Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal



Numarul mesajelor : 1865
Reputatie : 4358
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 20:20

Nu le mai dati bani pe colindat, ce putem face ?
Sa se duca pe Champs Elysees Twisted Evil
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3908
Reputatie : 6809
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 20:28

De ce au anulat in 2005 perechea P 9451/9452? Era un personal sprinten Bucuresti - Targoviste si retur cu oprire doar in Titu si Nucet, care aduna in cele 5 vagoane 21-47 mai multi calatori decat aduna acum toate cele 5 perechi de IR Desiro la un loc. 9101, 9103 si 9107 ar trebui sa devina RE cu oprire doar in Titu si Nucet, anulate toate cele 5 perechi de IR impreuna cu 9433, 9437. R 9109 mutat la 10:30, R 9105 sa ramana ca acum.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 20:35

E clar ca sunt interese scarboase de tip mafiot aici... cand le-am facut mail si i-am intrebat exact ce cauta atatea IR pe 80 de km si de ce nu exista tren Regio dimineata in weekd-end specialistii m-au trimis in bataie de joc sa iau trenul de 5 dimineata (sa il ia ei pe ala Twisted Evil ) si mai mult - cica tramvaiele IR Dezastro au fost trasate "in urma cererii". Cererii cui? A dubarilor evident, ca nu merge nici dracu cu asa ceva...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 21:17

Ca să fie rentabile, au nevoie de vreo 35 - 40 călători. De regulă îi adună. Ar fi posibil să devină și astea regio cândva, dar momentan au avantajul de a nu avea concurență (feroviară).

Până la ,,interese mafiote" e mult...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3908
Reputatie : 6809
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 21:38

Adica CFR Calatori le va mentine ca IR pana apare eventual un TFC, un Regiotrans cu tarife de regio, cand nu va avea incotro si va reduce instantaneu tarifele. Pai asta inseamna ca o poate face si acum, de ce trebuie sa astepte mereu sa vina un privat care sa dea startul reducerilor ?
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3707
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 21:45

Cererea si, mai ales, oferta dictează prețul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 23:16

IonutCFR2009 a scris:
Adica CFR Calatori le va mentine ca IR pana apare eventual un TFC, un Regiotrans cu tarife de regio, cand nu va avea incotro si va reduce instantaneu tarifele. Pai asta inseamna ca o poate face si acum, de ce trebuie sa astepte mereu sa vina un privat care sa dea startul reducerilor ?

Păi dacă merg pe plus și așa, de ce să se complice? Se numește economie de piață.
Dacă mâine s-ar da o lege care ar reduce subvenția la IR cu 50%, să vedeți cum ar deveni R 3/4 din trenurile IR Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Dum 11 Ian 2015, 01:27

Dr2005 a scris:

Păi dacă merg pe plus și așa, de ce să se complice? Se numește economie de piață.
Dacă mâine s-ar da o lege care ar reduce subvenția la IR cu 50%, să vedeți cum ar deveni R 3/4 din trenurile IR Laughing

Pai vezi, exact ce spuneam, ii doare in ..... de noi, daca trenul x IR are xx lei profit, asta e, il lasam asa chiar daca jumatate e gol, nu se agita nimeni sa atraga mai multi clienti, ia sa faca trenurile IR care au grad de ocupare doar 40-50% RE sa vezi ca ar avea mai multi calatori, deci lumea ar fi mai multumita dar nu o fac ca nu ii intereseaza de populatie.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Dum 11 Ian 2015, 16:52

346
(B1, BR2, A3, B4, B*5 Bucuresti-Cluj Napoca tren IR 1539 din Brasov),     (WLABmz**415, WLAB414, AcBc413, WRmz412, Bmz411, Bmz410 Bucuresti-Viena)
* vag B5 circula facultativ
** vag WLABmz415 circula 14.12.2014-11.01.2015,  14.06.2015-27.09.2015,  06.12.2015-12.12.2015

472
Bmz*826, Bmz426, Bmz425, WRmz/BR424, AcBc423, WLABm422, WLABm**421 Bucuresti-Budapesta
* vag Bmz826 circula facultativ
** vag WLABm421 circula 14.12.2014-10.01.2015,  13.06.2015-26.09.2015,  05.12.2015-12.12.2015
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Dum 11 Ian 2015, 23:14

Trebuie evitate REGIO 9030 si 9031 la sfarsit de saptamana deoarece sunt compuse doar dintr-un singur DESIRO si circula pasageri ca sardelele (sunt calatori in picioare).

Un lucru pozitiv este ca regiourile 5004 si 5009, si-au dublat numarul de pasageri dupa transformarea lor din IR.
Sus In jos
AeroX



Numarul mesajelor : 237
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1927
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 00:54

razvan - trenuri a scris:
Trebuie evitate REGIO 9030 si 9031 la sfarsit de saptamana deoarece sunt compuse doar dintr-un singur DESIRO si circula pasageri ca sardelele (sunt calatori in picioare).

Un lucru pozitiv este ca regiourile 5004 si 5009, si-au dublat numarul de pasageri dupa transformarea lor din IR.

De cand a inceput sa circule l-au pus cu 2 AM. Si chiar si atunci era cam plin.
Acum cu 1 AM n-o fi ceva permanent(l-am prins si eu asa joia trecuta).
S-au si tot stricat destule Desiro luna trecuta. O fi si asta un factor.
Nu e plin doar la sfarsit de saptamana. Oricum dupa Titu se aeriseste, indiferent de rangul trenului sau operator(CFR Calatori sau RT)
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 05:10

Numai specialistii de la CFR nu se puteau gandi ca daca faci un tren Regio din IR va creste numarul de calatori. Nu le putea da asta prin cap, lor le plac IR-urile cu 30 de calatori (adica nici cat un autocar mai rasarit). Pentru ei asta inseamna tren.

Se verifica iar a cata oara ca daca au retrogradat trenul hop si calatorii - care altfel alegeau altceva datorita pretului nerusinat de la IR. Asa a fost in toate cazurile - numai ei nu inteleg, poate ar trebui sa le deseneze cineva. Oricum lor nu le convine pentru ca exact asta si urmaresc - sa alunge oamenii de la tren unde vad cu ochii. Si apropo de discutia cu suplimentarile de mai sus - ca de ce nu se omoara TFC sa suplimenteze pe Galati.... lasa ca si CFR face la fel, ii doare fix in cot de fraieri. Poate se gandesc specialistii sa il faca la loc IR si asa au rezolvat problema, nu mai merge nici dracu cu el Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 08:49

cristy79 a scris:
Numai specialistii de la CFR nu se puteau gandi ca daca faci un tren Regio din IR va creste numarul de calatori. Nu le putea da asta prin cap, lor le plac IR-urile cu 30 de calatori (adica nici cat un autocar mai rasarit). Pentru ei asta inseamna tren.

Citat :
Se verifica iar a cata oara ca daca au retrogradat trenul hop si calatorii - care altfel alegeau altceva datorita pretului nerusinat de la IR. Asa a fost in toate cazurile - numai ei nu inteleg, poate ar trebui sa le deseneze cineva. Oricum lor nu le convine pentru ca exact asta si urmaresc - sa alunge oamenii de la tren unde vad cu ochii.Very Happy

Deci... când era IR alungau călătorii că era prea scump, acuma îi alungă că e prea mic?! Cum ar arăta, în opina ta, trenul ideal? Gratis, cu vagoane compartimentate și în care să stai singur în compartiment?

Un Desiro își scoate banii cam de pe la 35 de călători. Dar călătorii de IR plătesc ceva mai mult (e drept, și subvenția e mai mică).

La noi piața e atipică... de obicei, prin afară, trenurile din afara orelor cu trafic intens sunt mai ieftine. La noi e invers: la prânz și în alte intervale când nu merge nici Twisted Evil 'ul ai trenuri IR, iar la ora de vârf ai trenuri R cu mers de IR, deci mai ieftine :shock:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 20:21

Deci iata cum arata trenul ideal la CFR: 35 de calatori ca sa isi acopere cheltuielile, eventual tramvai Desiro si numai la rang IR.

Cu astfel de misto-uri nu ajungem nicaieri.

Sa inteleg ca tu propui ca in orele de trafic maxim sa circule numai trenuri IR la tarife nesimtite ca sa se ajunga la media dorita de 30-35/tren, nu? Eu credeam ca trenul prin insasi definitia lui este un mijloc de transport de masa, nu un lux pe care sa si-l permita doar 35 de alesi (din care jumate daca ii controlezi sunt blatisti). Un tren Regio plin aproape de 100% nu isi acopera cheltuielile? Bine ca si le acopera Malaxele si Dezastrele - hai sa le anulam pe toate si sa lasam doar IR de Titu ca sunt mega-eficiente.

Cu astfel de gandire CFR a ajuns unde a ajuns, misto-uri si trenuri trasate in bataia de joc a calatorilor, cu astfel de calcule care s-a vazut unde au dus - aproape de dezastru. Bine ca mai sunt unii de acolo care s-au trezit in al 13-lea ceas si au mai carpit ceva ca sa nu se duca chiar totul dracului.

A, si sa nu uit de viitorul de aur si salvarea CFR-ului: cunoscutele si iubitele Malaxe, model de eficienta si de alungare a oamenilor de la tren.

Scuze de off topic - eu unul am incheiat aici.


Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Lun 12 Ian 2015, 21:34, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 12 Ian 2015, 20:58

Asta e gandirea lor, stai calm si nu te mai agita ca nu ai cu cine. Daca atat ii duce capul atat fac, problema mare este ca toti ochelarii de cal si minte creata au ajuns unde nu trebuie si sufera toata tara dupa urma lor.
Daca ei au un tren intre A si B si acel tren este ocupat 40 % iar cheltuielile le acopera, ii doare in 14, nu l-ar face RE sa atraga mai multi calatori nici morti, prefera sa il anuleze cum au facut cu alte trenuri de pe alte rute dar nici morti nu au vrut sa il lase ca RE.
Poate ca asa trebuie sa se alunge lumea de la tren la auto, si cu asta basta. Cum au lasat ei sa mergi din Est in Vest cu schimb prin Sud si schimbul ala la 2-3-4 ore, pai in mintea lor creata ei chiar cred ca oamenii au timp de plimbat prin toata tara sa faca 24 de ore pe drum cand cu trenul direct din Est in Vest se putea face 8-10 ore dar a fost scos.
Am mai spus si o mai repet, spui CFR/"specialisti"/Romania si tragi apa.
La revedere.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Astazi la 09:51

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 3 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-