Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13893
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17285
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mar Noi 18, 2014 2:32 pm

Pentru noul mers sunt prevazute vagoane de dormit si cuseta la grupa de noapte pentru Tirgu Mures-Bucuresti dar si pentru Botosani-Bucuresti, pe retur nu apar, oare sa fie o greseala ?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5397
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mar Noi 18, 2014 2:38 pm

Cuseta pentru Tirgu Mures s-ar putea. Vagonul de dormit n-a avut succesul mult asteptat datorita pretului mare. O ipoteza ar fi rocada intre WLABmee 71-31 si AcBcmee 40-31 intre grupele de Bistrita si Tirgu Mures. Adica sa circule alternativ pe fiecare grupa intr-o zi cuseta, intr-o zi dormitorul. Si MI S-AR PAREA NORMAL, ca nu imi rup spatele in 20-49 200 atata vreme cat am cupoane si la cuseta ies cu o idee mai ieftin fata de banalul 25% oferit pe baza legitimatiei de student...

Se ia in calcul si o eroare in baza de date, fiindca anul trecut figura si clasa 1 la noi dar n-a circulat niciodata, NICI MACAR PROBE... Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 256
Varsta : 46
Localizare : constanta
Reputatie : 3047
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mar Noi 18, 2014 3:02 pm

Anul trecut la Targu Mures a circulat un WLABC (vag. 71-31 transformat 4 cabine cu 2 paturi clasa1 si 6 cabine cu 3 paturi la pret de cuseta cu 4 paturi) intr-o luna au fost 20-30 de calatori, normal ca la-au scos!
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5397
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mar Noi 18, 2014 3:28 pm

Bubu, ne poti spune te rog ce prag trebuie atins la numar de calatori pentru a tine in circulatie un vagon de dormit / cuseta ?

Legat de cuseta, sezonierul Tirgu Mures - Mangalia a dat lovitura asta-vara cu vagonul cuseta 40-31 AcBcmee. Daca la inceput pana prin 14-15 iulie erau de-abia 2-3 compartimente ocupate din Tirgu Mures, dupa 15 iulie aproape toate compartimentele erau ocupate pana la Deda, avand in vedere ca si reghinenii contribuiau la gradul de ocupare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mar Noi 18, 2014 4:17 pm

Bubu spune că au fost 20 - 30 călători în toată luna.... Cu 15 - 20 călători/noapte cred că ar putea rezista vagonul ăla.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu



Numarul mesajelor : 256
Varsta : 46
Localizare : constanta
Reputatie : 3047
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 10:43 am

Acelasi tip de vagon circula la Bistrita sau la Suceava si sunt cat de cat utilazate, dar anul trecut au fost zile la rand cu utilizare 0 calatori la Targu Mures. Apropo de sezonier cuseta de Targu Mures a avut cel mai mic grad de utilizare dintre toate cusetele ce au circulat de sezon, nici o zi nu a avut utilizare 100%!
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5620
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6727
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 10:57 am

@bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 11:10 am

Dacă nu a avut utilizare, să o scoată și să o pună la 1821. Că acolo sigur se umple, pentru că o minte creață refuză de ani de zile să îl prelungească pe 1695/6 la Arad.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3339
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6662
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 12:49 pm

Sunt lucrari, dar nu vad de ce nu se combina 1695 cu 78-1 si 79-2 cu 1696 si sa il faca Budapesta - Bucuresti, oricum se asteapta la legatura.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
bubu



Numarul mesajelor : 256
Varsta : 46
Localizare : constanta
Reputatie : 3047
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 12:51 pm

kerpeten ali a scris:
@bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.

Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 12:56 pm

Poate o să mă înjurați, dar având în vedere modernizările ce se fac la Arad, faptul că există un depou la Arad și că liniile neinteroperabile din Timișoara sunt deja toate închiriate (practic, au mai rămas doar M900 și linia de Buziaș), nu înțeleg de ce trenurile care vin dinspre Craiova se limitează la Timișoara și nu merg până la Arad și care mai e rostul Depoului Timișoara Nord. Mai ales că cerere de transport e între Timișoara și Arad, deci lumea ar fi fericită dacă toate regio-urile ce sosesc dinspre sud ar circula prelungit până la Arad. În Timișoara ar trebui să fie cap de linie doar pentru Budapesta - Timișoara (făcut cu locomotive MAV) și să staționeze între curse automotoarele care fac Timișoara - Buziaș - Lugoj (și care seara să plece și ele la Arad la alimentat) și Desastro-urile Timișoara - Sibiu. Eventual să fie cap de linie pentru 1621/2, care să fie făcut cu locomotivă de Sibiu.
Dacă s-ar amenaja și o revizie de vagoane la Arad (că am impresia că a fost) ar fi perfect.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 12:58 pm

bubu a scris:
kerpeten ali a scris:
@bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.

Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta!

Tuturor ne convine faptul că CFR Călători percepe tarif de bicicletă... problema e că, de multe ori, refuză să îl perceapă și se ajunge la certuri cu nașii, șpăgi, amenințări ș.a..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5620
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6727
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 3:29 pm

bubu a scris:
kerpeten ali a scris:
@bubu sau dl bubu vad ca stai bine la capitolul statistici si valabil si pentru Dr_2005 nu puteti sa faceti rost sau sa ne spuneti ceva legat si de numarul de bilete de bicicleta vandute la CFR intr-o luna, pe o ruta sau pe cateva luni tot asa pe o ruta sau pentru toata tara ori la comun IR+R ori separat. E interesanta o astfel de statistica sa stim si noi cati bani au intrat intr-un an de zile in conturile CFR din urma biletelor de bicicleta caci vagoane stim cu toti ca sunt doar 15 la IR si doar 3 la R, bine ca la R se poate calatori merge cu bicla in tren si daca nu are vagon de biciclete.

Prietene daca nu-ti convine ca cfr-ul percepe tarif pentru transportul bicicletelor nu ai decat sa folosesti alt operator de transport (regiotrans, rtfc), poate la la astia mergi moca cu bicicleta!

Prietene nu-ti inteleg reactia si nu inteleg ce urmaresti cu postarea asta. Te-am intrebat cu frumosul daca ai posibilitatea sa ne spui ceva despre niste statistici legate de biletele de bicicleta de la CFR, dar mi-am pierdut timpul degeaba caci m-am convins din raspunsul tau de "sus" sau "raspuns postat la comanda" caci sunt obisnuit cu astfel de situati mai ales in ultima perioada.

Nu cred ca sti ce se intampla prin trenuri intre biciclisti cu bilete de bicicleta la ei si nasi suparati si corupti care sunt la CFR si daca erai pe subiect stiai ca la Regiotrans biletul costa 3 sau 5 lei depinde cat de mult mergi cu trenul respectiv si la TFC 4,5 lei deci la nicio companie nu e mocca cu bicicleta in tren !!!

Mi-am luat bicicleta care o am acum pe 9 august si pana in prezent am bagat vreo 100 lei numai in biletele de bicicleta la CFR, la TFC doar 4,5 lei adica un bilet iar la Regiotrans vreo 5 bilete dar nu cred ca sti ce taraboi am avut pe R 11031 la PL.Vest cand m-am urcat cu bicicleta in tren, ca dupa mintea si gandirea proasta a nasului, daca era dupa el anula dispozitia de vanzare a biletelor de bicicleta la toate trenurile mai putin la cele cu vagoane etajate seria 84/36/26-16 desi trenul era gol si nu deranja pe nimeni bicicleta mea. In fine dupa 5 minute de "rafuieli" cu nasul s-a dat batut si a plecat in treaba lui speriat sa nu-i fac vreo reclamatie ca s-a bagat in seama aiurea si mai ales ca nu cunoaste anumite prevederi sau legislati care fac parte din fisa postului.

Cu bicicleta gratis am mers doar o singura data pe 11 octombrie la R 11051 dar nici nasul nu m-a intrebat nimic de ea ca altfel cumparam bilet din tren sau i dadeam de o cafea, si am mers gratis cu ea ca m-am dat cu altele si am uitat sa mai iau bilet si la bicicleta, eu avand bilet "Cartea VSD'' nu am mai dat pe la casa de bilete asa ca am uitat sa iau bilet pentru bicicleta.

Dar cum spuneam e mai usor sa stam in fata monitorului si sa raspundem de sus fara sa avem cunostinte exacte din teren.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5366
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Mier Noi 19, 2014 5:42 pm

bubu a scris:
Acelasi tip de vagon circula la Bistrita sau la Suceava si sunt cat de cat utilazate, dar anul trecut au fost zile la rand cu utilizare 0 calatori la Targu Mures. Apropo de sezonier cuseta de Targu Mures a avut cel mai mic grad de utilizare dintre toate cusetele ce au circulat de sezon, nici o zi nu a avut utilizare 100%!

Da, da si ar trebui sa cred eu asta... din Deda am plecat plin. De mentionat ca si returul avea lume prin vagon, a mai luat vreo 8 oameni din Eforie Nord cu bilet pana la Tg Mures de asemenea din Constanta, iar erau zile cand s-a urcat din Ploiesti sud ptr Tg Mures.

_________________
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5366
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   Vin Noi 28, 2014 10:30 am

Compunerea trenului 480/481:

H-START Wlab, Bdz Bc, Bdz B. http://www.mav-start.hu/res/481_480_serdica_15.pdf

Observati ca dormitorul nu va circula tot anul.... in sezon nu are mav atatea dormitoare si cusete chiar si daca inchiriaza de la ZSSK anul aceasta dispune cu mai multe trenuri sezoniere Bar,Split/Rijeka,Koper,Thessaloniki,Varna/Burgas.

Trag concluzia ca international de 2 vagoane nu va circula pe la noi, sper sa ataseze 1-2vagoane 21-80 in intern.

_________________
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015   

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-