Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Vin 21 Noi 2014, 06:34


Stimate domn Aurel Vlaicu,

V-am adresat mai multe solicitari in nume propriu izvorate din discutiile pe care le am frecvent cu tinerii de varsta mea.
Va multumesc pentru raspunsurile pe care mi le-ati oferit ,si anume:
Nr 33/1/450/24.09.2014 33/1/1893/24.09.2014
Nr 33/1/481/27.09.2014 33/1/1894/24.09.2014
Nr 33/1/449/24.09.2014 33/1/1680/27.08.2014
Am ,insa, o serie de nemultumiri asupra seriozitatii cu care ati formulat aceste raspunsuri.

Punctul 1.
Referitor la trenurile puse pe Ruta Bucuresti _ Sibiu.
Raspunsul dumneavoastra este:
“in urma studiilor care se fac anula inainte de proiectarea mersului de tren s-a constatat ca exista cerere pentru plecare din Bucuresti Nord spre Sibiu, in cursul dupa amiezii si dimineata, astfel incat sosirea si Sibiu sa aiba loc la o ora rezonabila”.

In calitate de institutie publica care functionati pe banii cetatenilor,va solicit sa imi puneti la dispozitie studiul facut prin care s-a constatat ca exista cerere pentru plecare din Bucuresti Nord spre Sibiu, in cursul dupa amiezii si dimineata.
Daca nu exista cerere pentru trenuri seara spre Sibiu cum va explicati faptul ca microbuzele de transport rutier au solicitari pe tot cursul zilei?
Majoritatea tinerilor cu care am discutat doresc tren spre Sibiu la Orele 18 pentru a nu fi nevoiti sa ne invoim de la servici.
Stimate domn,
Mi-ati sugerat sa ma transbordez in Brasov. Pana la Brasov am urmatoarele Trenuri:

Tren Nr
Bucuresti Nord
Brasov

IR0472
17:30
20:00

IR1643
18:05
20:45

IR1741
18:40
21:22


Din Brasov nu am legatura spre Sibiu dupa orele 18:25 seara pana la ora 03:20 a doua zi. O sa-mi spuneti ca am sala de asteptare si pot sta acolo.
Poate il rugam pe domnul Primar al Sibiului, Klaus Johaniss sa mearga si dansul cu trenul si stam impreuna in sala de asteptare ca se vedem ce bine functioneaza CFR –ul… Cu cel mai mare drag!

Sa zicem ca vreau sa transbordez prin Copsa Mica Medias:
Tren Nr
Bucuresti Nord
Medias
Sibiu
IR0472
17:30
23:18

IR1643
18:05
00:47

Regio

04:29
05:55
Sa stati dumneavoastra in Gara in Medias 4 ore, stimate Domn Adrian Vlaicu! Astea sunt legaturile care sunt puse la dispozitie de CFR Calatori.
Mi-ati sugerat sa schimb in Piatra Olt:
Tren Nr
Bucuresti Nord
Piatra Olt
Podu Olt/Sibiu
IR1897
17:10
20:52

IR1643
18:45
21:45

R2071

04:00
09:06/R2013-09:26-10:01

Ajung la Sibiu a doua zi la 10.
LA fel daca plec dimineata din Bucuresti Nord spre Sibiu---

Tren Nr
Bucuresti Nord
Brasov
Sibiu
IR0472
05:52
08:35

IR1637
07:00
09:40



13:00
15:38

Adica sa imi pierd toata ziua asteptand in Gara Brasov.
Intre 06:17 si 13:00 nu este nici o legatura intre Brasov Sibiu.
Introduceti, va rog, un tren Regio!

Propunerea mea este sa puneti un tren REGIO pentru LOCUITORII ROMANIEI cu plecare la orele 20:10 spre SIBIU.

Punctul 2.

Am solicitat ca pe ruta Bacau - Piatra Neamt/Bicaz sa introduceti vagoane noi. Pe ruta Bacau - Piatra Neamt linia nu prezinta nici o curbura speciala care sa necesite vagoane speciale.

Raspunsul dvs este ca din cauza “situatiei financiare dificile” respectiv a fondurilor limitate nu puteti face revizia vagoanelor.
Dumneavoastra sunteti cei care ati anulat Trenul Timisoara - Galati (prin Targu Mures) tren care de sarbatori circula Plin, si in tot restul anului producea bani buni –inclusiv 8000-9000 RON pe tura, fara nici o explicatie si acum va plangeti ca nu aveti bani.
Acest tren a functionat din anii 1970 pana acum 3 ani si dumneavoastra l-ati anulat fara explicatii.


Punctul 4:

Cand preconizati sa refaceti podul de la Gradistea pe Ruta Bucuresti Progresu- Giurgiu Nord distrus de 9 ani de zile?

Ori,aveti studii facute si aici….
Va solicit raspuns clar! (data cand calatorii vor putea folosi trenul pe ruta Bucuresti- Vidra-Giurgiu)

Punctul 5:

Nu mi-ati raspuns de ce un bilet la Regiotrans costa 13 lei pe Ruta Bucuresti Nord - Breaza iar la CFR calatori IR costa 31 lei iar trenul Regio costa la 20 de lei si face cu jumatate de ora mai mult decat Regio Trans.
De ce ?
Va solicit raspuns clar!

Punctul 6:
De ce am fost obligati ani de zile sa stam precum animalele in Sagetile Albastre.
Sagetile albastre au fost proiectate ca tren cursa. In Germania Trenurile sageata albastra sunt folosite ca tren Regio. De ce am fost obligati sa mergem cu sageata ablastra de la Bucuresti la Iasi, Bucuresti Piatra Neamt, Cluj Napoca Oradea Timisoara in Regim inter Regio, in conditii de tren cursa.

Cei de la divizia de Vanzari de la SIEMENS au precizat CFR -ului ca trenurile Sageata Albastra nu sunt pentru a fi folosite in Regin Inter City sau inter Regio dar dumneavastra CFR prin Domnul Miron Mitrea ati semnat contractul si intreg poporul roman a trebuit sa sufere de pe urma acestor lucruri.

Punctul 7:

De ce ati anulat aproape toate trenurile pe Ruta Tirgu Mures – Sibiu.Mai este doar un singur personal direct cu plecare la 03:25 din Tirgu Mures.

Punctul 8:
Tirgu Mures:

Tren Nr
Tigu Mures
Siculeni
Comanesti
RE4546/IR1644
23:00
03:32

R13502

03:33
06:09

I se spune calatorului ca trenul Regio nu asteapta in cazul in caz Trenul de la Targu Mures are intarziere in statia Siculeni.
Au fost cazuri cand Eu personal veneam pe ruta Bucuresti Bacau Piatra Neamt cu schimbare in Bacau. Trenul accelerat pe vremea aceea a avut intarziere.

Ca sa vedeti batjocura angajatilor CFR fata de calatori trenul Regio catre Piatra Neamt a plecat exact in momentul in care Acceleratul a ajung in Gara Bacau. Eram 40 de oameni care mergeam la Munte in Ceahlau(Bicaz).
Ne-am dus la seful de statie care ne-a zis foarte senin.”Da ci era sa fac”?
Asa ca la minus 20 de grade dimineata, a trebuit sa luam taxiuri sa prindem trenul din Urma in Gara Buhusi. Urmatoarea legatura catre Bicaz era la ora 9 dimineata, in gara Bacau unde iti e sila sa stai si la ora asta.

Punctul 9:
Bataie de joc in Gara Targu Mures.
Tren Nr
Tigu Mures
Siculeni
Reghin
IR1820
07:57
15:26

R4145

15:31
16:16

De nenumarate ori calatorii din Timisoara au pierdut legatura spre Reghin/Deda din cauza intarzierii trenului IR1820 iar impegatii au refuzat sa tina trenul de Regio4145 in plus 2 , 3 minute pana ajungea IR de Timisoara.

Punctul 10.
De ce ati anulat in 2009 trenul R2023/R2024 pe ruta Tirgu Jiu- Timisoara, si l-ati restrictionat pana la Petrosani.

Deranja pe cei cu microbuzele si le facea concurenta. Trenul era foarte profitabil. Bine, acuma circula din nou.
Am stat si am urmarit ce oameni sunt la conducerea CFR -ului si cum va bateti joc de poporul Roman. In holul Palatului CFR calatori mi s-a spus ca ruta Bucuresti- Piatra Neamt se vrea oricum sa se dea la Microbuze.

Punctul 11
Lipsa legatura Cluj Napoca
Tren Nr
Teius
Cluj Napoca
Gilgau
R3085
08:43
10:55

R4145

14:10
15:52
Se plangeau calatorii in trenul R4145 ca a trebuit sa stea 3 ore sa astepte in Cluj Napoca legatura.
De ce domnilor? Iar in gara Citcau nu e nici un bec, peronul e jos si trenurile sunt puse in stil caracteristic CFR.

Punctul 12
V-a trebuit domnilor ani de zile(de 12 ani circul eu) sa introduceti Vagoane directe pe Ruta Bucuresti Deda Cluj. De 12 ani circul pe Bucuresti Nord Cluj prin Deda cu trenul de Baia Mare IR 1641 si doar acum 2 saptamani ati atasat 1 vagon dormitor, 1 vagon clasa, 1 vagon clasa 2 direct Cluj Napoca.
De ce doar acum? Pana acuma coboram in Dej si luam personalul.

Punctul 13.
Pe ruta Bucuresti Nord - Sighet.
Solicit eliminarea Vagonului de Clasa 1 – nu isi merita banii pana la Sighet --> 159 de lei.
Dorim inlocuirea acestui vagon cu un vagon Cuseta- 6 paturi care costa 140 de lei si poti dormi.
De ce domnilor? Sa merg la clasa 1? Sa stau in vagon nou de tip salon cu toti boschetarii si tiganii care nu au bilet.Vagon in care nu se poate stinge lumina.
Ca se vedeti. Acum ROMANUL e obligat sa isi ia doar bilet la vagon Dormitor daca vrea sa nu stea la clasa 13 ore pana la Sighet.

Punctul 14.

Unde scrie ca, pentru a introduce un vagon cuseta pe ruta Bucuresti Nord – Piatra Neamt acesta trebuie sa fie 70% plin? Sau e confidential?

Punctul 15

In baza carei hotarari s-a dezafectat linia Deva - Brad si trimis la fier vechi.

Punctul 16

In baza carei hotarari s-a dezafectat calea ferata Valcea - Valcele si trimis la fier vechi.

Punctul 17

De ce nu este afisat orarul Treunului
Oravita Anina pe saitul www.cfrcalatori.ro. A trebuit sa pierd 30 minute la diverse ghisee in Gara de Nord si toata lumea imi spunea ca nu exista trenul. In sfarsit, doamna de la Informatii ghiseul central de la panourile Sosiri plecari a scos a carte cu mersul trenurilor si am gasit ca pe magistrala 925, cale ferata cu valoare istorica din 1880( aproximativ), circula 2 perechi de trenuri.

Punctul 18

De ce situl CFR calatori in momentul schimbarii mersului trenurilor nu era actualizat la tip; dura 1 saptamana cel putin si eram obligat sa folosesc situl Cailor Ferate Germane pentru a putea vedea trenurile din Romania dupa noul mers al trenurilor.
Www.db.de De ce ei pot si noi nu putem?

Punctul 19

De ce pe ruta Craiova - Calafat Vidin pe o distanta de 108 km calatoria dureaza aprooximativ 3 ore cu trenul. Cand electrificati &linia de interes national si international? Vrem o data concreta.
Bulgarii vor sa trimita tren direct Budapesta prin Vidin Craiova iar linia este depasita.

Punctul 20

De ce pe ruta Tirgu Mures - Reghin circula calatori romani si de etnie roma(tigani fara bilet).
La Transferoviar Calatori pe Ruta Bucuresti - Oltenita se opreste trenul intre statii si sunt dati jos calatorii fara bilet.A doua oara nu se mai urca fara bilet in tren.
De ce la CFR nu se poate?

Punctul 21

De ce ati inchis revizia de vagoane Deda?

Punctul 22

Cine verifica sistemul de franare a trenurilor de calatori la sosire si plecare din Statia Predeal, statie varf de panta, inainte de coborarea sau urcarea dinspre Brasov. Nu mai exista personal calificat care sa faca acest lucru in gara Predeal.Siguranta calatorilor este pusa in pericol. Ce se intampla daca trenul ramane fara frana pe panta Predeal Brasov.
De ce aceasta situatie.

Punctul 23

In concluzie:
Ne-am saturat de limbajul de lemn pe care parintii nostri au trebuit sa il rabde.

Tocmai asta vrem sa schimbam si vom reusi sa facem!

Daca ati fi raspus in limbaj de lemn la orice alta companie unui client /unui intreg popor roman ati fi fost dat afara direct.

Ne fortati mana pentru a cere un Referendum national cu urmatoarea propunere:

Separarea Ministerului Transportului in:
Ministerul Transporturi Feroviare
Ministrerul Transporturi Rutiere Calatori
Ministerul Transporturi Rutiere Marfa; pentru o mai buna transparenta si functionare.
Numarul mare de accidente de circulatie ca si nesiguranta pe care o resimt in mijloacele de transport arata ca priviti transportul ca un scop in sine si nu ca un bun pentru cetateni.

Va multumesc.

Cu stima,
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Vin 21 Noi 2014, 08:20

Nu asa se abordeaza o problemele, daca asta e textul petitiei si nu are datele tale de identificare nici macar nu se ia in seama.

Puteai totusi sa te informezi cu privire la linia ISTORICA domle istorica si sa nu scrii 1880 aproximativ.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Vin 21 Noi 2014, 08:25

Șeful de tren e autorizat pentru proba frânei. Iar de la Predeal la Brașov acesta e agent autorizat să urce pe locomotivă, ca să o poată frâna dacă mecanicul devine inapt. De ce ar fi nevoie de personal suplimentar în stația Predeal? Până acum nu a scăpat niciun tren de călători spre Brașov.

--
Foarte tare asta cu ,,stimate domn Aurel Vlaicu" - http://ro.wikipedia.org/wiki/Aurel_Vlaicu Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Vin 21 Noi 2014, 22:16

Buna seara,

Am pus toate datele necesare, Subemnatul, domiciliat in ....e facuta ca la carte petitia doar ca nu am postat datele.

Da intr-adevar cu Oravita Anina Calea ferata, a fost facuta in 1863. Sorry. :z6: Voi fi ma precis.
Majoritatea punctelor din petitii nu sunt o compilare a ce am citit pe forumuri. Sunt efectiv din experianta proprie, relatari ale oamenilor. Chestii concrete si de bun simt.

O seara frumoa
PS
O cale ferata, care de clasa la trasiberian, si de care nu stiu multi. Peisajul e bestial...si in 4 5zile( cat ai nevoie sa parcurgi tot traseulcel mai mare oras de pe traseu ....are 40.000 de oameni.)

http://www.offtheunbeatentrack.com/russia/the-bam/
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3595
Localizare : Brașov
Reputatie : 5765
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Vin 21 Noi 2014, 22:55

Legatura Bucuresti-Sibiu via Medias cu IR 1643? Plecare la 18.05 din Bucuresti Nord, sosire Medias la ora 00.47?
Pai la ora 00.47 IR 1643 trece fara oprire prin statia Lunca Bradului (conform livret), cam departe de Medias.. De fapt, acel tren este IR 1741 cu plecare din Bucuresti la 18.40, iar sosirea, intr-adevar, la 00.47 in Medias :roll:

Tot IR 1643 zic ei acum ca pleaca din Bucuresti la 18.45 si ajunge in Piatra Olt (!!) la 21.45, cand de fapt este IR 1525 care pleaca intr-adevar la 18.45, dar ajunge la 18.52 in Piatra Olt, nu la 21.45 !

Iar IR 472 care pleaca la 05.52 din Bucuresti Nord este de fapt IR 1745.

Sper sa se faca o curatenie printre dobitocii astia pana nu o sa fie lumea trimisa din Bucuresti la Budapesta cu schimbari de trenuri regio pana la Curtici  Evil or Very Mad
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 08:57

Buna,

Multumesc mult pentru raspunsuri. Cand mai concepem petitii as dori sa va solicitam si expertiza voastra, punctul vostru de vedere inainte de a o trimite.

Unde sunt mai multe idei si pareri iese ceva si mai bun.

O zi frumoasa
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 982
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 11:21

[quote="AndiCFR"]
Tot IR 1643 zic ei acum ca pleaca din Bucuresti la 18.45 si ajunge in Piatra Olt (!!) la 21.45, cand de fapt este IR 1525 care pleaca intr-adevar la 18.45, dar ajunge la 18.52 in Piatra Olt, nu la 21.45 !

O mica corectare Andi , aici a gresit decat nr trenului , 1525 la 21:45 ajunge in Piatra Olt
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2807
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 15:26



Punctul 12
V-a trebuit domnilor ani de zile(de 12 ani circul eu) sa introduceti  Vagoane directe pe Ruta Bucuresti Deda Cluj. De 12 ani circul pe Bucuresti Nord Cluj prin Deda cu trenul de Baia Mare IR 1641 si doar acum 2 saptamani ati atasat 1 vagon dormitor, 1 vagon clasa, 1 vagon clasa 2 direct Cluj Napoca.
De ce doar acum? Pana acuma coboram in Dej si luam personalul.

Chiar credeti ca-i doare la ficati ca schimbati trenul in Dej, asta-i trenul de naveta pentru Secara si compania! Este singura ruta din trafic intern pe care circula vagoane de dormit ce au in compatimente cabina dus si bude!
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 16:30

Un tren super tare unde ai avut si dus in fiecare vagon de dormit e asta

http://www.seat61.com/SouthAfrica.htm#Premier-Classe. Pretul inculde si 4 mese, 2 vagoane restaurant si capacitatea trenului este de 85 oaomeni. Pretul este de 250Euro, durata de parcurs 24 eur pt 1600km intre CTown si Jburg. Era de 2 ori pe saptamana da l-au redus l ao data.
MErita banii in conditiile in care in zbor de la JBurg la CTown e 140 euro....si nu vezi nimica....din avion.

La noi mi se parte prohibitiv pretul la vagonul de dormit sincer/raportat la puterea de cumparare.

Sau spre exemplu Pret bilet cuseta Tren Hong Kong - Beijing - 23 ore - 3 opriri - 2400km este de 58 Euro.(este tren international)

Am fost de la Sofia la Burgas in OCtombrie 2014 si am dat pe cuseta 60 lei rmanesti - 30 leva.... distanta e de 450km....



Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 17:26

Poate reusiti sa cereti si un tren direct Galati-Comanesti-Cluj, desteptii din CFR, pardon "specialistii" lu' peste prajit spun ca nu trebuie, daca e dupa ei nu ne mai trebuie nimic . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 17:54

Ba da. Trebuie microbuz Galati - Comanesti - Cluj in "perceptia sefilor" de la CFR calatori . Ei rezolva toate cu microbuze. arem
Trenurile nu sunt bune.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 18:03

Normal ca trebuie dar daca doar oameni care au ochelari de cal au ajuns acolo si cu mintea ingusta ....... asta e, astia iau decizii pentru toata tara, decizii de a alunga lumea de la tren ca atat ii duce pe ei capu . Mad
Am incercat prin diverse petitii dar nu ai cu cine sa vorbesti acolo, spui CFR si tragi apa, toti sunt o apa si un pamant . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3706
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 18:23

CFR9999 a scris:
Ba da. Trebuie microbuz Galati - Comanesti - Cluj  in "perceptia sefilor" de la CFR calatori . Ei rezolva toate cu microbuze. arem
Trenurile nu sunt bune.

Pai daca toti calatorii incap intr-un microbuz... Smile
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 19:05

@CFR9999, mai ales daca am putea sa aducem iar trenu de noapte Bucuresti-Sibiu si retur, in prezent noaptea nu poti merge la Sibiu tot din cauza specliastilor lu' peste . Mad
Multi de aici am cerut sa bage iar trenul 1625/1626 dar pauza, adica lumea cere dar ei sunt mai "destepti" si zic ca nu trebuie . Mad
Nici pe 2801/2802 nu vor sa il lase tot anul, ei nimic nu vor . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 821
Data de inscriere : 15/11/2014

MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Sam 22 Noi 2014, 19:27

Buna

Stiu ca am luat in 2003 un tren Sibiu Bucuresti cu plecare la 23:00 din Sibiu sorire 05:00 in Buc.
Aveam un coleg de camera care mergea la Ucea(Victoria) si pleca seara cu trenul dupa orele 20:00 din Bucuresti.

Imi spui si mie te rog statiile Plecare si Sosire pt Trenurile:
1625/1626
2801/2802
"1625/1626 dar pauza, adica lumea cere dar ei sunt mai "destepti" si zic ca nu trebuie . Mad
Nici pe 2801/2802 nu vor sa il lase tot anul, ei nimic nu vor " What a Face

pale Ba vor sa vanda CFR ul pe doi lei la STRAINI sa muncim slugi la straini. E la mintea cocosului... Falimentare controolata si apoi vinzi pe degeaba la unii care au regizat totul...sa cumpere pe 2 lei...
:TDD:

Propun sa steptam raspunsul la petitia 49725 pe care am depus-o in atentia Ministrului Transporturilor si cand primim raspunsul, conform legii in 30 zile lucratoare, pana pe 14 dec 2014, concepem o petitie cu toate punctele mentionate de voi si o semnam toti, si

:z6: O depunem domnului Presedinte Klaus Johannis , In atentia Ministrului Transporturilor. :z6:

Oseara faina.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014   Astazi la 18:22

Sus In jos
 

Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Petitia 1655/1656 catre Calatori si Infra din 7 oct 2014
» Petitia Nr intrare 202/203:Infra&Calatori din 3 Februarie 2015
» Petita 942/943 catre Infra si Caltori 30 mai
» Istoricul vagoanelor de calatori din Romania
» Statistici privind numarul de calatori pe calea ferata
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-