Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4996
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Lun 05 Ian 2015, 20:12

mielutu zburator a scris:
92dragos a scris:
Ce tarani doamne fereste, prostia grivitei si a regionalei Galati nu o poti opri, povestea continua din loc unde s-a oprit cand a fost criza de vagoane 21-90, tot pe galatiul baga vagoane alea.

Nu mai pricep nimic, Karpaty spunea că 21-90 sunt niște cocini pe roți care nu au ce căuta la Ister/Dacia că ne râd curcile, iar tu crezi că nu au ce căuta la Galați. Nu mi se pare țărăneală. Galațiul chiar are cam cele mai bune vagoane pe IR, cu excepția Iași - Galați - Iași care NU e făcut de noi, e făcut de cei de la Iași fie cu șobolan și DA + 2 vagoane, însă cum șobolanul e la gard, sunt toate cu DA + 2 vagoane, de obicei 20-54.

Plus trenuri regio formate din vagoane 20-83 si 30-76, o tura pe R alta tura cu IR de ce mai tarifa ca IR atunci. Nu exista nici o ordine atat la grivita cat si la galati, asta e problema.
De 21-90 ce sa zic, sunt in stare OK, curate nu ca acum 2-3 ani. Se poate merge si cu autubuz sau masina cui nu-i convine.

_________________
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3717
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 06 Ian 2015, 01:42

Exista exemple si mai rele fata de Galati...spre exemplu, la constanteni. La cum arata cotoarbele alea de 20-50 care fac Bucurestiul pe Regio...stiu ca e partial si din vina calatorilor, stiu ca sunt vagoane deja istorice pentru unii din noi, stiu ca asa le-au preluat de la Bucuresti Obor (care oricum tot de ei tinea ca regionala) dar exista o diferenta ca de la cer la pamant fata de ce ofera moldovenii.

Asta ca sa nu mentionam cazuri si mai aberante la compunere, cum ar fi Am1000 tras de o electrica prin zona Aradului, vagoane 19-54 cu rang de IR pe trenurile Foamea...si bineinteles, bomboana de pe coliva, automotoarele clasa 700, pe oriunde ar circula ele.

De bine, de rau, Galatiul se descurca mai mult decat onorabil cu ce are. Poate pentru ca au fost invatati de mici ca totusi un vagon se si-ngrijeste, indiferent pe ce tren il pui, nu doar se exploateaza ca la colhoz (la fel cum, de exemplu, brasovenii sunt crescuti mai bine ca altii in spiritul respectului si ingrijirii fata de locomotiva). Pentru cei mai inaintati in varsta, aduceti-va aminte de compunerile si ingrijirea trenurilor facute de Galati vs. Grivita/Basarab in anii 90...


PS. Total de acord cu dr2005 si clasa I. E frumos sa respectam regulile jocului...totusi, din cand in cand, mai da CFR cate una de raman lejer ametit. Ani in sir unul din regiourile/personalele care mergeau la Targoviste (ala care pleca din gara de Nord pe la 12.30, de obicei tras de LDH si cu mers de accelerat) era format mai mult din vagoane de cl I decat de cl II...din 5 vagoane, 3 erau de-a-ntaia per total (ca avea si multe 39-50 in compunere)...si trenul avea cl. I in compunerea oficiala...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8038
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 06 Ian 2015, 01:53

Nu cred ca sint nesimtit daca ma pun la clasa I, avand in vedere nesimtirea de la CFR. Oricum e mai ok sa mergi in vagoanele din seriile mai prapadite fata de clasa I pe rutele cu multe animale.

S-a mai vorbit despre EA+Malaxa de la Arad: compunerea aia exista ca sa nu mearga eletrica izolata.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3717
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 06 Ian 2015, 03:40

E, la asta cu izolata nu m-am gandit, de ce sa nu recunosc.

La partea asta cu vagoanele cl. 1...ce sa zic...regula-i regula; acuma bine ar fi s-o respectam. Recunosc ca depinde uneori si de situatia in teren. Doua exemple la capete opuse: n-o sa ma vezi vreodata mergand la clasa 1 pe IR346, nici macar pe 2801. Sau pe alt RE care e de fapt capatul final al unui IR (de exemplu pe RE4091). In schimb, daca nimeresc pe 3005 (prin reducere la absud) vreo toroapa de 11-47, din aia cu banci comune, o sa ma scarpin nitel in cap si-o sa ma-ntreb daca pana la urma ma sui sau nu-n el.

Evident, anul trecut n-aveam nici o problema sau mustrare de constiinta sa merg intr-un vagon de cl 1 atata timp cat trenul nu avea in diagrama asa ceva. Pana la urma, Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si-n traista Smile am eu spirit civic, dar ce-i mult e prea mult.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7191
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 06 Ian 2015, 21:09

http://www.forumtrenuri.com/t4041p590-revista-presei
@marius664
Teoretic compunerile de baza la cele doua garnituri Bucuresti-Craiova-Bucuresti sunt
IR1593 : B*20, B*21, B*22, A*1, B2, B3, B4 (* vag nr 20, 21, 22, 1 circula facultativ)
IR1594 : B1, B2, B3, A*4, B*5, B*20, B*21 (* vag nr 4, 5, 20, 21 circula facultativ)
IR1597 : B1, B2, B3, A4, B*5, B*20, B*21 (* vag nr 5, 20, 21 circula facultativ)
IR1596 : B*21, B*20, B*5, A4, B3, B2, B1 (* vag nr 21, 20, 5 circula facultativ)

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Mar 06 Ian 2015, 21:23

9002/9001-1596/1597 este aceeasi garnitura, cu 21-86/10-90 si 20-49 200, merg tiganii la 10-90, merg, ce sa facem, asta e, vorba la supra cand am venit cu 9002, "o sa va deranjeze tiganii astia dar nu avem ce face, asta e"  Asa zic si eu, asta e Romania.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
gabrielcr



Numarul mesajelor : 162
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 1423
Data de inscriere : 01/07/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Joi 08 Ian 2015, 14:05

07.01.2015

R 7371 DA 60 1116 EA 43 100 19-56 + 26-16
R 7002 GM 63-1143 3 * 19-80
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3705
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Vin 09 Ian 2015, 22:00

R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate.
Sus In jos
florin29sv



Numarul mesajelor : 95
Reputatie : 1513
Data de inscriere : 28/01/2013

MesajSubiect: Trenurile Iasi-Timișoara    Sam 10 Ian 2015, 10:42

Observ ca pe CFR Călători 1765/1766 apar fără clasa I.....așa o fi oare?
Pe de altă parte 1833/1834 apare cu clasa I pe site deși am văzut acest tren în teren acum câteva zile fără clasa I..... la trenul acesta chiar e nevoie de clasa I.... nu înțeleg logica.... un tren de zi atât de lung și fără alte opțiuni.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7191
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 13:51

allred a scris:
R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate.
Intreg turnusul e 9101/9434/9435/9112/9109/9108.
Sus In jos
ttavi



Numarul mesajelor : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1332
Data de inscriere : 22/05/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 14:35

Mario 076 a scris:
allred a scris:
R 9101/9112/9109/9108 nu mai e compus din 2 Desiro, ci din 2 etajate.
Intreg turnusul e 9101/9434/9435/9112/9109/9108.
O fi crescut cererea, au suplimentat nr de locuri.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 14:42

ttavi a scris:

O fi crescut cererea, au suplimentat nr de locuri.

Adevaru e ca s-au cam stricat acele Desiro, mai au si ele nevoie de reparatii dar cine sa le faca ca CFR nu are bani sa treaca strada dar de salariile lor babane au bani, mai nou au pretentia sa se plimbe si gratis pe ideea ca ce doar lucrez in CFR trebuie sa ma plimb gratis nelimitat. Mad
Sa plateasca fiecare pentru calatoria efectuata nu sa primeasca pomana de la stat, toti calatorii unui tren trebuie sa aibe bilet de calatorie platit in functie de statutul fiecaruia si cu reducerea aferenta dar NU gratis!
Daca astia se plimba gratis, aia din minister se plimba gratis(ca e firma lu masa si a lui tasu) e normal ca nu este profit, lumea care vrea sa mearga undeva nu sta dupa tren si merge cu orice altceva mai repede si mai ieftin de cele mai multe ori, la tren mai merg cei cu reduceri si pomanagii.
Sa plateasca tata toti bilet, sa se contabilizeze veniturile asa cum trebuie si sa se trimita Desiro la reparatii, sa se faca reviziile la vagoane, asa cum e normal.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 19:25

9101 a ajuns compus din 2 Desiro, în urma unor controale la sânge care au descoperit zeci de blatiști... s-au făcut ceva supracontroale, după ce s-a plimbat cine trebuie pe acolo și a sesizat situația cui trebuie. Iar acel cine trebuie vă garantez că va călători mai mult în 2015 și va sesiza și alte situații asemănătoare.
Azi fiind sâmbătă și frumos afară, e posibil ca un vagon / o jumătate de vagon să fi fost închiriată vreunui grup de bicicliști, au mai fost vagoane/automotoare în plus la unele trenuri pe motivul ăsta.

Angajații din domeniul feroviar au beneficiat, în 2011, 2012, 2013 și 2014 de 6 călătorii ,,gratuite" pe an, la vreo 30 de lei călătoria (impozitul). Nici măcar în interes de serviciu nu puteam călători gratis... când am avut nevoie, m-am dus și am cumpărat un bilet întreg din banii mei, apoi la casierie cu referat de decont ca să îmi iau banii înapoi (care referat trebuie să mi-l semneze șeful, directorul economic și un secretar de stat sau secretar general!).
În toată Europa, angajații din domeniul feroviar circulă GRATIS cu trenul sau, cel mult, achită doar rezervarea locului. Mai mult, feroviarii români puteau călătorii gratis în restul Europei pe baza FIP-urilor, dar nu puteau merge gratuit în țara lor. Eram de râsul Europei, Slavă Domnului că am scăpat de bătaia asta de joc cu 6 file de permis.
Iată că desființarea autorizațiilor nu a scos CFR-urile din groapă, ba dimpotrivă, mai rău le-a afundat. Acum, aceste autorizații fiind plătite, CFR Călători va mai încasa niște bani, care vor acoperi cu vârf și îndesat călătoriile celor în cauză. O autorizație clasa I, valabilă la tren IC și la VD, costă peste 9500 lei. Câți angajați care primesc așa ceva (adică vreo 200 oameni la nivelul întregii țări, că angajații de rând primesc doar autorizație clasa I, la vreo 3000 lei) fac într-un an călătorii de valoarea asta? Dar CFR Călători primește banii pe autorizații, deci va mai avea câțiva lei în cont, cu care să poată să mai repare din materialul rulant, pentru că nu mai există bază legală să primească fonduri de la stat. E și de înțeles de ce toată lumea s-a zbătut pentru autorizațiile astea, s-a zbătut să treacă de ochelarii de cal ai celor de la Finanțe... este, poate, singurul lucru bun făcut pentru ceferiști în ultimii ani, mai ales după abuzurile guvernului boc (nu merită să îi scriu numele cu litere mari). După faza asta am ajuns să apreciez UDMR-ul... chiar dacă n-au nicio doctrină și se dau mereu cu cine e la putere (precum o femeie ușoară care se dă cu cine îi plătește mai mult), trimit oameni calificați în funcțiile politice. Dar deviez.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1247
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2668
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 19:41

[quote="Dr2005"]9101 a ajuns compus din 2 Desiro, în urma unor controale la sânge care au descoperit zeci de blatiști... s-au făcut ceva supracontroale, după ce s-a plimbat cine trebuie pe acolo și a sesizat situația cui trebuie. Iar acel cine trebuie vă garantez că va călători mai mult în 2015 și va sesiza și alte situații asemănătoare.


Acel "cine trebuie" nu calatoreste si cu asa-zisele IR carate goale sau pline de blatisti pe aceasta ruta? Sau blatistii de la IR sunt mai de soi decat amarastenii de la Regio si merita plimbati cu tramvaie de lux in timp ce prostilor CFR le cere 30 de lei pentru 80 de km? De ce nu exista tren Regio intre 5.30 si 14.40 in week-end spre Targoviste? Cumva pentru ca au cotizat bine dubarii colorati cu gioarsele lor de masini? Cine si de ce tolereaza mizeria asta ? Unde sunt interese facem controale, unde nu si pica banu lasam ciocu mic si joc de glezne...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Sam 10 Ian 2015, 19:49

Am fost pe 3 ianuarie cu un tren Regio intre A si B, la vagonul 2 au urcat peste 20 de tigani, am mai povestit faza, nu au vrut sa plateasca bilet, au dat la inceput 3-5 lei, a venit controlul civil peste 4-5 statii si nasul a venit la ei sa le ceara bani de bilet, au mai dat 5 lei si a zis ca atat au desi numarau ce au castigat din colindat, fiecare avea peste 100 de lei la el dar nu au vrut sa plateasca  si pace. A venit si civilul in vagon, cu gura mare sa scoata banii de bilet, la care 2 tigani i-au zis clar, nasule daca ne mai superi mult te luam de gat si sarim cu tine din tren, a plecat si nasul si supra tiptil in vagonul 1 fara sa mai scoata un sunet.
Dupa ce au coborat tiganii a venit si civilul in control si a bifat si biletul meu, deci pana la urma legile si controalele sunt pentru prosti in tara asta, tiganii si smecherii fac ce vor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Astazi la 02:45

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 2 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-