Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7801
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 27 Aug 2015, 22:23

1634 e mereu plin..
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 930
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 27 Aug 2015, 22:41

Exista RT cu 20min inainte, si asa nu i-am incercat niciodata 43380
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3219
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 03:05

Stimați colegi, am o mare rugăminte la voi. Eu sunt acum la Tg Mureș, și prietena mea are bilet pentru vineri noapte - mâine la 12838 de la Razboieni la Iași. Nu a mai avut decat la clasa a doua sa ii dea bilet, asa ca singura sansa sa găsesc bilet la somn este direct la vagon. Ținând cont ca trenul pleacă după amiaza din Timișoara, aveți dintre dvs posibilitatea sau drum la una din gările timisoara, Arad, Deva, Alba, sa întrebați direct la conductor de locuri? Sunt cu mașina la Mureș, și ma gândesc ca decât sa o duc la razboieni sa faca 11 ore clasa a doua, mai bine o duc 4 ore pana la Pașcani și tren de acolo. De obicei nu cred ca ir 12838 e asa liber cat sa poți dormi întins la clasa 2,și sâmbătă are de lucru toată ziua. Ce îmi recomandați sa fac?
Sus In jos
celmaifidel



Numarul mesajelor : 9
Varsta : 23
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 1110
Data de inscriere : 06/12/2013

MesajSubiect: .   Vin 28 Aug 2015, 03:48

Autocar fara discutie.. http://www.autogari.ro/Transport/TarguMures-Iasi
E direct,costa 60 de lei si face 6 ore si jumatate . Oricat as sustine transportul feroviar ,mi se pare un chin exagerat sa mergi pana la Razboieni si de acolo inca 11 ore la clasa a doua .
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 08:42

Se poate alege si varianta cu trenul pe intreg traseul Targu Mures- Iasi, astfel

-Din Targu Mures pana la Razboieni ar fi doua trenuri Regio (R 4533 plecare Targu Mures 19.20, sosire Razboieni 21.03 sau R 4535 plecare Targu Mures 22.15 sosire Razboieni 23.42, insa in acest caz raman disponibile numai 3 minute pentru schimbarea in Razboieni, ceea ce ar fi la limita)

-Din Razboieni la Iasi IR 12.838 pleaca la ora 23.45 si soseste in Iasi la ora 10.25. Are vagoane de clasa intaia, a doua, de dormit si cuseta.

Sursa Infofer.

O calatorie de cca 11 ore noaptea ar fi intradevar de preferat la vagonul de dormit sau cuseta, insa (nu stiu ce tip de vagoane de clasa are in compunere IR 12.838) daca nu se mai gasesc locuri la vagonul de dormit/cuseta, ar merge si la vagon de clasa- chiar si la vagon de clasa e mult mai bine si confortabil decat cu autocarul- macar in 11 ore in tren te mai poti misca, nu stai ingramadit, te poti duce si la toaleta si in plus nu te plictiseste pe tren- altcumva se leaga vorba in tren ( o data am mers de la Timisoara la Iasi- 16 ore. Desi destul de mult, totusi nu pot spune ca a fost neplacut, mai ales ca pana la Câmpulung Moldovenesc am avut norocul cu un vecin de compartiment care era foarte vorbaret si cunoastea chestiuni interesante de geografie si istorie, iar prin anii 1995-2000 când faceam in fiecare an drumuri Husi-Bucuresti, de la Crasna sau Bârlad in accelerat unii mai jucau table, altii carti si trecea timpul mult mai placut si usor decat cum e acum cu microbuzul).

-Si o intrebare- care e rostul acestui IR 12.838 introdus, in conditiile in care cu cateva ore inainte exista IR 1766 Timisoara Nord- Iasi (plecare Razboieni 20.04, sosire Iasi 6.48) ?
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 09:15

Vedeti, asta se intampla daca bosii din regionala Brasov baga tren preferential Brasov - Iasi (2 vagoane, tarife de regio, fara succes) pe cand Tirgu Mures - Iasi (ipotetic 3 vagoane fara grupa Galati) le-ar fi umplut 70% in special dupa Comanesti incolo. Degeaba ar fi insistat pacientii care mergeau la / de la spitalul judetean Tirgu Mures sau IBCVT cu tren daca sunt obligati sa vina cu masini personale sau duba Iasi - Tirgu Mures (acum Sprinten pe punte dubla cu spatiu bagaje dar meh). Si da, vin moldovenii la tratament in Mures, avem poate medici mai buni pe parte de inima, dar pe boli / transplant  renale e specializat la Cluj pirat
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 09:38

Un tren (dar cu vagoane compartimentate) Iasi/Suceava- Brasov este necesar, si cel mai potrivit ar fi sa circule pe ruta Iasi- Buhaiesti- Vaslui- Crasna- Bârlad- Tecuci Nord hc- Marasesti- Adjud, si respectiv Suceava- Pascani- Bacau- Adjud, iar din Adjud cele doua grupe sa se cupleze, si mai departe prin Comanesti- Siculeni- Brasov-eventual Sibiu.

O asemenea solutie ar aveea mai multe avantaje

-Din Adjud prin combinarea celor doua grupe adunandu-se mai multe vagoane ar fi poate eficient (ca si consum de curent) utilizarea unei locomotive 040-EC

-S-ar realiza o legatura facila a intregii zone a Moldovei cu Brasovul si Sibiul (orasele Suceava, Pascani, Iasi, Bacau, Vaslui, Bârlad, Tecuci ar aveea legatura directa cu Brasovul si Sibiul fara schimbarea trenului, iar orasele Piatra-Neamt, Botosani sau Galati ar aveea legatura cu Brasovul si Sibiul printr-o singura schimbare a trenului)

-CFR-Calatori ar surclasa clar Regiotransul pe relatia Moldova- Brasov, fiind mult mai comod de mers intr-un vagon compartimentat fara schimbarea trenului de la Iasi, Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov, decat intr-un automotor vechi.

-Daca sunt calatori din zona Moldovei pentru Targu-Mures, atat de la Suceava cat si de la Iasi ar putea fi atasat cate un vagon direct Suceava/Iasi- Targu Mures, iar apoi din Siculeni aceste vagoane sa circule pe ruta Gheorghieni- Toplita- Deda- Reghin- Targu Mures (eventual cu un orar corelat cu a vagoanelor Targu Mures- BUdapesta, astfel incat un calator din zona Moldovei sa poata ajunge la Budapesta numai cu o singura schimbare a trenului in Targu Mures).
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1877
Reputatie : 4373
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 10:10


ldh80 a scris:
Un tren (dar cu vagoane compartimentate) Galati ar aveea legatura cu Brasovul si Sibiul printr-o singura schimbare a trenului)
Asta e ciudat, sa mergi cu schimbare prin Tecuci Ghimes, cand e tren direct Brasov Buzau Galati.
Fac mult ruta asta.
Eu personal m-as duce doar de placere, dar oamenii nepasionati nu cred ca ar gusta chestia.

Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3219
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 10:48

Anul trecut am călătorit 35 de oameni în microbuz de 17, și pe deasupra putea de mureai. Absolut exclus microbuz. Problema e ca nu poți calatori la clasa a doua pe noapte 11 ore când ai de lucru toată ziua următoare. Nu știți oare ce tipuri de vagoane are 12838, sper ca nu 20-49, ma gândesc serios sa încerc măcar la clasa 1 sa ii iau diferența, poate e mai liber. Dar de obicei clasa 1 e mai infecta ca a doua
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 11:01

rizelgeorgel2004 a scris:
Anul trecut am călătorit 35 de oameni în microbuz de 17, și pe deasupra putea de mureai. Absolut exclus microbuz. Problema e ca nu poți calatori la clasa a doua pe noapte 11 ore când ai de lucru toată ziua următoare. Nu știți oare ce tipuri de vagoane are 12838, sper ca nu 20-49, ma gândesc serios sa încerc măcar la clasa 1 sa ii iau diferența, poate e mai liber. Dar de obicei clasa 1 e  mai infecta ca a doua

20-49 20-68
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6157
Reputatie : 8057
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 11:15

A fost un prieten cu 1765 acum o luna de la Cluj a Timisoara la clasa I. Trenul ala are un 19-55, la fel ca 1838. Nu s-a plans de curatenie si zicea ca e destul de liber. Deci poate merge asa. Ma rog, ca e spatiul dintre scaune, dar se poate dormi destul de ok intins pe ele.


Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Vin 28 Aug 2015, 11:34, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4777
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5680
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 11:42

ldh80 a scris:
-CFR-Calatori ar surclasa clar Regiotransul pe relatia Moldova- Brasov, fiind mult mai comod de mers intr-un vagon compartimentat fara schimbarea trenului de la Iasi, Vaslui, Bârlad sau Tecuci pana la Brasov, decat intr-un automotor vechi.

CFR are ruta prin Adjud-Onesti-Comanesti-Ghimes-Siculeni iar Regiotrans prin Marasesti-Focsani-Buzau-Pl.Sud-Sinaia si graficele de circulatie sunt total la ore diferite atat la dus cat si la intors. In plus trenul asta privat circula de ani de zile si lumea e multumita de el IR cu tarife de R care nu are nicio legatura cu trenul Brasov-Iasi sau un eventual Brasov-Suceava. A fost bagat ca sa duca/audca automotoarele de la Iasi nicidecum sa faca firma profit mai ales la o asemena ruta unde nu merge plin decat in week-end-uri pe timpul anului universitar cu 2 automotoare in rest un singur automotor circula. Ca fapt divers inca mai sunt calatori care pleaca din Brasov spre Suceava cu 3024 pana la Pl.Sud si in 5 min au legatura la 1653, s-a intamplat sa intarzie 5-10 min 3024 si 1653 a fost tinut la Pl.Sud.

CFR-ul trebuia sa lase in circulatie demult tren Sibiu-Brasov-Siculeni-Adjud-Suceava cu grupa de Iasi si bagate oferte promotionale datorita ocolului cum ar trebui si la trenurile Buc-Tg.Mures inca de pe timpul cand avea calatori nu acum cand toti au fugit la autocare ca nu mai poti sa-i aduci inapoi cu oferta aceea care exista acum la 1540/1541.

Astia de la CFR mereu dorm pe ei si se trezesc cu ofertele dupa ce raman fara calatori si isi iau direct tzeapa toatala ca putini se mai intorc la tren.

Imi aduc aminte de ani cand a circulat Sibiu-Brasov-Iasi/Suceava pleaca la 23 si ceva din Brasov aproape ca se umpleau cele 6 vagoane iar dupa revelion am venit cu Suceava-Brasov de la Ghimes si am stat in picioare ca era full pana la Miercurea Ciuc unde s-au eliberat cateva locuri la 19-50.
Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 290
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1795
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 11:58

Trenul asta a avut ceva succes doar atat cat a existat fenomenul asta de migratie pt un loc de munca. Multi moldoveni lucrau la Brasov. Era plin in perioada sarbatorilor. In rest batea vantul prin el. Cand s-a terminat treaba cu migratia plus concurenta devastatoare a transportului auto evident n-a mai avut succes.
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 930
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 20:35

Cam care este gradul de ocupare a lui RT 14030?
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4777
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5680
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 28 Aug 2015, 21:16

In cursul saptamani o rama, la nevoie 2, vinerea si duminica cate 3 rame. Gradul de ocupare in cursul saptamani e de 100% iar vinerea 90% si duminica 100%. Daca Rio 09 luni va merge la Constanta atunci 14030 va fi cu RIO 10 sau poate 08.

Ti-as recomanda Regiotransul dar te sfatuiesc sa vi cu 1634 cu loc la vagonul de biciclete.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Astazi la 15:42

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 63 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-