Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15891
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 11 Apr 2016, 14:05

vatmanul a scris:
Nu m-as mira daca maine-poimaine as gasi o trecere la nivel unde trenul sa aibe STOP sau cedeaza trecerea.
Există numeroase treceri la care trenul trebuie să se oprească, mecanicul se va asigura, iar nașul va coborî cu stegulețul pentru a dirija circulația. Pardon, cu instrumente portative, deci cu fluier și steguleț/lanternă, după caz.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 591
Varsta : 30
Localizare : Oradea
Reputatie : 2396
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mar 12 Apr 2016, 22:54

Cunosc situatia prezentata de tine si am asistat de mai multe ori la astfel de actiuni, atat aflandu-ma pe drum langa o trecere la nivel unde se practica aceasta dispozitie cat si aflandu-ma in trenul din care nasul a coborat cu steguletul. Cel mai recent exemplu de trecere la nivel unde am asistat la coborarea nasului cu steguletul a fost la redeschiderea de catre TFG (pe vremea aia) a liniei catre Baile Felix. Dar aici putem lua in calcul faptul ca trenul a revenit pe o linie pe care nu s-a mai circulat de peste 16 ani si oarecum era de inteles actiunea, desi la toate trecerile la nivel pana la Baile Felix existau semnale lumioase si acustice care intrau in functiune atunci cand se apropia trenul. Situatii descrise de tine mai gasim si la unele fabrici care inca mai folosesc calea ferata, iar din cand in cand ies vagoane de marfa pe poarta si traverseaza o strada de oras pentru a face o manevra. Si acolo mi se pare normal sa iasa "nasul" cu steguletul. Si desigur, mai sunt si alte cai ferate in tara unde se practica acest lucru, desi sunt linii de calatori circulate de ani de zile. Dar revenind la linia 413, aici nu vorbim de o cale ferata industriala, nu vorbim de o cale ferata pe care nu s-a circulat ani de zile si acum a revenit trenul, ci vorbim de o linie pe care s-a circulat dintotdeauna si vorbim de o trecere la nivel unde niciodata nu a existat nici o restrictie. Si totusi, la aceasta trecere la nivel, cu vizibiltate maxima, ziua-n amiaza mare se produce un eveniment nefericit in urma caruia, in loc sa se ia masuri pentru a se evita pe viitor astfel de evenimente de catre soferi, noi punem restrictii trenului, de parca trenul ar fi fost vinovat ca desteptul ala de la volan n-a fost in stare sa vada ca vine un tren in plina zi. Si mai ales ca discutam despre o trecere la nivel care nu duce altundeva decat spre o scoala, ori cine merge zilnic la acea scoala, stie ca pe acolo trece trenul. Si atunci revin la ce am spus mai inainte: se intampla un eveniment nefericit si in loc sa luam masuri de preventie pentru soferi, noi punem restrictii la tren, ca doar ii mai usor sa pui acolo o tabla cu 30 km/h decat sa pui o bariera pentru orbii care nu vad trenul in plina zi, in loc cu vizibilitate maxima. Ma intreb, daca la 30 km/h se mai produce un accident, ce urmeaza? Restrictie de 15 km/h? Si daca si la 15 km/h se mai produce un accident, atunci ce facem, punem cedeaza trecerea trenului? Deci fratilor, nu asa se procedeaza. Calea ferata se numeste FERATA pentru ca e un drum, o linie, un traseu (cum vreti voi) de care trebuie sa te feresti. Ori daca in urma unui accident noi punem restrictii trenului, nu facem altceva decat sa incurajam si mai mult traversarea unei cai ferate fara ca soferii sa se mai asigure, pentru ca ei vor gandi: "pai aici trenul oricum reduce din viteza, apuc eu sa trec si daca-l vad ca vine". Si cu idei d'astea se va ajunge sa avem si mai multe accidente de genul, multi mizand ca trenul oricum reduce viteza aici. Asta nu e o solutie, ca dupa un accident sa pui restrictie la tren. La cate accidente am avut pana acum in tara la trecerile la nivel, unde am ajunge daca i-am pune fiecareia restrictie? Nu frate, te-a lovit trenul? Data viitoare (daca va mai exista o data viitoare) vei stii ca pe acolo trece trenul si te vei uita de 1000 de ori in stanga si-n dreapta cand vei vedea o cale ferata pe care vei intentiona sa o treci. Iar la trecerea la nivel puse poze mari cu accidentul, facut ceva sa iasa si mai in evidenta trecerea la nivel respectiva, ori daca se impune, pus bariere, ca soferul sa stie ca atunci cand vine trenul, vine trenul si cu ala nu-i de joaca.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4026
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mar 12 Apr 2016, 23:53

Este cea mai pertinentă descriere a consecințelor introducerii restricțiilor de viteză la trecerile la nivel pe care am citit-o vreodată pe forum. Într-adevăr, enorm de mulți șoferi merg pe ideea că *las-o că merge trenul încet și am timp*, și ideea asta preconcepută costă multe vieți mai ales pe liniile cu VS mai mare de 100 km/h, din care amintesc aici M800, M300, M700 și unele părți din M600, pe care aproape la fiecare săptămână avem câte un accident.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15891
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 00:02

vatmanul a scris:
Cunosc situatia prezentata de tine si am asistat de mai multe ori la astfel de actiuni, atat aflandu-ma pe drum langa o trecere la nivel unde se practica aceasta dispozitie cat si aflandu-ma in trenul din care nasul a coborat cu steguletul. Cel mai recent exemplu de trecere la nivel unde am asistat la coborarea nasului cu steguletul a fost la redeschiderea de catre TFG (pe vremea aia) a liniei catre Baile Felix. Dar aici putem lua in calcul faptul ca trenul a revenit pe o linie pe care nu s-a mai circulat de peste 16 ani si oarecum era de inteles actiunea, desi la toate trecerile la nivel pana la Baile Felix existau semnale lumioase si acustice care intrau in functiune atunci cand se apropia trenul. Situatii descrise de tine mai gasim si la unele fabrici care inca mai folosesc calea ferata, iar din cand in cand ies vagoane de marfa pe poarta si traverseaza o strada de oras pentru a face o manevra. Si acolo mi se pare normal sa iasa "nasul" cu steguletul.

Nu încape comparație între cele două situații descrise. Prima linie este o linie curentă, parte a infrastructurii publice a statului, pe când a doua este o linie industrială (LFI), parte a domeniului privat al CFR S.A. sau al altei societăți comerciale. Legea le diferențiază clar, iar linia industrială se presupune că are un trafic mai redus, astfel că este nejustificată economic investiția în bariere, din acest motiv fiind agentul autorizat cu stegulețul.
În schimb, mi se pare o prostie să oprești trenul în linie curentă, când ai vizibilitate maximă și/sau instalații luminoase și chiar bariere (da, sunt situații de treceri la nivel prevăzute cu bariere la care viteza trenurilor trebuie redusă, pentru trec bizonii printre bariere). Să nu mai spun că aceste opriri sunt frecvent verificate cu ocazia controalelor de stat... se verifică benzile și trebuie să apară clar cele 2 opriri la trecerile unde e nevoie, una înainte de trecere, să coboare șeful de tren și una după trecere ca acesta să urce.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3350
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6726
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 01:14

Tot cred ca mai simpu ar fi sa ii lase pe soferi care nu opresc fara carnet pe 1-2 ani + vizita psiho, cei care au produs accidente incidente fara victime fara carnet 3-4 ani + vizita psiho, iar cei care au produs accidente incidente cu vitime si morti fara carnet pe viata.
Garantez ca vor fi 3 efecte :
1. Se vor reduce numarul de accidente.
2. Vor creste numarul calatorilor la transportul feroviar.
3. Se va reduce poluarea si numarul masinilor respectiv soferilor cu probleme la cap.

afro afro afro
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15891
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 09:44

Noi încă avem orbi în acte care au permis, pentru omor din culpă ți se dă cu suspendare, iar dacă ești Lucescu se șterge linia continuă după ce întorci tu ca boul prin fața tramvaiului și acesta te lovește, ca să poată fi scos vinovat vatmanul.

Singura soluție ar fi ca toate trecerile să fie supravegheate video, cu camere asemănătoare celor pentru rovinietă, care să identifice numerele celor care traversează aiurea linia. Soluția asta chiar a fost propusă dar, evident, MAI a propus ca aparatura să fie instalată și întreținută de gestionarii de infrastructură feroviară, dar banii din amenzi să intre la MAI. Or, așa ceva e păgubos pentru CFR S.A..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5706
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6864
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 10:42

Voi nu stiti ce fel de soferi circula in prezent in pe drumurile publice sparegti balonul in care stati sa vedeti ce se intampla in realitate in tarisoara asta.

1. Testul Psihologic a ajuns o gluma de test, am dat unul acum 2 saptamani pentru permis de port arma si beat daca ma duceam si il luam fara probleme. Cand lucram ca agent de securitate am avut niste cazuri de agenti rupti de realitate le aranjau totul de mila caci era ultima lor sansa sa mai gaseasca de munca, unul vai steaua lui a uitat de 2 ori in autobuz sacosa cu echipamentul sau altadata l-am pacalit ca s-a urcat in alt autobuz si a coborat urgent. Dar au plecat din ei caci nu puteau sa-i tina ascunsi la infinit.
2. Crezi ca daca te duci sa te apuci de scoala de soferi la testul psihologic te refuza cineva ? Interesul e sa-ti ia bani mai departe te descurci ori o sa-ti dai seama la final ca nu a fost decat o pierdere de timp si bani si ca nu vei avea niciodata permis de conducere decat daca te lovesti din nou la cap si iti revii.
3. Dr2005 noi inca avem soferi care merg cu masina bauti dar au un al dracu de noroc ca nu-i opreste nimeni, chiar am un prieten care la gratare mai vine si un coleg de munca de-al lui, pe ala il tradeaza si fata si tot degeaba ca nu-l opreste nimeni desi conduce baut mai tot timpul, zilele trecute bause 4 beri si s-a urcat la volan si a mers peste 70 km pana la Campina si inapoi.
4. De cand le-au dat pistoalele alea radar la militieni se acund peste tot chiar si in/dupa boscheti de ce nu fac acelasi lucru si la trecerile la nivel ? Daca tot sunt in goana dupa amenzi.
5. Cumnata-mea a luat permisul din prima la sala si din a doua la oras dar era praf la condus habar nu avea de nimic, a trebuit so iau eu cu masina care nu am permis so invat soferie, sa vedeti cum schimba sensul de mers in giratorii fara semnal fara sa se asigure fara nimic, opriri in locuri interzise, cand era depasita accelera si cate si mai cate nici nu-mi mai aduc aminte mai ales ca era sa faca masina de 2 ori praf cu mine in spate de atunci am mers numai in fata, am bagato 1 saptamana exact ca la scoala de soferi am invatato tot ce nu invatase la scoala de soferi inclusiv cum sa urce pantele si nu a mai avut probleme, la parcari era afoana total mai deci la un moment dat i-am zis ca aflu cum il cheama pe instructor si pe militianul care i-a dat permisul si ma iau de ei, pana la urma ma suna in fiecare zi si am invatato sa conduca cum trebuie respectand toate regulile de circulatie si indicatoarele apoi am avut curaj sa merg cu masina cu ea si la drum lung, avea practic "instructorul" langa ea tot timpul. Cand o lasam singura mereu o claxona soferi nu era caz sa nu incalce vreo regula, cand facea ce i spuneam eu nu o mai claxona nimeni, ba mai mult mi-a spus ca trebuia sa ma fac instructor si nu doar ea ci mai multa lumea cu care am mers cu masina fie ca am stat in dreapta sau la volan desi nu am permis. Cine stie poate peste vreo 5-6 ani o sa ajung instructor auto. Dupa un drum Ploiesti-Sibiu-Hateg-Sibiu-Ploiesti, Ploiesti-Targoviste-Ploiesti si Ploiesti-Caciulata i-am dat OK-ul ca poate conduce fara ajutor. Deci era praf o astfel de petarda la volan era un adevarat pericol pentru participanti la trafic si pietoni nu stiu cum de i-a dat permisul, probabil norocul a fost de partea ei. Pe A1-sb am lasat-o sa-i dea cu Skoda Fabia 170 km/h daca cumnata-mea era praf pai ca e cine stie cate alte sute de mii mai sunt nu neaparat cu permisul abia luat ci si oameni cu ceva vechime.
6. Dr2005 am vazut si eu destule chestii dinastea in ultima vreme, un fost sef de-al meu trebuia sa faca stanga s-a oprit pe mijlocul drumului din sens invers venea o cisterna cu GPL iar din spatele lui a fost izbit din plin de unul cu o masina cu numere de Bulgaria i-a facut spatele praf, el nu are urme decat o radiografie la gat a facut si nu i-a gasit nimic dar masina nu se mai merita reparata, soferul ce credeti ca avea ? Bautura si 90 km/h in oras dar are noroc chior ca e cumnatul la un mare BOSS dintr-o institutie publica asa ca i-a zis sa-l dea in judecata. In tot acest timp fostul meu sef se chinuie cu actele cu judecata si sta fara masina in vreme ce ala conduce bine mersi, astea-s legi ? Asta e dreptate in cea mai corupta tara din Europa de Est ? Cand mai aud pe cate unii ca bulgari is mai corupti decat noi le inchid gura imediat caci ei vorbesc in necunostinta.
6. Ar fi o chestie daca ar putea monta camere peste tot dar asta costa si pentru o astfel de investitie trebuie jumulit cat se poate, si uite asa vedem tablete cumparate pentru nasi cu 200 Euro/bucata sau cat or fi costat si abia peste 10 ani de zile va iesi la inveala ca defapt le-au luat cu 150 Euro dar in acte apareau cu 1.000 Euro/bucata cand intra DNA-ul in ei zic asta la o discutie la care am fost martor fara sa vreau intr-un tren acum 2 saptamani, care o fi adevarul chiar nu ma intereseaza.
7. Daca inaspresti sanctiunile si pedepsele cum a spus colegul CristiCFR accidentele nu se vor reduce in conditile in care ies soferi pe banda rulanta fara o pregatire minima, la scoala de soferi esti invatat doar ce trebuie si tinut pe traseul pen unde se dau examenele, plus ca interesul e sa-ti ia bani restul depinde de tine si de norocul tau.
8. Nu va creste numarul calatorilor la tren nici daca pui masinile sa circule in zile cu sot si fara sot aia vor circula fix in zilele in care au voie restul se vor duce la duba daca e urgent in niciun caz nu va veni la tren decat dara sta langa gara altfel nu. Si aici puteti lua destule exemple la rutele pe care circula tren sa vedeti ca trenurile bune tin in spate si trenurile goale altfel am fi avut doar 2-3 perechi pe zi nu 6-7 cat au unele secti, traiasca subventia !!! Nici statisticle care le tot raporteaza userul razvan-trenuri nu arata mai nimic, sunt niste statistici de 2bani facute pe repede-inainte si "umflate" ca sa dea bine la imagine.
9. Din ce in ce sunt tot mai multi soferi cu probleme la cap care pun pe primul loc prostia, graba si lasa ma ca merge asa abia cand dau de d##cu le vine mintea la cap iar masinile poluante degeaba sunt cativa ani de zile de cand se tot latra ca vor disparea insa ele sunt tot in trafic.
10. Cine e militian la rutiera nu-i mai trebuie munca in strainatate, doarme acasa pe perna lui aproape de familie, poate sa-si faca o casa si o masina de peste 10-15.000 Euro cu cele 3 salarii pe care le are. Se ia spaga la greu stiu ce zic caci cunosc situatia cel mai bine din judetele PH si DB si mai ales la Ploiesti. Banul vorbeste si face legea in ziua de azi.
11. Imi aduc aminte acum 5 ani de un incident la care am fost martor, cand am plecat cu un rover cu numere de Portugalia cu inca 4 vecini de la bloc, ne-am plimbat in seara aia peste 2 ore prin tot orasul si imprejurimi din toti 5 doar unul avea permis luat de 3 luni dar nu el a fost la volan. In ultimi 3 km in timp ce mergeam spre casa sa lasam masina si sa inchidem aventura pe 4 roti asta micul de 16 ani a ramas la un cazino cu inca unul si am mai ramas 3 insi, la volan a trecut cel cu permis de numai 3 luni si in ultimi 400 metri ne-e oprit militia. Amenda soferului 180 lei si numerele ridicate si 1.000 lei amenda, s-a milogit copilul proprietarului de militieni 20 minute ca il joaca tacsu in picioare si ne-a dat drumul fara nicio problema, nici macar nu au verificat daca masina e furata, deci despre ce vorbim aici ? Suntem sau nu suntem cea mai corupta tara din Europa de Est ?
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6323
Varsta : 50
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 8694
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 11:34

Pentru bautura peste 1 la mie si droguri,eu as sustine inchisoarea si anularea permisului,fara posibilitatea de a-l mai obtine vreodata.Legea e inca blanda,iar aplicarea ei este de multe ori blocata de coruptia de care vorbeai
Droguri nu am gustat inca,dar cu putin sprit am mai condus in tinerete.Daca nu gresesti,nici nu te opreste nimeni
A, am fost oprit acum vreo 10 ani,pe la Posada,ca mergeam prea incet,iar politaiul a crezut ca nu prudenta era motivul;am suFlat in etilotest si gata
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5706
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6864
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Mier 13 Apr 2016, 11:54

Depinde cat de incet mergeai ca daca mergi incet si incurci traficul mai bine lasi masina in parcare si mergi cu trenul.

Poza asta e de acum un an, noroc cu Facebook-ul care iti aduce aminte ce ai facut anul trecut pe vremea asta, anul trecut era a 2-a zi de Paste si mergeam la Hateg iar poza asta am facut-o la 150 desi mai aveam 2 si la 170 dar nu le mai gasesc pe A1-Sb undeva intre Sibiu si Orastie cu acelasi sofer ( cumnata ) care luase carnetul de jumatate de an dar era petarda la volan. Seara la intoarcere pe DN1 intre Floresti si Ploiesti unde sunt 4 benzi cate 2 pe sens noi mergeam cu 130 pe banda a 2-a si pe stanga peste linia continua ne-a depasit un Audi si un Bmw ca din pusca aia pe putin aveam 180 km/h au trecut glont pe langa noi, la o astfel de viteza si mai ales pe intuneric o fractiune de secunda poate fi fatala, acum sunt montati parapeti nu au cum sa mai depaseasca peste linia dublu continuua.

online photo storage
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3350
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6726
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Dum 01 Mai 2016, 23:18

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2568
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5949
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 02 Mai 2016, 07:44

Automotoarele sunt pentru Interregional Calatori, se asteapta autorizatiile pentru a putea intra cu ele in serviciu comercial.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6524
Reputatie : 8675
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 02 Mai 2016, 11:10

Pe ce rute vor sa le bage, n-ai idee?
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5706
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6864
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 02 Mai 2016, 11:54

Un comentariu pe FB spunea ca a auzit ca le vor baga pe Satu Mare - Bixad.
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 591
Varsta : 30
Localizare : Oradea
Reputatie : 2396
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 02 Mai 2016, 20:32

In mersul pe anul acesta, Interregional are trecute doua perechi de trenuri pe zi pe Oradea - Cheresig, o pereche pe Oradea - Valea lui Mihai si vreo doua parca pe Valea lui Mihai - Marghita. Despre Oradea - Cheresig nu cred ca mai are rost sa vorbim, dar cum ramane cu Valea lui Mihai? Cel putin trasa asta e trecuta in mers, de Bixad nu am auzit nimic.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1340
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2661
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   Lun 02 Mai 2016, 20:44

Oradea-Valea lui Mihai este binisor acoperita de CFR Calatori pe cand spre Bixad nu ar avea concurenta si probabil si profit deoarece trenurile lor din trecut nu circulau goale.Poate si-au dat dat si ei seama de greseala care au facut-o  cand au renuntat la acea sectie...Dar presupunand ca revin pe Bixad care e procedura , trebuie sa reinchirieze linia sau circula platind TUI catre CFR SA?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag   

Sus In jos
 

413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag
» Excursie feroviara Oradea - Satu Mare - Sarmasag - Marghita - Oradea
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» 412 : Jibou - Zalau Nord - Sarmasag - Carei
» 315 : Rogoz - Dobresti
Pagina 5 din 6Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-