Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 825
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14   Sam 20 Dec 2014, 04:20

In atentia:
Ministrului Transporturilor si CFR Infrastructura

Subsemnatul ...,  supun atentiei domnului Ministru al Transporturilor si CFR Calatori/Infrastrucutra/ Formare si compunere trenuri calatori urmatoarele aspecte.

Punctul 1)
De ce nu ati facut nimic de concret  pentru a repara Podul de la Gradistea situat pe  linia Bucuresti Giurgiu distrus de  9 ani de zile.
Punctul 2)
Cand reparati podul de la Gradistea. Vreau data concreata?

Punctul 3.
Trenul International Moscova-Bucuresti-Sofia a ocolit  pe la Videle si face 70 km In linie Drepata, in 2 ore si 30 minute. De ce?

Punctul 4
Sa facem un simplu calcul. Trenul Sofia – Moscova a parcurs in ultimii 8 ani cate aproximativ 30 km in plus pe sens zilnic fata de ruta normala Giurgiu – Vidra – CFR Progresu. Cat a costat motorina CARE s-a platit in plus din BANII ROMANILOR?

Punctul 5:
8 ani X 365 zile X 2 ori pe zi X 30km = 175,000km in plus. Atat parcurs doar trenul Moscova Sofia in plus. De ce?

Punctul 6:
In 2012 Linia Videle Giurgiu a fost inzapezita si NU A EXISTAT LEGATURA cu Bulgaria timp de 2 3 saptamani pana s-a dezapezit linia. Mentionez ca prin configuratia actuala Linia Bucuresti Progresu Giurgiu nu prezinta pericol de a fi inzapezita. De ce nu s-a facut nimica pentru a urgenta repararea podului?

Linia Giurgiu – Bucuresti Progresu, Monument Istoric Prima Linie de tren din Romania din 1869 .
De 9 ani trenurile nu se poate circula intre Bucuresti Progresu Giurgiu.

De 9ani de zile traficul feroviar intre Bucuresti si Giurgiu este deviat prin Videle.
Principala LINIE INTERNATIONALA CARE ASIGURA Traficul Feroviar intre Romania si Bulgaria este INCHISA.
Linia Bucuresti Giurgiu este o linie CARE asigura legatura internationala intre ROMANIA si BULGARIA
Trenul trebuie sa faca 115km fata de 80km in mod normal . Plecarea trenului este din Gara de Nord.
De 9 ani de zile circulatia trenurilor pe Ruta Giurgiu nu mai are loc.
Cetatenii localitatilor: Sintesti, Vidra, Gradistea, Comana, Vlad Tepes, Mihai Bravu,Baneasa Giurgiu, Taban, Daia, Fratesti nu mai au o legatura cu Bucurestiul. Pentru multi navetisti asta a insemnat pierderea slujbelor si incapacitatea de asi intretine familiile. S-a falimentat direct si indirect intreaga zona, zeci si mii de oameni si-au pierdut serviciul si de 8 ani bascalia continua. Noi nu stim nimica. Toata lumea face studii, se face ca fac ceva  da nu REPARA nimenea PODUL.
Interesul firmelor de microbuze este ca sa NU Se refaca podul CFR de la Gradistea distrus de 9 ani de zile.

VA PROPUNEM, stimati domni , ca tot personalul care lucreaza in Palatul CFR Bucuresti sa se mute in satele Sintesti, Vidra, Gradistea, Comana, Vlad Tepes, Mihai Bravu,Baneasa Giurgiu, Taban, Daia, Fratesti si  sa faca zilnic la Bucuresti naveta cu ACESTE MICROBUZE INCONFORTABILE. Asa poate  intelegeti si dumneavoastra situatia miilor de oameni afectati. Macar o luna asa de proba.

Va rog sa LUATI toate masurile pentru a se repara de urgenta podul de la GRADISTEA si  repornirea circulatiei trenurilor pe Ruta Bucuresti Giurgiu. O sa argumentati (Ca NU sunt BANI), va spunem  NOI - nu se VREA. Daca nu vreti, lasati pe altii sa faca treaba.Solicit
Accesarea de fonduri europene nerambursabile si repararea imediata a podului.
Sunt 20 miliarde de euro disponibili pentru infrastructura CF de accesat pana in 2020.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 983
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14   Sam 20 Dec 2014, 11:43

E o situatie extrem de bine cunoscuta si comentata , difuzata  , cum vrei sa-i zici.Se vor mai schimba inca atatia ministri la MT pana problema podului se va rezolva.Poate alta era situatia daca nu era linia prin Videle...Iar in ceea ce priveste punctul 5 cred ca e o aberatie , deoarece stiu ca tariful de calatorie este direct proportional cu distanta , deci mai multi kilometri bilet mai scump ...
PS Intre Bucuresti si Giurgiu distanta se parcurge in cca 2h, dar sunt 114 km, nu 70
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12092
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14134
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14   Sam 20 Dec 2014, 15:30

Trenul Moscova - Sofia nu mai există, la solicitarea Căilor Ferate din Federația Rusă. Pe trasa lui circulă un tren Suceava - București (care nu mai ajunge la Sofia).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14   Astazi la 04:14

Sus In jos
 

PetitiaNr intrare:Infra 2096 & In atentia Ministrului 54023 - 19Dec14

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015
» Să mai și râdem!!!
» București Nord, fosta gara Târgoviștei
» Infra TRANS 2013
» Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-