a discutat cu toate colegele inclusiv cu sefa de tura sau ce-o fi fost si s-a sunat nu stiu unde,s-a aflat ca merge si vag de dormit la Satu Mare,dar tineti-va bine,fara calatori,doar atasat trenului regio.eu ,la auzul acestora eram stupefiat.Si mi se spune ca eventual sa vorbesc acolo la Dej cu insotitorul de la vag de dormit poate ma lasa sa raman in el...............voi ati mai auzit asa ceva?deci vag de dormit merge la Satu Mare dar fara calatori,doar asa atasat dupa vagoanele normale in care eu ar trebui sa ma mut.Cunoasteti vre-o solutie pt enormitatea asta?mersi!
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2524
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5654
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 20:59

Nu stiu ce a vazut doamna de la casa de bilete, eu m-am uitat acum in sistemul X-sell si RE 4090 apare cu vagon de dormit, cuseta, clasa 1 si clasa 2.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 21:06

Fereasca Dumenezeu de oameni prosti, oameni care lucreaza unde nu e de ei, asta e in CFR. O prostie imensa cat ei de mare, cum sa circule fara calatori acel vagon de dormit si cuseta??? Te crucesti cand auzi asa ceva de la angajatii CFR care normal ar fi sa invete calatorii dar nici ei nu stiu, sunt calatori care stiu mai multe ca ei. Vai steaua lui de CFR si de ce angajati are.
Deci sa lamurim treaba, trenul asta 1641 circula la Dej, de acolo se transforma in RE 4090 si circula la Satu Mare dar calatorii care au bilet la dormitor/cuseta nu se muta in vagoane clasa, stau acolo pana la destinatie!!!.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 21:20

De vreme ce spui ca ti s-a dat bilet pina la Satu Mare restul sint povesti de ceferisti prosti din gara, doar nu ti-a dat bilet la clasa din Dej Calatori?

Nu stiu cum se face dar pe la agentiile CFR casierele par mai pregatite decit cele de prin gari, sau mi se pare?


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mier 14 Ian 2015, 21:38, editata de 1 ori
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1256
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2682
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 21:27

Confirm si eu - am circulat de curand cu acest tren IR 1641 si asa este, vagonul de dormit merge normal pana la destinatie si nimeni nu se da jos sa se mute in alta parte.

Istorioara de mai sus, pe langa umorul ei - arata exact ce spunea Karpaty : cati incompetenti populeaza CFR-ul ca te ia si groaza :shock: . Si tocmai fusesem informati chiar aici pe forum ca au intrat in zodia eficientei si in economia de piata, noi astia cartitorii suntem niste comunisti si stiu ei cum e mai bine. Fereasca Dumnezeu de atata incompetenta si gandire stramba, te si miri cum de mai exista CFR cu atata prostie si nepricepere la toate nivelurile... Nu mai zic de hotie, ca e intrecere acolo cine fura mai mult.

In rest - nu inceteaza sa ma uimeasca cu ce mai pot nascoci, m-ar umfla rasul daca nu ar fi de plans nivelul la care s-a ajuns acolo... Mad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mier 14 Ian 2015, 22:30

Vagonul se închide la vânzare cu 60 minute înainte de plecarea din stația de formare.... pentru că apoi se face lista de bilete și se dă însoțitorului, să știe câți oameni are și pe ce locuri. După aia, dacă mai sunt locuri, le poți cumpăra la preț de casă de la însoțitor. Dar cred că ieși mai scump cu 5 lei, că nu îți dă nimeni bilet fără loc la IR doar în speranța că ,,poate" găsești loc la dormitor/cușetă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Astazi la 06:08

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 4 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-